Eugen Potlog ,

Curs Intensiv de Google Analytics 4 – participare fizică

Google a anunțat că versiunea curentă de Google Analytics (Universal Analytics) nu va mai funcționa începând cu 1 iulie 2023. Astfel, analiza datelor făcute cu ajutorul acestui instrument, va trebui să fie făcută în noua versiune: Google Analytics 4.

În cadrul acestui curs vei învăța ce trebuie să faci acum ca să te pregătești pentru noua versiune de Google Analytics. Vei înțelege care sunt diferențele față de Universal Analytics, ce trebuie să faci pentru o migrare reușită, cum să utilizezi noua interfață și cum să faci cele mai necesare tipuri de analiză pentru un magazin online.

Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022

179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022

Max. 30 de locuri disponibile!

Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București

09:30 – 11:00 Fundamente în Digital Analytics. Introducere în Google Analytics 4

  • Fundamente în Digital Analytics. Principii de bază în analiza datelor
  • Introducere în Google Analytics 4
  • Google Analytics 4 vs Universal Analytics
  • Evenimentele din Google Analytics 4
  • Cum sunt calculate sesiunile în Google Analytics 4
  • Termenii de baza folosiți în Google Analytics 4
  • Contul Demo pentru Google Analytics 4

11:00 – 11:30 Coffee BREAK

11:30 – 13:00 Interfața și rapoartele standard din Google Analytics 4

  • Familiarizare cu interfața Google Analytics 4
  • Setări de bază în modulul de Administrare Google Analytics 4
  • Rapoartele Acquisition
  • Rapoartele Engangement
  • Rapoartele Monetization
  • Rapoartele Demographics
  • Rapoartele Tech

13:00 – 14:30 Lunch BREAK

14:30 – 16:00 Rapoartele custom din Google Analytics 4 – Modulul Explore

  • Introducere în modulul “Explore” din Google Analytics 4
  • Explorările tip “Free Form”
  • Explorările tip “Funnel”
  • Explorărle tip “Path”
  • Explorările tip “Cohort”
  • Segmente, comparații și audiențe în Google Analytics 4

16:00 – 16:30 Coffee BREAK

16:30 – 18:00 Scenarii practice de analiza folosind Google Analytics 4

  • Tracking UTM pentru campaniile de marekting
  • Analiza performanței surselor de trafic
  • Identificarea oportunităților de creștere a veniturilor
  • Analiza datelor de ecommerce
  • + alte scenarii de utilizare Google Analytics 4 pentru un magazin online

Eugen Potlog (Founder UX Studio)

Află mai mult »