Știrile săptămânii: noul director eMAG, Școala de Vară de E-commerce GPeC, infografic cu date cheie de la 2parale

Adăugat de pe 23 Iulie 2015, 0 comentarii

Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro, un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului. Vă mulțumim!


 

cover_fb_scoala_de_varaVine Școala de Vară GPeC, bine-mi pare

#ScolaDeVaraGPeC 2015, singura serie de cursuri intensive de comerț electronic din Romania, se va desfășura în perioada 26 – 31 august 2015, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Înscrierile au început lunea aceasta, iar până pe 3 august poți profita de oferta early-bird.

Cine sunt trainerii și alte informații, pe www.gpec.ro


 

tudor-manea-director-general-emag-romania-foto-2015eMag are un nou director general

Săptămâna aceasta, Tudor Manea a preluat funcția de director general eMAG pentru operaţiunile din România. Noul director va coordona pe plan local activităţile de achiziţii şi vânzări, platforma marketplace, logistica, showroom-uri, dar şi activităţile de plăţi şi credite online precum şi relaţiile cu clienţii.

Mai multe detalii pe zf.ro


 

infografic-2-parale-ecommerce-romaia-2015Câte parale dăm pe cumpărăturile online în 2015

Conform unei analize realizate de 2Parale, românii au cheltuit cei mai mulți bani în prima jumătate a anului pentru produse din categoriile fashion, cărți și materiale didactice și IT&C, urmate de home&deco și cosmetice.  Românii au scos, în medie, din buzunar, de la aproximativ 1.000 lei, pentru un pachet turistic, până la 630 lei, pentru un produs de IT&C, respectiv 220 lei pentru categoria de home&deco și 210 lei pentru articole pentru copii.

Infograficul detaliat poate fi găsit pe blogul 2Parale


 

raluca-radu-andrei-radu-interviuri-2015-fotoDe la reporter, la intervievat

În ultimele 7 zile au fost publicate două interviuri cu membri ai echipei GPeC, unul cu Andrei Radu (CEO și Fondator GPeC) pe Startupcafe.ro și unul cu Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC) pe vickipedia.ro. Andrei discută despre nișele din ecommerce, profilul cumpărătorului român și prezintă statistici relevante pieței, iar Raluca oferă informații despre industria din România și despre catalizatorii pieței.

Schimbarea de roluri este înțeleasă de cititorii blogului nostru, care în ultima perioadă au urmărit interviuri video publicate cu speakerii internaționali de la GPeC Summit-ul din luna mai, realizate de Raluca Radu.


 

digitalizarea-preturilor-din-offlineOnline-ul digitalizează prețurile din offline

Tot mai multe magazine fizice au început să folosească etichetele electronice pe rafturi, pentru a oferi clienților prețuri atractive, comparabile cu cele din magazinele online. Amazon a stârnit această criză în rândul magazinelor din SUA. „Dacă aveam o ofertă la un TV de 1.200 dolari și pe Amazon avea același produs la 900 dolari, clientul venea și zicea că există în alt loc mai ieftin. Acum se poate regla acest lucru foarte ușor și în magazinele fizice”, a declarat David Bash, Chief Information Officer Nebraska Furniture Mart.

Articolul complet, la www.internetretailer.com

 


Vrei să primești articolele de pe blogul nostru pe email? Abonează-te acum la newsletter-ul GPeC!

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii