Raluca Radu ,

Curs Facebook, Instagram & TikTok Ads pentru E-Commerce – participare fizică

În cadrul acestui Curs trecem prin principalele medii de promovare în Social Media – Facebook, Instagram și TikTokAds – pentru ca tu să înțelegi cât mai bine cum îți poți adapta strategia de marketing la fiecare canal pentru a genera vânzări în magazinul tău online.

În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Digital Marketing create de agenție sau de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.

Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 23 Mai 2023

179 EUR + TVA / persoană până pe 18 Mai 2023

Max. 20 de locuri disponibile!

Agendă Curs | 23 Mai | Hotel Sheraton, București

09:30 – 11:00 Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero – partea I

  • Facebook, Instagram & TikTok facts & figures: scurtă trecere în revistă a datelor de audiență, profilului utilizatorului, specificului și trendurilor pentru fiecare rețea socială;
  • Tipuri de reclame Facebook și Instagram Ads;
  • Configurarea asset-urilor Facebook & Instagram – Facebook Business Suite, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Instagram Shop etc.;
  • Principalele formate standard de creative și reclame Facebook & Instagram Ads;
  • Obiectivele de campanie Facebook & Instagram Ads și cum le alegem pentru a influența corect targetarea și optimizarea campaniilor;

11:00 – 11:30 Coffee BREAK

11:30 – 13:00 Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero – partea a IIa

  • Cum se setează o de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences;
  • Facebook Placements de la Feed și Stories la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
  • Facebook Catalog Sales Ads – tipuri de campanii de la Cart Abandonment și Browse Behavior la Dynamic Prospecting;
  • Tipuri de campanii cu obiective de conversie;
  • Exercițiu practic de setare Facebook / Instagram Ads;

13:00 – 14:30 Lunch BREAK

14:30 – 16:00 Bune Practici pentru campanii Facebook & Instagram Ads eficiente

  • Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
  • Bune practici Facebook & Instagram Ads;
  • Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;
  • Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
  • KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics;
  • Exercițiu practic calcul buget și setare Facebook / Instagram Ads

16:00 – 16:30 Coffee BREAK

16:30 – 18:00 Exerciții practice Social Media Ads. TikTok Ads

  • Feedback Facebook / Instagram Ads;
  • Tipuri de formate;
  • Tipuri de targetări;
  • Setări de bază și optimizarea campaniilor.

Raluca Radu (Founder MTH Digital)

Află mai mult »