Știrile săptămânii: câștigătorii GPeC 2017, cifre de Black Friday, târgul influencer-ilor

Adăugat de pe 17 Noiembrie 2017, 0 comentarii

Câștigătorii GPeC 2017

A 12-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce s-a desfășurat în seara zilei de 15 noiembrie 2017, în cadrul Festivității de Decernare a Premiilor GPeC prezentate de Andi Moisescu. Premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite premii din online-ul românesc, pentru că la noi distincțiile se acordă pe merit și sunt rezultatul unui efort susținut, al responsabilității, al faptelor. La GPeC, premiile nu pot fi cumpărate.

Lista completă a câștigătorilor
Cum a fost ziua 1 la GPeC SUMMIT
Cum a fost ziua 1 la GPeC SUMMIT


Deja se anunță vânzări record de Black Friday

Imediat ce a început nebunia Black Friday din 17 noiembrie, PayU România a anunțat primele cifre (date pentru intervalul orar 00:00-08:00):
➕ Volume tranzacționate: 31.000.000 lei, în creștere cu 460% față de aceeași perioadă a anului trecut
➕ 26.500.000 lei în intervalul 07:00-08:00
➕ Număr de tranzacții: 40.000; 27.300 dintre tranzacții au fost înregistrate în intervalul 07:00-08:00
➕ Categorii produse: IT&C, fashion
➕ Valoare medie coș de cumpărături: 782 lei
➕ Cea mai mare tranzacție înregistrate în platforma PayU Romania: 35.185 lei, din România.

Vezi cifrele actualizate pe pagina de FB – GPeC


Românii își fac planuri de shopping

Conform site-ului www.compari.ro, iată intențiile românilor în materie de shopping de sărbători:

▷ Anul acesta, de Crăciun, internauții intenționează să cumpere cadouri pentru cel puțin 6-7 persoane în medie, printre care mai ales pentru membrii de familie mai apropiați și mai îndepărtați.
▷ 66% dintre cei chestionați vor să cumpere cadouri pentru membrii familiei, la o valoare medie de 118 lei.
▷ Aproape 60% din cei întrebați își propun să aducă bucurie celor dragi prin cadouri de calitate, luând în considerare raportul calitate-preț cu ocazia alegerii produsului.
▷ Internauții vor cheltui, în medie, 660 de lei pentru cadourile oferite celor dragi de Crăciun anul acesta. Suma este cu aproape 6% mai mare față de anul trecut.


Ce s-ar întâmpla dacă ar veni Amazon în România?

O asemenea intrare pe piață va forţa retailerii să devină şi mai competitivi, afacerile se vor rearanja în piaţă, iar cine nu va putea face faţă concurenţei, va fi nevoit să se reorienteze către alt domeniu, crede Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

“În ultima perioadă se tot zvoneşte despre interesul Amazon de a intra în zona aceasta, în Europa Centrală şi de Est. Se spunea, la un moment dat, că şi-ar dori să facă din România un hub de distribuţie pe toată regiunea. Acum am observat că Amazon cumpără Carrefour, ceea ce mă duce cu gândul că nu e foarte departe acel zvon. Prin achiziţia Carrefour din Franţa, cumperi toate filialele. Deci, la un moment dat, s-ar putea să se întâmple”, a adăugat Radu.

Citește detalii la Capital


RepublicaBio.ro, cel mai apreciat de clienți

În 2017, RepublicaBio.ro este cel mai de încredere magazin online, conform părerilor și notelor acordate de clienții site-ului. În fiecare an, TRUSTED.ro acordă titlul “Vocea clienților” magazinului celui mai apreciat dintre cele înscrise în sistemul Feedback.TRUSTED.ro. Pentru a fi luat în considerare pentru acest titlu, un magazin online trebuie: să fie înscris în Competiția GPeC (deci să fie și atestat TRUSTED.ro); să fi implementat sistemul “Opinii de Încredere” (oferit gratuit magazinelor atestate); să fi primit cel puțin 20 de note de la clienți, în perioada 1 iunie – 1 noiembrie. Anul acesta, s-au primit 8.270 de note de la clienții magazinelor atestate TRUSTED.ro, care au cumpărat și au lăsat o opinie în perioada menționată mai sus. Cea mai mare medie a fost obținută de magazinul online RepublicaBio.ro, aceasta fiind de 9,80.

Citește detalii pe blog-ul TRUSTED


S-a lansat târgul digital al influencer-ilor

Agenția digitală Hit Yourself Consulting, fondată de Florin Groze,a lansează MOCAPP.ro, primul marketplace din România care conectează brandurile, agenţiile (de comunicare, de digital, de marketing) şi influencerii. MOCAPP îşi propune să schimbe modul de organizare al campaniilor de promovare cu influenceri şi să automatizeze acest proces. MOCAPP folosește o bază de date cu peste 500 dintre cei mai importanţi influenceri români: de la artişti, trupe muzicale, vedete TV, vloggeri, bloggeri, actori, sportivi şi modele. Platforma online foloseşte un sistem de algoritmi bazat pe inteligenţă artificială şi oferă brandurilor şi agenţiilor acces instant la cel mai potrivit mix între influenceri, targetul vizat şi bugetele alocate, astfel încât campaniile pe care le desfăşoară în mediul online să aibă cele mai bune rezultate.

Citește detalii la Forbes


 

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii