GPeC Summit 15-16 Noiembrie 2016

Evenimentul Anului in E-Commerce iti aduce speakeri internationali si romani de prestigiu, keynote-uri pline de informatii, discutii deschise si dezbateri in cadrul carora poti adresa intrebarile tale de e-commerce carora ai dorit mereu sa le stii raspunsul. Networking de calitate in cadrul GPeC E-Commerce Expo, 18 ore de continut premium, invitati de renume si foarte multe surprize in cadrul GPeC Summit 15-16 Noiembrie 2016. Evenimentul de business digital al anului!

Doar cei mai buni ajung pe scena GPeC Summit!

Inainte de desemnarea Castigatorilor Anului in Comertul Electronic Romanesc din cadrul celei de a 11-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce, ne vedem la editia de toamna a GPeC Summit (15-16 Noiembrie 2016, Bucuresti, Romania) pentru 2 zile de Conferinta cu cei mai buni specialisti romani si internationali in e-commerce si marketing online! Pregateste-te pentru un adevarat maraton de e-commerce!

Cunoaste-i pe primii speakeri si revino in aceasta sectiune constant pentru ca anuntam mereu alti si alti speakeri grei! Profita de oferta Early-Bird de doar 79 EUR + TVA pentru cele 2 zile de eveniment si ia-ti acum biletul de acces la GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania!

Bryan Eisenberg_GPeC Summit

BRYAN EISENBERG

Co-Founder & CMO IdealSpot

Bryan Eisenberg este unul dintre pionierii marketingului online la nivel international, fiind numit ”Guru in User Experience” de catre eConsultancy – cea mai importanta comunitate de marketeri si specialisti in e-commerce la nivel global. Bryan este o autoritate recunoscută la nivel internațional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune, persona marketing si personalizarea continutului. Bryan este autorul bestseller-urilor internationale (conform listelor Wall Street Journal, Business Week, USA Today si New York Times) Call to Action, Waiting For Your Cat to Bark? si Always Be Testing – unele dintre cele mai citite si mai citate carti din domeniul marketingului online. Bryan este de asemenea co-fondator si Chairman Emeritus al Web Analytics Association (acum numita Digital Analytics Association) si membru in boardul de advisori pentru companii precum Bazaarvoice, UserTesting.com, Monetate, Sightly, BoostMedia, AllClearID, ChatID, OneSpot.

craig sullivan

CRAIG SULLIVAN

Optimiser of Everything

Craig Sullivan este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in UX, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing si Voice of Customer. Craig se pozitioneaza ca fiind cel care ajuta companiile sa isi creasca conversiile si sa imi imbunatateasca partea de user experience pentru business-urilor lor multi-channel si multi-platforma. A contribuit la dezvoltarea echipelor si la cresterea prezentei online a companiilor de top precum: Google, LOVEFiLM, Lego, John Lewis, eBay etc. Prin tehnicile de optimizare a conversiilor si testele rapide, Craig a adus companiilor cu care lucreaza in ultimii 5 ani un beneficiu de peste 500 de milioane de Euro. Este speaker la evenimente de renume mondial in domeniu precum conferintele Econsultancy, Conversion Conference, eMetrics, Etail, Drapers, Internet World si Conversion Summit. Craig a fost unul dintre cei mai apreciati speakeri GPeC 2015 si a fost cerut de participanti din nou pentru editia 2016.

Talia Wolf

TALIA WOLF

Conversion Optimization Expert

Talia Wolf este unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel international in Optimizarea Conversiilor. Talia este fondatoarea Conversioner, agentie pentru optimizarea ratei de conversii (CRO), printre ai carei clienti se numara The Next Web, PiktoChart si DreamsTime. Focusul ei si al echipei ei este pe optimizarea website-urilor si customer journey-ului prin folosirea targetarii emotionale, psihologiei consumatorului si a datelor de comportament in scopul de a genera vanzari mai mari, leaduri si engagement. Talia este si Chief of Growth pentru Banana Splash, o platforma care ajuta marketerii online sa creeze cea mai buna experienta mobile pentru clientii lor folosind personalizarea real time. Talia este speaker la conferinte de renume international in domeniul marketingului online si al optimizarii conversiilor, precum Conversion XL Live, Conversion Summit, MozCon, ConversionJam, Conversion Conference, Emerce.

Anna-Sliwinska-Answear

ANNA SLIWINSKA

International Sales & Marketing Manager of ANSWEAR.com

Anna Śliwińska are peste 10 ani de experiență în marketing de brands și produs. Anna a supervizat zeci de proiecte nationale si internationale de-a lungul carierei sales alături de Maspex, una dintre cele mai mari companii din domeniul FMCG din Europa Centrală și de Est. Recent, Anna a petrecut 3 ani în Turcia, lansând Kubuś, unul dintre cele mai valoroase branduri Maspex. Pe lângă crearea strategiei și poziționării brandului într-o piață nouă și complet diferită, Anna a fost responsabilă de una dintre cele mai mari campanii de comunicare din Turcia în zona producătorilor de băuturi răcoritoare. În august 2016, Anna s-a alăturat echipei Answear – unul dintre cele mai mari branduri de fashion e-commerce din CEE. Ca International Sales & Marketing Manager, Anna este responsabilă de creșterea Answear în Cehia, Slovacia, Ucraina și România. În prezent, Anna se concentrează pe deschiderea pieței din Ungaria și se pregătește pentru lansarea Answear.hu.

Iulian Stanciu eMAG

IULIAN STANCIU

CEO eMAG

Iulian Stanciu este CEO-ul celui mai mare magazin online din Romania, eMAG, detinatorul NOD (Network One Distribution), owner-ul retailerului Flanco si investitor in alte afaceri romanesti. Un proiect de focus pentru Iulian in cadrul eMAG este extinderea eMAG Marketplace, sistem prin care partenerii eMAG isi afiseaza oferta pe platforma eMAG.ro.

Ela Moraru Google Romania

ELISABETA MORARU

Country Manager Google Romania

Elisabeta Moraru are 13 ani de experienta in vanzari si marketing, dezvoltare business si training. Elisabeta a fost promovată în luna octombrie Country Manager Google România, după ce a fost timp de 3 ani Industry Manager Google, in prealabil ocupand pozitii de conducere in Xerox si Microsoft. Ea detine un Doctorat in sociologie si Masterat la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.

Ovidiu Ababei Altex Romania

OVIDIU ABABEI

Online Director Altex & Media Galaxy

Ovidiu Ababei are o experiență de 11 ani în domeniul retailului, odată cu angajarea sa în cadrul companiei Altex. El și-a început cariera ca Asistent Vânzări pe categoria IT în cadrul Altex România, în scurt timp avansând în poziția de Product Manager pe aceeași categorie. În anul 2011, Ovidiu a devenit manager al diviziei Achiziții IT, fiind responsabil de strategia de retail pe această categorie și de procesul de implementare. Din septembrie 2016 ocupă poziția de Online Director Altex și Media Galaxy.

Vlad Tausance

VLAD TĂUȘANCE

Consultant în Strategie & Trainer în Creativitate Aplicată

Vlad Tăușance este consultant în strategie și trainer în creativitate aplicată. Din 2015, a coordonat candidatura orașului Baia Mare pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii 2021, aducându-l în finala competiției. În 2014 a coordonat componenta de strategie și conținut a campaniei prezidențiale pentru președintele Klaus Iohannis. Lucrează ca freelancer pentru branduri locale și internaționale, dar și în programe educaționale dedicate tinerilor și adulților.

Antonio Eram mobilPay

ANTONIO ERAM

CEO & Founder NETOPIA mobilPay

Cu o experință de peste 19 ani în online-ul românesc, Antonio Eram și-a fondat propria companie, NETOPIA mobilpay, în 2005. Astăzi, compania este liderul pieței locale de plăți digitale și mobile. Cu sediul central în București și un birou în SUA, California, NETOPIA mobilPay a devenit primul produs românesc premiat în cadrul unei competiții din Silicon Valley. Aplicația românească mobiPay Wallet, dezvoltată de NETOPIA, s-a situat în top 3 cele mai votate tehnologii în cadrul primei expoziții dedicate start-up-urilor prezente în centrul mondial al giganților din domeniul IT.

