Audit de website E-Commerce

Evaluează-ți magazinul online! Înscrie-te în Competiția GPeC 2017!

Dacă vrei un audit complex e-commerce pentru magazinul tău online atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile, îți recomandăm să te înscrii în Competiția GPeC 2017!

Imaginează-ți că, plimbându-te printr-un Mall, întâlnești un magazin la care:

  • vitrina este murdară, geamurile de sticlă fiind nespălate și pline de praf
  • articolele din magazin sunt aruncate la întâmplare pe rafturi, fără să fie organizate pe categorii – ceea ce te încurcă să găsești produsele care te-ar putea interesa
  • produsele nu sunt însoțite de etichete de preț, mărime, materialul din care sunt confecționate etc.
  • cabinele de probă nu sunt dotate cu oglinzi sau nu sunt iluminate
  • ca să ajungi la casele de marcat trebuie să treci printr-un coridor din spatele magazinului, nesemnalat corespunzător
  • ca să poți plăti pentru produsul cumpărat, ești obligat să completezi mai întâi un formular cu toate datele tale…

… etc. etc. etc. Putem extrapola cu multe exemple care îți vor face extrem de dificilă experiența de cumpărare și care, evident, te vor conduce la o singură decizie logică, aceea de a părăsi acel magazin și de a nu te mai întoarce niciodată acolo.

Întocmai ca în viața de zi cu zi, site-ul unui magazin online reprezintă interfața cu potențialii clienți. Sigur că succesul unui magazin online nu depinde doar de design-ul și de ergonomia excelentă a site-ului, ci sunt mulți factori extrem de importanți – de la planul de afaceri, strategia de marketing, bugetele alocate, prețul competitiv al produselor și multe altele până la calitatea serviciilor magazinului per ansamblu.

Dar dacă site-ul (ca prim punct de întâlnire al magazinului online cu potențialul client) are o ergonomie defectuoasă, un design neîngrijit, o lipsă acută de funcționalități etc., atunci magazinul online se dezice de la scopul de a vinde și – de cele mai multe ori – este sortit eșecului.

Iată – pe scurt – de ce este, deci, indicat să îți auditezi site-ul magazinului tău online ca să știi exact ce este bine și ce mai poți îmbunătăți la el în așa fel încât să crești rata de conversie.

170+ criterii de evaluare, 20+ specialiști în e-commerce gata să ia magazinul tău ”la puricat”. 2 etape de evaluare. Competiția Magazinelor Online GPeC 2017

Peste 20 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul GPeC 2017 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 150 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor magazinului și Loializarea Clienților.

Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 150+ criterii de evaluare. Concret, vei avea o radiografie absolută a website-ului tău și vei știi ce și cum trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop.

Costul unui astfel de audit pornește de la doar 299 EUR + TVA. Vezi toate beneficiile pe care le primești și înscrie-te în Competiția GPeC până pe 11 Mai ca să ai parte de cele mai bune prețuri prin oferta Early-Bird!