În cadrul acestui curs vei învăța ce trebuie să faci acum ca să te pregătești pentru noua versiune de Google Analytics. Vei înțelege care sunt diferențele față de Universal Analytics, ce trebuie să faci pentru o migrare reușită, cum să utilizezi noua interfață și cum să faci cele mai necesare tipuri de analiză pentru un magazin online.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022
Max. 30 de locuri disponibile!
Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Fundamente în Digital Analytics. Introducere în Google Analytics 4
- Fundamente în Digital Analytics. Principii de bază în analiza datelor
- Introducere în Google Analytics 4
- Google Analytics 4 vs Universal Analytics
- Evenimentele din Google Analytics 4
- Cum sunt calculate sesiunile în Google Analytics 4
- Termenii de baza folosiți în Google Analytics 4
- Contul Demo pentru Google Analytics 4
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 Interfața și rapoartele standard din Google Analytics 4
- Familiarizare cu interfața Google Analytics 4
- Setări de bază în modulul de Administrare Google Analytics 4
- Rapoartele Acquisition
- Rapoartele Engangement
- Rapoartele Monetization
- Rapoartele Demographics
- Rapoartele Tech
13:00 – 14:30 Lunch BREAK
14:30 – 16:00 Rapoartele custom din Google Analytics 4 – Modulul Explore
- Introducere în modulul “Explore” din Google Analytics 4
- Explorările tip “Free Form”
- Explorările tip “Funnel”
- Explorărle tip “Path”
- Explorările tip “Cohort”
- Segmente, comparații și audiențe în Google Analytics 4
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 Scenarii practice de analiza folosind Google Analytics 4
- Tracking UTM pentru campaniile de marekting
- Analiza performanței surselor de trafic
- Identificarea oportunităților de creștere a veniturilor
- Analiza datelor de ecommerce
- + alte scenarii de utilizare Google Analytics 4 pentru un magazin online