Andrei Radu ,

Curs Intensiv de UX & Marketing Tips pentru Creșterea Vânzărilor în E-Commerce – participare fizică

Andrei Radu CEO & Founder GPeCCurs plin de exemple concrete și un checklist de peste 100 de recomandări de User Experience (UX) și Marketing Online pe care să le aplici în magazinul tău online pentru a crește rata de conversie.

Discutăm detaliat (cu exemple practice) despre cum ar trebui optimizate din punct de vedere UX principalele secțiuni ale unui magazin online – de la Homepage, până la Pagina de Thank You – urmărind întregul Customer Journey al utilizatorilor în site și trecerea prin procesul de Checkout, astfel încât să le asigurăm o experiență de navigare cât mai plăcută și să creștem rata de conversie.

Plusăm cu o mulțime de instrumente și cârlige de marketing care pot fi folosite în site pentru a crește valoarea coșului, gradul de retenție al clienților, notorietatea brand-ului, baza de noi subscripții la newsletter etc.

Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022

179 EUR + TVA / persoană până pe 25 Mai 2022

Max. 30 de locuri disponibile!

Agendă Curs | 31 Mai | Hotel Sheraton, București

09:30 – 11:00 Situația pieței de E-Commerce la zi. Provocări și Oportunități

  • Cele mai noi cifre de piață, statistici și predicții pentru anul în curs;
  • Provocări în contextul economic actual și oportunitățile care se nasc de aici;
  • Caracteristici ale comportamentului de consum: ce își doresc clienții de la magazinele online?
  • Ce este Must-Have pentru magazinele online în 2022 și în viitorul foarte apropiat?
  • România în contextul european și de ce e important să vinzi cross-border;
  • Sfaturi de business pentru antreprenorii e-commerce aflați la început de drum;

11:00 – 11:30 Coffee BREAK

11:30 – 13:00 UX Checklist esențial pe Mobil

  • Search-ul intern – de ce e important, modalitatea optimă de afișare, auto-suggest, auto-complete, căutarea fără rezultat;
  • Modalități de afișare a produselor într-un listing de produse (ex.: categorie): Paginație, Infinite Scrolling sau Load More?
  • The Fat Finger Syndrome – dimensiunile optime ale elementelor tappabile din site;
  • Descrierea produselor și modalitatea de afișare a acesteia pe mobil;
  • Importanța primului ecran vizibil și ce informații afisăm în primul ecran;
  • Funcții specifice Mobile: Tap 2 Call, tastatură numerică vs. alfa etc.;
  • One Page Checkout vs. Multi-Step Checkout;

13:00 – 14:30 Lunch BREAK

14:30 – 16:00 UX & Online Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie (Desktop & Mobil) – modul 1

  • Bune practici și situații concrete despre cum trebuie optimizate principalele secțiuni dintr-un magazin online: de la Homepage, Pagină de Categorie, Pagină de Produs, Coș de Cumpărături, Proces de Checkout până la Pagina de Confirmare a Comenzii;
  • Stabilirea unor diferențiatori reali și importanța diferențiatorilor în strategia de business;
  • Hero Image vs. Slider / Carousel;
  • Checkout as Guest vs. Cont obligatoriu – avantaje și dezavantaje;
  • Tehnici de creștere a valorii comenzii;
  • Aplicarea principului „Don’t make me think” (Steve Krug) în întregul website;

16:00 – 16:30 Coffee BREAK

16:30 – 18:00 UX & Online Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie (Desktop & Mobil) – modul 2

  • Urgency & Scarcity;
  • Cross-Sell & Up-Sell;
  • Codul de discount și cum poate crește abandonul de coș dacă este implementat greșit;
  • Folosirea atentă a marcajelor de marketing;
  • White Space și focus pe elementele esențiale dintr-un listing de produse;
  • Sticky Header;
  • Dimensiunea optimă a fișierelor / imaginilor din site;
  • Direcționarea utilizatorilor spre acțiune prin cromatică și ierarhie vizuală;
  • Inline Validation în Checkout;
  • Imaginile de produs;
  • Culoarea de acțiune;
  • Zona utilizatorilor în site și ce elemente trebuie să conțină.

Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)

Află mai mult »

Last Chance! Înscrierile se încheie pe
25 Mai 2022, ora 23:59!

Mă înscriu