Acest modul de 8 ore este format din 3 workshop-uri pe subiecte de maxim interes pentru orice business E-Commerce: SEO, Growth Hacking, Investment.
Nivel Workshops: Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 23 Mai 2023
179 EUR + TVA / persoană până pe 18 Mai 2023
Max. 20 de locuri disponibile!
Agendă Workshops | 23 Mai | Hotel Sheraton, București
09:30 – 11:00 Product Supercharge – Ghid complet SEO pentru Pagina de Produs (Modul 1) – Horia Neagu
În cadrul acestui workshop vei învăța tot ce trebuie să știi pentru a optimiza paginile de produs din magazinul tău online în vederea îmbunătățirii poziționării lor în Google și pentru a crește vânzările. Workshop-ul se adresează atât ownerilor de magazine online fără experiență în SEO, cât și departamentelor de marketing in-house ale magazinelor online.
- Cum să scrii o descriere de produs SEO-friendly
- Cum redactezi tag-urile meta
- Cum să stabilești regulile de naming pentru produsele business-ului tău
- Cum să construiești navigarea paginii de produs (URL, breadcrumbs)
- Cum să folosești cel mai eficient imaginile de produs
11:00 – 11:30 Coffee BREAK
11:30 – 13:00 Product Supercharge – Ghid complet SEO pentru Pagina de Produs (Modul 2) – Horia Neagu
- Cum să formatezi cel mai bine specificațiile tehnice ale produselor
- Aspecte tehnice explicate pe înțelesul tuturor (ex: viteza de încărcare, ce înseamnă cu adevărat mobile-friendly etc.)
- Tactici avansate – cum pot paginile produselor performante să ajute produsele mai puțin performante, metode de upsell și cross-sell în pagina de produs, cum construiești corect variațiuni de produs (culoare, mărime, detalii tehnice etc.)
- Cum îți pot afecta site-ul modificările Google din februarie 2023 ce vizează e-commerce, colaborarea cu bloggerii și cu site-urile de afiliere
- Vom explora împreună exemple reale de bune practici, dar vom studia și cele mai frecvente greșeli făcute de magazinele online și vom învăța cum să le evităm pentru a maximiza potențialul de convertire al paginilor de produs
13:00 – 14:30 Lunch BREAK & Networking
14:30 – 16:00 De la 0 la Limitless – Strategii pentru creșterea vânzărilor în e-commerce – Daniel Ene
- Analiza de Produse – Cum analizăm vânzările la nivel de produs
- Identificarea Produselor Hero – Cum găsim produsele care generează cele mai mari vânzări
- Identificarea Produselor Toxice – Cum optimizăm bugetele de marketing
- Analiză Categorii de Produse
- Analiză Branduri de Produse
- Strategia de promovare în Shopping
- Strategia de promovare în SEO
16:00 – 16:30 Coffee BREAK
16:30 – 18:00 Other People’s Money – Sergiu Neguț
Cu toții auzim de tranzacții în care compania X sau Y se vinde pe nu știu câte milioane sau zeci de milioane. Sau se listează la bursă. Sau atrage o investiție de la un fond.
De unde începe traseul ăsta de investiții? Ce este un business angel, dar un fond de VC? Cum arată o tranzacție de investiție inițială? Cum ajută asta la creșterea companiei până la o eventuală vânzare? Cât valorează o companie într-o tranzacție? Cum folosești banii altora pentru creștere?