8 carti de marketing online recomandate pentru profesionistii in e-commerce
Continuam seria recomandarilor de resurse de continut premium in zona de e-commerce cu 8 propuneri de carti din domeniul marketingului online, scrise de catre unii dintre cei mai buni specialisti ai comertului online. De la Tony Hsieh (CEO Zappos.com) pana la Avinash Kaushik si Bryan Eisenberg, iata 8 bestseller-uri internationale recomandate pentru tine, daca nu le-ai citit deja.
Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion and Purpose /Cum sa livrezi fericire: Calea catre Profituri, Pasiune si Scop – Tony Hsieh
O carte inspirationala despre principiile care au stat la baza unui business de succes. Tony Hsieh scrie in „Delivering Happiness” despre cum poti face customer service-ul responsabilitatea intregii companii si nu doar a unui departament, despre elementele care au stat la baza construirii unei echipe performante si despre cum reusesti sa atingi fericirea atunci cand te concentrezi sa ii faci fericiti pe cei din jurul tau. Cartea lui Tony Hsieh, „Cum sa Livrezi Fericire” a aparut si in Romania la editura Publica si poate fi achizitionata de pe situl editurii.
You Should Test That! Conversion Optimization for More Leads, Sales and Profit or The Art and Science of Improving Websites – Chris Goward
Cartea lui Chris Goward despre optimizarea conversiilor in comertul online abordeaza modul in care procedurile de A/B testing pentru fiecare element al unui website (headline-uri, navigare, imagini, butoane) pot duce la cresterea vanzarilor online prin usurarea fluxului de informare si cumparare pentru utilizatori. In opinia lui Chris „optimizarea conversiilor este in parte stiinta, in parte arta” si sfatuieste afacerile de comert electronic sa isi creeze o strategie de optimizare care sa le sustina obiectivele folosind uneltele potrivite de web analytics.
Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions – Tim Ash
Cartea lui Tim Ash abordeaza optimizarea landing page-urilor pentru maximizarea expunerii si a ratei de conversie folosind studii de caz concrete si exemple practice. Ash scrie despre greseli frecvente de design in cazul magazinelor online, strategii de marketing eficiente si testare de website-uri pentru maximizarea vanzarilor online.
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity – Avinash Kaushik
Unul dintre cei mai buni specialisti internationali in materie de web analytics, Avinash Kaushik, vine in cartea lui, „Web Analytics 2.0”, cu recomandari specifice pentru crearea unei strategii de marketing eficiente si bazate pe o analiza corecta a rezultatelor fiecarui canal de promovare in parte.
A/B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks into Customers – Dan Siroker & Pete Koomen
Dan Siroker si Pete Koomen ofera cititorilor lor un ghid cuprinzator de usability, oferind o metoda simpla de a testa diferite versiuni de pagini web si de a testa ce efecte are fiecare versiune asupra obiectivelor de vanzare si modului in care utilizatorii navigheaza in website. Cei 2 autori pornesc de la o afirmatie simpla: „rata medie de conversie in cazul magazinelor online la nivel mondial este de 2%. Asta insemna ca 98% dintre vizitatori nu convertesc”. Ceea ce urmeaza in cartea „A/B Testing” este o serie de sfaturi pentru a aplica testarea paginilor din website si a fluxului de navigare spre o imbunatatire a conversiilor.
Don’t Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability – Steve Krug
Inca de la publicarea cartii in 2000, „Don’t Make Me Think” a fost un manual de usability de referinta pentru mii de web designeri si web developeri. Intre timp, cartea a fost revizuita si se afla deja la a treia editie, editie ce include un capitol despre mobile usability.
The Everything Store: Jeff Bezos and the Age of Amazon – Brad Stone
Biografia cea mai complexa a companiei Amazon si a carierei lui Jeff Bezos, fondatorul sau, nu poate lipsi din lista de lecturi a unui specialist sau antreprenor in e-commerce. Autorul Brad Stone a avut acces la fostii si actualii colegi ai lui Bezos de la Amazon, precum si la membrii familiei acestuia si a reusit sa ofere o imagine de ansamblu a leaderului si a viziunii curajoase a acestuia ce au dus Amazon de la magazinul de top pentru categoria de carti la compania gigant de astazi. Cartea „The Everything Store” a castigat premiul „Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year” in 2013.
Call To Action: Secret Formulas to Improve Online Results – Bryan Eisenberg
In bestseller-ul lor international, „Call To Action”, Bryan si Jeffrey Eisenberg isi poarta cititorii prin cele 5 faze ale crearii unui website, de la planificare pana la comunicare si sublinierea valorii. Cartea lor este plina de sfaturi practice si studii de caz rezultate din anii lor de experienta „in transee„.
One thought on “8 carti de marketing online recomandate pentru profesionistii in e-commerce”