Horia Neagu , Daniel Ene , Sergiu Neguţ ,

Workshops Modul 1: SEO, Growth Hacking, Investment – participare fizică

Acest modul de 8 ore este format din 3 workshop-uri pe subiecte de maxim interes pentru orice business E-Commerce: SEO, Growth Hacking, Investment.

Nivel Workshops: Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 23 Mai 2023

179 EUR + TVA / persoană până pe 18 Mai 2023

Max. 20 de locuri disponibile!

Agendă Workshops | 23 Mai | Hotel Sheraton, București

09:30 – 11:00 Product Supercharge – Ghid complet SEO pentru Pagina de Produs (Modul 1) – Horia Neagu

În cadrul acestui workshop vei învăța tot ce trebuie să știi pentru a optimiza paginile de produs din magazinul tău online în vederea îmbunătățirii poziționării lor în Google și pentru a crește vânzările. Workshop-ul se adresează atât ownerilor de magazine online fără experiență în SEO, cât și departamentelor de marketing in-house ale magazinelor online.

  • Cum să scrii o descriere de produs SEO-friendly
  • Cum redactezi tag-urile meta
  • Cum să stabilești regulile de naming pentru produsele business-ului tău
  • Cum să construiești navigarea paginii de produs (URL, breadcrumbs)
  • Cum să folosești cel mai eficient imaginile de produs

11:00 – 11:30 Coffee BREAK

11:30 – 13:00 Product Supercharge – Ghid complet SEO pentru Pagina de Produs (Modul 2) – Horia Neagu
  • Cum să formatezi cel mai bine specificațiile tehnice ale produselor
  • Aspecte tehnice explicate pe înțelesul tuturor (ex: viteza de încărcare, ce înseamnă cu adevărat mobile-friendly etc.)
  • Tactici avansate – cum pot paginile produselor performante să ajute produsele mai puțin performante, metode de upsell și cross-sell în pagina de produs, cum construiești corect variațiuni de produs (culoare, mărime, detalii tehnice etc.)
  • Cum îți pot afecta site-ul modificările Google din februarie 2023 ce vizează e-commerce, colaborarea cu bloggerii și cu site-urile de afiliere
  • Vom explora împreună exemple reale de bune practici, dar vom studia și cele mai frecvente greșeli făcute de magazinele online și vom învăța cum să le evităm pentru a maximiza potențialul de convertire al paginilor de produs

13:00 – 14:30 Lunch BREAK & Networking

14:30 – 16:00 De la 0 la Limitless – Strategii pentru creșterea vânzărilor în e-commerce – Daniel Ene
  • Analiza de Produse – Cum analizăm vânzările la nivel de produs
  • Identificarea Produselor Hero – Cum găsim produsele care generează cele mai mari vânzări
  • Identificarea Produselor Toxice – Cum optimizăm bugetele de marketing
  • Analiză Categorii de Produse
  • Analiză Branduri de Produse
  • Strategia de promovare în Shopping
  • Strategia de promovare în SEO

16:00 – 16:30 Coffee BREAK

16:30 – 18:00 Other People’s Money – Sergiu Neguț

Cu toții auzim de tranzacții în care compania X sau Y se vinde pe nu știu câte milioane sau zeci de milioane. Sau se listează la bursă. Sau atrage o investiție de la un fond.

De unde începe traseul ăsta de investiții? Ce este un business angel, dar un fond de VC? Cum arată o tranzacție de investiție inițială? Cum ajută asta la creșterea companiei până la o eventuală vânzare? Cât valorează o companie într-o tranzacție? Cum folosești banii altora pentru creștere?

Horia Neagu (Founder Napoleon Digital)

Află mai mult »

Daniel Ene (CMO Limitless Agency)

Află mai mult »

Sergiu Neguţ (Co-Founder FintechOS)

Află mai mult »