Valentin Radu ,

De la foști, la suflete-pereche: cum să-ți faci clienții să te iubească

GPeC SUMMIT | Exclusiv Online

A avea o aventură scurtă pare distractiv, dar construirea de relații pe termen lung aduce mult mai multă împlinire.

Brichetele nu te pot încălzi pe termen lung. Dacă te concentrezi doar pe termen scurt și nu păstrezi flacăra vie, vei ajunge să îngheți. Iar în E-Commerce, este exact ca în viața de cuplu.

Începi să construiești relații.

Cu ceva efort, convingi clienții să cumpere de la tine. Și așa fac. O singură dată.

Și apoi? Nu mai auzi de ei.

Conform datelor, doar 2 din 10 clienți plasează a doua comandă pe site-urile de comerț electronic.

Dar, în cazul marilor playeri online, acest lucru nu se aplică: 9 din 10 clienți plasează a doua comandă pe Amazon.

În această sesiune, îti voi arăta cum să:

  • înțelegi de ce raportul dintre CLV și CoCA este vital în eCommerce
  • determini când este timpul să te concentrezi asupra CLV (Customer Lifetime Value)
  • folosești date pentru a crea strategii de formare a obiceiurilor de cumpărare
  • ce campanii automate pot fi create pentru a-ți păstra clienții pe termen lung.

Valentin Radu (Founder Omniconvert)

Află mai mult »