Roxana Magopet FAN Courier

ROXANA MAGOPEȚ

Marketing & PR Manager FAN Courier

Roxana Magopeț este Marketing & PR Manager al companiei de curierat lider de piață FAN Courier. Parte a echipei din 2005, după o poziție de nivel de entry-level ca dispecer, Roxana conduce departamentul de marketing începând cu anul 2009, coordonează managementul de brand si comunicare, PR , strategia de marketing și campaniile desfasurate, precum și organizarea evenimentelor companiei. Serviciile dezvoltate de FAN Courier sunt menite să susțină afacerile clienților săi,  pentru a simplifica viața consumatorilor și să păstreze țara în mișcare.

Lucian Aldescu DPD Romania

LUCIAN ALDESCU

CEO DPD România

 Lucian Aldescu si-a inceput cariera in domeniul transporturilor si logisticii incepand cu 1994, ca logistic manager, in cadrul companiei belgiene Eculine. In 1997 fondeaza, alaturi de James Gray-Cheape, Pegasus Courier, prima companie de curierat Same Day in Bucuresti. Pegasus a fost achizionata in 2008 de catre grupul GeoPost, preluand numele de DPD Romania.  Incepand cu 2008, Lucian Aldescu detine functia de CEO al DPD Romania – companie parte a DPDgroup, al doilea cel mai mare curier rutier din Europa. Pentru urmatorii 5 ani, dl. Aldescu si-a propus triplarea cifrei de afaceri, si pozitionarea companiei ca lider in zona balcanilor. Lucian Aldescu este absolvent al programului de MBA Tiffin University, speaker al celor mai importante evenimente de business si a fost presedinte al A.O.C.R. (Asociatia Operatorilor de Curierat din Romania) in perioada 2009-2011.

Catalin Cretu Visa Europe

CĂTĂLIN CREȚU

General Manager Romania, Croatia, Slovenia, Malta at Visa Europe

Cu o experienta de peste 12 ani in industria bancara, Catalin Cretu are o expertiza importanta in project management financiar, in special dupa o experienta de 3 ani cu HSBC Bank USA in New York cu focus pe proiecte de retail. Responsabilitatile actuale ca Subregional Manager Visa Europe – Romania, Croatia si Slovenia sunt managementul dezvoltarii si implementarii de strategii de piata si planuri de afaceri pentruVisa Europe in cele 3 carti, managementul afacerilor, management operational, marketing, PR, managementul oportunitatilor de business strategic in arii precum contactless, servicii guvernamentale, relatii comerciale si produse card pentru consumatori si comercianti.

Marius Costin PayU Romania

MARIUS COSTIN

CEO PayU România

Marius Costin are 19 de ani de experienta in business. 13+ ani experienta in telecomunicatii.  25 de ani – varsta la care a devenit manager. 800 de oameni – cea mai mare echipa pe care a coordonat-o. 4 industrii in care a activat. 2 start-up-uri de business implementate cu un impact financiar de 8 cifre, exprimat in euro. 9 viitori manageri au beneficiat de coaching si mentoring din partea lui. In spatele acestor cifre se afla unul dintre cei mai performanti manageri romani. In prezent, Marius Costin coordoneaza echipa PayU Romania – liderul pietei locale de plati online – in calitate de Country Manager.

Bogdan Manolea TRUSTED

BOGDAN MANOLEA

Co-Fondator TRUSTED.ro

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica. Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata, etc.) facute la evenimente nationale si internationale. Bogdan este de asemenea si Co-fondator TRUSTED.ro.

Mugur Frunzetti Retargeting

MUGUR FRUNZETTI

Co-Fondator & Chief Marketing Officer Retargeting

Mugur Frunzetti este actionar si CMO al Retargeting – SAAS de automatizare a comunicarii individualizate intre magazinele online si vizitatorii acestora. Lansat de Rares Banescu, Retargeting a primit anul trecut suportul financiar si operational al lui Mugur Frunzetti, antreprenor care va sarbatori in aceasta vara 22 de ani de experienta, de 5 ori castigator al premiilor GPeC. Cunoscut ca fondator al magazinelor online MarketOnline si Floria, cu exit-uri cumuland peste 2 milioane de euro, Mugur isi foloseste experienta pentru a ajuta magazinele online sa obtina maximul de vanzari din baza de clienti si vizitatori deja existenti.

Maciek Mikolajczak RTB House

MACIEK MIKOLAJCZAK

Business Development Director CEE RTB House

Rolul lui Maciek la RTB House este acela de a planifica și sistematiza operațiunile din cele 9 țări ale Europei Centrale și de Est în care compania are operațiuni locale. Maciek este responsabil de a introduce soluții online bazate pe  tehnologia Real Time Bidding (RTB) pe piețele din Europa Centrală și de Est, de a stabili și superviza operațiunile din piețele locale, de a menține relațiile cu partenerii cheie și clienții și de a seta și executa strategiile de marketing și vânzare. Maciek este manager peste o echipă de 40 de profesioniști în zona de online din Europa Centrală și de Est.

Catalin Ciurezu Mediapost Hit Mail

CĂTĂLIN CIUREZU

Director Executiv Mediapost Hit Mail

Cătălin Ciurezu este director executiv al Mediapost Hit Mail. Absolvent al Universității Politehnica București și al MBA-ul Româno-Canadian, el are experiență de 15 ani în domeniul marketingului direct. Cătălin a construit și condus o parte dintre proiectele ce au dus la succesul grupului de firme Mediapost Hit Mail. Unul dintre aceste proiecte este Fulfill.ro, primul serviciu de externalizare a părții de fulfillment dedicate magazinelor online din România.

Doina Vilceanu Content Speed

DOINA VÎLCEANU

Chief Marketing Officer ContentSpeed

Doina Vilceanu coordoneaza departamentul de Marketing si Vanzari al ContentSpeed, lider de piata in implementarea solutiilor software customizate pentru eCommerce. Platforma de comert electronic ContentSpeed este implementata pentru peste 450 de magazine online si 35 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numara: SEPHORA, Diverta, IL PASSO, Chicco, QuickMobile, Flormar, Betty Ice.

Bogdan Colceriu Frisbo

BOGDAN COLCERIU

CEO Frisbo

Cu o experienta de peste 10 ani in marketing, Bogdan Colceriu ofera astazi consultanta unor companii importante din piata autohtona, fiind un strateg cu expertiza atat in online, cat si in offline.  Si-a legat numele de două proiecte speciale, in care a ales sa isi depaseasca rolul de consultant. Bogdan Colceriu este CEO Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, cofondator în Trilulilu.ro si asociat in Okian.ro. Ca specialist in marketing-ul dedicat e-commerce-ului, Bogdan ofera insighturi valoroase, do’s & don’ts si exemple concrete despre operarea si marketarea shop-ului online.

Ionut Grossu Service Return

IONUȚ GROSSU

Managing Director & Co-founder Service-Return

Ionut Grossu este Managing Director și Co-Founder al Service Return și unul dintre cei mai experimentați profesioniști e-commerce din Romania. Ionuț este unul dintre creatorii Fashion Days, s-a ocupat de new business development pentru Elefant și a asigurat consultanță e-commerce pentru diverse proiecte din Belgia, Rusia, China și Marea Britanie. Astăzi, Ionuț Grossu este Managing Director al Service Return, platforma europeană online care administrează totul de la service la retur pentru tot felul de device-uri de lifestyle din țările Uniunii Europene.

Monica Cadogan Vivre

MONICA CADOGAN

CEO & Co-Fondator Vivre

Monica Cadogan este CEO și Co-Fondator Vivre. Unul din cei mai mari retaileri online pentru casă și lifestyle în CEE, Vivre apare pe piața din România în anul 2012, și în mai puțin de 4 ani reușește să își extindă vanzările în alte șapte țări. Retailul combinat cu tehnologie este marea pasiune a Monicăi datorita complexității si competitivității. Tocmai de aceea principalul focus este pe echipă, Vivre punând accent să descopere ce e mai bun în oameni, să îi motiveze și să îi ajute să transforme într-o resursă timpul și locul în care se află: „Să fiu antreprenor bun în industria mea înseamnă să țin organizația agilă, să găsesc oamenii în momentul în care ei dezvoltă acest apetit pentru descoperire și experimentare și împreună să rescriem legi, chiar și pe cele scrise tot de noi”, spune Monica Cadogan, care din 2016 este membră EY Entrepreneurial Winning Women EU Program.

