George Rășchitor ,

Mixul de Marketing: Rețeta cu 4 ingrediente

GPeC Meetup Chișinău 29 Februarie | ÎNCHEIAT

Marketingul este atât știință, cât și artă. Sunt rețete pe care le aplici și obții rezultate, dar și ingrediente secrete care fac diferența. Mixul de marketing este ca o rețetă gastronomică, unde preparatul final este obținut prin alegerea ingredientelor, ponderea acestora și a tehnicilor de gătit.

Vom discuta despre cei 4P și cum ne influențează fiecare afacerea:

  • Prețul: este cel mai la îndemână element pe care îl folosim atunci când dorim creșterea vânzărilor. Cum putem scăpa de bătălia în prețuri?
  • Produsul: este despre nevoie, dorință, încredere, statut și nu doar atât
  • Plasarea sau cum pot fi mai aproape de clientul meu, ca el să cumpere mai mult și mai des?
  • Promovarea: pot să vând cele mai bune produse la cele mai bune prețuri, dar dacă nu știe nimeni de mine, cum pot să am clienți?

George Rășchitor (General Manager | SINAPS Marketing)

Află mai mult »