Școala De Vară GPeC 2015, a 5-a zi: workshop-uri cu Eugen Potlog (Conectoo), Cristian Ignat (2Parale) și Andrei Radu (GPeC)
Workshop-urile din această zi de la #ScoalaDeVaraGPeC sunt susținute de EUGEN POTLOG, ANDREI RADU și CRISTIAN IGNAT. Găsiți în acest articol câteva detalii de la aceste workshop-uri, iar pe pagina de Facebook găsiți mai multe fotografii.
- 9:00 – 10:30, EUGEN POTLOG, Manager Conectoo, Workshop “Tips & Tricks pentru o strategie reusita de email marketing”
Despre ce s-a discutat:
– Care sunt factorii de succes in email marketing;
– Care sunt principalele provocari in email marketing;
– Metode de a creste organic o lista de abonati calitativa;
– Cum sa ii faci pe oameni sa deschida email-urile;
– Care sunt practicile recomandate pentru continutul email-urilor si cum sa cresti rata de click;
– Cum sa folosesti corect A/B Testing pentru a optimiza constant rezultatele campaniilor de email marketing;
– Ce este marketing automation si cum poti trimite automat email-uri personalizate in functie de comportamentul utilizatorului
Din prezentarea lui @eugenpotlog de la #ScoalaDeVaraGPeC http://t.co/Uugccu1ZX2 pic.twitter.com/XLHmh1dQYT
— GPeC E-Commerce CEE (@gpecro) August 30, 2015
– Ca un email sa fie deschis si “clickuit” de abonat, acesta trebuie sa faca cel putin unul din urmatoarele lucruri pentru el:
- Sa-i rezolve o problema
- Sa-i economiseasca banii
- Sa-l faca mai destept
- Sa-l distreze
Nu e de ajuns să le spui doar “Aboneaza-te la #newsletter” … Pur si simplu nu e suficient! @EugenPotlog la #ScoalaDeVaraGPeC, @gpecro
— Lucian Rotaru (@lucian_rotaru) September 3, 2015
- 11:00 – 12:30, CRISTIAN IGNAT, PPC Marketing Manager 2Parale, Workshop “In AdWords marimea conteaza”
Workshop insights: Vom discuta despre marimea brandului, marimea concurentei, marimea comenzii, marimea bugetului, marimea ratei de conversie si cum sa fim cat mai eficienti cu campaniile AdWords, YouTube si Facebook Ads.
– Reclamele atrăgătoare și prea generale duc la o rată de click mare. → Rata de click mare duce la un număr mare de vizitatori pe site. → Numărul mare de vizitatori targetați incorrect duce la o rată mică de conversie.
Și ne-a recomandat cartea http://t.co/Qw4O1d8zHY scrisă de @MikeMichalowicz @CristianIgnat #ScoalaDeVaraGPeC
— Lucian Rotaru (@lucian_rotaru) August 30, 2015
- 13:00 – 14:30, ANDREI RADU, CEO & Founder GPeC, Workshop “10 ani de GPeC in intrebari si raspunsuri-cheie pentru oricine activeaza in e-commerce”
– Listarea în marketplace – pro și contra (fotografia a fost făcută în timpul workshop-ului, au mai fost adăugate și altele pe listă)
– Ce trebuie să iei în calcul atunci când vrei să faci un exit în e-commerce
– Ești start-up și ai buget mic de marketing. În ce canale de promovare investești
– Ce faci când ești la început de drum, cum construiești o comunitate, cum faci performance marketing
Andrei Pitiș și Andrei Radu vorbesc la #ScoalaDeVaraGPeC despre ce trebuie să iei în calcul atunci când vrei să vinzi magazinul tău online.
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Duminică, 30 August 2015
– research, research, research, pe scurt și pe final :)
https://www.facebook.com/rotaru.lucian/posts/10204588499294377?pnref=story
Retrospectivă:
https://www.facebook.com/andrei.radu.790256/posts/10153670121864047