Școala de Vară de E-Commerce GPeC

Te așteptăm la a 7-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC - mixul perfect între cursuri practice, team-building și distracție cu cei mai frumoși oameni din online!

Ce te așteaptă la Școala de Vară GPeC

Înscrierile s-au încheiat!

UPDATE 2 (19 august 2017): Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017 s-au încheiat! Mulțumim tuturor pentru interesul maxim de a ne fi alături și abia așteptăm să ne vedem miercuri, 23 august, pentru 5 zile excepționale de e-commerce și distracție pe măsură alături de cea mai frumoasă comunitate din online!

Ne pare rău pentru cei care au ratat ediția de anul acesta, dar nimic nu e pierdut: ne vedem anul viitor la a 8-a ediție anuală a Școlii de Vară GPeC care se va desfășura în perioada 22-27 august 2018!

_____________________________________

Ultimele locuri disponibile!

UPDATE IMPORTANT (16 august 2017): Capacitatea de cazare a Family Hotel Arnica*** a fost epuizată – vă mulțumim pentru interes!

Așadar, dacă vreți să ne fiți alături, vă putem caza la o pensiune din vecinătate, în aceleași condiții și la aceleași standarde calitative precum la Family Hotel Arnica***. Este vorba de Pensiunea Crăiasa Munților, aflata la aprox. 800 m de Arnica, adica 10-12 minute de mers pe jos în aer curat de munte sau 1-2 minute cu mașina. Toate mesele, cursurile și activitățile de team building se vor desfășura la Family Hotel Arnica*** – practic, veți folosi camera din Crăiasa Munților doar pentru odihnă pe timpul nopții.

Taxa de înscriere la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017 rămâne neschimbată, iar înscrierile se pot face până vineri, 18 august, ora 23:59!

_____________________________________

 

Vino cu noi la a 7-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de cursuri intensive de comerț electronic și marketing online din România, care va avea loc în perioada 23 – 28 august 2017, într-un peisaj superb de munte, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Noi zicem că nu trebuie să o ratezi, iar prietenii care au participat la edițiile trecute îți pot confirma, în unanimitate, acest lucru. Uite de ce:

Afli tot ce e important ca să ai un magazin online de succes!

În fiecare zi, de dimineață până la prânz, îți iei porția de steroizi în e-commerce! Te așteaptă 12 workshopuri x 90 minute fiecare, adică 18 ore de cursuri intensive de comerț electronic și marketing online, axate pe “tips & tricks” de la cei mai buni specialiști practicieni – totul aplicat, fără bla-bla-uri.

Vei fi direct implicat în workshopuri și pus la exerciții practice care să te ajute în situațiile concrete de care te lovești zilnic în business-ul tău online.

  • cât de importante sunt și cum mă ajută datele și KPI-urile în luarea deciziilor de business? cum le interpretez, cum le urmăresc, cum le măsor?
  • care sunt cele mai eficiente canale de marketing din punct de vedere rezultate vs. costuri?
  • ce instrumente îmi stau la îndemână și ce pot face ca să cresc rata de conversie?
  • cum mă pot diferenția față de competiție fără să mă lupt în prețuri?
  • cum îmi fac un plan de marketing bine pus la punct?
  • este site-ul meu ușor de folosit de vizitatori sau îi pierd înainte de a cumpăra? ce trebuie să fac ca să am un website bun din punct de vedere usability?
  • cum fac ca magazinul meu online să fie optimizat pentru motoarele de căutare? care sunt lucrurile de care ține cont Google în materie de SEO?
  • ce trebuie să fac în Social Media și cum mă ajută în business?
  • cum fac campanii de AdWords “deștepte”? de ce trebuie să țin cont?
  • cum măsor eficiența campaniilor de marketing (ROI)?
  • cum îmi optimizez site-ul pentru device-urile mobile? care sunt trucurile de care trebuie să țin cont? Mobi-site, aplicație de mobil, design Responsive sau Adaptive – care e diferența dintre ele și ce e mai bine pentru mine?
  • cum să scriu descrierea produselor? cum să am content de calitate pe site?

… sunt doar câteva din întrebările la care îți vei găsi răspuns în cadrul workshopurilor de la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017: Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, Analytics, AdWords,  Marketing Online, Social Media, Mobile, Content Marketing, Personalizare, Customer Experience, Best practices in e-commerce, Logistică, Growth hacking etc. – pe toate le disecăm timp de 5 zile pentru ca tu să vinzi mai mult!

Trăiești e-commerce în fiecare clipă

În fiecare după amiază după cursuri, ai ocazia să discuți față în față cu trainerii, să le adresezi întrebări și să le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online, iar valoarea adăugată nu se oprește aici: împărtășești experiențe de business, schimbi idei și stabilești legături de lungă durată cu toți participanții. La Școala de Vară GPeC, îți vei face o nouă familie – familia ta din online!

Legi prietenii pe termen lung cu cea mai frumoasă comunitate din online

Serile sunt rezervate activităților de team building, poveștilor și glumelor spumoase condimentate cu foc de tabără, vin fiert și acorduri de chitară.

Jucăm mima, foosball, air hockey, ping-pong, biliard și ne “chinuim” la probele de team-building (de la Treasure Hunt, până la realizarea spotului publicitar pentru un magazin online care vinde tunuri pentru anihilarea țânțarilor :)) – toate fac parte din Școala de Vară de E-Commerce GPeC. Crede-ne: îți vei dori ca cele 5 zile să nu se termine niciodată!

Când, unde și cine?

Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017 se va desfășura în perioada 23 – 28 August, la superbul Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus / Bran, jud. Brașov.

Cine poate participa?

Toți cei direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.

Precizare: magazinele online care s-au înscris în Competiția GPeC 2017 și au selectat pachetul PLATINUM la înscriere, beneficiază de 5% discount din valoarea taxei de participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017.

Atenție! Sunt doar 50 de locuri disponibile, deci grăbește-te să te înscrii! Din experiența noastră de 6 ani de când organizăm Școala de Vară GPeC, locurile se epuizează rapid.

Trainerii Școlii de Vară de E-Commerce GPeC 2017

Valentin Radu Omniconvert Scoala de Vara GPeC

VALENTIN RADU

Founder Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu 12 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Fondator și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre e-commerce, optimizarea conversiilor și growth hacking.

Horia Neagu Scoala de Vara GPeC

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de peste un deceniu, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling și politică.

Lucia Ciuca Quantum Data Science Scoala de Vara GPeC

LUCIA CIUCĂ

Managing Director Quantum Data Science

Lucia Ciucă este Managing Director Quantum Data Science, companie specializată în data technology și membră a The Group, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din România. În trecut, Lucia a ocupat funcția de Manager de Cercetare eMAG din 2011 în 2012, ulterior fiind promovată pe poziția de Director de Marketing și Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alături de echipa celui mai mare site de comerț electronic de pe piața locală.

Liviu Taloi Ecompedia GPeC

LIVIU TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification.

Roxana Magopet FAN Courier GPeC

ROXANA MAGOPEȚ

Marketing & PR Manager FAN Courier

Roxana Magopeț este Marketing & PR Manager al companiei de curierat lider de piață FAN Courier. Parte a echipei din 2005, după o poziție de nivel de entry-level ca dispecer, Roxana conduce departamentul de marketing începând cu anul 2009, coordonează managementul de brand si comunicare, PR , strategia de marketing și campaniile desfășurate, precum și organizarea evenimentelor companiei. Serviciile dezvoltate de FAN Courier sunt menite să susțină afacerile clienților săi  pentru a simplifica viața consumatorilor și să păstreze țara în mișcare.

Dan Virtopeanu Breeze Mobile Scoala de Vara GPeC

DAN VÎRTOPEANU

Managing Partner BreezeMobile

Cu peste 25 de ani de experiență în industria IT&C, Dan Vîrtopeanu și-a dedicat ultimii 13 ani mobile marketing-ului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. În 2012 a fondat Breeze Mobile, una din puținele agenții full service de marketing mobil pe plan local, câștigătoare a 10 premii la diferite competiții de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).

Andrei Radu GPeC - The most important E-Commerce Event in CEE

ANDREI RADU

CEO & Founder GPeC și Co-Fondator TRUSTED.ro

Andrei Radu este, de 12 ani, organizatorul celui mai important eveniment de comerț electronic din Europa Centrală și de Est – GPeC, și Co-Fondatorul TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Andrei Radu oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa Centrală și de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferințe și workshop-uri de profil, recunoscute pe plan internațional.

Marian Hurducas Necktie GPeC

MARIAN HURDUCAȘ

Manager & Founder Necktie Agency

Din cei 10 ani în care a trecut prin toate formatele de radio, Marian Hurducaș și-a petrecut ultimii 3 ani la Radio România Cluj ca editor și crainic în departametul Știri. Tot timpul a fost fan al PR-ului, al comunicării și al marketingului, domenii în care a activat inclusiv în anii de presă. De mediul digital se preocupă de cel puțin 5 ani, timp în care a coordonat sau comunicat evenimente precum TIFF și, în egală măsură, a lucrat cu branduri naționale din poziția de manager de comunicare. De-a lungul timpului a susținut nenumărate training-uri și workshop-uri cu și despre comunicarea în mediul digital. În urmă cu trei ani a pus bazele Necktie Agency, specializată în comunicare digitală și producție de content, al cărui manager este în prezent.

Raluca Radu GPeC answear

RALUCA RADU

Country Manager Answear.ro & Co-Organizator GPeC

Raluca Radu este Country Manager Answear.ro si Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 11 ani în marketing digital și strategie de business online, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind lector de e-commerce în cadrul DallesGO și consultant în zona de strategie și marketing online pentru business-uri din diverse industrii. In trecut, Raluca Radu s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de cresterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventă de Automatică și Calculatoare și pasionata de matematică, Raluca este convinsă că datele și logica stau la baza unei strategii de business eficiente.

Ioana Barbu Bright Agency

IOANA BARBU

Marketing Director & Managing Partner Bright Agency

Ioana Barbu este Marketing Director și Managing Partner al agenției de digital marketing Bright și are 8 ani de experiență în comunicare digitală și marketing și 6 ani de experiență de management în diferite roluri în Retail, Marketing și ONG. Ioana este, de asemenea, trainer certificat ANC, Certified Leadership Professional al Universității Torrens Sydney și a dezvoltat strategii de marketing și campanii pentru branduri internaționale precum Muller, Samsung, Dr. Oetker, Cinema City, Arctic, Beko. FAN Courier, Goodmills.

Anabela Luca adLemonade GPeC

ANABELA LUCA

Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com

Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook Ads, LinkedIn Ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Beneficii și Costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea

  • ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce și marketing online (12 workshopuri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut practic de la unii dintre cei mai buni specialiști din piață) –> știi ce să faci ca să crești afacerea ta online;
  • exceptând orele dedicate workshopurilor, ai timp în fiecare zi să stai de vorbă cu trainerii (fără să fie nimeni pe fugă cum se mai poate întâmpla la orice conferință) –> asta înseamnă consultanță avizată FIX pe afacerea ta;
  • de joi până duminică lucrezi în echipă pentru a dezvolta o campanie de marketing de la zero și pentru a identifica problemele unui magazin online –> aplici concret ceea ce înveți la workshop-uri;
  • dacă ai un magazin online înscris în Competiția GPeC 2017, poți cere sfaturi specialiștilor prezenți și putem discuta asupra primului raport de audit –> îți crești semnificativ șansele de a urca pe podiumul câștigătorilor la Gala Premiilor eCommerce;
  • te împrietenești și discuți informal (la un pahar de vorbă) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online) –> networking de calitate și relații pe termen lung;
  • schimbi idei/păreri/contacte cu colegii cursanți –> înveți din experiența lor, beneficiezi de recomandări și știi la cine să apelezi atunci când ai nevoie de ajutor pentru a-ți crește afacerea;
  • te vei simți excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alături de cea mai frumoasă comunitate din online: pe lângă workshopuri, te așteaptă activități de team building, foc de tabară în acorduri de chitară, pălincă/bere/vin, discuții libere, distracție și, mai ales, o adevărată familie!

Taxa de participare

Early-Bird (7 Iulie – 1 August 2017, inclusiv)

  • Cazare în regim Double, 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.199 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.599 lei + TVA persoană/sejur

Tarif standard (2-18 August 2017, inclusiv)

  • Cazare în regim Double, 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.499 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.899 lei + TVA persoană/sejur

Locurile sunt limitate la 50, iar din experiența noastră din ultimii 6 ani de când organizăm Școala de Vară, acestea se epuizează rapid. Așadar, completează formularul de înscriere și rezervă-ți locul acum!

Te așteaptă 5 zile de cursuri intensive de comerț electronic și marketing online, networking și distracție pe măsură alături de cei mai buni traineri și cea mai frumoasă comunitate din online.

Vezi cum au decurs edițiile anterioare ale Școlii de Vară GPeC și ce feedback ne-au oferit participanții.

Ne vedem la aer curat de munte pentru 5 zile memorabile de e-commerce!

Noi zicem să nu ratezi!

Completează formularul de înscriere și rezervă-ți locul acum la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017! Mai sunt doar câteva locuri disponibile, iar înscrierile se încheie pe 18 august!