Știrile săptămânii: inovații în e-commerce, ce facem cu rata de conversie și site-uri de comparare a produselor

Adăugat de pe 31 Martie 2016, 0 comentarii

1-Amazon-SelfieInovații în e-commerce

Prietenii de la TRUSTED.ro sunt atenți la ce se întâmplă în e-commerce-ul românesc și mondial și adună inovații, idei năstrușnice de marketing și schimbări de detaliu. În articolul cu numărul 18-lea din această serie ei vorbesc despre: Amazon și Style Code Live, cum poți cumpăra un întreg outfit de la Answear, serviciul UPS Temperature True Cryo, plata cu un selfie, aplicația românească de dating Intersect și produsul Real Shit.

2-rata-de-conversieCe facem cu rata de conversie

Raluca Radu (Answear.com și GPeC), Cosmin Nastasa (Edge și 2Parale), Cristian Ignat (Canopy) și Olivian Breda explică în acest articol ce este rata de conversie și de ce ar trebui ca oamenii de marketing să-i dea importanță. Cosmin Nastasa: „Rata de conversie e ca un fel de nota obtinuta la examenul eficientei in business”. Mai multe detalii pe www.marketingfocus.ro.

3-site-uri-comparatoare-de-preturi-apc-romania-fotoNu cumpăra fără să compari

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) a realizat un articol despre comparatoarele de prețuri.

Bogdan Manolea (TRUSTED.ro) menționează că „în cazul Internetului, intermediarii care compară bunuri și servicii au întotdeauna au o poziție delicată și trebuie să facem distincția între două categorii majore: cei care intervin în conținutul afișat și cei care nu fac acest lucru”. Vezi în articol și ce declară Irina Chirițoiu, Director Centrul European al Consumatorilor – ECC Romania, Dr. ec. Emil Bojin, vicepreședinte Asociația Pro Consumatori și Conf. univ. dr. Costel Stanciu, președinte Asociația Pro Consumatori.

4-elefant.ro-PICK-UP-POINTS-foto-tudor-stanica-blogElefant.ro anunță 5 noi pickup point-uri

În momentul de față magazinul online are deschise 19 puncte de livrare, din care 8 sunt în stațiile de metrou din București și alte 2 se află în Iași și Cluj-Napoca. „Cifrele arată că, după deschiderea unui pickup point, are loc o creștere semnificativă a vânzărilor în zona sau orașul respectiv. Vom deschide în următoarele săptămâni un punct de livrare în Timișoara și vor urma alte patru în afara Capitalei până la finele anului”, a spus Alen Todorov, directorul de marketing al magazinului online Elefant.ro. Mai multe detalii găsiți pe profit.ro.

5-farmec-magazin-onlinePrimul milion de euro se face mai greu

Magazinul online al producătorului român de cosmetice Farmec a înregistrat în 2015 vânzări de peste un milion de euro. Planurile companiei pe 2016 sunt de a se dezvolta și mai multe în mediul online.  Mai multe despre Farmec găsiți pe site-ul www.magazinulprogresiv.ro.


Acestea sunt cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.

Vă mulțumim!

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii