Competiția Magazinelor Online GPeC 2017

Dacă vrei un audit complex de site atât din punct de vedere al variantei Desktop, cât și pentru Mobile - noi zicem să te înscrii în Competiția GPeC! Site-ul tău va fi auditat prin peste 150 de criterii de evaluare, iar tu vei primi raportul complet ca să știi ce trebuie îmbunătățit.

Criteriile de evaluare GPeC – cum să construiești un magazin online cu reale șanse de succes

De 12 ani, criteriile de evaluare GPeC reprezintă cel mai detaliat ghid public despre cum să ai un magazin online cu reale șanse de succes.

Peste 20 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul GPeC 2017 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 170 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, E-Mail Marketing, Social Media, Aspecte Juridice, până la Calitatea Serviciilor magazinului și Loializarea Clienților.

Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, vei avea o radiografie absolută a website-ului tău și vei știi ce – și mai ales cum – trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru varianta site-ului de Mobile, cât și pentru Desktop.

În cazul în care un anumit criteriu nu este relevant pentru profilul de business, acesta se va nota cu N/A (not applicable), în așa fel încât magazinul să nu fie depunctat fără motiv.

Apasă butonul “Află mai multe informații” pentru a vedea cele peste 170 de criterii de evaluare GPeC 2017!

Afla mai multe informatii

Mai multe etape de evaluare în momente diferite de timp

Credem cu tărie că obiectivitatea unui raport de audit este asigurată de evaluarea magazinelor online pe o perioadă lungă de timp, de aceea fiecare magazin înscris la GPeC va fi auditat în etape diferite, la momente de timp diferite.

Uite care sunt etapele de evaluare la GPeC:

  • imediat după înscriere, evaluăm fiecare magazin pentru a ne asigura că respectă integral criteriile de preselecție;
  • odată ce acestea sunt întrunite, fiecare magazin online este analizat de Juriul GPeC prin peste 170 de criterii de evaluare esențiale pentru orice afacere online;
  • în urma evaluării, magazinele participante primesc raportul de audit și au ocazia sa îl discute împreună cu Juriul, aflând recomandările lui (29-30 Iunie);
  • după discuțiile cu Juriul, magazinele au timp dedicat să rectifice problemele semnalate de aceștia (perioada de optimizări, implementări și fine-tuning are loc în intervalul 3 Iulie – 29 Septembrie);
  • la final, juriul GPeC reanalizează fiecare magazin trecând din nou prin cele peste 170 de criterii, observând și notând evoluția magazinului (2-23 Octombrie);
  • din nou, magazinele online primesc raportul de audit rezultat și au ocazia să rediscute cu membrii juriului asupra lui (2-3 Noiembrie);
  • în funcție de media notelor obținute pe parcursul timpului, desemnăm câștigătorii în cadrul celei de a 12-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce (15 Noiembrie).

Primești sfaturi avizate de la specialiști chiar în timpul competiției

Alexandru Clain despre participarea magazinului online Gutuie.ro in Competitia GPeC Alexandru Clain, Gutuie.ro, despre participarea succesivă în Competiția GPeC: În anul 2013 am luat una dintre cele mai bune decizii pentru dezvoltarea business-ului nostru: am participat pentru prima dată în Competiția GPeC. De atunci, sfaturile pe care le-am primit în fiecare an de la Juriu ne-au ajutat să oferim clienților noștri o experiență de shopping online mai bună, acest lucru conducând, în timp, la o creștere semnificativă a vânzărilor. Dacă doriți ca magazinul dumneavoastră să devină unul de referință pe segmentul său de piață, participarea la GPeC este un pas esențial.

După prima etapă de evaluare (29 Mai – 19 Iunie), invităm magazinele înscrise în Competiție să discute față în față cu membrii juriului (sau prin Skype/E-Mail, în funcție de agenda juraților) și să afle explicațiile/recomandările lor pentru notele acordate, să adreseze întrebări și, astfel, să aibă parte de consultanță gratuită de la specialiști.

