Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 23 Mai 2023
179 EUR + TVA / persoană până pe 18 Mai 2023
Max. 20 de locuri disponibile!
Agendă Curs | 23 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Introducere în Google Analytics 4. Ce e nou și ce e diferit față de Universal Analytics
În acest modul vei descoperi fundamentele Google Analytics și care sunt principalele diferențe față de versiunea anterioară – Universal Analytics. Vei descoperi ce înseamnă o sesiune pentru Google Analytics 4, cum se calculează interacțiunea utilizatorilor cu site-ul și cum se atribuie conversiile. Aceste informații te vor ajuta să stabilești o fundație solidă pentru a te asigura că interpretezi datele într-un mod corect.
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 Interfața și utilizarea rapoartelor standard din Google Analytics 4
Acest modul își face debutul printr-o activitate de familiarizare cu interfața Google Analytics 4, urmată de o prezentare a rapoartelor standard, modul lor de personalizare precum și utilizarea funcțiilor care ne permit interpretarea și analiza datelor pentru a lua decizii mai bune în ceea ce privește activitatea unui magazin online.
13:00 – 14:30 Lunch BREAK & Networking
14:30 – 16:00 Utilizarea rapoartelor Explore pentru analize detaliate
Pentru analize de date mai aprofundate, Google Analytics 4 ne pune la dispoziție secțiunea “Explore” unde putem crea rapoarte foarte customizate, menite să ne răspundă la diverse întrebări. În acest modul vei învăța cum să construiești rapoarte tabelare, funnel-uri specifice unui magazin online, precum și alte modalități de explorare și vizualizare a datelor.
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 Scenarii practice de analiză pentru magazinele online
Vei învăța cum să folosești Google Analytics 4 pentru a analiza performanța surselor de trafic, a identifica oportunități de creștere a veniturilor, vei ști cum să analizezi performanța produselor, precum și alte cazuri specifice magazinelor online.