Mihai Patrascu evoMAG

MIHAI PĂTRAȘCU

CEO evoMAG & Shareholder WatchShop

Mihai Patrascu este unul dintre cei mai renumiți antreprenori români. Absolvent al Facultății de Electronică și Telecomunicații Universitatea Politehnică din București, Mihai Pătrașcu a fondat evoMAG în 2005, la doar 22 de ani. La 11 ani de la debutul antreprenorial, evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Inregistreaza afaceri de aproximativ 19 milioane de euro si comercializeaza peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala, sport & fitness si produse destinate nou-nascutilor. Din 2010, Mihai Patrascu este si actionar WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri din Romania. Anul acesta a absolvit MBA-ul Business Administration and Management, in cadrul Maastricht School of Management. Motto-ul sau este: “Work hard, play hard” si de declara workaholic, dependent de ecommerce, open minded si un om la care oricine poate avea acces.”
Alexandru Lapusan Zitec

ALEXANDRU LĂPUȘAN

CEO & Founding Partner Zitec

Alexandru Lapusan este CEO & Founding Partner la Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online. Pe langa alte verticale in care s-a remarcat, Zitec are in portofoliul de e-commerce nume precum: eMag.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, Altex.

Alexandru Costea SALESmanago

ALEXANDRU COSTEA

Country Manager SALESmanago Marketing Automation

Alexandru Costea este Specialist in Marketing Automation, a condus si dezvoltat cu succes numeroase strategii si proiecte in domeniu, promovand conceptul si in piata locala. Misiunea lui Alexandru este sa contribuie la dezvoltarea si eficientizarea sectorului de e-commerce din Romania prin implementarea solutiilor SALESmanago.
Raluca Kisescu

RALUCA KIȘESCU

Creative Brand Consultant & People Matchmaker

Raluca Kișescu va sărbători în curand majoratul ca marketer și un an de când a decis o schimbare în carieră. După zece ani ca director de marketing în cadrul companiei Avon a ales o pauză și un debut în zona freelancing-ului. Un lider creativ și degrabă iubitor de oameni, ea a dezvoltat în timp profesioniști și echipe performante, lucru pe care îl continuă din postura de consultant pe module Harvard/Qualians, formare echipe și coaching. Raluca este și contributor al revistei Tango de peste 7 ani și a publicat prima sa carte “6 din 49 de șanse la iubire”, având convingerea că liceul de informatică Tudor Vianu, Relațiile Economice Internaționale din cadrul ASE și literatura sunt șanse în plus de a match-ui oamenii și domeniile pentru proiecte inedite și lideri mai buni.

 

Octavian Dumitrescu CustomSoft

OCTAVIAN DUMITRESCU

CEO CustomSoft

Octavian Dumitrescu este CEO & Founder al CustomSoft, companie care a creat Eva e-commerce, una dintre cele mai avansate platforme de comert online din Romania. Fondata in 2006, CustomSoft livreaza proiecte software in mai multe domenii catre companii de la nivel de start-up pana la nivel de organizatie globala. In 2014, dupa 7 ani de experienta in e-commerce alaturi de evoMAG.ro, CustomSoft a lansat Eva e-commerce, evoMAG.ro fiind chiar primul client. Octavian a absolvit Facultatea de Informatica din cadrul Universitatii din Bucuresti si a lucrat in industria software timp de 5 ani inainte sa puna bazele CustomSoft.

 

George Buhnici protv

GEORGE BUHNICI

Vedetă PRO TV

George Buhnici este din 2004 parte din familia PRO TV. În prezent, George este realizatorul emisiunii de tehnologie iLikeIT din cadrul Știrilor PRO TV și unul dintre cei mai urmăriți influenceri din zona de tehnologie din România. Începând din 2015, George Buhnici este și autor Cavaleria.ro – revista digitală a cavalerului modern. Prieten vechi al GPeC, George Buhnici va fi amfitrionul Galei Premiilor E-Commerce 2016, în seara de 16 noiembrie.

