Andrei Radu , Cosmin Dărăban , Bogdan Manolea ,

Crash Course E-Commerce: Cum să ai un magazin online de succes

Agendă Curs | 1 Noiembrie 2021 | ONLINE pe Zoom

Cursul este plin de exemple practice și situații concrete de business, fiind interactiv (presupune dialog cu participanții și, deci, webcam & microfon pornite). Se adresează nivelului Începător / Intermediar, iar toată terminologia specifică este explicată pe înțelesul tuturor.

09:30 – 11:00 Contextul E-Commerce actual & Blue Ocean vs. Red Ocean (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)

  • Situația pieței de E-Commerce din România: cifre de piață, categorii cu potențial de creștere, schimbări în comportamentul de consum, așteptările clienților de la magazinele online, particularități de piață, forecast pentru 2022 etc.
  • Sfaturi practice pentru antreprenorii aflați la început de drum
  • Mobile UX (User Experience) Tips & Tricks pentru optimizarea ratei de conversie și creșterea vânzărilor pe device-urile mobile

11:00 – 11:30 BREAK

11:30 – 13:00 50+ UX Tips & Tricks pentru optimizarea magazinelor online (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)

  • Bune practici și situații concrete despre cum trebuie optimizate principalele pagini dintr-un magazin online: de la Homepage, Pagină de Categorie, Pagină de Produs, Coș de Cumpărături, Proces de Checkout până la Pagina de Confirmare a Comenzii
  • Funcționarea corectă a Search-ului intern și personalizarea paginii care nu întoarce rezultate
  • Hero Image vs. Slider / Carusel
  • Implementarea corectă a Marcajelor de Marketing
  • Diferențiatori în E-Commerce și cum îi găsim pe ai noștri? 🙂
  • Optimizarea paginii „Despre Noi” și rolul ei în creșterea vânzărilor
  • Elementele esențiale din Shopping Cart și optimizarea acestuia
  • Culoarea de acțiune și direcționarea privirii utilizatorilor prin cromatică
  • Breadcrumbs și rolul lui în UX & SEO
  • Optimizarea imaginilor de produs în întreg site-ul + Descrierile de produs
  • Mesajele de acțiune potrivite vs. mesajele de acțiune imperative
  • Cross-Sell & Up-Sell
  • Scarcity & Urgency
  • Filtrarea dinamică
  • Câmpul de Voucher / Cod de Discount și impactul lui asupra ratei de conversie
  • Inline Validation în procesul de Checkout
  • Micro-Conversii în Pagina de Thank You
  • Sfaturi practice și cârlige de Marketing menite să crească vânzările
  • Q&A în timp real (necesită webcam și microfon active)

13:00 – 14:00 BREAK

14:00 – 15:30 Cum pornești un business online (Cosmin Dărăban, CEO Gomag)

  • Arta startului: de unde începi când îți dorești o afacere online
  • Platforme pentru vânzări și tipuri de business potrivite pentru tine
  • Cum alegi platforma eCommerce: întrebări și lucruri de ținut minte
  • Cum generezi trafic și vânzări profitabile pentru magazinul tău online (cu bugete mici)

15:30 – 16:00 BREAK

16:00 – 17:30 Aspecte juridice esențiale în e-commerce ca să eviți amenzi usturătoare (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)

  • Informațiile legale minimale pe care trebuie să le ai pe site
  • Importanța domeniului și a mărcii înregistrate. De ce?
  • Date personale și GDPR pentru E-Commerce
  • Garanția și Returul – sperietoare sau normalitate?

Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)

Află mai mult »

Cosmin Dărăban (CEO Gomag)

Află mai mult »

Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro)

Află mai mult »

Profită de Oferta Last Minute valabilă până pe
22 Octombrie și înscrie-te la curs cu preț redus!

Mă înscriu