Competitia Magazinelor Online GPeC 2016

Orice magazin online caruia ii pasa de propriul website ar trebui sa se inscrie in Competitia GPeC! Nu pentru a-si decora biroul cu premii, ci pentru a afla exact ce este bine si ce nu in website-ul lui ca sa ia decizii in cunostinta de cauza despre cum sa isi imbunatateasca prezenta online si sa vanda mai mult! Tu ce astepti?

Criteriile de jurizare GPeC – cel mai complex ghid public despre cum sa ai un magazin online de succes

De 11 ani, criteriile de jurizare GPeC reprezinta cel mai complex ghid public la nivel international despre cum sa ai un magazin online cu reale sanse de succes. Respectand criteriile GPeC, este ca si cum ai construi o casa care sa reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter.

Magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 vor fi analizate de peste 20 de specialisti in e-commerce si in baza a peste 120 de criterii de jurizare si vor primi rapoartele de evaluare insotite de scurte comentarii explicative, in asa fel incat sa stie exact (si confidential) unde stau bine si unde nu.

Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 vor fi evaluate din punct de vedere al criteriilor generale, la care se adauga criteriile specifice categoriei de produse comercializate (acolo unde este cazul).

In cazul in care un anumit criteriu nu este relevant pentru profilul de business, acesta se va nota cu N/A (not applicable), in asa fel incat magazinul sa nu fie depunctat fara motiv.

Apasa butonul “Afla mai multe informatii” pentru a vedea cele peste 120 de criterii de jurizare GPeC 2016!

Afla mai multe informatii

Doua etape de jurizare in doua momente diferite de timp

Noi nu stim sa existe o alta competitie de e-commerce in lume la care magazinele online participante sa fie evaluate in doua etape diferite, la momente de timp diferite. Facem asta la GPeC pentru ca noi credem ca e important sa analizezi evolutia unui magazin online pe o perioada lunga de timp, in asa fel incat evaluarea sa fie cat mai obiectiva.

Uite ce facem noi la GPeC:

  • evaluam fiecare magazin pentru a ne asigura ca respecta integral criteriile de preselectie;
  • odata acceptat in Competitie, fiecare magazin online este analizat de juriul GPeC prin peste 120 de criterii de jurizare esentiale pentru orice afacere online;
  • in urma primei etape de evaluare, magazinele participante primesc raportul de jurizare si au ocazia sa il discute impreuna cu auditorii, urmand recomandarile lor;
  • dupa intalnirile cu juratii, magazinele au timp dedicat sa rectifice problemele semnalate de acestia (perioada de aplicatii practice are loc in intervalul 15 Iulie – 16 Septembrie 2016);
  • la final, juriul GPeC reanalizeaza fiecare magazin, observand si notand evolutia lui;
  • magazinele online au ocazia sa rediscute cu membrii juriului si asupra raportului final de jurizare rezultat in urma celei de a doua evaluari;
  • in functie de media notelor obtinute pe parcursul timpului, desemnam castigatorii in cadrul celei de a 11-a editii a Galei Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).

Etapele de jurizare ale Competitiei GPeC 2016

  • In perioada 24 Iunie – 8 Iulie 2016, juriul specialist GPeC evalueaza magazinele online inscrise in Competitie si acorda prima serie de note pentru fiecare criteriu in parte. Scopul jurizarii initiale este ca magazinele participante sa afle feedback-ul specialistilor si care sunt principalele probleme semnalate de jurati, in asa fel incat sa le poata remedia pentru a creste performantele magazinului;
  • Dupa recomandarile acordate de juriu si perioada dedicata pentru aplicarea acestora, urmeaza etapa finala de jurizare din perioada 3 – 26 Octombrie 2016. Juriul GPeC va observa si va nota evolutia (sau involutia) fiecarui magazin in timp, mediile celor doua etape de evaluare desemnand castigatorii GPeC 2016.

Anunta-ne si pe noi daca vei gasi in lumea asta o competitie de e-commerce similara cu GPeC. Arata-ne ca exista o alta competitie a magazinelor online in cadrul careia evaluarea se face in baza a peste 120 de criterii de jurizare, in doua etape de evaluare diferite, timp de 8 luni. Facem cinste daca o gasesti. :-)

Primesti sfaturi avizate de la specialisti chiar in timpul competitiei

Alexandru Clain despre participarea magazinului online Gutuie.ro in Competitia GPeC Alexandru Clain, Gutuie.ro, despre participarea in Competitia GPeC: In anul 2013 am luat una dintre cele mai bune decizii pentru dezvoltarea business-ului nostru: am participat pentru prima data in Competitia GPeC. Sfaturile pe care le-am primit in fiecare an de participare de la jurati ne-au ajutat sa oferim clientilor nostri o experienta de shopping online mai buna, acest lucru conducand, in timp, la o crestere semnificativa a vanzarilor. Daca doriti ca magazinul dumneavoastra sa devina unul de referinta pe segmentul sau de piata, participarea la GPeC este un pas esential.

Adelina Oprea, Ex-Marketing Manager ZorileStoreAdelina-Oprea-Zorile-Store despre Intalnirile Consultative GPeC 2013: “Intalnirea cu membrii juriului a fost o experienta foarte placuta. GPeC mi-a oferit sansa sa discut cu cei mai buni oameni din domeniu si sa primesc sfaturi avizate legate de problemele magazinului meu online. Sunt sigura ca dupa aceasta competitie site–ul meu va fi mult schimbat in bine. Multumesc GPeC!”

Dupa prima etapa de jurizare, invitam magazinele inscrise in Competitie sa discute fata in fata cu membrii juriului (sau prin Skype/E-Mail in functie de agenda juratilor) si sa afle explicatiile/recomandarile lor pentru notele acordate, sa adreseze intrebari si, astfel, sa aiba parte de consultanta gratuita de la specialisti.

Concret, magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 trec prin prima etapa de jurizare si primesc rapoartele de evaluare continand explicatiile juriului. In ziua de 14 Iulie*, au ocazia sa discute asupra rapoartelor de evaluare, primind recomandari despre cum sa isi imbunatateasca afacerea.

“Intalnirile Consultative GPeC 2016 se vor desfasoara la Bucuresti, locatia exacta urmand sa fie anuntata in timp util.

  • magazinele vor fi programate si li se va comunica pe e-mail data si ora la care sunt invitate sa participe la intalnire;
  • juratii GPeC vor explica principalele probleme semnalate in timpul jurizarii si vor sfatui magazinele cum sa le remedieze;
  • in limita timpului alocat (aprox. 60 de minute/magazin), fiecare magazin poate solicita si sfaturi suplimentare sau poate adresa intrebari legate de alte chestiuni decat cele semnalate in raportul de jurizare.

Magazinele care nu pot participa fizic la “Intalnirile Consultative GPeC 2016″ vor adresa intrebarile sau nelamuririle lor prin e-mail catre jurati in termen de maximum 3 zile calendaristice de la desfasurarea intalnirilor. De asemenea, daca o parte din jurati nu pot ajunge fizic la Intalniri, acestia vor oferi explicatii in scris prin e-mail sau pot purta discutii cu magazinele prin Skype.

Dupa “Intalnirile Consultative GPeC”, magazinele au la dispozitie timp (in intervalul 15 Iulie – 16 Septembrie) sa aplice recomandarile juriului pentru a intra mai bine pregatite in etapa finala de jurizare.

Dupa incheierea celei de a doua jurizari, magazinele online au ocazia sa se reintalneasca cu membrii juriului pentru a primi ultimele recomandari si concluzii in urma participarii la Competitia GPeC 2016. Cea de a doua etapa de Intalniri Consultative este programata pentru zilele de 1-2 Noiembrie 2016*.

*Nota: Datele stabilite pentru Intalnirile Consultative GPeC 2016 pot suferi mici modificari in functie de disponibilitatea locatiei de desfasurare si de numarul magazinelor online care confirma participarea. Evident, orice schimbare va fi anuntata in timp util tuturor participantilor.

