raluca radu si robert dumitru traineri curs facebook ads 24-25 martie

Te așteptăm la un curs practic de Facebook & Instagram Ads

La cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem alături de partenerii noștri de la DallesGO, am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic de Facebook Ads și Instagram Ads. Așa a venit ideea Cursului de Facebook & Instagram Ads pe care îl vom susține pentru prima oară EXCLUSIV ONLINE.

Cursul este limitat la maximum 15 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 15 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Facebook Ads care să genereze rezultate și ROI pozitiv.

Cursul Practic de Facebook & Instagram Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6,5 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Facebook Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Facebook și Instagram Ads – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.

15

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

6

module

de curs detaliate

13

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul de Facebook & Instagram Ads GPeC Trainings

Vei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Facebook și Instagram care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile dintr-un cont de Facebook Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.

  • Care este ecosistemul Facebook – Facebook Ads Manager, Facebook Business Manager, Facebook Pixel, Facebook Events, Catalog, Publishing Tools, Insights etc.
  • Care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile și să obții cele mai bune rezultate;
  • Cum setăm campanii de Facebook și Instagram Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
  • Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
  • Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
  • Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Facebook Ads

...sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Facebook & Instagram Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.

 

Agenda Cursului de Facebook & Instagram Ads

Cursul practic Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings se va desfășura exclusiv ONLINE

Ziua 1

Facebook Ads from Zero to Hero

08:30 – 09:00 Registration & Welcome 


09:00 – 11:00 Bazele Facebook Ads - Prezentarea Ecosistemului și principalelor componente:

  • Facebook facts & figures: scurtă trecere în revistă a utilizatorilor de Facebook din România și a evoluției rețelei sociale;
  • Tipuri de reclame Facebook Ads pe scurt - Boost Post, Single Image, Single Video, Carousel, Collection Ads;
  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
  • Utilizarea Publishing Tools, Creator Studio și Facebook Insights pentru crearea de conținut pe pagina de Facebook;
  • Cum se setează corect Facebook Pixel și Events și cum ne putem folosi de acestea pentru optimizarea campaniilor noastre. Utilizarea Facebook Pixel Helper;
  • Structura contului de Facebook Ads Manager și turul interfeței Facebook Business Manager și Facebook Ads Manager.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Facebook Ads – Pașii principali ai setării campaniilor și targetării audienței:

  • Cum se setează o campanie de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences. Crearea de noi audiențe;
  • Facebook Placements de la Feed la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
  • Principalele formate standard de creative și reclame Facebook Ads;
  • Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
  • KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Facebook Shopping 

  • Setarea și utilizarea Facebook Shop;
  • Facebook Commerce Manager și conectarea cu Instagram Shopping;
  • Facebook Catalog Sales Ads - tipuri de campanii de la Cart Abandonment și Browse Behavior la Dynamic Prospecting;
  • Tipuri de campanii cu obiective de conversie.

15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Bune Practici pentru campanii Facebook Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes:

  • Boost Post versus Facebook Ads – bune practici pentru Boost Post;
  • Reach & Frequency Campaigns;
  • Audience Insights;
  • Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
  • Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
  • Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;

BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Facebook & Instagram Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea. 

Ziua 2

Instagram Ads 

08:30 – 09:00 Registration & Welcome 


09:00 – 11:00 Optimizarea campaniilor Facebook Ads

  • Folosirea UTM-urilor pentru urmărirea corectă a campaniilor de Facebook ads în Google Analytics;
  • Optimizarea campaniilor Facebook Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
  • Folosirea Breakdown pentru a găsi oportunități de optimizare a campaniilor;
  • Split tests;
  • Automated Rules pentru managementul campaniilor Facebook Ads;
  • Audience Overlap & Saturation;
  • Standard & Custom Reports pentru Facebook Ads;
  • Crearea audiențelor de remarketing sau custom audiences pornind de la un video sau alt trigger;
  • Setarea corectă a pixelului de Facebook și eventurilor.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Studii de caz de urmărire și optimizare Facebook Ads în Google Analytics

  • Checklist de optimizări în contul de Facebook Ads;
  • Modalități de scădere COCA și creștere ROAS în campaniile de Facebook Ads;
  • Idei de optimizare a campaniilor.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Analiză interactivă a campaniilor de Facebook Ads și diverselor situații pe care le putem găsi în Google Analytics pentru Facebook Ads


15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Exerciții practice de optimizare conturi de Facebook Ads atunci când avem acces și la Google Analytics

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 2 zile de curs practic de Facebook & Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
  • trainerii au o experiență practică vastă în domeniu, sunt implicați activ în domeniu și nu sunt teoreticieni –> înveți doar de la cei mai buni;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.

 

 15 locuri disponibile

249 € + TVA persoană

Pret cu TVA aproximativ: 296,31 €

Curs Intensiv de Facebook Ads

  • 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital
Robert Dumitru MTH Digital GPeC

Trainer: Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.

Trainer: Robert Dumitru

Managing Partner MTH Digital

Robert Dumitru este Managing Partner al agenției de digital marketing MTH Digital, are o experiență de 5 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniile de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), concentrându-se pe atingerea obiectivelor de marketing stabilite. Pasiunea pentru digital marketing a început încă din facultate, acesta terminând Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și parcursul său profesional a început în cadrul agenției. Fire curioasă și orientat spre atingerea rezultatelor ale campaniilor de marketing online, Robert încearcă întotdeauna să aducă noi perspective concentrate în jurul publicului țintă al clienților cu care acesta lucrează.