Concret, magazinele online înscrise în Competiția GPeC trec prin prima etapă de evaluare si primesc rapoartele de audit conținând explicațiile juriului. În zilele de 29-30 Iunie*, au ocazia să discute asupra rapoartelor de evaluare, primind recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul.

“Întâlnirile Consultative GPeC 2017 se vor desfășura la București, Crystal Palace Ballrooms.

  • Magazinele vor fi programate și li se va comunica pe e-mail data și ora la care sunt invitate să participe la întâlnire;
  • Juriul GPeC va explica principalele probleme semnalate în timpul evaluării și va sfătui magazinele cum să le remedieze;
  • în limita timpului alocat (aprox. 60 de minute/magazin), fiecare magazin poate solicita și sfaturi suplimentare sau poate adresa întrebări legate de alte chestiuni decât cele semnalate în raportul de audit.

Magazinele care nu pot participa fizic la “Întâlnirile Consultative GPeC 2017″ vor adresa întrebările sau nelămuririle lor prin e-mail către jurați în termen de maximum 3 zile calendaristice de la desfășurarea întâlnirilor. De asemenea, dacă o parte din jurați nu pot ajunge fizic la Întâlniri, aceștia vor oferi explicații în scris prin e-mail sau pot purta discuții cu magazinele prin Skype.

După “Întâlnirile Consultative GPeC”, magazinele au la dispoziție timp (în intervalul 3 Iulie – 29 Septembrie) să aplice recomandările juriului pentru a intra mai bine pregătite în etapa finală de evaluare.

După încheierea celei de a doua jurizări (2-23 Octombrie), magazinele online au ocazia să se reîntâlnească cu membrii juriului pentru a primi ultimele recomandări și concluzii în urma participării la GPeC. Cea de a doua etapă de Întâlniri Consultative este programata pentru zilele de 2-3 Noiembrie 2017*.

*Notă: Datele stabilite pentru Întâlnirile Consultative GPeC 2017 pot suferi mici modificări, în funcție de disponibilitatea locației de desfășurare și de numărul magazinelor online care confirmă participarea. Evident, orice schimbare va fi anunțată în timp util tuturor participanților.

Componența Juriului

Lucia Ciuca Quantum Data Science

LUCIA CIUCĂ

Managing Director Quantum Data Science

Lucia Ciucă este Managing Director al companiei Quantum Data Science, cea mai nouă companie din România specializată în Data Technology și membră a The Group, cel mai mare grup independent de companii de comunicare și marketing din România. În trecut, Lucia a ocupat funcția de Manager de Cercetare eMAG din 2011 în 2012, ulterior fiind promovată pe poziția de Director de Marketing și Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alături de echipa celui mai mare site de comerț electronic de pe piața locală.

Doina Vilceanu ContentSpeed

DOINA VÎLCEANU

Chief Marketing Officer ContentSpeed

Doina Vîlceanu coordonează departamentul de Marketing și Vânzări al ContentSpeed, lider de piață în implementarea soluțiilor software customizate pentru eCommerce. Platforma de comerț electronic ContentSpeed este implementată pentru peste 500 de magazine online și 35 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numără: SEPHORA, Diverta, IL PASSO, Chicco, QuickMobile, Flormar, Betty Ice.

Dorin Boerescu 2Parale

DORIN BOERESCU

CEO 2Performant

Dorin Boerescu este CEO 2Performant – cea mai mare rețea de afiliere din România și una dintre cele mai importante companii de Performance Marketing. De la lansare și până acum, 2Performant a generat peste 1.000.000 de vânzări clienților – în valoare de peste 37 de milioane de euro. Portofoliul 2Performant include peste 450 de clienți – lideri de piață locali sau jucători internaționali și peste 38.000 de afiliați.

Alexandru David Creadiv

ALEXANDRU DAVID

Partener, TPM – Șef La Biți

Alexandru David a fost întotdeauna fascinat de web și întotdeauna i-a plăcut să creeze proiecte online. A fondat CREADIV (Best Web Image) în 2008 și de atunci a dezvoltat și coordonat peste 150 de proiecte într-o mulțime de domenii, inclusiv e-commerce. Viziunea lui este ca, prin activitatea de zi cu zi, să creeze internetul de mâine, contribuind activ la dezvoltarea de produse și soluții eficiente pentru oameni. Mai multe despre Alexandru puteți afla pe profilul personal de LinkedIn.

.

Alexandru Lapusan Zitec

ALEXANDRU LĂPUȘAN

CEO & Founding Partner Zitec

Alexandru Lăpușan este CEO & Founding Partner la Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online. Pe lângă alte verticale în care s-a remarcat, Zitec are în portofoliul de e-commerce nume precum: eMAG.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, ALTEX.

Razvan Gavrilas cognitiveSEO

RĂZVAN GAVRILAȘ

Founder cognitiveSEO.com & BrandMentions.com

Răzvan Gavrilaș este Founder & Chief Architect al cognitiveSEO & BrandMentions, tool-uri care ajută la monitorizarea, research-ul și optimizarea strategiei de marketing digital. Răzvan are peste 15 ani de experiență în internet marketing, optimizând strategia de marketing online atât pentru startup-uri și companii mici, cât și pentru afaceri de dimensiuni mari.

Dan Virtopeanu Breeze Mobile GPeC SUMMIT

DAN VÎRTOPEANU

Managing Partner Breeze Mobile

Cu peste 25 de ani de experiență în industria IT&C, Dan Vîrtopeanu și-a dedicat ultimii 12 ani mobile marketingului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. În 2012 a fondat Breeze Mobile, una din puținele agenții full service de marketing mobil pe plan local, câștigătoare a 10 premii la diferite competiții de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).
Cosmin Nastasa edge 2performant

COSMIN NĂSTASĂ

Managing Director Edge powered by 2Performant

Cosmin Năstasă conduce agenția de Performance Marketing Edge, powered by 2Performant. Anterior, Cosmin s-a alăturat industriei online acum 12 ani, de partea agenției de publicitate și a experimentat de atunci nașterea și creșterea de afaceri și idei online. Acum, alături de o echipă de profesioniști, furnizează soluții inteligente pentru afaceri online, începând cu perspectiva de comunicare și trecând prin performance, web analytics și ad-tech.

Anabela Luca adLemonade

ANABELA LUCA

Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com

Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook ads, LinkedIn ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Bogdan Manolea TRUSTED

BOGDAN MANOLEA

Co-Fondator TRUSTED.ro

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Este proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezintă din 2001 principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației și autor a numeroase prezentări și articole pe teme legate de Drept și Tehnologia Informației (comerț electronic, semnătură electronică, nume de domenii, jurisdicție și Internet, dreptul la viața privată etc.) făcute la evenimente naționale și internaționale. Bogdan este, de asemenea, și Co-Fondator TRUSTED.ro.

Bianca-Dancila-Grip-Ads

BIANCA GRIP

Managing Director GripAds

Bianca Grip, Expert în Marketing Online, este cunoscută în industria online datorită performanțelor realizate la implementarea proiectului Tocmai.ro în România, business pe care l-a crescut de la stadiul de start-up, în top 3 site-uri din România. Ulterior, Bianca Grip a fondat regia de publicitate GripAds, care ajută business-urile online să facă bani din traficul de pe site. În 2014, a lansat cel mai complex program de training despre Strategie de Marketing Online www.cursmarketing.ro. Acest program rulează în principalele orașe din România pentru a facilita accesul antreprenorilor și specialiștilor în marketing la informații valoroase.

Cristian Ignat Canopy

CRISTIAN IGNAT

Chief Canopyst @Canopy

Cristian Ignat este fondator Canopy, agenție care își propune să ducă digitalul către noi înalțimi. Trăiește și respiră online marketing în general și PPC în particular. Are mai bine de 10 ani de experiență în această zonă și și-a propus să contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din România certificați în Google AdWords (dec. 2013). A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 100 de evenimente din Europa Centrală și de Est. Focusul lui sunt studiile de caz și discuțiile aplicate care îl și recomandă, reușind astfel să devină primul român invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume.

Cosmin Daraban SilkWeb

COSMIN DĂRĂBAN

General Manager & Co-Founder SilkWeb

Cosmin Dărăban are peste 15 ani de experiență online, fiind implicat în lansarea a peste 100 de magazine online dezvoltate în cadrul SilkWeb unde este General Manager & Co-Founder. Cosmin încearcă continuu să ofere cele mai bune soluții pentru clienții companiei.

Daniel-Ene-Agile-Media

DANIEL ENE

SEO Consultant

Daniel Ene este pasionat de tot ce înseamnă marketing online și SEO (keyword research, link building, competitive analysis, technical SEO, content, analytics). În opinia lui Daniel, SEO înseamnă: răbdare, determinare, organizare, perseverență și, nu în ultimul rând, multă muncă. În trecut, Daniel a fost CMO al Agile Media.

Horia Neagu GPeC SUMMIT

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetățean al Internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutari pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Se întâmpla în era când trimiterea unui e-mail nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura câteva ore. Lucrează în domeniul Digital Marketing de peste un deceniu, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling și politică.

Andreea Moisa Beans United

ANDREEA MOISA

Managing Director Beans United

Cu o experiență de peste 8 ani în Marketingul Digital, Andreea Moisa este Managing Director la Beans United, prima agenție de Inbound Marketing din România, partener Hubspot. A lansat în 2014 seria Seminariilor de Inbound Marketing (SIM), un eveniment dedicat tuturor celor care vor să afle mai multe despre filosofia de inbound marketing. Andreea este implicată și în educația academică, fiind un membru activ al Centrului de Excelență pentru Creșterea Calității în Învățământul Superior la Universitatea Titu Maiorescu.

Adrian Pintilie UIS

ADRIAN PINTILIE

Managing Partner Extended

Creative Director și, totodată, co-fondator al UIS creative studio design, agenția de creație și dezvoltare online premiată la GPeC prin magazinele lansate pe piață și autoare a platformei de eCommerce Extended, Adrian Pintilie are o experiență în mediul online de peste 10 ani. În calitate de co-fondator și manager Vexio în perioada 2008-2010, magazin online IT&C premiat la Gala Premiilor eCommerce pentru cel mai bun Start-Up în 2008 și Magazinul Anului în 2009, Adrian a putut observa și contribui la ascensiunea unui magazin online pe piața de eCommerce din România.

Razvan Acsente OLX

RĂZVAN ACSENTE

Head of Marketing Naspers Classifieds RO & EU CLM Lead

 Pasionat și practicant de Online Marketing și E-Commerce, Răzvan Acsente a coordonat atât lansarea în e-Commerce a unor branduri importante precum Atmospherefashion, cât și campaniile de optimizare și promovare online a celui mai mare site de comerț electronic, Okazii.ro, sau a altor magazine online din zona de fashion, auto, casă și grădină, birotică & papetărie, produse pentru copii, cadouri sau băuturi alcoolice și non alcoolice. În prezent, Răzvan este Head of Marketing Naspers Classifieds RO & EU CLM Lead în carul celui mai mare site de anunțuri din România, OLX.

Adrian Ichim, Advanced Ideas

ADRIAN ICHIM

Founder & Partner AdvancedIdeas

Adrian Ichim este fondatorul agenției digitale Advanced Ideas și se ocupă în prezent de dezvoltarea de strategii și concepte creative pentru clienții din portofoliul agenției din poziția de Creative Strategy Director și Partener Advanced Ideas. Adrian și-a început cariera în publicitatea digitală ca și antreprenor, pornind în anul 2003 primul său start-up. Cel mai nou start-up în care este implicat este lansarea agenției digitale Advanced Ideas în Londra. În cei 10 de carieră a coordonat echipe de proiect de peste 30 de oameni și a participat activ la crearea și lansarea a peste 200 de proiecte digitale.

