Lună: august 2016

Horia Neagu ne invita la Terapie de Grup pentru E-Commerce Conversion Killers Anonymous la Școala de Vară GPeC 2016

Atunci când mai avem câteva zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Horia Neagu ne-a pregătit pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 un workshop de usability și optimizarea conversiilor care este intitulat cel puțin provocator: ”Conversion Killers Anonymous. Terapie de Grup pentru E-Commerce”. În workshop-ul său, Horia ne va vorbi despre tehnici de optimizare User Experience (UX) pentru a converti vizitatorii unui magazin online în cumpărători, despre cum ar trebui să fie structurat homepage-ul pentru a maximiza conversiile și exemple concrete pentru îmbunătățirea paginii de categorie, paginii de produs și a funcției de căutare internă. Pentru aceia dintre voi care nu îl cunosc încă, Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un

Citește articolul...

E-commerce în creștere în SUA și despre plata cu cardul în România

E-commerce în creștere în SUA În al doilea trimestru al anului 2016, comerțul electronic din SUA a înregistrat creșteri de 15.8%, potrivit unui raport emis de Departamentul de Comerț SUA. O creștere atât de mare de la un trimestru la altul nu a mai avut loc din 2014, când s-a înregistrat o creștere de 16.2%, scrie internetretailer.com. Despre plata cu cardul în România Plata cu cardul reprezintă în continuare un număr foarte mic din totalul tranzacțiilor din online, iar comercianții au și ei o parte din vină, povestește Antonio Eram, fondatorul Netopia. Ce trebuie să știe o afacere care vrea să introducă plata electronică, de ce nu plătesc românii cu cardul și multe altele în acest articol publicat de StarupCafe.ro.

Citește articolul...

Andrei Georgescu va vorbi la Școala de Vară GPeC 2016 despre Trenduri în E-Mail Marketing: Customer Journey & Marketing Automation

Atunci când mai avem o săptămână până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Andrei Georgescu – Co-Founder & Managing Partner White Image – va vorbi la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 despre ”Trenduri în E-Mail Marketing: Customer Journey & Marketing Automation. Pașii necesari pentru retenție și relevanță în e-commerce – de la cuvinte fancy la rezultate”. Pentru aceia dintre voi care nu îl cunosc încă, Andrei Georgescu este co-fondator si Managing Partner al White Image de peste 13 ani.Solutiile care genereaza rezultate sunt principalul sau obiectiv atunci cand creeaza strategii de email & data marketing pentru companii de renume, precum ING Bank, OTP Bank, Alpha Bank, Flanco, Lindab, Audi, Volkswagen, Dacia-Renault, Publica,

Citește articolul...

Raluca Radu susține la Școala de Vară GPeC 2016 workshop-ul E-Commerce War Room – Strategii de marketing pentru a cuceri noi teritorii în online

Atunci când mai avem o săptămână până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Raluca Radu – Co-Organizator GPeC și Country Manager Answear.ro – ne-a pregătit pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 24-29 August 2016 un workshop practic de strategie de marketing online intitulat curajos ”E-Commerce War Room – Strategii de marketing pentru a cuceri noi teritorii în online”. Raluca ne va vorbi despre buyer personas, canale de marketing, teritorii de comunicare, tactici de marketing și multe altele într-un workshop practic de 90 de minute, personalizat pe afacerea voastră. Pentru aceia dintre voi care nu o cunosc încă, Raluca Radu este Country Manager Answear.ro si Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de

Citește articolul...

Răzvan Gavrilaș ne aduce la Școala de Vară GPeC 2016 Tehnici și Strategii de Ultimă Generație pentru a ne Crește Traficul Organic din Google

Atunci când mai avem 10 zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Unul dintre workshop-urile mult așteptate suntem siguri că este cel de SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare – susținut de Răzvan Gavrilaș – Founder cognitiveSEO.com & BrandMentions.com. Răzvan ți-a pregătit un workshop practic de 90 de minute cu informații actualizate despre cum îți poți crește traficul în motoarele de căutare, în care vei afla tehnici și strategii concrete de ultimă generația pentru a-ți crește traficul organic și ranking-urile în Google. Analiza in-depth a structurii sitului tău, a profilului de linkuri, dar și a competitorilor sunt doar câteva dintre metodele care vor fi disecate la acest workshop. De asemenea, vei

Citește articolul...