În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Digital Marketing create de agenție sau de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022
Max. 30 de locuri disponibile!
Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Bazele Facebook & Instagram Ads – Prezentarea ecosistemului și a principalelor componente
- Facebook facts & figures: scurtă trecere în revistă a utilizatorilor de Facebook din România și a evoluției rețelei sociale;
- Tipuri de reclame Facebook Ads pe scurt – Boost Post, Single Image, Single Video, Carousel, Collection Ads;
- Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
- Utilizarea Publishing Tools, Creator Studio și Facebook Insights pentru crearea de conținut pe pagina de Facebook;
- Cum se setează corect Facebook Pixel și Events și cum ne putem folosi de acestea pentru optimizarea campaniilor noastre. Utilizarea Facebook Pixel Helper;
- Structura contului de Facebook Ads Manager și turul interfeței Facebook Business Manager și Facebook Ads Manager;
- Principalele formate standard de creative și reclame Facebook & Instagram Ads;
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero
- Cum se setează o campanie de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
- Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences. Crearea de noi audiențe;
- Facebook Placements de la Feed la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
- Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
- KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics;
- Setarea și utilizarea Facebook Shop;
- Facebook Commerce Manager și conectarea cu Instagram Shopping;
- Facebook Catalog Sales Ads – tipuri de campanii de la Cart Abandonment și Browse Behavior la Dynamic Prospecting;
- Tipuri de campanii cu obiective de conversie;
13:00 – 14:30 Lunch BREAK
14:30 – 16:00 Bune Practici pentru campanii Facebook Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes
- Boost Post versus Facebook Ads – bune practici pentru Boost Post;
- Reach & Frequency Campaigns;
- Audience Insights;
- Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
- Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
- Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 LinkedIn, TikTok și Pinterest Ads
- Tipuri de Formate;
- Tipuri de targetări;
- Setări de bază și optimizarea campaniilor.