An bun pentru FAN Courier: peste 130 de milioane de euro cifră de afaceri

Adăugat de pe 7 Decembrie 2017, 0 comentarii

FAN Courier estimează că, anul acesta, cifra de afaceri va depăși pragul de 131 milioane euro, în creștere cu 13,2% peste rezultatele anului precedent,  în linie cu prognozele inițiale ale companiei și rezultatele din primele 11 luni ale anului. Pentru FAN Courier, anul 2017 poate fi caracterizat ca fiind anul cu cele mai multe servicii cu valoare adăugată lansate.

Lipsa predictibilității fiscale constituie alături de criza de pe piața forței de muncă, principalele aspecte de îngrijorare ale top managementului companiei, în ceea ce privește dezvoltarea afacerii în următorul an.

”Toate semnalele indică faptul că 2018 va fi un an mai dificil, chiar dacă  în statisticile oficiale cifrele sunt  optimiste și arată că economia românească duduie.  La incertitudinile care planează în mediul de afaceri, singurul nostru răspuns  este să ne continuăm investițiile și să luăm toate măsurile care depind de noi astfel încât să minimizăm efectele. În consecință, 2018 va fi un an în care ne vom concentra pe de o parte pe finalizarea investițiilor demarate iar pe de alta, pe controlul costurilor”, a declarat Felix Pătrășcanu, managing partner FAN Courier.

Până la finalul anului viitor, investițiile vor depăși 36,5 de milioane de euro (16,5 milioane euro în 2017 și 20 de milioane de euro în 2018), investițiile majore vizând extinderea principalului HUB al companiei, cel de la Ștefănești și începerea lucrărilor de construcție la HUB-ul din Cluj pentru care a fost achiziționat un teren în suprafață de 24,000 mp, suprafata halei ce urmeaza a fi construita avand o suprafata de 5,000 mp.

Cele mai mari importante sume investite in 2017 au fost direcționate către:

  • flota auto – 7 milioane de euro;
  • depozitul de la Ștefănești – 6,7 milioane de euro până acum din totalul de peste 20 milioane euro;
  • 10% din valoare au fost destinate modernizării sediilor FAN din țară precum și investițiilor în IT;
  • serviciile nou implementate  au reprezentat aproximativ 5% din volumul total de investitii în 2017.

Compania a lansat anul acesta serviciul e-BOX și a extins opțiunea de livrare Collet Point printr-un parteneriat strategic cu rețeaua PayPoint și a introdus experimental serviciul de plată cu cardul. Atât e-BOX, serviciul de lockere care permit controlul integral al achiziției și livrării, cât și Collect Point sunt optiuni de livrare destinate clienților care fac cumpărături online dar nu doresc să depindă de programul curierului.

Principalele provocări ale acestui an au fost pentru FAN Courier:

  • infrastructura;
  • modificările legislative și fiscale neașteptate;
  • criza de personal.

Implicarea în comunitate, noul obiectiv al companiei FAN Courier

Pentru a suplini lipsa de personal, compania a deschis Școala FAN, unde se pregătește deja prima promoție de curieri. Aceștia vor absolvi cursurile primei școli specializate în curierat la începutul lunii mai, prima generație pilot fiind și cea care va furniza companiei datele pentru a calibra platforma educațională și procesele de învățare din cadrul școlii.

Competiția FashionFANatic este o altă inițiativă de susținere a comunității tinerilor designeri români. Aflată la cea de-a cincea ediție, concursul desfășurat pe platforma dedicată adună an de an zeci de tineri designeri români care doresc să-și lanseze o colecție dar nu dispun de resursele financiare necesare. FAN Courier asigură fondurile necesare câștigătorului ales de un juriu format din personalități cunoscute în industria de fashion autohtonă. Colecția câștigătoare este sursă de inspirație pentru calendarul pe care compania îl oferă an de an clienților și partenerilor cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

Cel mai recent proiect este parteneriatul cu Federația Română de Handbal, proiect stabilit pentru următorii trei ani cu posibilitatea de prelungire.

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii