Arthur Rădulescu , Georgi Georgiev , Vlad Dulea , Vlad Stoica , Raul Durma , Raluca Radu ,

Decoding E-Commerce Growth: UX, CRO, Marketing Automation, AI, BNPL

GPeC SUMMIT 30-31 Octombrie, București

După o creștere accelerată în pandemie, piața de e-commerce a început să se așeze, iar focusul magazinelor online s-a mutat încet de pe achiziția de noi clienți pe retenția clienților existenți și pe mărirea frecvenței de achiziție.

Ca urmare, îmbunătățirea User Experience, creșterea ratei de conversie și a ratei de retenție par a fi unele dintre obiectivele cheie pe care și le setează majoritatea magazinelor online.

Câteva din temele de discuție:

  • Care sunt instrumentele pe care le pun la dispoziție platformele e-commerce pentru îmbunătățirea ratei de conversie
  • Cum să crești valoarea medie a tranzacțiilor (AOV), rata de conversie (CRO) și valoarea per client (LTV) cu soluții de Marketing Automation
  • Cross border simplificat: platforme care te ajută să ai un magazin online pregătit by default pentru internațional
  • Adaptarea la nevoile consumatorilor în contextul economic actual
  • Soluții pentru creșterea vânzărilor online

Invitați la dialog și deschiși întrebărilor tale: Arthur Rădulescu (Founder & CEO MerchantPro), Georgi Georgiev (Co-Founder & CEO Releva.ai), Vlad Dulea (Partener CloudCart România), Vlad Stoica (Commerce Cloud Client Director for Salesforce CEE), Raul Durma (Chief Executive Officer, PayPo Romania).

Host: Raluca Radu, CEO & Founder MTH Digital

Arthur Rădulescu (Founder & CEO | MerchantPro)

Află mai mult »

Georgi Georgiev (CEO and co-founder | Releva)

Află mai mult »

Vlad Dulea (CEO Kooperativa 2.0 | Partener CloudCart România)

Află mai mult »

Vlad Stoica (Commerce Cloud Client Director for Salesforce CEE)

Află mai mult »

Raul Durma (Chief Executive Officer | Pay Po Romania)

Află mai mult »

Raluca Radu (Founder MTH Digital)

Află mai mult »