Eugen Potlog ,

Curs Google Analytics 4 pentru E-Commerce – participare fizică

Cu toate că unele lucruri se aseamănă cu versiunea anterioară, Google Analytics 4 vine cu funcționalități noi, cu moduri diferite de interpretare pentru indicatori cunoscuți, precum și indicatori noi care ne oferă o nouă perspectivă de evaluare a datelor.

Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 23 Mai 2023

179 EUR + TVA / persoană până pe 18 Mai 2023

Max. 20 de locuri disponibile!

Agendă Curs | 23 Mai | Hotel Sheraton, București

09:30 – 11:00 Introducere în Google Analytics 4. Ce e nou și ce e diferit față de Universal Analytics

În acest modul vei descoperi fundamentele Google Analytics și care sunt principalele diferențe față de versiunea anterioară – Universal Analytics. Vei descoperi ce înseamnă o sesiune pentru Google Analytics 4, cum se calculează interacțiunea utilizatorilor cu site-ul și cum se atribuie conversiile. Aceste informații te vor ajuta să stabilești o fundație solidă pentru a te asigura că interpretezi datele într-un mod corect.

11:00 – 11:30 Coffee BREAK

11:30 – 13:00 Interfața și utilizarea rapoartelor standard din Google Analytics 4

Acest modul își face debutul printr-o activitate de familiarizare cu interfața Google Analytics 4, urmată de o prezentare a rapoartelor standard, modul lor de personalizare precum și utilizarea funcțiilor care ne permit interpretarea și analiza datelor pentru a lua decizii mai bune în ceea ce privește activitatea unui magazin online.

13:00 – 14:30 Lunch BREAK & Networking

14:30 – 16:00 Utilizarea rapoartelor Explore pentru analize detaliate

Pentru analize de date mai aprofundate, Google Analytics 4 ne pune la dispoziție secțiunea „Explore” unde putem crea rapoarte foarte customizate, menite să ne răspundă la diverse întrebări. În acest modul vei învăța cum să construiești rapoarte tabelare, funnel-uri specifice unui magazin online, precum și alte modalități de explorare și vizualizare a datelor.

16:00 – 16:30 Coffee BREAK

16:30 – 18:00 Scenarii practice de analiză pentru magazinele online

Vei învăța cum să folosești Google Analytics 4 pentru a analiza performanța surselor de trafic, a identifica oportunități de creștere a veniturilor, vei ști cum să analizezi performanța produselor, precum și alte cazuri specifice magazinelor online.

Eugen Potlog (Founder UX Studio)

Află mai mult »