Despre GPeC

Povestea noastra in cateva cuvinte: cand si cum am inceput, ce greseli am facut, ce ne-a motivat sa mergem mai departe si ce reprezinta azi GPeC – la 11 ani de existenta – pentru piata de E-Commerce din Romania.
    Andrei Buzgan CrediusIvan Mazour OmetriaSimo Ahava ReaktorAndre Morys Web ArtsJohn Ekman Conversionista!Geno Prussakov Affiliate MarketingChris Goward WiderFunnel110dandumitrescuGabriel Vasile SevenSins110scarlatescu110mariusflore110Gabriel-Ghita110eugeniacobDan Bulucea Google GPeCDaniel Nicolescu PayU GPeCMarin Mitroi RomCard GPeCMihai Patrascu EVOmagCatalin Cretu VISAMarius Ghenea ARMO GPeCCatalin Cretu Visa RomaniaBryan EisenbergNeil Patel CrazyEgg
  • An dupa an, GPeC s-a dovedit a fi un catalizator al dezvoltarii industriei digitale din Romania. Creativitatea, inovatia, performanta si viziunea – toate sunt valori promovate activ in cadrul summitului, valori in care se regaseste si echipa Credius. Ne bucuram ca avem ocazia sa ne cunoastem, sa facem schimb de idei, sa identificam oportunitati si sa recunoastem meritele celor mai buni dintre noi. E-commerce-ul romanesc evolueaza continuu, iar mediul concurential ne impulsioneaza sa fim mai buni ca ieri. Impreuna vom continua dezvoltarea unei comunitati digitale mai puternice, mai indraznete si mai unite.

  • Ivan Mazour
    CEO & Founder Ometria is looking forward to meeting you at GPeC Summit!
  • Simo Ahava
    Senior Data Advocate Reaktor is looking forward to shaking hands with you at GPeC Summit
  • Andre Morys
    Web Arts AG - despre "viitoarea" lui participare la GPeC Summit din noiembrie anul trecut
  • John Ekman
    Conversionista! - despre "viitoarea" lui participare la GPeC Summit din noiembrie anul trecut
  • Evgenii 'Geno' Prussakov
    Affiliate Marketing Expert - despre participarea la GPeC si motivele pentru care ne recomanda
  • Chris Goward
    President & Founder WiderFunnel - despre participarea la GPeC si motivele pentru care nu trebuie sa ratezi nicio editie a GPeC Summit (in video - referire la editia de anul trecut)
  • Gala Premiilor e-Commerce este deja un eveniment cu traditie pentru mediul online din Romania, avand meritul de a sprijini promovarea comertului electronic inca din momentul in care piata era in formare. Dincolo de premii si clasificari, evenimentul ofera magazinelor implicate analize si consultanta, elemente utile pentru orice comerciant. De asemenea, toate magazinele – fie ele participante sau nu – beneficiaza de pe urma promovarii generale a comertului online, pentru ca GPeC reuseste sa starneasca ecouri puternice in media online si offline, la fiecare editie.

    Dan Dumitrescu
    Oktal
  • Garantez ca TOATE magazinele participante in competitia GPeC si-au imbunatatit calitatea serviciilor in urma jurizarii, inclusiv noi la SevenSins. Daca s-ar stradui zi de zi sa isi “tuneze” site-urile asa cum o fac in perioada Galei, atunci am vedea o adevarata dezvoltare a pietei.

    Gabriel Vasile
    SevenSins
  • Am participat la GPeC in postura de spectator, candidat, castigator si speaker. Pot spune ca de fiecare data a fost o experienta excelenta, incepand de la interactiunea cu ceilalti participanti pana la prezentarile facute de oamenii din piata care au fost de cele mai multe ori pline de informatii utile ulterior pentru propriile strategii. In anii de cand este prezenta pe piata de eCommerce, Gala si-a asigurat un loc de frunte in lista manifestarilor ce ajuta dezvoltarea eCommerce-ului romanesc atat prin desfasurarea in sine, dar mai ales prin ecourile pe care le genereaza si care sunt bine captate de alte medii si segmente de piata, proiectandu-se astfel o imagine imbunatatita asupra tuturor magazinelor online, fie participante la GPeC, fie nu.

    Mircea Scarlatescu
    123Flori
  • GPeC  a creat si va crea un cadru concurential prin premiile anuale oferite care motiveaza atat magazinele online, cat si bancile sa asigure o atentie sporita si sa imbunatateasca calitatea serviciilor. GPeC joaca un rol esential in promovarea si sustinerea cresterii ecommerce-ului pe piata romaneasca.

    Marius Flore
    Banca Transilvania
  • De 10 editii, GPeC este unul dintre pilonii zonei de comert electronic din Romania unde reprezentantii industriei se intalnesc pentru un schimb de informatii valoroase, care ii pot inspira in afacerile lor. Studiile de caz, experientele reusite sau mai putin reusite, impartasite celorlalti, dar si oportunitatile de networking fac din Gala Premiilor eCommerce un loc de unde niciun profesionist nu poate lipsi.

    Gabriel Ghita
    CEE MasterCard Europe
  • Diferenta care a impus GPeC in piata este reprezentata de criteriile de jurizare. Au mai fost astfel de proiecte in Romania, dar care s-au stins datorita subiectivismului de care a dat dovada juriul. Participarea la GPeC inseamna o evaluare foarte obiectiva a fiecarui business online din punct de vedere calitativ, identificand atat punctele forte, cat si barierele in dezvoltare. Important este ca in piata sa existe un cod de bune practici care sa fie respectat de cat mai multe magazine astfel incat increderea cumparatorilor in achizitiile online sa creasca. Aceasta cred ca este si ideea organizatorilor cu acest proiect care sper sa creasca de la an la an.

    Eugen Iacob
    VelTravel
  • E-commerce-ul din Romania a cunoscut o dezvoltare accelerata in ultimii ani si acest lucru se datoreaza si modului in care magazinele online de succes, ce ofera servicii de top, au reusit sa castige vizibilitate si recunoastere. In acest sens, GPeC, un eveniment traditional aflat deja la a 10-a editie, s-a remarcat prin profesionalism si obiectivitate, devenind un reper in aceasta industrie.

    Dan Bulucea
    Google Romania
  • Recomand participarea la GPeC tuturor celor care doresc sa fie la curent cu evolutia industriei, sa interactioneze cu alti jucatori relevanti din comertul electronic romanesc sau sa afle informatii utile pentru dezvoltarea propriei afaceri. Evenimentele GPeC – conferintele, scoala de vara, intregul proces de jurizare a magazinelor inscrise in competitie – ofera magazinelor online oportunitatea de a-si analiza propria afacere si de a identifica metode prin care isi pot creste numarul clientilor si optimiza procesele.

    Daniel Nicolescu
    PayU Romania
  • GPeC este cel mai important eveniment de comert electronic din Romania care reuseste sa adune anual sute de participanti din randul magazinelor online, procesatorilor de plati si furnizorilor de servicii e-commerce, bancilor, organizatiilor internationale de carduri si specialistilor de top, cu scopul imediat de a rasplati performantele in industria e-commerce. Dar, scopul major si de perspectiva al acestui eveniment este cel al dezvoltarii continue a pietei de comert electronic in conditiile promovarii unor criterii sanatoase, a respectarii legislatiei in vigoare, a bunelor practici in domeniu si a unor standarde de calitate, precum si acela de afirmare a rolului educativ al Galei, prin popularizarea experientelor reusite si prin impartasirea cu profesionalism a ideilor originale si de succes.

    Marin Mitroi
    RomCard
  • In opinia mea, GPeC reprezinta cel mai mare si mai important eveniment de comert electronic din Romania, ce incurajeaza cresterea calitatii magazinelor online romanesti si, implicit, increderea clientilor in tranzactionarea platilor pe Internet. Evenimentul se adreseaza tuturor celor care vor sa se impuna in online prin servicii de calitate oferite consumatorilor, resposabilitate, incredere si creativitate. Ma simt onorat de fiecare data cand particip la Gala Premiilor eCommerce si apreciez nespus de mult profesionalismul de care a dat dovada de fiecare data echipa organizatoare.

    Mihai Patrascu
    EvoMag
  • Gala Premiilor e-Commerce a însemnat un important pas înainte în dezvoltarea industriei autohtone a comertului electronic, prin stimularea competitiei la nivelul pietei, încurajarea bunelor practici si, în consecinta, cresterea încrederii comerciantilor si a consumatorilor în cumparaturile online. Am apreciat  transparenta competitiei, informatia de calitate atât din România cât si din strainatate prezentata în cadrul Galei, varietatea de magazine online participante si atmosfera de colaborare între toti partenerii din industrie. Felicitari GPeC si tuturor celor implicati!

    Catalin Cretu
    VISA Europe
  • Particip cu mare placere la evenimentele GPeC, deoarece este un loc de intalnire foarte eficient si, in acelasi timp, placut pentru industria de profil din Romania. Apreciez eforturile desfasurate de Andrei Radu si de echipa de organizare pentru a imbunatati, an de an, aceasta Gala si sper sa ne revedem cu bine la GPeC si in 2015 si in anii urmatori.

    Marius Ghenea
    ARMO
  • Catalin Cretu
    Visa Europe Subregional Manager Romania, Croatia, Slovenia - felicitand GPeC pentru aniversarea de 10 ani si pentru contributia constanta in ceea ce priveste cresterea pietei de e-commerce
  • Bryan Eisenberg
    Conversion Optimization Expert & Best-selling Author - despre participarea la GPeC 2010 si despre GPeC Summit 2014
  • Neil Patel
    Co-Founder CrazyEgg & KISSmetrics - abia asteapta sa te intalneasca la GPeC Summit Mai 2015, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania!