Discutăm detaliat (cu exemple practice) despre cum ar trebui optimizate din punct de vedere UX principalele secțiuni ale unui magazin online – de la Homepage, până la Pagina de Thank You – urmărind întregul Customer Journey al utilizatorilor în site și trecerea prin procesul de Checkout, astfel încât să le asigurăm o experiență de navigare cât mai plăcută și să creștem rata de conversie.
Plusăm cu o mulțime de instrumente și cârlige de marketing care pot fi folosite în site pentru a crește valoarea coșului, gradul de retenție al clienților, notorietatea brand-ului, baza de noi subscripții la newsletter etc.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022
Max. 30 de locuri disponibile!
Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Situația pieței de E-Commerce la zi. Provocări și Oportunități
- Cele mai noi cifre de piață, statistici și predicții pentru anul în curs;
- Provocări în contextul economic actual și oportunitățile care se nasc de aici;
- Caracteristici ale comportamentului de consum: ce își doresc clienții de la magazinele online?
- Ce este Must-Have pentru magazinele online în 2022 și în viitorul foarte apropiat?
- România în contextul european și de ce e important să vinzi cross-border;
- Sfaturi de business pentru antreprenorii e-commerce aflați la început de drum;
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 UX Checklist esențial pe Mobil
- Search-ul intern – de ce e important, modalitatea optimă de afișare, auto-suggest, auto-complete, căutarea fără rezultat;
- Modalități de afișare a produselor într-un listing de produse (ex.: categorie): Paginație, Infinite Scrolling sau Load More?
- The Fat Finger Syndrome – dimensiunile optime ale elementelor tappabile din site;
- Descrierea produselor și modalitatea de afișare a acesteia pe mobil;
- Importanța primului ecran vizibil și ce informații afisăm în primul ecran;
- Funcții specifice Mobile: Tap 2 Call, tastatură numerică vs. alfa etc.;
- One Page Checkout vs. Multi-Step Checkout;
13:00 – 14:30 Lunch BREAK
14:30 – 16:00 UX & Online Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie (Desktop & Mobil) – modul 1
- Bune practici și situații concrete despre cum trebuie optimizate principalele secțiuni dintr-un magazin online: de la Homepage, Pagină de Categorie, Pagină de Produs, Coș de Cumpărături, Proces de Checkout până la Pagina de Confirmare a Comenzii;
- Stabilirea unor diferențiatori reali și importanța diferențiatorilor în strategia de business;
- Hero Image vs. Slider / Carousel;
- Checkout as Guest vs. Cont obligatoriu – avantaje și dezavantaje;
- Tehnici de creștere a valorii comenzii;
- Aplicarea principului „Don’t make me think” (Steve Krug) în întregul website;
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 UX & Online Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie (Desktop & Mobil) – modul 2
- Urgency & Scarcity;
- Cross-Sell & Up-Sell;
- Codul de discount și cum poate crește abandonul de coș dacă este implementat greșit;
- Folosirea atentă a marcajelor de marketing;
- White Space și focus pe elementele esențiale dintr-un listing de produse;
- Sticky Header;
- Dimensiunea optimă a fișierelor / imaginilor din site;
- Direcționarea utilizatorilor spre acțiune prin cromatică și ierarhie vizuală;
- Inline Validation în Checkout;
- Imaginile de produs;
- Culoarea de acțiune;
- Zona utilizatorilor în site și ce elemente trebuie să conțină.