Competitia Magazinelor Online GPeC 2016

Orice magazin online caruia ii pasa de propriul website ar trebui sa se inscrie in Competitia GPeC! Nu pentru a-si decora biroul cu premii, ci pentru a afla exact ce este bine si ce nu in website-ul lui ca sa ia decizii in cunostinta de cauza despre cum sa isi imbunatateasca prezenta online si sa vanda mai mult! Tu ce astepti?

Criteriile de jurizare GPeC – cel mai complex ghid public despre cum sa ai un magazin online de succes

De 11 ani, criteriile de jurizare GPeC reprezinta cel mai complex ghid public la nivel international despre cum sa ai un magazin online cu reale sanse de succes. Respectand criteriile GPeC, este ca si cum ai construi o casa care sa reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter.

Magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 vor fi analizate de peste 20 de specialisti in e-commerce si in baza a peste 120 de criterii de jurizare si vor primi rapoartele de evaluare insotite de scurte comentarii explicative, in asa fel incat sa stie exact (si confidential) unde stau bine si unde nu.

Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 vor fi evaluate din punct de vedere al criteriilor generale, la care se adauga criteriile specifice categoriei de produse comercializate (acolo unde este cazul).

In cazul in care un anumit criteriu nu este relevant pentru profilul de business, acesta se va nota cu N/A (not applicable), in asa fel incat magazinul sa nu fie depunctat fara motiv.

Apasa butonul “Afla mai multe informatii” pentru a vedea cele peste 120 de criterii de jurizare GPeC 2016!

Afla mai multe informatii

Doua etape de jurizare in doua momente diferite de timp

Noi nu stim sa existe o alta competitie de e-commerce in lume la care magazinele online participante sa fie evaluate in doua etape diferite, la momente de timp diferite. Facem asta la GPeC pentru ca noi credem ca e important sa analizezi evolutia unui magazin online pe o perioada lunga de timp, in asa fel incat evaluarea sa fie cat mai obiectiva.

Uite ce facem noi la GPeC:

  • evaluam fiecare magazin pentru a ne asigura ca respecta integral criteriile de preselectie;
  • odata acceptat in Competitie, fiecare magazin online este analizat de juriul GPeC prin peste 120 de criterii de jurizare esentiale pentru orice afacere online;
  • in urma primei etape de evaluare, magazinele participante primesc raportul de jurizare si au ocazia sa il discute impreuna cu auditorii, urmand recomandarile lor;
  • dupa intalnirile cu juratii, magazinele au timp dedicat sa rectifice problemele semnalate de acestia (perioada de aplicatii practice are loc in intervalul 12 Iulie – 16 Septembrie 2016);
  • la final, juriul GPeC reanalizeaza fiecare magazin, observand si notand evolutia lui;
  • magazinele online au ocazia sa rediscute cu membrii juriului si asupra raportului final de jurizare rezultat in urma celei de a doua evaluari;
  • in functie de media notelor obtinute pe parcursul timpului, desemnam castigatorii in cadrul celei de a 11-a editii a Galei Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).

Etapele de jurizare ale Competitiei GPeC 2016

  • In perioada 13 Iunie – 4 Iulie 2016, juriul specialist GPeC evalueaza magazinele online inscrise in Competitie si acorda prima serie de note pentru fiecare criteriu in parte. Scopul jurizarii initiale este ca magazinele participante sa afle feedback-ul specialistilor si care sunt principalele probleme semnalate de jurati, in asa fel incat sa le poata remedia pentru a creste performantele magazinului;
  • Dupa recomandarile acordate de juriu si perioada dedicata pentru aplicarea acestora, urmeaza etapa finala de jurizare din perioada 19 Septembrie – 19 Octombrie 2016. Juriul GPeC va observa si va nota evolutia (sau involutia) fiecarui magazin in timp, mediile celor doua etape de evaluare desemnand castigatorii GPeC 2016.

Anunta-ne si pe noi daca vei gasi in lumea asta o competitie de e-commerce similara cu GPeC. Arata-ne ca exista o alta competitie a magazinelor online in cadrul careia evaluarea se face in baza a peste 120 de criterii de jurizare, in doua etape de evaluare diferite, timp de 8 luni. Facem cinste daca o gasesti. :-)

Primesti sfaturi avizate de la specialisti chiar in timpul competitiei

Alexandru Clain despre participarea magazinului online Gutuie.ro in Competitia GPeC Alexandru Clain, Gutuie.ro, despre participarea in Competitia GPeC: In anul 2013 am luat una dintre cele mai bune decizii pentru dezvoltarea business-ului nostru: am participat pentru prima data in Competitia GPeC. Sfaturile pe care le-am primit in fiecare an de participare de la jurati ne-au ajutat sa oferim clientilor nostri o experienta de shopping online mai buna, acest lucru conducand, in timp, la o crestere semnificativa a vanzarilor. Daca doriti ca magazinul dumneavoastra sa devina unul de referinta pe segmentul sau de piata, participarea la GPeC este un pas esential.

