În acest workshop de 90 de minute, Raluca trece cu tine prin pașii principali pe care ar trebui să îi parcurgi pentru a-ți gândi strategia de marketing online pentru 2025, a audita rezultatele din 2024 și a realiza în baza lor un plan coerent și un buget realist de marketing online pentru 2025. Vei primi la acest workshop template-uri clare:
- Ghid practic de auditare a rezultatelor din digital marketing din 2024 – Google Ads, Meta Ads, Tik Tok Ads;
- Stabilirea indicatorilor de performanță (KPI) pentru digital marketing în 2025 în funcție de etapa din funnelul de conversie și de canalul de marketing online în baza performanțelor istorice;
- Calcularea bugetului de marketing online pentru 2025 per canale de marketing (Google Ads, Meta Ads, Tik Tok Ads, SEO, Email Marketing) și estimarea rezultatelor așteptate pentru fiecare fază din funnelul de conversie;
- Pașii realizării practice a unui plan de marketing online lunar;
- Trenduri în digital marketing în 2025 și analizarea modului cum ne pot impacta ele rezultatele din planul de marketing și buget;
- 20+ exemple de tipuri de campanii de marketing online (mesaje și creative) pe care să le luăm în calcul în planul nostru de marketing din 2025.