Componenta juriului

Lucia Ciuca Quantum Data Science

LUCIA CIUCĂ

Managing Director Quantum Data Science

Lucia Ciucă este managing directorul companiei Quantum Data Science, cea mai noua companie din Romania specializata in data technology și membră a thegroup, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din România. In trecut, Lucia a ocupat functia de Manager de Cercetare eMAG din 2011 in 2012, ulterior fiind promovata pe pozitia de Director de Marketing si Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alaturi de echipa celui mai mare site de comert electronic de pe piata locala.

Doina Vilceanu ContentSpeed

DOINA VÎLCEANU

Chief Marketing Officer ContentSpeed

Doina Vilceanu coordoneaza departamentul de Marketing si Vanzari al ContentSpeed, lider de piata in implementarea solutiilor software customizate pentru eCommerce. Platforma de comert electronic ContentSpeed este implementata pentru peste 450 de magazine online si 35 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numara: SEPHORA, Diverta, IL PASSO, Chicco, QuickMobile, Flormar, Betty Ice.

Dorin Boerescu 2Parale

DORIN BOERESCU

CEO 2Parale & CEO 2Performant

Dorin Boerescu este CEO 2Parale – cea mai mare retea de afiliere din Romania si una dintre cele mai importante companii de performance marketing. De la lansare si pana acum, 2Parale a generat peste 1.000.000 de vanzari clientilor – in valoare de peste 37 de milioane de euro. Portofoliul 2Parale include peste 450 de clienti – lideri de piata locali sau jucatori internationali si peste 38.000 de afiliati.

 

Alexandru David Creadiv

ALEXANDRU DAVID

Partener, TPM – Șef La Biți

Alexandru David a fost întotdeauna fascinat de web si intotdeauna i-a placut sa creeze proiecte online. A fondat CREADIV (Best Web Image) in 2008 si de atunci a dezvoltat si coordonat peste 150 de proiecte intr-o multime de domenii, inclusiv e-commerce. Viziunea lui este ca, prin activitatea de zi cu zi, sa creeze internetul de maine, contribuind activ la dezvoltarea de produse si solutii eficiente, pentru oameni. Mai multe despre Alexandru puteti citi pe profilul personal de LinkedIn.

.

Alexandru Lapusan Zitec

ALEXANDRU LĂPUȘAN

CEO & Founding Partner Zitec

Alexandru Lapusan este CEO & Founding Partner la Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online. Pe langa alte verticale in care s-a remarcat, Zitec are in portofoliul de e-commerce nume precum: eMag.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, Altex.

 

Razvan Gavrilas cognitiveSEO

RĂZVAN GAVRILAȘ

Founder cognitiveSEO.com & BrandMentions.com

Razvan Gavrilas este Founder & Chief Architect al cognitiveSEO & BrandMentions, tool-uri care ajută la monitorizarea, research-ul și optimizarea strategiei de marketing digital. Răzvan are peste 15 ani de experiență în internet marketing, optimizând strategia de marketing online atât pentru startup-uri și companii mici, cât și pentru afaceri de dimensiuni mari.

Dan Virtopeanu Mobile Breeze

DAN VÎRTOPEANU

Managing Partner Breeze Mobile

Cu peste 25 de ani de experienta in industria IT&C, Dan Virtopeanu si-a dedicat ultimii 12 ani mobile marketingului si solutiilor de plata prin mobil. A fost implicat in dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil si alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind in premiera in Romania. In 2012 a fondat Breeze Mobile, una din putinele agentii full service de marketing mobil pe plan local, castigatoare a 10 premii la diferite competitii de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).
Cosmin Nastasa LeoBurnett

COSMIN NĂSTASĂ

Managing Director Edge powered by 2Parale/2Performant

Cosmin Nastasa conduce agenția de performance marketing Edge, powered by 2Parale și 2Performant. Anterior, Cosmin s-a alaturat industriei online acum 12 ani, de partea agentiei de publicitate si a experimentat de atunci nasterea si cresterea de afaceri si idei online. Acum, alaturi de o echipa de profesionisti, furnizeaza solutii inteligente pentru afaceri online, incepand cu perspectiva de comunicare si trecand prin performance, web analytics si ad-tech. Cosmin este și trainer de marketing online în cadrul cursului de marketing online DallesGO.

Anabela Luca adLemonade

ANABELA LUCA

Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com

Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook ads, Linkedin ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Bogdan Manolea TRUSTED

BOGDAN MANOLEA

Co-Fondator TRUSTED.ro

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica. Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata, etc.) facute la evenimente nationale si internationale. Bogdan este de asemenea si Co-fondator TRUSTED.ro.

Bianca-Dancila-Grip-Ads

BIANCA DĂNCILĂ

Managing Director GripAds

Bianca Dăncilă, Expert in Marketing Online, este cunoscuta in industria online datorita performantelor realizate la implementarea proiectului tocmai.ro in Romania, business pe care l-a crescut de la stadiul de start-up, in top 3 site-uri din Romania. Ulterior, Bianca Dancila a fondat regia de publicitate GripADs, care ajuta business-urile online sa faca bani din traficul de pe site. In 2014, a lansat cel mai complex program de training despre Strategie de Marketing Online www.cursmarketing.ro. Acest program ruleaza in principalele orase din Romania, pentru a facilita accesul antreprenorilor si specialistilor in marketing la informatii valoroase.

Cristian Ignat Canopy

CRISTIAN IGNAT

Chief Canopyst @Canopy

Cristian Ignat este fondator Canopy, agenție care își propune să ducă digitalul către noi înalțimi. Trăiește și respiră online marketing în general și PPC în particular. Are mai bine de 10 ani de experiență în această zonă și și-a propus să contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din România certificați in Google AdWords (dec. 2013). A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 100 de evenimente din Europa Centrală și de Est. Focusul lui sunt studiile de caz și discuțiile aplicate care îl și recomandă, reușind astfel să devină primul român invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume.

Cosmin Daraban SilkWeb

COSMIN DĂRĂBAN

General Manager & Co-Founder SilkWeb

Cosmin Daraban are peste 14 ani de experienta online, implicat in lansarea a peste 100 de magazine online dezvoltate in cadrul SilkWeb unde este General Manager & Co-Founder, incearca continuu sa ofere cele mai bune solutii pentru clientii companiei.

Daniel-Ene-Agile-Media

DANIEL ENE

SEO Consultant

Daniel Ene este pasionat de tot ce inseamna marketing online si SEO (keyword research, link building, competitive analysis, technical SEO, content, analytics). In opinia lui Daniel, SEO inseamna: rabdare, determinare, organizare, perseverenta si nu in ultimul rand, multa munca. În trecut, Daniel a fost CMO al Agile Media.

Horia Neagu

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetatean al internetului si un polimat digital. In timp ce unii isi amintesc de prima iubire, Horia pastreaza amintirea primelor cautari pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities si a primului canal de IRC pe botnet. Se intampla in era cand trimiterea unui email nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura cateva ore. Lucreaza in domeniul digital marketing de aproape un deceniu, avand la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling si politica.

Andreea Moisa Beans United

ANDREEA MOISA

Managing Director Beans United

Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul digital, Andreea Moisa este Managing Director la Beans United, prima agentie de inbound marketing din Romania, partener Hubspot. A lansat in 2014 seria Seminariilor de Inbound Marketing (SIM), un eveniment dedicat tuturor celor care vor sa afle mai multe despre filosofia de inbound marketing. Andreea este implicata si in educatia academica, fiind un membru activ al Centrului de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior la Universitatea Titu Maiorescu.

 

Adrian Pintilie UIS

ADRIAN PINTILIE

Managing Partner UIS

Creative director si, totodata, co-fondator al UIS creative studio design, agentia de creatie si dezvoltare online premiata la GPeC prin magazinele lansate pe piata si autoare a platformei de eCommerce Extended, Adrian Pintilie UIS are o experienta in mediul online de peste 9 ani. In calitate de co-fondator si manager Vexio in perioada 2008-2010, magazin online IT&C premiat la Gala Premiilor eCommerce pentru cel mai bun Start-Up in 2008 si Magazinul Anului in 2009, Adrian a putut observa si contribui la ascensiunea unui magazin online pe piata de eCommerce din Romania.

