Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

24 - 29 August: 5 zile in care ai parte de 12 workshopuri intensive de e-commerce la aer curat de munte, consultanta pe afacerea ta, networking si distractie alaturi de cei mai frumosi oameni din online. A nu se rata a 6-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC!

Nu rata al 6-lea an de Scoala de Vara GPeC!

Ultimele locuri disponibile!

UPDATE IMPORTANT (1 august 2016): Capacitatea de cazare a Family Hotel Arnica*** a fost epuizata – va multumim pentru interes!

Asadar, daca vreti sa ne fiti alaturi, va putem caza la o pensiune din vecinatate, in aceleasi conditii si la aceleasi standarde calitative precum la Family Hotel Arnica***. Este vorba de Pensiunea Craiasa Muntilor, aflata la aprox. 800 m de Arnica, adica 10-12 minute de mers pe jos in aer curat de munte sau 1-2 minute cu masina. Toate mesele, cursurile si activitatile de team building se vor desfasura la Family Hotel Arnica*** – practic, veti folosi camera din Craiasa Muntilor doar pentru odihna pe timpul noptii.

Taxa de inscriere la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2016 ramane neschimbata.

––––––––––––––––––––-

Vino cu noi la a 6-a editie anuala a Scolii de Vara de E-Commerce GPeC, singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania care va avea loc in perioada 24 – 29 august 2016, intr-un peisaj superb de munte, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brasov. Noi zicem ca nu trebuie sa o ratezi, iar prietenii nostri care au participat la editiile trecute iti pot confirma, in unanimitate, acest lucru. Uite de ce:

1. Afli tot ce e important ca sa ai un magazin online de succes!

De dimineata pana la pranz, iti iei portia zilnica de steroizi in e-commerce! Te asteapta 12 workshopuri X 90 minute fiecare, adica 18 ore de cursuri intensive de comert electronic, axate pe “tips & tricks” de la cei mai buni specialisti – totul aplicat, fara bla-bla-uri.

Vei fi direct implicat in workshopuri si pus la exercitii practice care sa te ajute in situatiile concrete de care te lovesti zilnic in business-ul tau online.

  • cat de importante sunt si cum ma ajuta datele si KPI-urile in luarea deciziilor de business? cum le interpretez?
  • care sunt cele mai eficiente canale de marketing din punct de vedere rezultate vs. costuri?
  • care este frecventa cu care trebuie sa trimit e-mail-uri bazei mele de abonati? cum sa scriu un newsletter care sa aiba un open-rate bun?
  • ce instrumente imi stau la indemana si ce pot face ca sa cresc rata de conversie?
  • cum ma pot diferentia fata de competitie fara sa ma lupt in preturi?
  • cum imi fac un plan de marketing bine pus la punct?
  • newslettere personalizate, persuasive copy, atragerea de abonati si comunicarea eficienta cu ei pentru a vinde mai mult;
  • este site-ul meu usor de folosit de vizitatori sau ii pierd inainte de a cumpara? ce trebuie sa fac ca sa am un website bun din punct de vedere usability?
  • cum fac ca magazinul meu online sa fie optimizat pentru motoarele de cautare? care sunt ultimele tendinte de care tine cont Google in materie de SEO?
  • ce trebuie sa fac in social media si cum ma ajuta ca business?
  • cum fac campanii de AdWords “destepte”? de ce trebuie sa tin cont?
  • cum masor eficienta campaniilor de marketing (ROI)?
  • marketing automation – ce este, cum ma ajuta concret, cum aplic in business-ul meu?
  • cum ar trebui sa imi structurez principalele pagini din site ca sa am sanse reale de succes?

… sunt doar cateva din intrebarile la care iti vei gasi raspuns in cadrul workshopurilor de la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2016: Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, SEM, Analytics, Online Marketing, Social Media, E-Mail Marketing, Mobile, PPC, Loializarea clientilor, Best practices in e-commerce – pe toate le disecam timp de 5 zile pentru ca tu sa vinzi mai mult!

Respiri E-Commerce prin fiecare por

In fiecare dupa amiaza dupa cursuri, ai ocazia sa discuti fata in fata cu trainerii, sa pui intrebari si sa le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online, iar valoarea adaugata nu se opreste aici: impartasesti experiente de business, schimbi idei si stabilesti legaturi de lunga durata cu toti participantii. La Scoala de Vara GPeC, iti vei face o noua familie – familia ta din online!

Prietenii pe termen lung cu oamenii faini din online

Serile sunt rezervate activitatilor de team building, povestilor si glumelor spumoase condimentate cu foc de tabara, vin fiert si acorduri de chitara.

Jucam mima, foosball, air hockey, ping-pong, biliard si ne “chinuim” la probele de team-building (de la a face echilibristica pe un bustean purtand pe fata masti de gaze, pana la realizarea spotului publicitar pentru un magazin online care vinde “motocoase” :)) – toate fac parte din Scoala de Vara de E-Commerce GPeC. Crede-ne: iti vei dori ca cele 5 zile sa nu se termine niciodata!

Cand, unde si cine?

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2016 se va desfasura in perioada 24 – 29 August, la superbul Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus / Bran, jud. Brasov.

Cine poate participa?

Toti cei direct interesati sa isi deschida o afacere online sau sunt deja implicati in e-commerce si vor sa isi dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii si solutii e-commerce, tool-uri si platforme e-commerce, procesatori de plati, companii de curierat, agentii specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comertul online.

Precizare: magazinele online care s-au inscris in Competitia GPeC 2016 si au selectat pachetul PLATINUM la inscriere, beneficiaza de 10% discount din valoarea taxei de participare la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2016.

Fii cu ochii pe noi in luna Iulie cand incepem inscrierile la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC, 24-29 August 2016!

Traineri

Lucia Ciuca Quantum Data Science

LUCIA CIUCĂ

Managing Director Quantum Data Science

Lucia Ciucă este managing directorul companiei Quantum Data Science, cea mai noua companie din Romania specializata in data technology și membră a thegroup, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din România. In trecut, Lucia a ocupat functia de Manager de Cercetare eMAG din 2011 in 2012, ulterior fiind promovata pe pozitia de Director de Marketing si Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alaturi de echipa celui mai mare site de comert electronic de pe piata locala. Lucia si echipa Quantum Data Science isi dedica timpul campaniilor care coreleaza strategia de marketing cu datele concrete.

Roxana Magopet FAN Courier

ROXANA MAGOPEȚ

Marketing & PR Manager FAN Courier

Roxana Magopet este Marketing & PR Manager al companiei de curierat lider de piata, FAN Courier. Parte a echipei din 2005, după o poziție de nivel de entry-level ca dispecer, Roxana conduce departamentul de marketing începând cu anul 2009, coordonează managementul de brand si comunicare, PR , strategia de marketing și campaniile desfasurate, precum și organizarea evenimentelor companiei. Serviciile dezvoltate de FAN Courier sunt menite să susțină afacerile clienților săi,  pentru a simplifica viața consumatorilor și sa pastreze țara în mișcare. Iar acest lucru poate fi văzut în inițiativele de comunicare ale companiei, gestionate ferm de Roxana Magopet.

Raluca Radu GPeC answear

RALUCA RADU

Country Manager answear.ro & Co-Organiser GPeC

Raluca Radu este Country Manager Answear.ro si Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 11 ani in marketing digital si strategie de business online, fiind printre altele lector al Cursului de Initiere in E-Commerce DallesGO. Printre cele mai importante realizari, se numara introducerea pe piata din Romania si cresterea business-ului OLX.ro, precum si cea a magazinului online Answear.ro. In trecut, Raluca a condus cu succes echipe si proiecte online in cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventa de Calculatoare in cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti si pasionata de matematica, Raluca este convinsa ca datele si logica stau la baza unei strategii de business eficiente.

Victor Kapra social media marketing

VICTOR KAPRA

Consultant independent

Victor Kapra are 20 de ani de experiență în presa economica. Printre funcțiile deținute de-a lungul timpului: redactor șef-adjunct la Ziarul Financiar, new media content manager la Mediafax Group. Din 2008, este consultant independent și trainer în Comunicare Digitală/Social Media pentru companii de top și instituții din Romania. A susținut peste 100 de workshop-uri pe teme de Comunicare Digitală în companii, în universitățile din țară și la birourile din București ale instituțiilor europene. Temele de discuție preferate: Branded Content, User Generated Content, Storytelling, Online Conversation & Feedback, Visual Content. A beneficiat de burse si stagii de pregătire în domeniul tehnologiei informației în Europa, SUA, Coreea și Japonia, ocazie cu care și-a consolidat experiența. Este blogger (www.victorkapra.ro) de 10 ani.

Valentin Radu Marketizator

VALENTIN RADU

CEO Marketizator 

Valentin Radu este un antreprenor cu 12 ani de experienta in tehnologie si marketing online. El este CEO al Marketizator, prima platforma de optimizare a conversiilor din Romania, si cofondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucatori pe piata de asigurari online din Romania. La inceputul acestui an, Marketizator a primit investitie de 1 milion de Euro de la fondul Catalyst Romania si urmeaza sa foloseasca investitia pentru a continua expansiunea internationala.

Razvan Gavrilas cognitiveSEO

RĂZVAN GAVRILAȘ

Founder cognitiveSEO.com & BrandMentions.com

Razvan Gavrilas este Founder & Chief Architect al cognitiveSEOBrandMentions, tool-uri care ajută la monitorizarea, research-ul și optimizarea strategiei de marketing digital. Răzvan are peste 15 ani de experiență în internet marketing, optimizând strategia de marketing online atât pentru startup-uri și companii mici, cât și pentru afaceri de dimensiuni mari.

Horia Neagu

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetatean al internetului si un polimat digital. In timp ce unii isi amintesc de prima iubire, Horia pastreaza amintirea primelor cautari pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities si a primului canal de IRC pe botnet. Se intampla in era cand trimiterea unui email nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura cateva ore. Lucreaza in domeniul digital marketing de aproape un deceniu, avand la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling si politica.

Ionut Munteanu Webdigital

IONUȚ MUNTEANU

Managing Partner & Trainer WebDigital

Ionuț Munteanu se caracterizeaza ca fiind un student perpetuu al minții umane, un marketer pasionat și un antreprenor cu normă întreagă. A gestionat campanii de marketing online pentru mai bine de 500 de clienți din industrii diferite. În prezent, Ionuț este Managing Partner și trainer la WebDigital, agentie specializata in Pay Per Click Marketing, agenție parteneră Google și Facebook, fondată în 2009 și cu peste 100 de clienți activi în portofoliu. Ionuț este, de asemenea, co-fondator al  celui mai vechi eveniment de SEO și PPC Marketing din București, ”Lumea SEO PPC”.

Andrei Radu GPeC

ANDREI RADU

CEO & Founder GPeC si Co-Founder TRUSTED.ro

Andrei Radu este de 11 ani CEO & Founder GPeC – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti, proiect prin care depune eforturi constante să ridice standardele industriei de e-commerce din România și să impună bune practici de customer experience în industrie. În același timp, Andrei a co-fondat alături de Bogdan Manolea prima marcă de încredere pentru magazinele online românești, TRUSTED.ro. În continuarea eforturilor sale de 11 ani de a educa și crește piața de comerț online prin sharing de experiență cu cei mai buni specialiști autohtoni și internaționali, Andrei este și lector de e-commerce și usability în cadrul Cursului de Inițiere în E-Commerce DallesGO.

Liviu Taloi ECOMpedia

LIVIU TALOI

Senior Consultant in E-Commerce, Usability, Analytics, Conversion Rate Optimization and Online Marketing @ECOMpedia

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului ECOMpedia.ro si Community Manager pentru GPeC (Gala Premiilor e-Commerce). El are peste 15 ani de experienta in marketing online si peste 10 ani in e-commerce. A avut, printre altele, pozitia de PR Manager la eMAG. Liviu TALOI a lucrat cu magazine online precum eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, platforme e-commerce si agentii digitale full-service precum Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, site-uri de turism online EXIMTUR, Veltravel.
Andrei Georgescu WhiteImage

ANDREI GEORGESCU

Co-Founder & Managing Partner White Image – Loyalty Solutions

Andrei Georgescu este co-fondator si Managing Partner al White Image de peste 13 ani.Solutiile care genereaza rezultate sunt principalul sau obiectiv atunci cand creeaza strategii de email & data marketing pentru companii de renume, precum ING Bank, OTP Bank, Alpha Bank, Flanco, Lindab, Audi, Volkswagen, Dacia-Renault, Publica, Romstal etc. Este certificat de catre Marketing Sherpa in tactici avansate de email marketing, optimizare si value proposition development. Pe Andrei il puteti gasi si in postura de profesor in cadrul scolii IAA, unde preda Email Marketing.

Pawel Sakowicz SALESmanago

PAWEL SAKOWICZ

Senior Product Manager SALESmanago Marketing Automation

Pawel Sakowicz este Senior Product Manager SALESmanago Marketing Automation. Născut și crescut în Cracovia, Pawel Sakowicz crede că viața este pentru piața de capital: întotdeauna vor fi suișuri și coborâșuri, așa că tot ceea ce putem face este să ne obișnuim cu situația și să învățăm cum să îi facem față. Pasiunile lui Pawel includ sporturile precum tenisul, fotbalul, călătoriile exotice, munții Bieszczady și internet meme-urile.

Beneficii si Costuri

Ce castigi si cat te costa participarea

  • ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce (12 workshopuri X 90 minute fiecare = 18 ore de continut premium de la unii dintre cei mai buni specialisti din piata) –> stii ce sa faci ca sa iti cresti afacerea;
  • exceptand orele dedicate workshopurilor, ai timp in fiecare zi sa stai de vorba cu trainerii (fara sa fie nimeni pe fuga cum se mai poate intampla la orice conferinta) –> asta inseamna consultanta avizata FIX pe afacerea ta;
  • daca ai un magazin online inscris in Competitia GPeC 2016, poti cere sfaturi specialistilor prezenti si putem discuta asupra primului raport de jurizare –> iti cresti semnificativ sansele de a urca pe podiumul castigatorilor;
  • te imprietenesti si discuti informal (la un pahar de vorba) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce) –> networking de calitate si relatii pe termen lung;
  • schimbi idei/pareri/contacte cu colegii cursanti –> inveti din experienta lor, beneficiezi de recomandari si stii la cine sa apelezi atunci cand ai nevoie de ceva pentru a-ti creste afacerea;
  • te vei simti excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alaturi de oamenii frumosi din online: pe langa workshopuri, te asteapta activitati de team building, foc de tabara in acorduri de chitara, palinca/bere/vin, discutii libere, distractie si, mai ales, o adevarata familie!
Taxa de participare

Early-Bird (10 Iulie – 1 August 2016, inclusiv)

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur

Tarif standard (2-19 August 2016, inclusiv)

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.749 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 3.099 lei TVA inclus/persoana/sejur.

Atentie! Locurile sunt limitate la 50, iar din experienta noastra de pana acum, acestea se epuizeaza rapid – asadar, completeaza formularul de inscriere si rezerva-ti locul acum!

Te asteapta 5 zile de cursuri intensive de comert electronic, networking si distractie pe masura alaturi de specialistii din online!

Vezi si cum au decurs editiile anterioare ale Scolii de Vara GPeC si ce feedback ne-au oferit participantii.

Ne vedem la munte! :)

Formular de inscriere

Nu ai voie sa ratezi!

Inscrierile la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2016 sunt in plina desfasurare, iar pana pe 1 August ai parte de preturi reduse prin oferta early-bird! Te sfatuim prieteneste sa nu ratezi singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romania!