Adelina Oprea, Ex-Marketing Manager ZorileStoreAdelina-Oprea-Zorile-Store despre Intalnirile Consultative GPeC 2013: “Intalnirea cu membrii juriului a fost o experienta foarte placuta. GPeC mi-a oferit sansa sa discut cu cei mai buni oameni din domeniu si sa primesc sfaturi avizate legate de problemele magazinului meu online. Sunt sigura ca dupa aceasta competitie site–ul meu va fi mult schimbat in bine. Multumesc GPeC!”

Dupa prima etapa de jurizare, invitam magazinele inscrise in Competitie sa discute fata in fata cu membrii juriului (sau prin Skype/E-Mail in functie de agenda juratilor) si sa afle explicatiile/recomandarile lor pentru notele acordate, sa adreseze intrebari si, astfel, sa aiba parte de consultanta gratuita de la specialisti.

Concret, magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 trec prin prima etapa de jurizare si primesc rapoartele de evaluare continand explicatiile juriului. In zilele de 11-12 Iulie*, au ocazia sa discute asupra rapoartelor de evaluare, primind recomandari despre cum sa isi imbunatateasca afacerea.

“Intalnirile Consultative GPeC 2016 se vor desfasoara la Bucuresti, locatia exacta urmand sa fie anuntata in timp util.

  • magazinele vor fi programate si li se va comunica pe e-mail data si ora la care sunt invitate sa participe la intalnire;
  • juratii GPeC vor explica principalele probleme semnalate in timpul jurizarii si vor sfatui magazinele cum sa le remedieze;
  • in limita timpului alocat (aprox. 60 de minute/magazin), fiecare magazin poate solicita si sfaturi suplimentare sau poate adresa intrebari legate de alte chestiuni decat cele semnalate in raportul de jurizare.

Magazinele care nu pot participa fizic la “Intalnirile Consultative GPeC 2016″ vor adresa intrebarile sau nelamuririle lor prin e-mail catre jurati in termen de maximum 3 zile calendaristice de la desfasurarea intalnirilor. De asemenea, daca o parte din jurati nu pot ajunge fizic la Intalniri, acestia vor oferi explicatii in scris prin e-mail sau pot purta discutii cu magazinele prin Skype.

Dupa “Intalnirile Consultative GPeC”, magazinele au la dispozitie timp (in intervalul 12 Iulie – 16 Septembrie) sa aplice recomandarile juriului pentru a intra mai bine pregatite in etapa finala de jurizare.

Dupa incheierea celei de a doua jurizari, magazinele online au ocazia sa se reintalneasca cu membrii juriului pentru a primi ultimele recomandari si concluzii in urma participarii la Competitia GPeC 2016. Cea de a doua etapa de Intalniri Consultative este programata pentru zilele de 1-2 Noiembrie 2016*.

*Nota: Datele stabilite pentru Intalnirile Consultative GPeC 2016 pot suferi mici modificari in functie de disponibilitatea locatiei de desfasurare si de numarul magazinelor online care confirma participarea. Evident, orice schimbare va fi anuntata in timp util tuturor participantilor.

Componenta juriului

Ca in fiecare an, pastram secret juriul GPeC pana la finalul perioadei de inscriere a magazinelor online in competitie, adica pana pe 8 Iunie 2016. Motivul este simplu: vrem ca inscrierile in Competitie sa nu tinta cont de componenta juriului, mai ales in plan local unde magazinele online se cunosc deja cu o buna parte din specialistii pietei de e-commerce.

De asemenea, juratilor le vor fi asignate magazine cu care nu au avut niciodata relatii comerciale pentru a nu fi partinitori sau subiectivi.

In juriul GPeC au fost intotdeauna specialisti, persoane cu o vasta experienta in e-commerce. Promitem la fel si in 2016 – iar daca vrei sa ii cunosti pe cei peste 20 de jurati, revino in aceasta sectiune dupa data de 8 Iunie, cand se incheie inscrierile magazinelor in Competitia GPeC 2016.

Ce mai stai?

Auditeaza-ti website-ul ca sa stii exact ce trebuie sa remediezi si sa vinzi mai mult! Vezi pachetele de beneficii si inscrie-te pana pe 8 Iunie 2016!