11 ani de GPeC in cateva cuvinte

Am inceput in 2006, cand in Romania comertul electronic era aproape insignifiant. Am crescut impreuna cu tine si, potrivit feedbackului tau, am devenit cel mai important eveniment de e-commerce. Iti multumim ca ne esti alaturi de 11 ani si ca TU faci parte din GPeC! Vezi cum au decurs primele 10 editii anuale ale GPeC!

Despre GPeC 2008

Ca in fiecare an, premiile GPeC au fost structurate pe 3 categorii principale:

  • premiile decernate in urma cifrelor furnizate de RomCard;
  • premiile proprietare Link 2 eCommerce, organizatorul Galei;
  • premiile acordate in functie de votul juriului.

In ceea ce priveste categoria de premii decernate pe baza statisticilor RomCard, au fost rasplatite bancile care au atins cele mai bune performante in ultimele 12 luni de comert electronic:

  • Raiffeisen Bank (cei mai multi comercianti inrolati – 50 de comercianti)
  • BRD-GSG (cele mai multe carduri inrolate in sistemul 3D Secure – 2.020.000 carduri)
  • BRD-GSG (cele mai multe carduri activate in 3D Secure – 4.220 carduri)
  • Alpha Bank (cele mai multe carduri inrolate in 3D Secure; Issuing – 132.958 carduri)
  • CEC Bank (cel mai bun raport carduri inrolate/carduri activate – 2.304/1.172)
  • BRD-GSG (cea mai mare valoare medie a tranzactiilor online prin card – 97,07 EUR)
  • Unicredit Tiriac Bank (cele mai putine chargeback-uri)
  • Banca Transilvania (cea mai buna evolutie a unei banci in ultimele 12 luni)
  • BRD-GSG (Banca Anului; cel mai mare volum procesat – 35.500.004 EUR)

Tot in baza cifrelor RomCard, a fost desemnat comerciantul cu cele mai multe tranzactii online cu cardul, respectiv Orange Romania cu o medie de 598 de tranzactii pe zi.

Pentru prima oara in istoria evenimentului, la GPeC 2008 au fost desemnate premii pentru serviciile adiacente, dar indispensabile comertului electronic. Astfel, in categoria de premii proprietare Link 2 eCommerce au fost rasplatiti cei care, prin munca lor, contribuie la dezvoltarea unui e-commerce performant si la mediatizarea pietei:

  • Candoo Software (cea mai buna solutie software de comert electronic)
  • Price.ro (cel mai bun comparator de preturi din punct de vedere al ratei de conversie)
  • Fan Courier (cel mai bun serviciu de curierat desemnat de magazinele online)
  • Romtelecom (cea mai buna promovare pentru cresterea nr. de conexiuni la Internet)
  • eMAG (cea mai buna campanie online – “Birocrazilla”)
  • Alina Branescu (Jurnalistul Anului in e-commerce)

19 jurati au punctat peste 80 de criterii de jurizare, menite sa reliefeze aproape toate aspectele unui business online. Componenta juriului a fost:

  • Adrian Zamfira (director KuBu Stream)
  • Bogdan Manolea (director executiv APTI, autor si proprietar al Legi-Internet.ro)
  • Alin Popescu (LegalNet)
  • Calin Rotarus (director ARBO interactive)
  • Catalin Cretu (general manager Romania al Visa Europe)
  • Sorin Boieriu (IT Manager First Data)
  • Catalin Nita (director marketing eAlliance, dezvoltatorul solutiei Content Speed)
  • Ciprian Sorlea (director IT Exchange)
  • Claudiu Gamulescu (director Underclick)
  • Clement Nicolaescu (eBusiness Consultant)
  • Cristian Mezei (director Neutro Marketing, proprietar al SeoPedia.org)
  • Dan Berte (Online Usability Consultant)
  • Daniel Toma (director Web/Dev)
  • Gabriel Boaca (sales manager Boom)
  • Dragos Dehelean (director Selenis)
  • Marius Dascalu (CEO & Creative director 2fresh)
  • Marius Deak (director GreenPixel)
  • Radu Ionescu (director Kinecto Permission Marketing)
  • Doru Panaitescu (antreprenor si consultant in online si digital marketing)

Galerie foto