#StiriGPeC: doza de inovații de la TRUSTED.ro, Hornbach construiește un magazin online, Blugento + 120.000 euro

Adăugat de pe 30 Iunie 2017, 0 comentarii

TRUSTED.ro și doza de inovații

O nouă serie de inovații online au fost publicate pe blogul TRUSTED.ro săptămâna aceasta. Fundația Friends for Friends – FFF – te ajută cu declarația 200, aplicația care îți arată prețul carburanților în timp real, stickere de shopping, parcare smart la Timișoara și chatbot persuasiv sunt inovațiile acestui episod.

→ Detalii pe TRUSTED.ro/blog (aici găsiți zeci de inovații adunate de echipa TRUSTED în ultimii 2 ani)

 


HORNBACH  construiește un magazin online

Magazinul cu numărul 7 al retailer-ului de bricolaj HORNBACH va fi unul online. Lansarea oficială nu a fost stabilită exact, dar va fi undeva în prima jumătate a anului 2018. „Nu vom avea un simplu magazin online. Este o provocare şi pentru noi. Ne dorim ca fiecare client să poată rezerva de exemplu un produs la prânz, în pauza de masă şi după serviciu să poată merge să îl ridice din magazin”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, HORNBACH România, care a povestit despre integrare online-ului cu magazinele fizice.

→ Detalii și alte declarații pe DIGI24.ro


 

Plata cu cardul la curierii FAN din București

Cea mai mare companie de curierat din România a avut o săptămână plină – a anunțat că se poate plăti cu cardul la toți curierii FAN din București și primul magazin care a introdus Serviciul Collect Point Aero by Notino.

„#FANnews: DAAA! :D De astăzi se poate plăti cu cardul la toți curierii FAN din București și în toate sediile din țară. Este important să știi că această opțiune de plată trebuie acceptată și activată de către clientul expeditor. Contactează-ți agentul de vânzări sau scrie-ne pe sales . bucuresti @ fancourier.ro pentru a beneficia de acest instrument”, anunț publicat pe pagina de Facebook FAN Courier.

→ Mai multe detalii în articolul de pe blogul GPeC


Blugento + 120.000 euro

O investiție de 120.000 euro din parte Primainvest Capital Management a fost atrasă de Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de e-commerce. „Am ales să investesc în Blugento în primul rând datorită echipei din spatele acestui proiect, dar şi a numărului mare de magazine online pe care le-au livrat în câteva luni din momentul lansării,” a declarat Florin Pop, Owner & Managing Partner la Primainvest Capital Management.

→ Citește mai multe pe BusinessMagazin.ro

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii