Raluca Radu , Robert Dumitru ,

Curs Intensiv de Facebook & Instagram Ads pentru E-Commerce – participare fizică

În cadrul acestui Curs trecem prin principalele medii de promovare în Social Media – Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest și LinkedIn Ads – pentru ca tu să înțelegi cât mai bine cum îți poți adapta strategia de marketing la fiecare canal pentru a genera vânzări în magazinul tău online.

În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Digital Marketing create de agenție sau de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.

Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022

179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022

Max. 30 de locuri disponibile!

Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București

09:30 – 11:00 Bazele Facebook & Instagram Ads – Prezentarea ecosistemului și a principalelor componente

  • Facebook facts & figures: scurtă trecere în revistă a utilizatorilor de Facebook din România și a evoluției rețelei sociale;
  • Tipuri de reclame Facebook Ads pe scurt – Boost Post, Single Image, Single Video, Carousel, Collection Ads;
  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
  • Utilizarea Publishing Tools, Creator Studio și Facebook Insights pentru crearea de conținut pe pagina de Facebook;
  • Cum se setează corect Facebook Pixel și Events și cum ne putem folosi de acestea pentru optimizarea campaniilor noastre. Utilizarea Facebook Pixel Helper;
  • Structura contului de Facebook Ads Manager și turul interfeței Facebook Business Manager și Facebook Ads Manager;
  • Principalele formate standard de creative și reclame Facebook & Instagram Ads;

11:00 – 11:30 Coffee BREAK

11:30 – 13:00 Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero

  • Cum se setează o campanie de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences. Crearea de noi audiențe;
  • Facebook Placements de la Feed la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
  • Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
  • KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics;
  • Setarea și utilizarea Facebook Shop;
  • Facebook Commerce Manager și conectarea cu Instagram Shopping;
  • Facebook Catalog Sales Ads – tipuri de campanii de la Cart Abandonment și Browse Behavior la Dynamic Prospecting;
  • Tipuri de campanii cu obiective de conversie;

13:00 – 14:30 Lunch BREAK

14:30 – 16:00 Bune Practici pentru campanii Facebook Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes

  • Boost Post versus Facebook Ads – bune practici pentru Boost Post;
  • Reach & Frequency Campaigns;
  • Audience Insights;
  • Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
  • Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
  • Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;

16:00 – 16:30 Coffee BREAK

16:30 – 18:00 LinkedIn, TikTok și Pinterest Ads

  • Tipuri de Formate;
  • Tipuri de targetări;
  • Setări de bază și optimizarea campaniilor.

Raluca Radu (Founder MTH Digital)

Află mai mult »

Robert Dumitru (Managing Partner MTH Digital )

Află mai mult »

Last Chance! Înscrierile se încheie pe
25 Mai 2022, ora 23:59!

Mă înscriu