Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton București | 31 Mai 2022
179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022
Max. 30 de locuri disponibile!
Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Definirea strategiei de marketing
- Definirea unei strategii – de ce e importantă, cu ce ne ajută, ce e important să știi înainte să poți construi o strategie eficientă de marketing și comunicare în social media
- Prezentarea template-ului interactiv de strategie (fiecare participant primește o copie și lucrăm împreună pe aceste template, în timpul cursului)
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 Obiective de Marketing & Personas
- Alegerea obiectivelor de marketing – discutăm despre obiectivele de trafic pe site, branding, capturarea de lead-uri, generarea de vânzări, schimbarea percepției publicului și nu numai
- Construirea de personas pe baza unei formule de obiective, responsabilități și îngrijorări, care va fi și o parte importantă din baza planului de conținut
13:00 – 14:30 Lunch BREAK
14:30 – 16:00 Planul de Conținut & Bugetul de Marketing
- Construirea unui plan coerent de conținut pentru companii, precum și unelte necesare pentru a crea diferite tipuri de conținut – text, foto, video, visual, live video, podcast, story
- Stabilirea unui buget de marketing pe baza obiectivelor și a unui simulator de investiții și rezultate estimate (focus pe campaniile de facebook ads, dar cu aplicabilitate și în alte sistepe pay per click)
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 Pâlnii de vânzare & Creare campanii de Facebook
- Construirea de pâlnii de vânzare, de la cele mai simple și până la pâlnii complexe, cu mai multe campanii și tipuri de conținut în paralel
- Trecem prin procesul de creare de campanii de facebook, de la cele mai simple, cu focus pe interesele utilizatorilor și până la campanii de remarketing de bază