Speakeri excepționali pe scena GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est!

Adăugat de pe 24 Aprilie 2017, 0 comentarii

Pe 16-17-18 Mai, Bucureștiul devine capitala comerțului electronic pentru țările din Europa Centrală și de Est. În cele 3 zile se desfășoară a 12-a ediție anuală a GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din regiune – care aduce industriei o zi de Conferință premium, două zile de Workshop-uri aplicate, Expo și Networking cu elita pieței românești și internaționale.

3 speakeri internaționali de neratat urcă pe scena GPeC SUMMIT!

Tomi Ahonen, Rob Siefker (Zappos) si Karl Gilis pe scena GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos, va susține keynote-ul “Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing” pe data de 16 Mai, în cadrul Conferinței GPeC.

Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel internațional, compania fiind achiziționată în 2009 de Amazon.com pentru suma de 1,2 miliarde de dolari. Modul în care Zappos face marketing și își tratează clienții este un adevărat etalon în e-commerce, principalul crez al companiei fiind “Delivering Happiness” – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul companiei.

Tomi Ahonen este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept „Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial”, având o experiență de peste 15 ani în domeniu și fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți de specialitate – toate best-seller. Tomi va vorbi pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, pe 16 Mai, despre ultimele tendințe în Mobile Commerce și despre Augumented Reality, AR-ul fiind considerat de Tomi drept următoarea mass-media.

Karl Gilis se află pe locul al 3-lea în lume în clasamentul PPC Hero al celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor. La cererea audienței, Karl revine în România la GPeC SUMMIT pe data de 16 Mai cu un keynote de 45 de minute în cadrul Conferinței intitulat „How to seduce your visitors to buy (more)? în care se va axa pe sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce este important așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

În plus, Karl va susține și un workshop de Conversion Optimization pe data de 17 Mai , plin de exemple concrete pentru magazinele online în scopul creșterii ratei de conversie.

Subiecte de maxim interes pentru magazinele online și pentru oricine activează în e-commerce

Cele mai importante subiecte pentru magazinele online vor fi dezbatute la GPeC SUMMIT 16-17-18 MaiGPeC SUMMIT se adresează magazinelor online și tuturor companiilor care activează în e-commerce și își doresc să afle concret ce pot face pentru a-și dezvolta afacerile. Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței și al celor 12 Workshop-uri aplicate sunt de maxim interes pentru orice business online: Cifre și statistici de piață, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, E-Mail Marketing, Logistică și Curierat, Content Marketing.

Andrei Radu CEO & Founder GPeC“La GPeC ne-am dorit dintotdeauna să livrăm conținut de calitate care să îi ajute concret pe participanți în afacerile pe care le derulează. Cu siguranță nu am reușit 100% pentru că nu există perfecțiune, dar anul acesta ne-am concentrat mai mult decât oricând să oferim know-how premium, fără vorbe goale așa cum se întâmplă la alte conferințe. De aceea, subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT sunt de neratat pentru magazinele online și pentru oricine activează în domeniu, iar speakerii pe care îi aducem sunt atent selectați, în așa fel încât audiența să aibă parte de 3 zile de conținut relevant, imediat aplicabil în business.”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

12 Workshop-uri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut e-commerce și marketing online pur

17-18 Mai 2017 Workshop-urile GPeC SUMMITÎn zilele de 17 și 18 Mai se vor desfășura Workshop-urile GPeC susținute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online și axate pe cele mai importante elemente care contribuie la succesul unui magazin online:

Oportunități de afaceri și Networking cu elita industriei e-commerce

GPeC E-Commerce Expo, Networking, Oportunități de afaceriÎn paralel cu Conferința GPeC din data de 16 Mai, se desfășoară și GPeC E-Commerce Expo care aduce față în față peste 20 de furnizori de servicii e-commerce și magazinele online. Potrivit organizatorilor, mai mult de jumătate din standuri au fost deja rezervate până în acest moment, iar expozanții sunt unele dintre cele mai importante companii românești și internaționale din domeniu.

Principalele nevoi ale magazinelor online își vor găsi răspunsul la furnizorii prezenți în cadrul GPeC E-Commerce Expo, iar aceștia au ocazia să își prezinte oferta, să facă networking și să obțină lead-uri de la potențialii lor clienți.

Regăsiți mai multe detalii despre Expo și despre cum poate fi închiriat un stand pe site-ul GPeC la: www.gpec.ro/gpec-e-commerce-expo-mai/

Deloc în ultimul rând, GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai reprezintă prilejul ideal de a face networking cu elita industriei e-commerce din România și țările din jur, evenimentul reunind top management-ul principalilor jucători din domeniu: magazine online, procesatori de plăți, bănci, dezvoltatori de tool-uri e-commerce, furnizori de soluții și servicii de comerț electronic, companii de curierat, agenții de digital, comparatoare de prețuri, rețele de marketing afiliat etc.

Înscrieri la prețuri reduse până pe 7 Mai 2017

Oferta Early Bird expira pe 7 Mai 2017. Inscrie-te acum la GPeC SUMMIT 16-17-18 MaiPână pe 7 Mai, ora 23:59, organizatorii GPeC SUMMIT au pregătit o Ofertă Specială Early-Bird care asigură prețuri semnificativ reduse pentru cei care își doresc să participe la eveniment. Astfel, prețul unui bilet de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment (16-17-18 Mai) este de doar 119 euro, comparativ cu 159 de euro cât va deveni în intervalul 8-14 Mai.

Detaliile complete despre GPeC SUMMIT, speakerii anunțați precum și formularul de înscriere la eveniment sunt disponibile pe site-ul GPeC: www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

—————————————————————-

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Bright Agency, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Limousine Service: CityLimo

Partener media principal: ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuraș Mihai GeambașuCarmen Albișteanu, Corina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristian IosubCristina ChipuriciElena CîrîcFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuIonuț BunescuLavinia BiberiMarius Ovidiu CălugăruMădălin BlidaruOlivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANIS, Business DaysBusiness WomanCariereComunicate de AfaceriComunicate de Presa, ECOMJOBSHowToWebHRB TrendsIAB Romania, IQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPC, Magazinul ProgresivManager.roMarketingFocusNewEditionNewsRomania Pozitiva, Shopmania BIZSoftleadSMARKStartups.roTechCafeTechHubZiua de Constanta

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii