Competitia Magazinelor Online GPeC 2016

Orice magazin online caruia ii pasa de propriul website ar trebui sa se inscrie in Competitia GPeC! Nu pentru a-si decora biroul cu premii, ci pentru a afla exact ce este bine si ce nu in website-ul lui ca sa ia decizii in cunostinta de cauza despre cum sa isi imbunatateasca prezenta online si sa vanda mai mult! Tu ce astepti?

Treci de GPeC, ai un magazin online bulletproof!

Fiecare magazin online inscris in Competitia GPeC 2016 va fi evaluat de peste 20 de specialisti cu experienta de necontestat in e-commerce, tinand cont de peste 120 de criterii de jurizare axate pe Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice si, evident, pe Calitatea Serviciilor.

Pe scurt, vei sti ce probleme are website-ul tau tinand cont de cele mai importante elemente care stau la baza unei afaceri online de succes. Esti dispus sa investesti cateva sute de euro in business-ul tau?

Daca da, citeste mai jos conditiile de inscriere in Competitia GPeC sau vezi aici toate beneficiile pe care le obtii in urma participarii.

Citeste cu atentie Regulamentul de Inscriere in Competitia GPeC. Cerem multe de la tine, dar oferim pe masura!

  1. Sunt acceptate in Competitia GPeC exclusiv magazine online, respectiv website-uri care permit plasarea comenzilor prin Internet. Nu vor fi admise website-uri de tip “catalog electronic” care nu ofera posibilitatea lansarii unei comenzi online, singura exceptie reprezentand-o site-urile de Anunturi/Classifieds;
  2. Magazinele online trebuie sa aiba minimum 6 luni de existenta pe piata, adica sa fi fost lansate si deschise publicului larg cel mai tarziu in luna Octombrie 2015. Luam in considerare data de la care magazinele opereaza activ online si NU data inregistrarii domeniului*;
  3. Magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie. Staff-ul GPeC va audita fiecare magazin si va emite un raport in care sunt semnalate problemele identificate, precum si recomandari pentru remedierea lor. Dupa solutionarea acestora, magazinele sunt acceptate in Competitia GPeC 2016 si primesc gratuit Marca de Incredere TRUSTED.ro pentru 12 luni;
  4. Inca de la inscrierea in Competitie, magazinele online vor fi testate din punct de vedere al functionarii corecte a fluxului de comanda online. Vom plasa comenzi de test explicite (mentionand, in clar, ca este vorba de comenzi care nu trebuie livrate, facute de staff-ul GPeC pentru a verifica functionalitatea corecta a procesului de cumparare);
  5. Pe langa comenzile de test de la inscriere care nu trebuie onorate/livrate de magazinele online, Juriul GPeC va plasa si 1 singura comanda de mystery shopping pe parcursul desfasurarii competitiei (aprilie – noiembrie 2016). Aceasta comanda nu este marcata explicit si, deci, trebuie livrata pentru a nota timpul de raspuns si profesionalismul serviciilor magazinelor inscrise in Competitie. Coletul va fi returnat la livrare, iar cheltuielile de transport revin exclusiv in sarcina magazinelor participante**;
  6. Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 vor trece prin 2 (doua) etape de evaluare, tinand cont de criteriile de jurizare si vor primi rapoartele de audit, indiferent daca vor fi desemnate castigatoare sau nu in urma Competitiei;
  7. Magazinele inscrise in Competitia GPeC 2016 au ocazia sa discute cu juratii asupra celor doua rapoarte de evaluare (fata in fata / prin skype / pe e-mail, in functie de agenda membrilor juriului) pentru a le fi explicate notele acordate si pentru a primi recomandari despre cum sa isi imbunatateasca afacerea si sa vanda mai mult;
  8. Inscrierea in Competitia GPeC 2016 presupune achitarea unei taxe de participare in valoare de minimum 260 EUR + TVA. Vezi politica de preturi si beneficiile pe care le ai (pe cele 3 paliere) si inscrie-te in Competitie spre binele afacerii tale;
  9. Inscrierea in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016 se face completand formularul de inscriere pana la data de 8 Iunie 2016, ora 23:59;
  10. Ne rezervam dreptul de a accepta in Competitie doar magazinele online care sunt de acord si respecta standardele GPeC 2016, incepand cu regulamentul competitiei, criteriile de preselectie si de jurizare si pana la formatul evenimentului in intreg ansamblul sau.

NOTE:

*Sunt considerate exceptii valide magazinele online care sunt lansate prin transformarea unui site de prezentare (fara posibilitatea de a comanda online) cu o vechime mai mare de 1 an, cat si magazinele cu o vechime mai mica de 6 luni, dar care sunt operate de o firma care detine cel putin un alt magazin mai vechi de 1 an. Vechimea in piata este verificata prin Internet Archive – Wayback Machine, data primului comunicat de presa, prima insemnare de pe blog, prezenta activa in social media etc.  

**Juriul GPeC este instruit sa comande produse cu preturi rezonabile care apar ca fiind in stocul propriu al magazinului – astfel incat sa nu cream dificultati comerciantilor inscrisi in Competitia GPeC. Vor fi considerate exceptii valide magazinele care comercializeaza servicii sau produse perisabile, agentiile de turism etc. unde nu se vor plasa comenzi de mystery shopping, dar va fi verificat fluxul de comanda online.

Criterii de preselectie GPeC 2016 – obligatorii pentru orice magazin online care isi respecta clientii

Pentru a fi acceptat in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016 trebuie sa intrunesti integral criteriile de preselectie. Nu le cerem degeaba: majoritar, ele reprezinta obligatii conform legislatiei in vigoare, dar si bune practici la nivel international in e-commerce.

Daca le respecti, primesti acceptul in Competitia GPeC precum si Marca de Incredere TRUSTED.ro, gratuit pentru 12 luni.

Nu-ti face griji daca inca nu indeplinesti toate criteriile la momentul inscrierii. Te ajutam noi!

Nu este nicio problema daca la momentul inscrierii nu indeplinesti toate criteriile de preselectie. Noi te auditam si iti spunem care sunt elementele care trebuie remediate – important este sa le solutionezi in timp util si conform recomandarilor noastre si te acceptam in Competitie, acordandu-ti si Marca de Incredere TRUSTED.ro.

1. Informatii de contact

Conform legislatiei in vigoare, orice magazin online trebuie sa prezinte pe website-ul sau (printr-un link pozitionat inca de pe prima pagina, cum ar fi sectiunea “Contact”) cel putin urmatoarele informatii:

  • Denumirea firmei/societatii comerciale care detine magazinul;
  • Numarul de inregistrare la Registrul Comertului (in cazul magazinelor online care opereaza in afara Romaniei, poate fi numarul de inregistrare de la autoritatea competenta a respectivei tari);
  • Codul de Identificare Fiscala;
  • Capitalul social (doar in cazul magazinelor care opereaza pe teritoriul Romaniei);
  • Adresa postala completa a sediului social si a punctelor de lucru (doar daca cele doua adrese nu coincid);
  • Cel putin un numar de telefon valid si cel putin o adresa de e-mail de contact functionala;
  • Programul de lucru (zilele saptamanii si intervalul orar in care magazinul poate fi contactat de clienti altfel decat prin formularele online sau e-mail – de exemplu: telefonic, in showroom etc.);
  • Numarul marcii inregistrate la OSIM (doar daca exista marca inregistrata la OSIM);
  • Sigla TRUSTED certificare marca incredere (cu link functional, conform scriptului primit) doar in cazul magazinelor online care opereaza pe teritoriul Romaniei – sigla va fi afisata si verificata ulterior, dupa acceptul in Competitia GPeC 2016.

2. Specificatiile produselor/serviciilor

Magazinele online prezinta in paginile de produs principalele caracteristici ale produsului sau serviciului comercializat, conform art. 6 (1) a) din OUG 34/2014.

3. Pretul produselor/serviciilor

Magazinele online prezinta pretul total al produselor/serviciilor cu toate taxele incluse (sau cel putin modalitatea de calcul a pretului total) inainte de acceptarea contractului de catre utilizator, adica inainte de plasarea comenzii de catre acesta;

4. Dreptul de retragere

Informarea consumatorilor cu privire la conditiile de exercitare a dreptului de retragere si punerea la dispozitie, conform legii, a modelului de formular de retragere. TRUSTED.ro pune la dispozitie un model de retragere si informatiile esentiale pentru consumatori;

5. Protectia datelor cu caracter personal

Magazinele indeplinesc conditiile minime legate de protectia datelor cu caracter personal – legea 677/2001 – informeaza minim cu privire la datele operatorului de date personale, scopul prelucrarii datelor, drepturile utilizatorilor si tertii care au acces la datele colectate.

6. Declaratii pe propria raspundere

La inscriere, magazinele online declara pe propria raspundere (prin bifarea campului “Am citit si sunt de acord cu Regulamentul GPeC 2016″ din cadrul formularului de inscriere) ca:

  • nu vor trimite mesaje comerciale nesolicitate (spam). Orice newsletter sau mesaj periodic transmis pentru promovarea magazinului (fie de catre magazin, fie de o alta entitate contractata de magazin) trebuie sa contina datele de identificare ale transmitatorului (cel putin: numele sau logo-ul magazinului, denumirea firmei care il detine, codul de identificare fiscala, numarul de inregistrare la Registrul Comertului, telefon, e-mail), precum si o procedura de desubscriere functionala*;
  • produsele comercializate nu sunt contrafacute;
  • intreg continutul de pe site este original sau magazinul foloseste resurse (imagini de produs, specificatii, video, text etc.) cu acceptul sursei (producator, furnizor etc.), fara sa incalce legea drepturilor de autor si alte legi conexe.

*Plangerile sau raportarile utilizatorilor legate de trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate / spam in perioada desfasurarii GPeC 2016 (Aprilie – Noiembrie 2016) atrag dupa sine excluderea din Competitie si imposibilitatea participarii la editia GPeC 2017. 

7. Acordul utilizatorului asupra Termenilor si Conditiilor

Inainte de plasarea comenzii, magazinul trebuie sa ofere posibilitatea consumatorului de a citi un Acord sau Termenii si Conditiile de derulare a tranzactiei (considerate drept contract intre vanzator si cumparator) si sa isi exprime acordul cu acestea bifand faptul ca le-a citit si este de acord cu ele (bifa pusa de consumator reprezinta, conform legii, acceptarea contractului – de aceea este important sa nu existe bifa pusa by default);

8. Flux de comanda online functional

Intregul proces de comanda (de la adaugarea unui produs/serviciu in cosul de cumparaturi pana la finalizarea comenzii) trebuie sa fie functional, cursiv si lipsit de erori si sa se incheie cu un ecran sau cu un e-mail de confirmare a comenzii. Staff-ul GPeC va plasa comenzi de test explicite pentru verificarea functionalitatii procesului de comanda, comenzi care nu trebuie onorate de magazinele online la inscriere.

Reamintim ca vor exista si comenzi de Mystery Shopping pe parcursul Competitiei GPeC, conform Regulamentului de Inscriere, punctul 5;

9. Link catre ANPC

Conform legii, magazinele online romanesti sunt obligate sa afiseze pe prima pagina un link functional catre site-ul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC). Sunt exceptate de la regula magazinele online care opereaza in afara Romaniei;

10. Adrese de e-mail specifice si proceduri

Magazinele online vor publica pe site:

  • o adresa de e-mail pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor (poate fi de tipul “dpi@magazinulmeu.ro”, publicata, de exemplu, in Termeni si Conditii – unde “dpi” este acronimul de la “drepturi de proprietate intelectuala”);
  • datele de contact ale unei persoane care are in atributii concilierea amiabila in cazul clientilor nemultumiti (pot fi publicate in sectiunea Contact sau in Termeni si Conditii). Acest mecanism de conciliere interna trebuie sa fie functional si clientul trebuie sa primeasca un raspuns la problema ridicata in maximum 14 zile calendaristice;

11. Autorizari in functie de produsele comercializate

In anumite cazuri, in functie de produsele comercializate, magazinele online trebuie sa se inregistreze sau sa puna un link, conform legii, la autoritatile din domeniu (ex: magazinele online care comercializeaza produse alimentare, arme, aur, medicamente etc.);

12. Politica de returnare a produselor

Magazinele online specifica, in clar, ca respecta politica de returnare a produselor in 14 zile calendaristice pentru consumatori, ceruta de Directiva Drepturilor Consumatorilor (cu exceptia cazurilor unde legea prevede derogari – vezi exemplul produselor perisabile etc.);

13. Garantia produselor comercializate

Magazinele online publica pe site (de exemplu, in “Termeni si Conditii”) conditiile de garantie si service (unde este cazul pentru service) pentru produsele comercializate si se obliga sa le respecte intocmai, precum si serviciile post-vanzare promise clientului (daca exista astfel de servicii suplimentare). De asemenea, magazinele sunt obligate – conform legii – sa mentioneze existenta garantiei privind conformitatea produselor;

14. Modalitatile de plata si de livrare a produselor

Magazinul online va mentiona in clar si cat mai vizibil, in asa fel incat clientul final sa fie instiintat – inainte de plasarea comenzii – despre:

  • modalitatile de plata acceptate iar in cazul magazinelor care accepta plata online prin card se va mentiona si procesatorul de plati (text sau logo-ul procesatorului cu link catre website-ul acestuia);
  • modalitatile de livrare (ex: prin curier propriu, printr-un serviciu de curierat extern mentionand numele acestuia, ridicare de la sediul magazinului etc.);
  • daca se fac livrari internationale – se precizeaza cand este cazul;
  • orice alte conditii suplimentare – unde este cazul (ex.: varsta minima impusa cumparatorului, cantitatea minima de produse comandate etc.);

15. Magazinele care vand produse destinate publicului adult

In cazul magazinelor online care comercializeaza produse destinate publicului adult, acestea nu trebuie sa contina materiale cu caracter obscen fara o avertizare prealabila explicita (opt-in) de tipul “Site web destinat persoanelor cu varsta de peste 18 ani. Daca nu aveti peste 18 ani, va rugam sa nu intrati in acest site. (Optiune – Intru sau Ies)”.

Te ajutam sa indeplinesti toate criteriile de preselectie si sa functionezi conform legii si bunelor practici in e-commerce

In cazul in care inca nu indeplinesti inca integral criteriile de preselectie, dar vrei sa participi in Competitia GPeC 2016 si sa obtii Marca de Incredere Trusted.ro, inscrie-te la GPeC 2016 pentru ca noi te auditam si iti spunem unde ai probleme si cum sa le remediezi. Dupa ce le solutionezi, te acceptam in Competitie!

Grupe si categorii de concurs

Cand te inscrii in Competitia GPeC, lupti cu forte egale! Nu ar fi corect sa comparam un magazin online recent lansat cu altul care are deja traditie in piata, la fel cum nu putem compara un magazin care vinde produse cu altul care vinde servicii. Ar fi ca si cum am amesteca mere cu pere.

Fiecare business are specificul lui, de aceea trebuie sa iti alegi o singura grupa si o singura categorie de produse comercializate, reprezentative pentru afacerea ta – acel core-business.

Grupe: Start-up, Experienced sau Professional. Tu unde te incadrezi?

Exista 3 grupe principale in functie de vechimea in piata:

  • Start-up – magazine cu o vechime de minimum 6 luni, dar mai putin de 1 an*
  • Experienced – magazine cu o vechime de minimum 1 an, dar mai putin de 2 ani**
  • Professional – magazine cu o vechime de peste 2 ani***

*Vechimea in piata reprezinta perioada de timp de cand magazinul a fost lansat si accesibil publicului larg, NU data inregistrarii domeniului. Ca sa poti participa in Competitia GPeC 2016, trebuie sa ai un magazin lansat cel mai tarziu in luna Octombrie 2015 pentru a intruni conditia celor 6 luni vechime.

Magazinele online cu o vechime de minimum 6 luni dar mai putin de 1 an, care apartin unor brand-uri cunoscute (care au, eventual, si prezenta offline) vor fi incadrate in grupa Experienced sau Professional in functie de traffic ranking Alexa si de acceptarea modalitatii de plata online prin card.

**Vor fi incadrate automat in grupa “Experienced” si magazinele care au o vechime mai mare de 2 ani, dar care nu intrunesc criteriile specifice grupei “Professional”;

***Sunt inscrise in grupa “Professional” magazinele online care intrunesc urmatoarele criterii:

  • au minimum 2 ani de existenta in piata (au fost lansate cel tarziu in luna Martie 2014);
  • au traffic ranking in Alexa mai mic de 200.000 la momentul inscrierii (Global Rank);
  • accepta plata online prin card;

Categorii in functie de produsele/serviciile comercializate

Dupa ce ti-ai ales grupa, va trebui sa optezi pentru o singura categorie de concurs – cea care reprezinta core business-ul tau:

  • Alimentare si Bauturi (ex.: catering, comenzi mancare, produse bio, fast-food, fructe, legume, conserve alimentare, ceaiuri, cafea, bauturi alcoolice, bauturi racoritoare, dulciuri etc.);
  • Anunturi (ex.: anunturi auto, imobiliare, produse sau servicii de la persoane fizice/classifieds etc.);
  • Articole sportive si Timp liber (ex.: aparate fitness, echipamente sportive, ciclism, ski, body-building, accesorii sport, articole de vanatoare si pescuit, corturi, barci, saci de dormit, activitati de relaxare, site-uri de jocuri online, sex shop etc.);
  • Auto, Moto si Utilaje (ex.: masini si accesorii, utilaje industriale, piese de schimb, service, consumabile, piese si subansamble etc.);
  • Bebelusi, Copii, Jucarii (ex.: articole pentru copii, articole de igiena si sanatate pentru bebelusi, hainute, jocuri, jucarii, patuturi, carucioare, leagane, premergatoare, accesorii etc.);
  • Birotica si Papetarie (ex.: dosare, registre, hartie, bloc-notes, tehnica de birou, instrumente de scris si corectat, rechizite scolare, consumabile, tipizate, bibliorafturi, echipamente profesionale tipar, accesorii etc.);
  • Cadouri si Bijuterii (ex.: bijuterii, ceasuri, albume, rame foto, decoratiuni, suveniruri, obiecte de arta, colectii, antichitati, cadouri haioase, cadouri personalizate etc.);
  • Carti, Reviste, Publicatii, Muzica si Film (ex.: librarii online, edituri, anticariat, carti de specialitate, ghiduri, atlase, planuri de orase, ziare, reviste, periodice, portaluri de informare si revista a presei, cd-uri cu muzica, dvd-uri filme, muzica si filme download-abile etc.);
  • Casa, Gradina si Unelte (ex.: mobilier, articole de uz casnic si menaj, materiale de constructii, accesorii, home appliances, bricolaj, finisaje, parchet, lambriuri, gresie, faianta, covoare, usi etc.);
  • Echipamente de Securitate si Supraveghere (alarme, supraveghere video, sisteme anti-efractie, sisteme anti-incendiu, interfoane etc.);
  • Fashion (ex.: imbracaminte, incaltaminte, lenjerie, costume de baie, accesorii de moda, confectii si tricotaje, colectii, genti, curele, ochelari de soare, palarii, esarfe, margele etc.);
  • Florarii online (ex.: flori, aranjamente forale, coroane de flori etc.);
  • Health & Beauty (ex.: cosmetice, tratamente, farmacii online, suplimente alimentare, produse pentru slabit, parfumuri, creme, machiaj, lotiuni, geluri, SPA, centre specializate etc.);
  • IT&C, Electronice si Electrocasnice (ex.: calculatoare, componente PC, notebook, telefoane, echipamente audio-video, foto, HI-FI, imprimante, retelistica, sisteme GPS, software, jocuri PC si console, TV, frigidere, aer conditionat, electrocasnice mici si mari, accesorii etc.);
  • Pet Shop (ex.: hrana si accesorii, produse pentru sanatatea si igiena animalelor, jucarii pentru animale etc.);
  • Reduceri Colective (ex.: agregatoare/site-uri de reduceri colective);
  • Servicii (ex.: asigurari, bilete la spectacole/concerte/filme, consultanta, cursuri, servicii electronice platite etc.);
  • Shopping Club (magazine online exclusiviste care necesita inregistrare ca utilizator pentru a vizualiza ofertele);
  • Supermarket, Mall, Marketplace (magazine cu o gama diversificata de produse care inglobeaza foarte multe categorii de produse comercializate);
  • Turism (ex.: produse destinate calatoriilor, genti de voiaj, trolere, rucsacuri, serviete, borsete, rezervari de bilete de avion, vacante, sejururi, calatorii, rezervari hoteluri etc.);

Pentru fiecare categorie care inregistreaza minimum 2 participanti, se va acorda cate un premiu pe baza punctajelor obtinute in urma jurizarii. Daca vor exista categorii cu 1 singur participant, premiul nu se va acorda.

In cazul in care exista domenii de activitate neacoperite de categoriile de concurs, te rugam sa ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervam dreptul de a infiinta noi categorii in functie de interesul manifestat de participanti.

Taxa de participare

Inscrierea in Competitia GPeC 2016 este o investitie, nu o cheltuiala. Website-ul tau va fi analizat de cei mai buni specialisti in e-commerce (nu o data, ci de doua ori!) tinand cont de peste 120 de criterii esentiale pentru orice business online, iar tu vei primi ambele rapoarte de evaluare – adica doua radiografii ale prezentei tale online!

8 luni de evaluare te costa doar cateva sute de euro, in functie de pachetul ales. Ce zici, merita sa te inscrii in Competitia GPeC?

Daca nu esti convins, inca mai ai timp sa iti arunci un ochi pe avantajele participarii.

3 pachete de beneficii din care poti alege. Tu decizi ce ti se potriveste mai bine!

  • Pachetul STANDARD – 260 EUR + TVA
  • Pachetul PREMIUM – 350 EUR + TVA
  • Pachetul PLATINUM – 550 EUR + TVA

Indiferent de pachetul ales, vei obtine avantaje in valoare de minimum 2.920 EUR, deci ai numai de castigat!

ROI 100% GARANTAT

Inainte de a lua decizia daca merita sau nu sa te inscrii in Competitia GPeC, pune-ti cateva intrebari: cat cheltuiesti lunar pe AdWords? Cati bani ai platit pentru platforma magazinului online? Ce buget ai pentru SEO? Cat pentru Facebook?

Noi zicem atat: inscriindu-te in Competitia GPeC, vei afla de la cei mai buni specialisti in e-commerce cat de bun sau nu este website-ul tau, unde si de ce pierzi clienti si – mai ales – ce poti sa faci ca sa remediezi problemele si sa vinzi mai mult! Merita?

Vezi ce avantaje majore ai si ce servicii primesti daca te inscrii in Competitia GPeC 2016!

Tine cont

  • Termenul limita de inscriere in Competitia GPeC este 8 Iunie 2016, ora 23:59;
  • Taxa de inscriere in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016 se va plati la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la inscriere, in baza facturii transmise electronic la adresa de e-mail mentionata in formularul de inscriere GPeC 2016. Ai grija sa completezi o adresa de e-mail valida si verificata frecvent pentru ca acolo vei primi atat factura, cat si toate informatiile despre evenimentele GPeC 2016;
  • Este bine sa stii ca pana cand plata nu este confirmata, magazinul tau nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselectie si nu vei fi acceptat ca participant in Competitia GPeC 2016;
  • Valoarea taxei de inscriere nu este returnabila.

Discount pentru cei mai buni prieteni

Esti agentie de web development sau vrei sa inscrii mai mult de 3 magazine online in Competitia GPeC 2016? Taxa de participare va fi redusa cu 10% pentru fiecare din ele. Nu trebuie decat sa ne contactezi inainte de a face inscrierile si sa ne anunti asupra numarului de magazine participante din partea ta pentru a-ti putea oferi discount-ul.

Minutele se scurg, comenzile trec pe langa tine… Ce astepti?

Completeaza formularul si inscrie-te in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016. AZI.

 

Beneficiile Magazinelor Online inscrise in Competitia GPeC 2016
Valoarea serviciului pe piata Pachetul STANDARD Pachetul PREMIUM Pachetul PLATINUM
Radiografia magazinului tau online (120+ criterii de evaluare; 20+ specialisti in juriu; 2 etape diferite de jurizare) 2.500 EUR

 

Acordarea Marcii de Incredere TRUSTED.ro & Sistemul de feedback “Opinii de Incredere” (gratuit pentru 12 luni) 240 EUR

Acces la Intalnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 60 minute fiecare – discutii asupra rapoartelor de jurizare cu auditorii) 180 EUR

Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, a 11-a editie anuala (Noiembrie 2016) Inclusa in taxa de inscriere in Competitie 1 LOC INCLUS 2 LOCURI INCLUSE 3 LOCURI INCLUSE
Participare la GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016 (acces la toate cele 3 zile de eveniment: Conferinta, Expo, Workshopuri) 207 EUR/bilet 3-Day-Pass

 

2 BILETE INCLUSE 3 BILETE INCLUSE
Participare la GPeC Summit Noiembrie (Conferinta – 2 zile) 155 EUR/bilet

 

2 BILETE INCLUSE 3 BILETE INCLUSE
Discount 10% participare la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC (Bran, Moeciu, 24-29 August 2016) 67,5 EUR

 

 

Audit complet Marketing Online (performanta conturilor tale de AdWords si Facebook) minimum 1.000 EUR

 

 

Taxa de inscriere standard in Competitia  GPeC 2016, valabila in perioada 21 Mai – 8 Iunie 2016 260 EUR+TVA 350 EUR + TVA 550 EUR + TVA

Nu ai voie sa ratezi!

Inscrie-ti magazinul online in Competitia GPeC 2016! Vei sti exact ce este bine si ce nu la website-ul tau si, mai ales, ce trebuie sa remediezi pentru a vinde mai mult!