În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Digital Marketing create de agenție sau de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 23 Mai 2023
179 EUR + TVA / persoană până pe 18 Mai 2023
Max. 20 de locuri disponibile!
Agendă Curs | 23 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero – partea I
- Facebook, Instagram & TikTok facts & figures: scurtă trecere în revistă a datelor de audiență, profilului utilizatorului, specificului și trendurilor pentru fiecare rețea socială;
- Tipuri de reclame Facebook și Instagram Ads;
- Configurarea asset-urilor Facebook & Instagram – Facebook Business Suite, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Instagram Shop etc.;
- Principalele formate standard de creative și reclame Facebook & Instagram Ads;
- Obiectivele de campanie Facebook & Instagram Ads și cum le alegem pentru a influența corect targetarea și optimizarea campaniilor;
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero – partea a IIa
- Cum se setează o de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
- Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences;
- Facebook Placements de la Feed și Stories la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
- Facebook Catalog Sales Ads – tipuri de campanii de la Cart Abandonment și Browse Behavior la Dynamic Prospecting;
- Tipuri de campanii cu obiective de conversie;
- Exercițiu practic de setare Facebook / Instagram Ads;
13:00 – 14:30 Lunch BREAK
14:30 – 16:00 Bune Practici pentru campanii Facebook & Instagram Ads eficiente
- Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
- Bune practici Facebook & Instagram Ads;
- Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;
- Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
- KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics;
- Exercițiu practic calcul buget și setare Facebook / Instagram Ads
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 Exerciții practice Social Media Ads. TikTok Ads
- Feedback Facebook / Instagram Ads;
- Tipuri de formate;
- Tipuri de targetări;
- Setări de bază și optimizarea campaniilor.