Razvan Acsente OLX

RĂZVAN ACSENTE

Europe CLM Group Expert Lead at OLX – Naspers

 Pasionat si practicant de Online Marketing si e-Commerce, Razvan Acsente a coordonat atat lansarea in e-Commerce a unor branduri importante precum Atmospherefashion, cat si campaniile de optimizare si promovare online a celui mai mare site de comert electronic, Okazii.ro, sau a altor magazine online din zona de fashion, auto, casa si gradina, birotica & papetarie, produse pentru copii, cadouri sau bauturi alcoolice si non alcoolice. In prezent, Razvan se ocupa de campaniile de marketing ale celui mai mare site de anunturi din Romania, OLX.

 

Adrian Ichim, Advanced Ideas

ADRIAN ICHIM

Founder & Partner AdvancedIdeas

Adrian Ichim este fondatorul agentiei digitale Advanced Ideas si se ocupa in prezent de dezvoltarea de strategii si concepte creative pentru clientii din portofoliul agentiei din pozitia de Creative Strategy Director si Partener Advanced Ideas. Adrian si-a inceput cariera in publicitatea digitala ca si antreprenor, pornind in anul 2003 primul sau start-up. Cel mai nou start-up in care este implicat este lansare agentiei digitale Advanced Ideas in Londra. In cei 10 de cariera a coordonat echipe de proiect de peste 30 de oameni si a participat activ la crearea si lansarea a peste 200 de proiecte digitale.

Catalin Emilian rtbhouse

CĂTĂLIN EMILIAN

Country Manager RTB House

Cu 12 ani de experiență pe zona de online, Catalin Emilian este Country Manager Romania in cadrul RTB House. RTB House este un furnizor de tehnologie, cu operaţiuni la nivel mondial, care dezvoltă propriile instrumente pentru cumpararea de spatiu publicitar şi afisarea de bannere în modelul de licitare în timp real (RTB). Cu ajutorul algoritmilor avansati pentru retargetare personalizata, compania executa peste 850 de campanii pentru clientii sai. Printre clientii din Romania se numara Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, Fashionup.ro, Olx.ro, Orange.ro, PCGarage.ro, Shopmania.ro. Anterior, Catalin a fost Country Manager Romania si Moldova in cadrul Gemius, cea mai mare agentie de cercetare online din Europa Centrala si de Est.

Andrei Avadanei DefCamp

ANDREI AVĂDĂNEI

Fondator CCSIR & Fondator și Coordonator DefCamp

Andrei Avădănei este fondatorul Asociatiei Centrul de Cercetare in Securitate Informatica din Romania – CCSIR si coordoneaza DefCamp, cea mai importanta conferinta de securitate informatica & hacking din Europa Centrala si de Est. Cu o experienta de peste 7 ani in securitate informatica, in urma cu doi ani a co-fondat Bit Sentinel prin intermediul careia ofera servicii de securitate informatica, penetration testing, security management, recuperarea de pe urma unui atac cibernetic, training-uri si workshop-uri.

Eugen Potlog Conectoo

EUGEN POTLOG

User Experience Expert & Manager Conectoo @ Conversion

Eugen Potlog are peste 10 ani de experienta online, o mare parte acumulata la eMAG, cel mai mare retailer online din Europa Centrala si de Est. Din 2013 s-a alaturat Conversion, agentia de digital #1 in Romania (parte din grupul eMAG). Acum se ocupa de proiectele de user experience din cadrul agentiei si coordoneaza Conectoo (o solutie de email marketing detinuta de Conversion). Cu experienta in diverse arii ale afacerilor online, Eugen a lucrat cu nume mari precum eMAG, Flanco, Banca Transilvania, Idea Bank, Oriflame, Easyhost si Cyberghost.

Mihai Vinatoru DWF

MIHAI VÎNĂTORU

Head of SEO & Managing Partner DWF

Mihai Vinatoru este Head of SEO si Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agentii de SEO din Romania. DWF gestioneaza in prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate nationala, din domenii precum: auto, turism, sanatate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum si prin experienta acumulata, specialistii DWF ofera campanii SEO performante si masurabile.

Ce mai stai?

Auditeaza-ti website-ul ca sa stii exact ce trebuie sa remediezi si sa vinzi mai mult! Vezi pachetele de beneficii si inscrie-te pana pe 8 Iunie 2016!