GPeC Trainings - Cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

Despre GPeC Trainings – Cursuri Premium Intensive de E-Commerce si Marketing Online

Am reunit unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu pentru a-ți aduce GPeC Trainings powered by FAN Courier și susținut de Banca Transilvania – cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online menite să te ajute concret în creșterea vânzărilor și în dezvoltarea magazinului online. Scopul final în urma participării este ca tu să ai o afacere e-commerce cu reale șanse de succes.

GPeC-Trainings-logos3

Vestea și mai bună este că GPeC Trainings poate avea loc în orașul tău (în funcție de solicitări), dar lansăm seria de cursuri în Cluj-Napoca, în zilele de 18-19-20 Octombrie 2017.

Fiecare serie de cursuri este structurată pe 3 zile x 6 ore în fiecare zi, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic, plin de exemple concrete care să te ajute în dezvoltarea afacerii tale.

În plus, trainerii sunt mai mult decât încântați să împărtășească din experiența lor și să discute liber cu participanții în fiecare seară, la cină. Te vei simți ca într-o adevărată familie unde nu există bariere de comunicare și formalizări.

Subiectele dezbătute în cadrul GPeC Trainings 18-19-20 Octombrie 2017, Cluj-Napoca

  • Situația pieței de e-commerce la zi – scurtă radiografie a pieței în așa fel încât să știi exact unde ne situăm, care sunt principalele verticale de piață, care sunt nișele puțin exploatate, care este valoarea medie a coșului în funcție de verticale, ce se cumpără, cum se plătește, care sunt particularitățile pieței etc. Trainer: Andrei Radu, Founder & CEO GPeC
  • Usability / User Experience – cum să ai un magazin online ușor de navigat care să răspundă nevoilor utilizatorului și să te ajute efectiv în creșterea ratei de conversie. Principiile de UX importante vor viza toate secțiunile din site (de la Homepage până la Thank You Page) și vor fi însoțite de exemple concrete din magazinele online ale participanților la curs. Trainer: Andrei Radu, Founder & CEO GPeC
  • Google AdWords – construirea unei campanii eficiente prin Google AdWords, cum creezi anunțuri cu potențial ridicat de CTR și cum alegi cuvinte cheie care generează vânzări, tipuri de campanii AdWords – diferențe, oportunități și riscuri, setarea și măsurarea corectă a obiectivelor unei campanii AdWords, metode de raportare inteligentă pentru activitatea PPC. Trainer: Elena Dobre, General Manager Zarbi Marketing
  • SEO Masterclassfundamentele SEO (vei înțelege cum funcționează Google și algorimtul de ranking și vei explora psihologia din spatele unei căutări pe Google), factori de ranking (vei afla care sunt elementele care influențează poziționarea site-ului în Google și cum le poți folosi pe site-ul tău), SEO de la A la Z (vei aprofunda toate etapele optimizării unui site, cuprinzând analiza competitivă, planificare și strategie, SEO tehnic, on-site SEO și content, optimizare semantică, link building, social media marketing pentru SEO, metrici de performanță, tracking și reporting), SEO toolbox (vei învăța despre toate tool-urile necesare activității de SEO, de la servicii gratuite până la instrumente premium), Putting it all together (vei primi toate aceste informații detaliate, în plus, vei învăța și cum se potrivesc toate într-o campanie completă de optimizare a unui site pentru Google). Trainer: Horia Neagu, Digital Marketing Consultant
  • Social Media & Facebook Ads – cum scrii în Social Media pentru a obține engagement semnificativ, cum planifici, creezi, targetezi și  gestionezi campaniile de Facebook Ads. Trainer: Marian Hurducaș, Manager & Founder Necktie Agency
  • Google Analytics – introducere în Google Analytics, turul interfeței de utilizaror a Google Analytics, instalarea corectă a Google Analytics (checklist implementare), definirea unui Goal în GA pas cu pas, ecuația comerțului online, definirea KPI-urilor și a unui Measurement Plan (pașii unui framework de măsurare), analiza unui studiu de caz pe un raport și segmente avansate, analiza avansată a unor decizii de business bazate pe colectarea a 2 ani de date, 2 cicluri de vânzare completă (sezon și extrasezon), recapitulare, Q&A. Trainer: Liviu Taloi, Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online
  • Marketing Online – gândirea strategiei de marketing online pornind de la obiective; mixul de marketing digital (identificarea canalelor de marketing online care mă ajută să îmi îndeplinesc obiectivele); top KPI pe care trebuie să îi măsor și monitorizez pentru fiecare campanie  și fiecare canal de marketing online, cum îi măsor, de unde iau datele și cum mă folosesc de acești KPI pentru a optimiza campaniile de marketing online; studii de caz – campanii de marketing online de succes. Trainer: Raluca Radu, Owner & Digital Happen Maker @ MTH Digital
  • Legislație în e-commerce – cele mai des întâlnite probleme juridice în comerțul online pentru care se dau amenzi, drepturile și obligațiile magazinelor online – de la ce trebuie să pui pe pagina web până la garanții și returul produselor. Trainer: Bogdan Manolea, Director Executiv APTI & Co-Founder Trusted.ro
  • Logistică & Curierat – ultimele noutăți în domeniu, servicii noi cu impact în e-commerce, problemele magazinelor online în relația cu firmele de curierat, Q&A. Trainer: Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier

… sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 3 zile pentru ca tu să vinzi mai mult!

Programa GPeC Trainings

GPeC Trainings se desfășoară în zilele de 18-19-20 octombrie la Cluj Hub situat în Str. Pitești nr. 19, Cluj-Napoca, foarte aproape de centrul orașului. Iată agenda pe zile și pe ore mai jos.

Miercuri, 18 Octombrie 2017

08:15 – Te așteptăm să bem împreună cafeaua de dimineață și să ne cunoaștem!

09:00 – 10:30 Sinteza pieței de e-commerce & Usability / User Experience Curs 1 – Andrei Radu, Founder & CEO GPeC

10:30 – 11:00 Coffee Break

11:00 – 12:30 Usability / User Experience Curs 2 – Andrei Radu, Founder & CEO GPeC

12:30 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Google Analytics Curs 1 – Liviu Taloi, Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

15:30 – 16:00 Coffee Break

16:00 – 17:30 Google Analytics Curs 2 – Liviu Taloi, Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

19:00 Ieșim împreună cu trainerii și toți colegii care vor să ni se alăture la cină, networking și povești – nu îți face planuri de seară! :)

Joi, 19 Octombrie 2017

08:30 – Cafeaua de dimineață

09:00 – 10:30 SEO Masterclass (tactici SEO care funcționează) – Horia Neagu, Digital Marketing Consultant

 10:30 – 11:00 Coffee Break

11:00 – 12:30 Social Media & Facebook Ads – Marian Hurducaș, Manager & Founder Necktie Agency

12:30 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Marketing Online Curs 1 – Raluca Radu, Owner & Digital Happen Maker @ MTH Digital

 15:30 – 16:00 Coffee Break

16:00 – 17:30 Marketing Online Curs 2 – Raluca Radu, Owner & Digital Happen Maker @ MTH Digital

19:00 Ieșim împreună cu trainerii și toți colegii care vor să ni se alăture la cină, networking și povești – nu îți face planuri de seară! :)

Vineri, 20 Octombrie 2017

08:30 – Cafeaua de dimineață

 09:00 – 10:30 Google AdWords Curs 1 – Elena Dobre, General Manager Zarbi Marketing

10:30 – 11:00 Coffee Break

11:00 – 12:30 Google AdWords Curs 2 – Elena Dobre, General Manager Zarbi Marketing

12:30 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Legislație în E-Commerce – Bogdan Manolea, Director Executiv APTI & Co-Founder TRUSTED.ro

15:30 – 16:00 Coffee Break

16:00 – 17:30 Logistică & Curierat – Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier

19:00 Cină în acorduri de chitară – cadoul nostru pentru tine: un concert live Marius Matache. :-) Îmbrățisări și ne revedem în curând!

Când, unde și cine poate participa?

Seria de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online – GPeC Trainings – se va desfășura în zilele de 18-19-20 Octombrie 2017, la Cluj. Urmează să anunțăm foarte curând locul de desfășurare exact.

Cui se adresează GPeC Trainings?

Tuturor celor direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 3 zile de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic și direct aplicabil –> vei ști exact ce să faci ca să crești afacerea ta online;
  • trainerii au o experiență vastă în domeniu, sunt implicați activ în e-commerce și nu sunt teoreticieni care povestesc din cărți –> înveți doar de la cei mai buni, #NoBullshit;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • toate cursurile sunt axate pe cele mai importante aspecte pentru succesul unui magazin online –> dacă le respecți, ai toate șansele de succes în urma cursurilor;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările și abia așteptăm să discutăm deschis cu Comunitatea E-Commerce din Cluj și să ciocnim un pahar împreună cu voi la cină, după cursuri –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung și intri în Familia GPeC.

Taxa de participare

Prețul unui bilet de acces la GPeC Trainings este de 239 EUR + TVA/persoană și include: acces la toate cursurile din zilele de 18-19-20 Octombrie 2017, suportul de curs de la fiecare trainer și 2 Coffee Breaks în fiecare zi. Nu sunt incluse în preț pauzele de prânz.

Înscrierile la GPeC Trainings se fac completând formularul online de pe site-ul nostru până cel târziu pe data de 16 Octombrie 2017, ora 23:59!

Atenție: locurile sunt limitate astfel încât să putem interacționa cu toți participanții și să discutăm concret pe problemele lor specifice! Completează formularul de înscriere pentru a-ți rezerva locul la GPeC Trainings încă de acum!

Traineri

Andrei Radu GPeC E-CommerceAndrei Radu

Andrei Radu este, de 12 ani, organizatorul celui mai important eveniment de comerț electronic din Europa Centrală și de Est – GPeC, și Co-Fondatorul TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Andrei Radu oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa Centrală și de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât în țară, cât și pe plan internațional.

Elena Dobre Zarbi Marketing GPeC TrainingsElena Dobre

Elena Dobre are peste 8 ani de specializare în marketing, strategii PPC, web analytics și website usability și construiește campanii online de succes pentru business-uri locale și internaționale. Și-a clădit experiența într-un mediu multicultural și primii pași în online i-a făcut alături de Google Dublin unde a lucrat timp de 3 ani. În prezent, conduce agenția Zarbi Marketing al cărei portofoliu cuprinde clienți din industria alimentară, fashion, imobiliară până la site-uri de cultură, servicii medicale sau auto. Interesul pentru educarea pieței a dus-o în poziția de Senior Trainer la Institutul de Marketing unde, de peste 3 ani, își dezvăluie cunoștințele către cursanți care au ca scop comun succesul în mediul online. Este trainer certificat Google Adwords.

Horia Neagu Digital MarketingHoria Neagu

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de peste un deceniu, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling și politică.

Marian Hurducas Necktie GPeCMarian Hurducaș

Din cei 10 ani în care a trecut prin toate formatele de radio, Marian Hurducaș și-a petrecut ultimii 3 ani la Radio România Cluj ca editor și crainic în departametul Știri. De mediul digital se preocupă de cel puțin 5 ani, timp în care a coordonat sau comunicat evenimente precum TIFF și, în egală măsură, a lucrat cu branduri naționale din poziția de manager de comunicare. În urmă cu trei ani a pus bazele Necktie Agency, specializată în comunicare digitală și producție de content, al cărui manager este în prezent.

Liviu Taloi Ecompedia GPeCLiviu Taloi

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification. Liviu este Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online.

Raluca Radu GPeC answearRaluca Radu

Raluca Radu este Country Manager Answear.ro și Owner @MTH Digital. Este, de asemenea, lector de e-commerce în cadrul DallesGO și consultant în zona de strategie și marketing online pentru business-uri din diverse industrii. În trecut, Raluca Radu s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventă de Automatică și Calculatoare, Raluca este convinsă că datele și logica stau la baza unei strategii de business eficiente.

Bogdan Manolea TRUSTEDBogdan Manolea

Bogdan Manolea este Director Executiv APTI și consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Este proprietar al paginii web Legile Internetului care prezintă din 2001 principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației. Este, de asemenea, autor a numeroase prezentări și articole pe teme legate de Drept și Tehnologia Informației (comerț electronic, semnătură electronică, nume de domenii, jurisdicție și Internet, dreptul la viața privată etc.) făcute la evenimente naționale și internaționale. Bogdan este și Co-fondator TRUSTED.ro.

Cornel Morcov FAN Courier GPeC TrainingsCornel Morcov

Cornel Morcov este Chief Commercial Officer al companiei FAN Courier, liderul pieței de curierat din România. S-a alăturat companiei în anul 2007 și a avut ca prim rol dezvoltarea serviciilor internaționale ale companiei. De asemenea, Cornel a gestionat implementarea serviciului Eurocargo, serviciul de intermediere transport – casa de expediții – oferind astfel posibilitatea clienților să transporte, apelând la FAN Courier, nu doar plicuri și colete ci și mărfuri de diferite mărimi pe transport rutier, aerian sau maritim. În prezent, Cornel Morcov coordonează activitățile comerciale ale FAN Courier fiind responsabil cu implementarea strategiei comerciale, conduce filiala din Bulgaria a companiei și gesionează relația cu partenerii internaționali.

Înscriere

Îți mulțumim pentru interesul de a participa la GPeC Trainings!

Din păcate, capcaitatea sălii a fost depășită, fiind nevoiți să încheiem înscrierile mai devreme decât am estimat.

Dar nimic nu e pierdut – putem organiza GPeC Trainings chiar în orașul tău și te așteptăm la GPeC SUMMIT pe 14-15 noiembrie în București cu speakeri excepționali!

Intră în comunitatea GPeC ca să fii la curent cu tot ce e esențial în e-commerce și scrie-ne oricând pe e-mail despre interesul tău de a participa la GPeC Trainings!

Să ai o zi magnifică și cu mult spor!

Echipa GPeC