Dorin Boerescu 2Performant

DORIN BOERESCU

CEO 2Performant

Dorin Boerescu este CEO 2Performant – cea mai mare retea de afiliere din Romania si una dintre cele mai importante companii de performance marketing. De la lansare si pana acum, 2Performant a generat peste 1.000.000 de vanzari clientilor – in valoare de peste 37 de milioane de euro. Portofoliul 2Parale include peste 450 de clienti – lideri de piata locali sau jucatori internationali si peste 38.000 de afiliati.

Dan Virtopeanu Mobile Breeze

DAN VIRTOPEANU

Managing Partner BreezeMobile

Cu peste 25 de ani de experienta in industria IT&C, Dan Virtopeanu si-a dedicat ultimii 12 ani mobile marketingului si solutiilor de plata prin mobil. A fost implicat in dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil si alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind in premiera in Romania. In 2012 a fondat Breeze Mobile, una din putinele agentii full service de marketing mobil pe plan local, castigatoare a 10 premii la diferite competitii de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).

Lucia Ciuca Quantum Data Science

LUCIA CIUCĂ

Managing Director Quantum Data Science

Lucia Ciucă este managing directorul companiei Quantum Data Science, cea mai noua companie din Romania specializata in data technology și membră a thegroup, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din România. In trecut, Lucia a ocupat functia de Manager de Cercetare eMAG din 2011 in 2012, ulterior fiind promovata pe pozitia de Director de Marketing si Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alaturi de echipa celui mai mare site de comert electronic de pe piata locala.

Raluca Mateiu InternetCorp

RALUCA MATEIU

CEO InternetCorp

De 10 ani in industria de digital, Raluca Mateiu conduce în prezent InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri independenți exclusiv online din peisajul autohton. Cariera ei a evoluat de-a lungul timpului de la zona editorială la cea de client service și sales, către cea de coordonare și în final de management, ca CEO al companiei. Produsele pe care le are în dezvoltare acoperă o gamă larga de obiective, trecând de la content pur, la advertising, evenimente, content marketing, mobile, lead generation și tot ce presupune atingerea unui obiectiv de business folosind instrumentele potrivite.

Anabela Luca adLemonade

ANABELA LUCA

Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com

Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook ads, Linkedin ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Bianca-Dancila-Grip-Ads

BIANCA DĂNCILĂ

Managing Director GripAds

Bianca Dăncilă, Expert in Marketing Online, este cunoscuta in industria online datorita performantelor realizate la implementarea proiectului tocmai.ro in Romania, business pe care l-a crescut de la stadiul de start-up, in top 3 site-uri din Romania. Ulterior, Bianca Dancila a fondat regia de publicitate GripADs, care ajuta business-urile online sa faca bani din traficul de pe site. In 2014, a lansat cel mai complex program de training despre Strategie de Marketing Online www.cursmarketing.ro. Acest program ruleaza in principalele orase din Romania, pentru a facilita accesul antreprenorilor si specialistilor in marketing la informatii valoroase.

Cristian Ignat 2Parale

CRISTIAN IGNAT

Chief Canopyst @Canopy

Cristian Ignat este fondator Canopy, agenție care își propune să ducă digitalul către noi înalțimi. Trăiește și respiră online marketing în general și PPC în particular. Are mai bine de 10 ani de experiență în această zonă și și-a propus să contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din România certificați in Google AdWords (dec. 2013). A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 100 de evenimente din Europa Centrală și de Est. Focusul lui sunt studiile de caz și discuțiile aplicate care îl și recomandă, reușind astfel să devină primul român invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume.

Marius Deak Avandor

MARIUS DEAK

Founder & CEO Avandor Consumer Profiling

Marius Deak este unul dintre cei mai respectați specialiști în strategie digitală din România, petrecându-și ultimii 20 de ani implicat activ în marketing digital la conducerea GreenPixel, una dintre cele mai premiate agenții digitale din România. Lucrând mulți ani cu branduri din toate industriile precum Vodafone, Romtelecom, Ursus, Rompetrol, Marius a devenit pasionat de marketingul bazat pe date și personalizare real-time și a pus bazele startup-ului de tehnoogie Avandor. Avandor Consumer Profiling furnizează date și tehnologie care ajută companiile să își înțeleagă mai bine utilizatorii online și să le ofere acestora o mai mare relevanță în comunicare.
Horia Neagu

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetatean al internetului si un polimat digital. In timp ce unii isi amintesc de prima iubire, Horia pastreaza amintirea primelor cautari pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities si a primului canal de IRC pe botnet. Se intampla in era cand trimiterea unui email nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura cateva ore. Lucreaza in domeniul digital marketing de aproape un deceniu, avand la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling si politica.

