GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018

GPeC SUMMIT - Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online îți aduce speakeri internaționali și români de prestigiu, conținut premium în keynote-uri și panel-uri de dezbatere, expo, networking la superlativ, invitați de renume și un adevărat spectacol al cărui principal actor ești TU.

GPeC SUMMIT: 2 zile epice de E-Commerce și Marketing Online #CraftedToInspire

GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018 E-Commerce ConferenceTe așteptăm pe 12-13 noiembrie 2018 în București cu o ediție de GPeC SUMMIT inegalabilă! La al 13-lea an de GPeC, am reunit unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali în E-Commerce și Digital Marketing pentru a-ți aduce 2 zile de content practic și imediat aplicabil, care să te ajute concret în creșterea afacerii tale online!

Te așteaptă două zile de Conferință premium, Expo cu principalii furnizori de servicii e-commerce, 1 Masterclass Google Ads de 6 ore susținut de expertul internațional Brad Geddes, Networking cu peste 1.000 de participanți C-level (elita pieței de e-commerce din România și țările vecine) și Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc – Gala Premiilor eCommerce, ediția de 13 ani, al cărei amfitrion este binecunoscutul Andi Moisescu.

Dacă activezi în E-Commerce și Digital Marketing și vrei să afli cele mai noi strategii despre cum să ai o afacere online profitabilă, GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie este evenimentul de la care nu poți lipsi! #CraftedToInspire

Cunoaște-i pe speakerii internaționali legendari!

Sărbătorim 13 ani de GPeC cu unii dintre cei mai apreciați experți în E-Commerce și Digital Marketing la nivel internațional – speakeri citați în cele mai prestigioase publicații, best-selling authors și cap de afiș al marilor evenimente de profil din întreaga lume. Lor li se vor alătura cei mai buni specialiști din România, experți practicieni cu o vastă experiență în domeniu. Ca de fiecare dată, scopul nostru este să îți aducem conținut relevant care să te ajute concret în creșterea afacerii, iar tu să înveți doar de la cei mai buni!

La GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie te așteptăm cu un line-up de speakeri #epic – iată numele grele care vor urca pe scena GPeC:

––––––––––––––––––––––––––––––

Nir Eyal speaker la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie Bucuresti - Conferinta premium de E-Comerce si Marketing OnlineNir Eyal

Supranumit drept “The Prophet of Habit-Forming Technology” de către prestigioasa publicație M.I.T. Technology Review, Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre intersecția dintre psihologie, tehnologie și business.

Este autorul bestseller-ului “Hooked: How to Build Habit-Forming Products” – carte care a schimbat modul de gândire, strategia și comportamentul unora dintre cei mai cunoscuți antreprenori din întreaga lume.

Cartea este considerată un adevărat ghid despre cum să creezi tehnologii și produse de care utilizatorii să devină dependenți și este dedicată antreprenorilor, marketerilor, product managerilor și designerilor.

Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune că este cartea despre care toată lumea din Silicon Valey vorbește, iar Eric Ries – autorul The Lean Startup – o consideră un must-read pentru toți cei interesați să crească engagement-ul clienților.

Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate – printre altele – de prestigioasele publicații Harvard Business Review, TechCrunch și Psychology Today.

Nir Eyal predă în cadrul Stanford Graduate School of Business și Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) și este investitor în companii de renume despre care crede, cu adevărat, că dezvoltă tehnologii care schimbă obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achiziționată de LinkedIn), Worklife (achiziționată de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods și Anchor.fm.

Nir Eyal vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018 și va susține un keynote inspirațional despre cum să creezi servicii de care să se îndrăgostească utilizatorii tăi și să rămână captivi / “hooked” cu brand-ul tău. Este o ocazie unică să îl întâlnești și să îl asculți pe Nir Eyal – de neratat de către antreprenori, marketeri, product manageri și designeri de produs!

––––––––––––––––––––––––––––––

Brad Geddes Speaker GPeC E-Commerce SUMMIT BucharestBrad Geddes

Brad Geddes este unul dintre cei mai cunoscuți experți PPC la nivel internațional, fiind implicat în domeniu încă din 1998. Majoritatea specialiștilor PPC din România și din străinătate au învățat Google AdWords din renumita carte a lui Brad – “Advanced Google AdWords“, best-seller internațional și cea mai avansată carte scrisă vreodată despre Google Ads.

