Știrile săptămânii: Piețele din SUA și Rusia, 2Performant lansează Affiliate Ranking, platforma Selgros Travel pleacă la drum

Adăugat de pe 11 August 2017, 0 comentarii

Ce-și doresc americanii de la aplicațiile lor mobile

Potrivit unui studiu în SUA, consumatorii vor mai multe funcționalități în aplicațiile de shopping pe mobil:

  • recomandări de produse;
  • experiențe personalizate;
  • realitatea augmentată;
  • integrarea cu social media.

Potrivit studiului realizat de Clutch, 80% dintre cei 505 de consumatori chestionați vor să cumpere direct din aplicație, vor recompense pentru fidelitate și reduceri semnificative.

Citiți detalii la Internet Retailing


2Performant a lansat Affiliate Ranking

În 6 august, 2Performant a lansat Affiliate Ranking, clasamentul afiliaților, bazat pe numărul de comisioane generate (și nerespinse) din ultimele 90 de zile.  Clasamentul este vizibil exclusiv în cadrul platformei 2Performant – pentru toți advertiserii activi și pentru afiliații listați. Pe baza lui, advertiserii pot contacta afiliații și iniția în premieră colaborări iar afiliații știu permanent pe ce loc sunt – atât în fiecare categorie cât și la nivel general. Clasamentul include implicit toți afiliații cu conturi noi + afiliații vechi care optează pentru afișarea poziției lor.

→ Citiți detalii la 2Performant.com


Shopping-ul online este grosul curieratului în România

Piaţa de curierat evoluează, de mai mulţi ani, odată cu economia, având un avans determinat, printre altele, de evoluţia tehnologică, de creşterea consumului şi inovaţia în domeniu.

Roxana Magopeț, director de Marketing şi Comunicare la FAN Courier: „Pentru anul acesta, ne aşteptăm ca piaţa să crească cu 15-20%. Creşterea este, însă, organică, determinată de anumite modificări. Practic, piaţa te împinge să inovezi, să investeşti, să continui să te dezvolţi şi să le oferi clienţilor serviciile de care au nevoie“.

Citiți detalii la Capital


Selgros lansează o platformă turistică

Dezvoltată împreună cu partenerul TUI TravelCenter, platforma Selgros Travel va prezenta lunar zece pachete turistice către destinații populare și exotice, la prețuri speciale și cu posibilitatea de a fi achiziționate rapid. Oferta-vedetă de la lansare este pachetul pentru o săptămână în stațiunea cubaneză Varadero, cu prețuri începând de la 999 de euro de persoană. Alte exemple de oferte spectaculoase valabile pe selgrostravel.ro: Santorini, în septembrie, la 399 de euro; un revelion de top în Dubai la 999 de euro; un circuit în Toscana, la final de septembrie, la 559 de euro.

Citiți detalii la Selgros.ro


Tendințele actuale din e-commerce-ul din Rusia se apropie de cele europene

Aproximativ 50% dintre ruși au făcut cumpărături online în 2016. Totuși, mulți ruși sunt “cumpărători ocazionali”, din moment ce numai 21% dintre utilizatorii cotidieni spun că fac shopping frecvent online.

Rușii cumpără cel mai mult online:

  • echipament sportiv și încălțăminte;
  • parfumuri și cosmetice;
  • produse de sănătate.

Previziunile pe 2017 arată că 800 de milioane de ruși vor folosi smartphone-ul, în timp ce la nivel mondial se va ajunge la 910 milioane de utilizatori mobili până în 2020.

Citiți detalii pe blog-ul GPeC


 

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii