Eugen Potlog ,

Google Analytics pentru E-Commerce – Bootcamp

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2021

Agendă Curs | 1 Noiembrie 2021 | ONLINE pe Zoom

09:30 – 11:00 Fundamentele Google Analytics

  • Introducere în Digital Analytics. De ce este important într-un business online?
  • Analiză vs. Raportare. Care e diferența și ce vrem, de fapt?
  • Structura conturilor de Google Analytics
  • Cum funcționează Google Anaytics?
  • Termenii de bază folosiți în Google Analytics
  • Dimensiuni vs. metrici. Ce sunt și care sunt diferențele?
  • Implementare Google Analytics și setări de bază
  • Contul Demo din Google Analytics

11:00 – 11:30 BREAK

11:30 – 13:00 Rapoartele Google Analytics și bune practici pentru asigurarea calității datelor colectate

  • Familiarizare cu interfața Google Analytics
  • Rapoartele Real-Time
  • Rapoartele Audience
  • Rapoartele Acquisition
  • Rapoartele Behavior
  • Rapoartele Conversions
  • Efectul de sampling – când și cum ne poate afecta?
  • Utilizarea adnotărilor – ce sunt și de ce sunt importante?
  • Măsurare surse trafic utilizând parametrii UTM
  • Utilizarea segmentelor în analiză – unul dintre cele mai importante instrumente din Google Analytics
  • Funcțile tabelului de raportare din Google Analytics: selectare dimensiune raportare, aplicare dimensiuni secundare, filtrare date etc.
  • Utilizarea alertelor custom pentru a identifica anomalii în date

13:00 – 14:00 BREAK

14:00 – 15:30 Scenarii practice de analiză folosind Google Analytics

  • Înțelegere audienței – ce îi caracterizeaza pe utilizatorii care folosesc site-ul?
  • Ce dispozitive folosesc utilizatorii pentru a accesa site-ul? Cum ne ajută această informație?
  • Cum identificăm potențialele erori de pe site prin analiza rapoartelor din Google Analytics?
  • Care sunt surselor de trafic care aduc utilizatori pe site? Cum performează acestea?
  • Utilizarea micro-conversiilor în procesul de analiză a datelor
  • Analiza performanțelor paginilor – care sunt cele mai importante landing pages? Unde sunt oportunitățile de optimizare?
  • Analiza perfomanțelor site-ului pe baza evenimentelor de tracking
  • Rapoartele de E-Commerce – cum le utilizezi și ce concluzii acționabile poți trage atunci când consulți aceste rapoarte?

15:30 – 16:00 BREAK

16:00 – 17:30 Introducere în Google Analytics 4

  • Ce este Google Analytics 4 și cum se diferențiază de Google Analytics 3 (Universal Analytics)?
  • Ce trebuie să faci în privința Google Analytics 4?
  • Familiarizare interfață nouă – Google Analytics 4

Eugen Potlog (Founder UX Studio)

Află mai mult »

Profită de Oferta Last Minute valabilă până pe
22 Octombrie și înscrie-te la curs cu preț redus!

Mă înscriu