Lună: august 2016

FAN Courier și KEBA vor instala cutii automate de livrare în București

Potrivit site-ului Post and Parcel, FAN Courier va folosi cutiile automate ca o soluție suplimentară de livrare către clienții săi. Zece sisteme KePol vor fi instalate în locuri cheie din capitala României. FAN Courier oferă o rețea de livrare non-stop, cu 3.650 de destinații deservite, fără costuri suplimenare, dar și cu 500 de locuri de tip “Collect Point” în benzinăriile din București și din alte orașe. Dar compania căuta o soluție complementară de colectare a pachetelor comandate de clienți.

Citește articolul...

Marile companii din lume nu țin pasul cu m-commerce-ul și au de pierdut

Unii dintre marii jucători din e-commerce-ul mondial sunt depășiți de concurenții lor în ceea ce privește comerțul mobil și acest lucru le diminuează șansele de succes, scrie Internet Retailer. Există o tendință puternică astăzi de a trece de la shopping-ul de pe calculatoare desktop către cel pe dispozitive mobile, iar efectele sunt diferite în rândul companiilor. Această provocare în rândul elitei companiilor mondiale poate fi observată prin compararea listei cu primii 25 de jucători globali, din top-ulGlobal 1000 Database lansat recent de Internet Retailer cu principalele 25 de companii din m-commerce, din lista IR’s 2017 Mobile 500. Unii jucători mondiali din e-commerce precum: Dell (No. 6 in the Global 1000) Home Depot Inc. (No. 16) Costco Wholesale Corp. (No. 17) W.W. Grainger Inc. (No. 19) Best Buy Co. Inc. (No. 20) nu se regăsesc printre cei mai mari 25 de jucători din comerțul mobil.

Citește articolul...

Mugur Frunzetti: În viitor, Retargeting va fi un tool de inteligență artificială care va lua decizii singur (VIDEO)

Mugur Frunzetti, Co-Founder & Chief Marketing Officer Retargeting,  a discutat cu Andra Zaharia, reporterul nostru oficial de la GPeC Summit, despre vânzările online din România, despre cum te ajută tool-ul oferit și despre planurile de viitor. „La dezvoltarea platformei cred că avem 3 pași în avans gândiți. Retargeting.biz va fi într-o bună zi un tool de inteligență artificială care va emite supoziții, le va valida și va lua decizii singur. Dar până să ajungem în acest punct mai este ceva timp.” Vezi acum interviul video cu Mugur Frunzetti!

Citește articolul...

Liviu Taloi ne va dezvălui la Școala de Vară GPeC 2016 Cel Mai Bine Păzit Secret al Coșului de Cumpărături

Atunci când mai avem câteva zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Liviu Taloi ne-a pregătit pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 un workshop de usability și optimizarea conversiilor care este intitulat cel puțin provocator: ”Cel Mai Bine Păzit Secret al Coșului de Cumpărături”. Deși poate ai deja cel mai bun magazin online și ai o pagină de produs extraordinară, uneori îți este greu să întelegi de ce doar 1-2% dintre vizitatorii site-ului tau finalizeaza comanda. În workshop-ul său, Liviu Taloi va dezbate care este principala functie a unui cos de cumparaturi si a unui formular de comanda care iti creste conversiile cu 33 – 55%! Liviu iti va dezvalui tehnici

Citește articolul...

Livrarea internațională, un avantaj imens pe piața de e-commerce

Marile companii au ridicat stacheta în ceea ce privește livrarea, introducând livrarea a doua zi, apoi Click and Collect, livrarea în aceeași zi și chiar într-o oră, se arată într-un raport realizat de Pitney Bowes and WBR Digital. Provocarea pentru comercianți este faptul că acum clienții nu vor să plătească mai mult pentru livrare, deci magazinele trebuie să găsească cea mai bună soluție din punct de vedere comercial. Raportul evidențiază rezultatele unei cercetări din mai 2016, când au fost consultați 100 de persoane însărcinate cu Operațiunile, Logistica sau E-commerce-ul în general, în companiile respective.

Citește articolul...