Catalin Emilian rtbhouse

CĂTĂLIN EMILIAN

Country Manager RTB House

Cu 13 ani de experiență pe zona de online, Cătălin Emilian este Country Manager România în cadrul RTB House. RTB House este un furnizor de tehnologie, cu operaţiuni la nivel mondial, care dezvoltă propriile instrumente pentru cumpărarea de spațiu publicitar şi afișarea de bannere în modelul de licitare în timp real (RTB). Cu ajutorul algoritmilor avansați pentru retargetare personalizată, compania execută peste 850 de campanii pentru clienții săi. Printre clienții din România se numără Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, Fashionup.ro, Olx.ro, Orange.ro, PcGarage.ro, Shopmania.ro. Anterior, Cătălin a fost Country Manager România și Moldova în cadrul Gemius, cea mai mare agenție de cercetare online din Europa Centrală și de Est.

Andrei Avadanei DefCamp

ANDREI AVĂDĂNEI

Fondator CCSIR & Fondator și Coordonator DefCamp

Andrei Avădănei este fondatorul Asociației Centrul de Cercetare în Securitate Informatică din România – CCSIR și coordonează DefCamp, cea mai importantă conferință de securitate informatică & hacking din Europa Centrala și de Est. Cu o experiență de peste 8 ani în securitate informatică, în urmă cu doi ani a co-fondat Bit Sentinel prin intermediul căreia oferă servicii de securitate informatică, penetration testing, security management, recuperarea de pe urma unui atac cibernetic, training-uri și workshop-uri.

Eugen Potlog Conectoo

EUGEN POTLOG

User Experience Expert & Manager Conectoo @ Conversion

Eugen Potlog are peste 10 ani de experiență online, o mare parte acumulată la eMAG, cel mai mare retailer online din Europa Centrala și de Est. Din 2013, s-a alăturat Conversion, agenția de digital #1 în România (parte din grupul eMAG). Acum se ocupă de proiectele de user experience din cadrul agenției și coordonează Conectoo (o soluție de e-mail marketing deținută de Conversion). Cu experiență în diverse arii ale afacerilor online, Eugen a lucrat cu nume mari precum eMAG, Flanco, Banca Transilvania, Idea Bank, Oriflame, Easyhost si Cyberghost.

Mihai Vinatoru DWF

MIHAI VÎNĂTORU

Head of SEO & Managing Partner DWF

Mihai Vînătoru este Head of SEO și Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.

Mihai Andrei WebDigital

MIHAI ANDREI

Manager of Operations & Partner WebDigital

Mihai Andrei este Manager al Operațiunilor la WebDigital, iar de 8 ani face exact ceea ceea ce îi place pe plan profesional, adică Pay Per Click Marketing. Mihai este pasionat de Google Analytics, iar pe parcursul acestor 8 ani a analizat și interpretat datele din peste 1000 conturi de Google Analytics din peste 30 industrii. Lui Mihai îi face placere și se simte “acasă” atunci când vorbește cu proprietari de business despre obiectivele lor și despre cum acestea pot fi satisfăcute cu ajutorul Marketing-ului Digital.
Valentina Iorga Tremend

VALENTINA IORGA

Marketing Manager Tremend

Valentina Iorga coordonează departamentul de marketing din Tremend, compania românească de tehnologie cu cea mai alertă creștere în Deloitte Fast 50 CE. Anterior, a lucrat în calitate de marketing manager și consultant alături de companii de IT, e-commerce și servicii.
Valentina a ocupat un rol important în introducerea în EMEA a unei game variate de produse 100% românești – de la sisteme de management al afacerilor, la sisteme autonome și produse bazate pe Artificial Intelligence și IoT

Ce mai stai?

Înscrie-te la GPeC și primești un audit complet de website atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile! Vezi pachetele de beneficii și înscrie-te până pe 31 Mai 2017!