Eugen Potlog Conversion

EUGEN POTLOG

UX Expert Conversion

Eugen Potlog are peste 10 ani de experiență în online, ocupând în prezent funcția de UX Expert în cadrul Conversion – cea mai mare agenție de digital din România (parte din grupul eMAG). În iunie 2016, Eugen a obținut certificarea UX din partea Nielsen Norman Group (NN/g) – lider mondial în domeniul user experience. Pe parcursul carierei sale, Eugen a coordonat dezvoltarea platformelor Profitshare (afiliere) și Conectoo (email marketing) și a lucrat cu branduri mari precum eMAG, Flanco, Banca Transilvania, BCR și Oriflame.

Mihai Vinatoru DWF

MIHAI VÎNĂTORU

Head of SEO & Managing Partner DWF

Mihai Vinatoru este Head of SEO si Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agentii de SEO din Romania. DWF gestioneaza in prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate nationala, din domenii precum: auto, turism, sanatate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum si prin experienta acumulata, specialistii DWF ofera campanii SEO performante si masurabile.

Raluca Radu GPeC answear

RALUCA RADU

Country Manager Answear.ro & Co-Organizator GPeC

Raluca Radu este Country Manager Answear.ro si Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 11 ani în marketing digital și strategie de business online, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind lector de e-commerce în cadrul DallesGO și consultant în zona de strategie și marketing online pentru business-uri din diverse industrii. In trecut, Raluca Radu s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de cresterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online in cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventă de Automatică și Calculatoare și pasionata de matematică, Raluca este convinsă că datele și logica stau la baza unei strategii de business eficiente.

Andrei Radu e-commerce gpec

ANDREI RADU

CEO & Founder GPeC și Co-Fondator TRUSTED.ro

Andrei Radu este, de 11 ani, organizatorul celui mai important eveniment de comerț electronic din Europa Centrală și de Est – GpeC, și Co-Fondatorul TRUSTED.ro – Programului National pentru Certificarea Magazinelor, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România.Andrei Radu oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa Centrală și de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de usability și customer experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferințe și workshop-uri de profil, recunoscute pe plan internațional.

Andrei Canda iSense

ANDREI CÂNDA

Managing Partner iSense Solutions

Andrei Cânda a coordonat și supervizat peste 500 de proiecte de cercetare de piata in domenii precum retail, online si traditional (IKA, DIY, fashion, farmaceutic), bunuri de larg consum, bunuri de folosinta indelungata, media, turism, auto, servicii financiare, IT&C, domeniul farmaceutic, domeniul agricol si domeniul social. Are o experienta de peste 11 ani in domeniul cercetarilor de marketing, obtinuta  atat prin lucrul de partea clientului (prin colaborarea cu unul dintre cei mai mari retaileri), cat si in companii specializate in cercetari de piata. A obtinut diploma de doctorat in Marketing prin lucrarea: “Word of Mouth: O noua componenta a strategiei de comunicare de marketing a organizatiei.” Andrei a absolvit cursurile din cadrul Word of Mouth Marketing Association privind domeniile Word of Mouth si Social Media si a publicat, impreuna cu alti autori, materiale de specialitate despre retelele sociale, comunicarea de marketing sau blogging. In paralel, Andrei se implica in activitatea didactica, fiind profesor asociat in cadrul Academiei de Studii Economice, unde preda studentilor marketing sau alte concepte ale acestui domeniu.

Tic-tac, tic-tac…

Timpul trece, iar locurile la GPeC Summit sunt limitate. Vino in inima comertului electronic la Evenimentul Anului in E-Commerce, 15-16 Noiembrie 2016!