Brad Geddes este Co-Founder AdAlysis – cel mai bun software de management al campaniilor PPC, multiplu premiat la cele mai importante evenimente de profil din SUA și Europa.

Brad a lucrat cu numeroase companii, indiferent de dimensiunile lor – de la business-uri foarte mici cu bugete reduse de promovare până la giganți care cheltuiesc milioane de dolari în fiecare lună precum: Amazon, Yahoo, Thomson Reuters, Salesforce, Google, FindLaw sau Washington Post.

Brad este renumit pentru modul simplu în care explică, pe înțelesul tuturor, aspectele complicate de SEM, acesta fiind deja “trademark-ul” lui. Extrem de deschis, Brad nu este de acord cu conceptul de “secret profesional” preferând să împărtășească absolut tot ce a învățat în cei 20 de ani de experiență și să ajute pe oricine să înțeleagă cât mai bine cum să construiască campanii de marketing eficiente.

Deloc în ultimul rând, Brad este unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de Google Ads, susținând prezentări și workshop-uri la peste 85 de conferințe din întreaga lume, cele mai importante fiind: AdWords Days (Germany), Congreso SEM (Spain), Search Engine Strategies (Toronto, San Francisco, San Jose, Chicago, London, New York City), SES Local, SMX (Seattle, New York, San Jose, Sydney, Munich, Milan, London), SMX Local, SMX Social, Kelsey, Pubcon (New Orleans, Boston, Las Vegas), SuperZoo, Marketing 2.0 Bootcamp, SEO Class, KBIS, Elite Master Summit, Hero Conf, adTech etc.

Brad Geddes va urca pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie cu un keynote + un Masterclass de 6 ore dedicat Google Ads pe care niciun marketer online nu ar trebui să îl rateze! Masterclass-ul susținut de Brad Geddes are loc pe 13 noiembrie 2018 și presupune 6 ore de tips & tricks despre campaniile de Google Ads! Locurile au fost deja epuizate, Masterclass-ul susținut de Brad Geddes fiind Sold-Out!

––––––––––––––––––––––––––––––

David Meerman Scott Keynote Speaker GPeC SUMMIT E-Commerce Romania David Meerman Scott

David Meerman Scott este cunoscut la nivel internațional drept unul dintre cei mai buni strategi în Marketing și PR fiind, de asemenea, antreprenor, advisor, keynote speaker și bestselling author.

David este inventatorul conceptului de “Newsjacking” – arta științei de a inocula ideile tale în cadrul celor mai importante știri (breaking news) pentru a genera expunere media, a câștiga lead-uri și, drept urmare, a-ți crește afacerea. Conceptul de “Newsjacking” a devenit atât de popular încât a fost inclus în Oxford English Dictionary.

David este autorul și co-autorul a 10 cărți, dintre care 3 sunt bestseller la nivel internațional. Aflată deja la a 6-a ediție, cartea “The New Rules of Marketing & PR” a fost tradusă în 29 de limbi și s-a vândut în peste 400.000 de exemplare până în acest moment.

David este, de asemenea, autorul cărților “Real-Time Marketing & PR” (Wall Street Journal BestSeller), “Newsjacking” și a ultimului său hit “The New Rules of Sales & Service“. Împreună cu Rich Jurek este co-autorul cărții “Marketing the Moon“, iar cu Brian Halligan (CEO HubSpot) a scris “The Grateful Dead“.

David Meerman Scott vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, iar pe 13 noiembrie va susține keynote-ul “Real-Time Marketing Drives Real-Time eCommerce“. El va împărtăși cu audiența GPeC idei acționabile, de aplicat imediat, despre cum să determini mass-media să vorbească despre tine, cum să dezvolți produse și servicii bazate pe feedback-ul consumatorilor, cum să folosești rapiditatea și agilitatea ca strategie de creștere a business-ului, cum să identifici cel mai bine momentele în care consumatorii sunt pregătiți să cumpere și ce mesaje să folosești ca să îi determini să acționeze imediat etc.

––––––––––––––––––––––––––––––

Russell McAthy CUBED GPeC SUMMIT E-Commerce Conference BucharestRussell McAthy (CEO CUBED)

Russell McAthy este CEO-ul CUBED – platformă de Marketing Attribution care le permite companiilor să înțeleagă cât mai bine eficiența campaniilor derulate. De asemenea, CUBED ajută brand-urile să înțeleagă cum reacționează cu adevărat consumatorii la acțiunile lor de marketing atât online, cât și offline și, astfel, să ia cele mai potrivite decizii de business.

Rusell are o experiență în Digital de peste un deceniu, fiind pasionat de Data Analytics. El a lucrat cu o varietate de companii – de la business-uri mici, la companiile cu cea mai mare capitalizare de piață de pe bursa de valori din Londra, ajutându-le să crească performanța campaniilor de marketing pe baza datelor.

Russell McAthy a vorbit la unele din cele mai importante conferințe internaționale precum Ungagged Vegas, Superweek, Webit (Bulgaria, Singapore și Dehli) fiind cel mai apreciat speaker pe subiectul “Attribution Modelling”. El va urca pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie pentru prima dată în România, susținând keynote-ul “Conversion rate is broken and how do we fix it?” – de neratat de către magazinele online!

––––––––––––––––––––––––––––––

Ross Simmonds Speaker GPeC SUMMIT E-Commerce CEERoss Simmonds (Founder Foundation Marketing)

Ross Simmonds este fondatorul agenției de content marketing Foundation Marketing care lucrează cu companii din întreaga lume, de la start-up-uri până la brand-uri din Fortune 500.

Ross și-a ajutat clienții, dar și propriile brand-uri, să ajungă cu mesajul lor la milioane de oameni prin conținutul său de pe Instagram, Slideshare, Facebook, Twitter, YouTube etc.

De-a lungul anilor, Ross a apărut în publicații prestigioase precum Forbes, Venture Beat, Huffington Post, Mashable, BET, CBC și multe altele. A vorbit la conferințe internaționale de renume despre Digital Marketing pentru companiile mici, mijlocii și corporații: MozCon, SearchLove, Webbdagarna, CTAConf etc.

Ross a fost numit de Mashable cel mai bun Marketer pe Snapchat din întreaga lume și este autorul cărțiiStand Out – An entrepreneurs guide to content marketing“.

Din îndepărtata Canada, Ross Simmonds vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie, susținând keynote-ul “Content Distribution: How To Give Your Content More Life” cu accent pe e-commerce.

––––––––––––––––––––––––––––––

Vezi lista completă a speakerilor excepționali cu care te vei întâlni la GPeC SUMMIT și Agenda Evenimentului pe zile și pe ore ca să știi ce te așteaptă la GPeC!

Îți pregătim o ediție plină de conținut practic care să te ajute efectiv în dezvoltarea afacerii tale online! #GPeCSUMMIT #CraftedToInspire #GPeC13Ani

De ce să participi

7 motive pentru care trebuie să fii prezent la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie:

  • Speakeri excepționali care sunt capul de afiș al principalelor conferințe de E-Commerce și Marketing Online din întreaga lume vin la GPeC SUMMIT, București –> ai parte de Conținut Premium de la cei mai buni specialiști internaționali din domeniu;
  • Pe lângă speakerii internaționali, am reunit cei mai buni experți din România care îți vor livra know-how premium #NoBullshit direct aplicabil pentru a-ți crește rata de conversie în magazinul tău online;
  • Te așteaptă 2 zile de Conferință și 1 Masterclass de Google Ads de o zi întreagă cu Brad Geddes, subiectele dezbătute în cadrul Conferinței vizând: Romanian E-Commerce Market & Figures, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, PPC, Real-Time Marketing & Sales, Data Analytics, SEO, Mobile, Customer Satisfaction, Logistics etc. –> afli tot ce e important ca să ai o afacere online de succes și să îți crești vânzările;
  • Magazinele online au ocazia să discute față în față cu principalii furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC E-Commerce Expo –> stabilești parteneriate care te vor ajuta în dezvoltarea afacerii;
  • 1.000+ participanți C-level români și internaționali sunt așteptați în cele două zile de GPeC SUMMIT: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Managers, Web Developers, IT Managers, Programmers, Sales Managers –> faci networking cu elita industriei, în inima celui mai mare Eveniment de E-Commerce din România și Europa de Est;
  • Te întâlnești, discuți și schimbi contacte cu marile companii din domeniu (de la magazinele online consacrate până la marii retaileri offline care și-au extins afacerile în online) –> iei parte și simți pulsul Comunității E-Commerce!
  • Participi la cea de a 13-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – un adevărat spectacol prezentat de Andi Moisescu în cadrul căruia vei cunoaște și aplauda cele mai bune magazine online din România, în urma Competiției GPeC.

Ce te așteaptă la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie – Evenimentul Anului în eCommerce:  Conferință, Expo, Masterclass, Awards, Networking, Leads, Content.

  • Două zile de Conferință E-Commerce Premium, pline de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri legendari, internaționali și români #FTW #Epic #CraftedToInspire;
  • Subiecte de maxim interes și sesiuni dedicate de Q&A în cadrul Conferinței: Cifre de Piață, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, PPC, Real-Time Marketing & Sales, Data Analytics, SEO, Mobile, Customer Satisfaction, Logistics etc.;
  • Keynotes Premium de la cei mai cunoscuți specialiști în E-Commerce & Digital Marketing la nivel global: Nir EyalBrad Geddes, David Meerman Scott, Russell McAthy (CUBED), Ross Simmonds (Foundation Marketing) – sunt speakerii internaționali anunțați care vor urca pe scena GPeC SUMMIT în cadrul Conferinței din 12-13 noiembrie 2018;
  • Sesiuni dedicate pline de resurse utile de la cei mai buni specialiști practicieni români;
  • Lead-uri și parteneriate între magazinele online și principalii Furnizori de Servicii E-Commerce în cele două zile de GPeC Expo 12-13 noiembrie;
  • Networking Premium cu Top Management-ul principalelor companii E-Commerce din România și Europa Centrală și de Est, în mijlocul a peste 1.000 de participanți C-level.
  • 1 Masterclass de 6 ore dedicat Google Ads cu cel mai bun expert internațional din domeniu: Brad GeddesSold-Out! pe data de 13 noiembrie 2018;
  • Seara de 13 noiembrie îți aduce cea de a 13-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – un adevărat spectacol prezentat de Andi Moisescu în cadrul căruia vei cunoaște și aplauda cele mai bune magazine online din România, în urma Competiției GPeC.

Taxa de participare

La ce vrei să participi

VERY EARLY BIRD*

ofertă valabilă până pe 9 Oct.

EARLY BIRD*

10-31 Oct.

STANDARD*

1-9 Nov., ora 23:59

Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 12 Noiembrie – Ziua 1
69 € 89 € 109 €
Conferință & GPeC E-Commerce Expo & Gala Premiilor eCommerce, 13 Noiembrie – Ziua 2
69 € 89 € 109 €
Masterclass Google Ads – Brad Geddes (6 ore, max. 50 de locuri), 13 Noiembrie – Ziua 2 SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT

2-DAY-PASS Special

(acces la Conferință & GPeC E-Commerce Expo – 12 Noiembrie, Ziua 1 + Masterclass Google Ads Brad Geddes – 13 Noiembrie, Ziua 2 + Gala Premiilor eCommerce – 13 Noiembrie, Ziua 2)

SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT

2-DAY-PASS

(acces la ambele zile de GPeC SUMMIT & GPeC Expo & Gala Premiilor eCommerce – 12-13 Noiembrie – exceptând Masterclass-ul Google Ads – Brad Geddes)

138 119 € 178 149 € 218 179 €

*Prețurile nu includ TVA.

Oferta Very Early-Bird – valabilă până pe 9 Octombrie 2018, ora 23:59

  • Ziua 1, 12 Noiembrie 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 69 EUR + TVA / persoană;
  • Ziua 2, 13 Noiembrie 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo & Gala Premiilor eCommerce, 69 EUR + TVA / persoană;
  • Masterclass 6 ore Google Ads, 13 Noiembrie 2018Brad Geddes99 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!
Promo Packs

– 2-Day-Pass (acces la două zile de Conferință GPeC SUMMIT & GPeC E-Commerce Expo 12-13 Noiembrie 2018 + Gala Premiilor eCommerce, 13 Noiembrie 2018), exceptând Masterclass-ul Google Ads – Brad Geddes: 138 119 EUR + TVA / persoană.

2-Day-Pass Special (acces la Conferință & GPeC E-Commerce Expo 12 Noiembrie 2018 + Masterclass Google Ads (Brad Geddes) 13 Noiembrie 2018 (în limita locurilor disponibile) + Gala Premiilor eCommerce 13 Noiembrie 2018: 168 149 EUR + TVA / persoană.

––––––––––––––––––––––––––––––

Oferta Early-Bird – valabilă în perioada 10-31 Octombrie 2018, ora 23:59

  • Ziua 1, 12 Noiembrie 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 89 EUR + TVA / persoană;
  • Ziua 2, 13 Noiembrie 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo & Gala Premiilor eCommerce, 89 EUR + TVA / persoană;
  • Masterclass 6 ore Google Ads, 13 Noiembrie 2018Brad Geddes149 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!
Promo Packs

– 2-Day-Pass (acces la două zile de Conferință GPeC SUMMIT & GPeC E-Commerce Expo 12-13 Noiembrie 2018 + Gala Premiilor eCommerce, 13 Noiembrie 2018), exceptând Masterclass-ul Google Ads – Brad Geddes: 178 149 EUR + TVA / persoană.

2-Day-Pass Special (acces la Conferință & GPeC E-Commerce Expo 12 Noiembrie 2018 + Masterclass Google Ads (Brad Geddes) 13 Noiembrie 2018 (în limita locurilor disponibile) + Gala Premiilor eCommerce 13 Noiembrie 2018: 238 189 EUR + TVA / persoană.

––––––––––––––––––––––––––––––

Oferta Standard – aplicabilă în perioada 1-9 Noiembrie 2018, ora 23:59

  • Ziua 1, 12 Noiembrie 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 109 EUR + TVA / persoană;
  • Ziua 2, 13 Noiembrie 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo & Gala Premiilor eCommerce, 109 EUR + TVA / persoană;
  • Masterclass 6 ore Google Ads, 13 Noiembrie 2018Brad Geddes249 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile! SOLD OUT!

Promo Packs

2-Day-Pass Special (acces la Conferință & GPeC E-Commerce Expo 12 Noiembrie 2018 + Masterclass Google Ads (Brad Geddes) 13 Noiembrie 2018 (în limita locurilor disponibile) + Gala Premiilor eCommerce 13 Noiembrie 2018: 358 249 EUR + TVA / persoană. SOLD OUT!

– 2-Day-Pass (acces la două zile de Conferință GPeC SUMMIT & GPeC E-Commerce Expo 12-13 Noiembrie 2018 + Gala Premiilor eCommerce, 13 Noiembrie 2018), exceptând Masterclass-ul Google Ads – Brad Geddes: 218 179 EUR + TVA / persoană.

––––––––––––––––––––––––––––––

Important de știut

  • Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018 includ 2 Coffee Breaks/zi, apă, sucuri și gustări puse la dispoziție de organizatori precum și serviciile de traducere simultană (Română-Engleză și Engleză-Română) pentru cele 2 zile de eveniment, exceptând Masterclass-ul Google Ads – Brad Geddes care va fi susținut exclusiv în limba engleză;
  • Prețurile biletelor de acces nu includ mesele de prânz și costurile de cazare și transport, care revin în sarcina participanților;
  • Taxa de participare nu este rambursabilă.

Locație

GPeC SUMMIT se desfășoară în zilele de 12-13 Noiembrie 2018, în București, România, la Crystal Palace Ballrooms, situat în Calea Rahovei nr. 198A, sector 5, în imediata apropiere a Palatului Parlamentului – punct de reper: Piața de Flori din zona George Coșbuc.

Crystal Palace Ballrooms este situat în inima Bucureștiului, în apropiere de Piața Unirii. Distanța aproximativă de la aeroportul Otopeni (terminalul “sosiri”) până la Crystal Palace Ballrooms este de 20 km (preț aprox. cursă Taxi/Uber – 15 EUR).

Vino alături de noi la 13 ani de GPeC #GPeC13

Pe 12-13 Noiembrie 2018 ne (re)vedem la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online!

Abia așteptăm să îți strângem mâna din nou și să continuăm să scriem împreună Istoria E-Commerce-ului Românesc.

Ne vedem la GPeC!

 Te așteaptă două zile pline de conținut practic de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali! #eCommerce #MarketingOnline #CraftedToInspire