Florin Filote ,

eMAG Seller Academy Case Studies

Școala de Vară GPeC 25-30 august – SOLD OUT

Workshop dedicat celor care au un magazin online propriu sau o afacere pe eMAG Marketplace, construit pe modelul studiilor de caz după metodologia unor renumite școli de business internaționale. Participanții vor descoperi – în cadrul unei sesiuni interactive și dinamice – exemple concrete de bune practici care, odată aplicate, pot conduce la rezultate mai bune in online.

De ce studii de caz?
Pentru că aduc în fața audienței situații reale de business din eMAG Marketplace, cu decizii luate în mod concret de către cei care s-au confruntat cu ele, surprinzând impactul acestora în evoluția de zi cu zi a afacerii lor. În plus, știm cu toții că învățarea experiențială este preferabilă teoriei.

Cu ce îi va ajuta o astfel de abordare pe cei care vor participa?
• Vor descoperi situații în care, dacă nu au fost puși deja, este foarte posibil să fie puși în viitor;
• Vor înțelege care au fost motivele pentru care deciziile luate de către selleri au fost necesare;
• Vor încerca să găsească soluții proprii pentru situațiile descrise și vor putea compara deciziile lor cu deciziile reale din studiile de caz;
• Vor descoperi impactul deciziilor deja luate de către sellerii din studiile de caz și vor putea să le extrapoleze la afacerea proprie.

Florin Filote (Vice President of Sales eMAG Marketplace)

Află mai mult »