12 specialiști internaționali pe care trebuie să îi urmărești în digital marketing

Adăugat de pe 14 Iulie 2017, 0 comentarii

Industria marketing-ului online este plină de voci, iar acest lucru creează un stimulent puternic pentru cei ce promovează serviciile de marketing online, fie că este vorba despre SEO, social media sau e-mail marketing. Cu toate acestea, nu am avea timpul necesar să îi ascultăm și să învățăm de la toți, așa că echipa GPeC s-a gândit să facă o listă cu 12 specialiști internaționali pe care ar trebui să îi urmărești în digital marketing. Partea bună este că pe o parte dintre ei ai avut șansa să îi cunoști la GPeC.

Aflând mai multe despre ei, îți vei da seama că vei putea învăța enorm de multe citindu-le blogurile și scrisorile de vânzare, iar cursurile le vei considera “o gură de aer curat”.

1. Neil Patel este Co-Fondator-ul Crazy Egg, Hello Bar și KISSmetrics. Instrumentele pe care el și Co-Fondator-ul Hiten Shah le-au construit sunt folosite de mii de comercianți online. Neil Patel, supranumit și geniul marketing-ului online a fost prezent pentru prima oară în România la GPeC Summit, ediția a 10-a.

Patel este unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri internaționali de marketing. Urmărindu-i blogul îți vei da seama că Patel vorbește despre tot, de la modul în care semnalele sociale influențează clasamentul motorului de căutare până la modul în care îți poți construi audiența pentru propriul blog.

2. Rand Fishkin este Fondator și fost CEO al MOZ, una dintre cele mai de succes companii de SEO din toate timpurile și de asemenea, este și Co-Fondator al site-ului Inbound.org, un site dedicat schimbului de articole despre marketing din întreaga lume.

Rand este poate printre cei mai cunoscuți bloggeri, fiind urmărit săptămânal de zeci de mii de comercianți. De asemenea, Rand este un speaker prezent în cadrul conferințelor de marketing din întreaga lume, ajungând să petreacă în medie 100 de zile pe drum în fiecare an și având 30-40 de apariții în public.
(Află mai multe despre Rand din SEO: The Movie)

3. Bryan Eisenberg este Co-Fondator și CMO al IdealSpot și a fost prezent în România, la GPeC Summit. Este co-autor a mai multor cărți, printre care “Buyer Legends: The Executive Storyteller’s Guide”; “Call to Action: Secret Formulas to Improve Online Results”; “The Best Damn Web Marketing Checklist Period“; “Persuasive Online Copywriting: How to Take Your Words to the Bank”; “Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer”; și “Waiting for Your Cat to Bark: Persuading Customers When They Ignore Marketing.”.

Bryan Eisenberg este un expert cunoscut la nivel internațional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune și personalizarea conținutului.

4Oli Gardner este Co-Fondator-ul programului Unbounce, un instrument de marketing popular ce permite marketerilor să contruiască, să publice și să testeze landing page-urile fără ajutorul IT-ului. Oli este cunoscut ca fiind expert în optimizarea ratei de conversie și în perfecționarea landing page-urilor și a fost prezent pentru prima dată în România la GPeC Summit 2015.

5. Jeff Bullas este un nume cunoscut în content marketing și social media. Jeff este blogger, autor, strateg și speaker, iar în 2015 a fost votat ca cel mai influent content marketer, în timp ce în 2016 a fost votat ca cel mai influent marketer digital. Pe site-ul său găsești articole despre strategii de conținut și tactici eficiente în mediul digital.

6. Andy Crestodina este director strategic la Orbit Media și autorul cărțiContent Chemistry. Andy este un marketing speaker de top și scriitor pentru mai multe dintre cele mai mari bloguri. În ultimii 15 ani, Andy a oferit strategii web și consultanță pentru mai mult de o mie de companii. A scris sute de articole despre subiecte de content marketing pentru zeci de bloguri și site-uri media. Abordarea sa practică în materie de predare și formare utilizează explicații simple pentru a face mai ușor de înțeles mediile sociale, strategia de conținut, optimizarea motorului de căutare și Google Analytics.

7. Chris Goward este Fondator-ul firmei WiderFunnel, agenția de optimizare a serviciilor complete de marketing, care a pionierat metodele de optimizare ale landing page-urilor și ale ratei de conversie. El este autorul cărții “You Should Test That: Conversion Optimization for More Leads, Sales and Profit.”, un best-seller internațional care arată că orice afacere poate fi îmbunătățită în mod semnificativ prin aplicarea unor principii practice.

8. Michael Aagaard este Fondator ContentVerve.com, speaker internațional și Senior Conversion Optimizer la Unbounce. El s-a făcut respectat prin abordarea sa pragmatică în ceea ce privește optimizarea ratei de conversie, concentrându-se mai mult pe cercetare și pe rezultate reale, decât pe simple platforme de conversie.

 

9. Brian Dean este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți de marketing digital din lume și CEO & Founder BacklinkoBrian este foarte cunoscut în special ca expert SEO, iar punctul său forte este atragerea de link-uri, motiv pentru care Neil Patel afirmă ”When it comes to linkbuilding, Brian is the best in the business”. Pe Brian ai avut ocazia să îl cunoști la GPeC Summit 2016.

10. Tim Ash este CEO al SiteTurners și Fondator-ul evenimentelor mondiale despre conversieEste autorul celei mai bine vândute cărți despre optimizarea landing page-urilor: “Landing Page Optimization.”. Ash a dezvoltat o expertiză centrată pe utilizator prin înțelegerea comportamentului online și testarea paginilor de destinație.

11. Karl Gilis este Co-Fondator AGConsult, o companie belgiană specializată în usability și optimizarea conversiilor. Prezent la GPeC Summit în 2016 și 2017 Karl se află pe locul al 3-lea în lume în clasamentul PPC Hero al celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor.

12. Avinash Kaushik este Co-Founder și Chief Education Officer la Market Motive și Digital Marketing Evangelist pentru GoogleKaushik a scris două dintre cele mai bine vândute cărți despre marketing-ul online: “Web Analytics 2.0” și “Web Analytics: An Hour a Day.”. Într-o industrie unde prea mulți practicanți lucrează în SEO, ca și cum ar fi o formă de artă, Kaushik îți arată cum să implici știința în joc și să dobori competiția.

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii