Școala De Vară GPeC 2015, a 5-a zi: workshop-uri cu Eugen Potlog (Conectoo), Cristian Ignat (2Parale) și Andrei Radu (GPeC)

Adăugat de pe 30 August 2015, 0 comentarii

scoala-de-vara-de-ecommerce-gpec-2015-30-august-pozeWorkshop-urile din această zi de la #ScoalaDeVaraGPeC sunt susținute de EUGEN POTLOG, ANDREI RADU și CRISTIAN IGNAT. Găsiți în acest articol câteva detalii de la aceste workshop-uri, iar pe pagina de Facebook găsiți mai multe fotografii.


 

2015-scoala-de-vara-gpec-workshop-conectoo-eugen-potlog-foto-1-3

  • 9:00 – 10:30, EUGEN POTLOG, Manager Conectoo, Workshop “Tips & Tricks pentru o strategie reusita de email marketing”

Despre ce s-a discutat:

– Care sunt factorii de succes in email marketing;
– Care sunt principalele provocari in email marketing;
– Metode de a creste organic o lista de abonati calitativa;
– Cum sa ii faci pe oameni sa deschida email-urile;
– Care sunt practicile recomandate pentru continutul email-urilor si cum sa cresti rata de click;
– Cum sa folosesti corect A/B Testing pentru a optimiza constant rezultatele campaniilor de email marketing;
– Ce este marketing automation si cum poti trimite automat email-uri personalizate in functie de comportamentul utilizatorului

– Ca un email sa fie deschis si “clickuit” de abonat, acesta trebuie sa faca cel putin unul din urmatoarele lucruri pentru el:

  • Sa-i rezolve o problema
  • Sa-i economiseasca banii
  • Sa-l faca mai destept
  • Sa-l distreze


scoala-de-vara-gpec-2015-cristian-ignat-foto-fb copy

  • 11:00 – 12:30, CRISTIAN IGNAT, PPC Marketing Manager 2Parale, Workshop “In AdWords marimea conteaza”

Workshop insights: Vom discuta despre marimea brandului, marimea concurentei, marimea comenzii, marimea bugetului, marimea ratei de conversie si cum sa fim cat mai eficienti cu campaniile AdWords, YouTube si Facebook Ads.

2015-scoala-de-vara-gpec-workshop-2parale-foto-twitter

 

 

– Reclamele atrăgătoare și prea generale duc la o rată de click mare. → Rata de click mare duce la un număr mare de vizitatori pe site. → Numărul mare de vizitatori targetați incorrect duce la o rată mică de conversie.


andrei-radu-workshop-scoala-de-vara-de-ecommerce-gpec-2015-foto

  • 13:00 – 14:30, ANDREI RADU, CEO & Founder GPeC, Workshop “10 ani de GPeC in intrebari si raspunsuri-cheie pentru oricine activeaza in e-commerce”

– Listarea în marketplace – pro și contra (fotografia a fost făcută în timpul workshop-ului, au mai fost adăugate și altele pe listă)

marketplace_pro_contra_lista_initial_2015_scoala_de_vara_gpec

– Ce trebuie să iei în calcul atunci când vrei să faci un exit în e-commerce

– Ești start-up și ai buget mic de marketing. În ce canale de promovare investești

– Ce faci când ești la început de drum, cum construiești o comunitate, cum faci performance marketing

Andrei Pitiș și Andrei Radu vorbesc la #ScoalaDeVaraGPeC despre ce trebuie să iei în calcul atunci când vrei să vinzi magazinul tău online.

Posted by GPeC – Gala Premiilor eCommerce on 30 August 2015

– research, research, research, pe scurt și pe final :)

www.facebook.com


Retrospectivă:

www.facebook.com

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii