GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018

GPeC SUMMIT - Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online îți aduce speakeri internaționali și români de prestigiu, conținut premium în keynote-uri și panel-uri de dezbatere, expo, networking la superlativ, invitați de renume și un adevărat spectacol al cărui principal actor ești TU.

Masterclass intensiv de Google Ads – Brad Geddes

GPeC SUMMIT Masterclass Google Ads Brad Gedes Sold Out

UPDATE 25 octombrie 2018: Toate locurile disponibile la Masterclass-ul de Google Ads susținut de Brad Geddes pe 13 noiembrie au fost epuizate! Dar vestea bună este că încă îl mai poți întâlni și asculta pe Brad Geddes pe 12 noiembrie 2018 în timpul Conferinței GPeC, când va susține keynote-ul de 45 de minute intitulat “12 Practical Tips & Tricks for Google Ads in E-Commerce 2019″.

–––––––––––––––––––––––––––––––

Pe lângă conferința excepțională pe care ți-am pregătit-o în cele două zile de GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie, te așteptăm cu un Masterclass de 6 ore de Google Ads susținut de unul dintre cei mai buni experți internaționali în PPC – Brad Geddes.

Brad Geddes este omul de la care specialiștii PPC din România și din străinătate au învățat și s-au perfecționat în Google Ads, cartea al cărei autor este – Advanced Google AdWords – fiind cartea de căpătâi a PPC-iștilor, bestseller internațional și cea mai avansată carte scrisă vreodată despre Google Ads.

Brad este renumit pentru modul simplu în care explică, pe înțelesul tuturor, aspectele complicate de SEM, acesta fiind deja “trademark-ul” lui. Extrem de deschis, Brad nu crede în conceptul de “secret profesional” preferând să împărtășească absolut tot ce a învățat în cei 20 de ani de experiență și să ajute pe oricine să înțeleagă cât mai bine cum să construiască campanii de marketing eficiente.

Brad Geddes Speaker GPeC E-Commerce SUMMIT BucharestEl este unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de Google Ads, susținând prezentări și workshop-uri la peste 85 de conferințe din întreaga lume, cele mai importante fiind: AdWords Days (Germany), Congreso SEM (Spain), Search Engine Strategies (Toronto, San Francisco, San Jose, Chicago, London, New York City), SES Local, SMX (Seattle, New York, San Jose, Sydney, Munich, Milan, London), SMX Local, SMX Social, Kelsey, Pubcon (New Orleans, Boston, Las Vegas), SuperZoo, Marketing 2.0 Bootcamp, SEO Class, KBIS, Elite Master Summit, Hero Conf, adTech etc.

Pe 12 noiembrie 2018, Brad Geddes va urca pe scena GPeC SUMMIT cu un keynote în cadrul Conferinței, iar pe 13 noiembrie va susține un Masterclass intensiv de 6 ore de Google Ads – de neratat de către magazinele online și de agențiile PPC care vor să afle ultimele trucuri din domeniu despre cum să creeze campanii eficiente! #Masterclass #SoldOut

–––––––––––––––––––––––––––––––

Cui se adresează?

  • Magazine Online
  • Orice business interesat de promovarea online
  • Agenții de PPC & Performance Marketing
  • Agenții de Marketing Online
  • Specialiști și Consultanți E-Commerce & Digital Marketing
  • Marketing Managers

Când, unde și cât costă?

  • Când? Pe 13 noiembrie 2018, în intervalul orar 09:30 AM – 17:30 PM (8 ore cu tot cu pauze, 6 ore de conținut efectiv) – în paralel cu Conferința GPeC SUMMIT – Ziua 2
  • Unde? La Crystal Palace Ballrooms din București, Calea Rahovei nr. 198A, sector 5 (lângă Piața de Flori, în spatele Palatului Parlamentului)
  • Cât costă? 149 EUR + TVA/persoană dacă profiți de Oferta Early Bird și te înscrii până pe 31 octombrie, ora 23:59. Ulterior prețul devine 249 EUR.

Locuri limitate la max. 50 de participanți

GPeC SUMMIT Masterclass Google Ads Brad Gedes Sold OutLocurile sunt limitate la max. 50 de cursanți, iar din experiența noastră de la Masterclass-urile GPeC SUMMIT Mai 2018, acestea se epuizează rapid! Locurile vor fi atribuite în ordinea înscrierilor și pot fi epuizate înainte de încheierea perioadei de înscrieri, așadar grăbește-te dacă nu vrei să ratezi Masterclass-ul de Google Ads susținut de Brad Geddes! #CraftedToInspire

Update 25 octombrie 2018: Masterclass-ul de Google Ads este deja Sold-Out, locurile fiind epuizate!

–––––––––––––––––––––––––––––––

Agendă Masterclass Google Ads – Brad Geddes, 13 noiembrie 2018

09:30 – 11:00 – The Buyer Journey

  • The psychology of search
  • Working with buying funnels
  • Type of keywords
  • Working with negative keywords
  • Managing your search query workflow

11:00 – 11:30 – Coffee Break

Masterclass Brad Geddes Google Ads GPeC SUMMIT E-Commerce Conference11:30 – 13:00 – Perfecting Your Ads & Mastering Your Ad Testing

  • What makes a great ad
  • DSA & Responsive ads
  • Advanced ad features
  • The types of ad testing
  • Single ad group testing
  • Multi ad group testing
  • Testing metrics & methodologies

13:00 – 14:00 – Lunch Break

14:00 – 15:30 – Using Impression Share & Quality Score to Make Smart Decisions

  • Quality Score overview
  • Quality Score factors
  • Diagnosing & Improving Quality Scores

15:30 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Audience Targeting & Attribution

  • Audience Overview
  • RLSA
  • Remarketing
  • In-Market, other audiences
  • Advanced audience uses
  • Attribution

–––––––––––––––––––––––––––––––

Sold Out la Masterclass Google Ads susținut de Brad Geddes!

Masterclass-ul intensiv de Google Ads (6 ore de conținut) susținut de Brad Geddes pe 13 noiembrie este deja Sold Out! Îl mai poți întâlni și asculta pe Brad Geddes în cadrul Conferinței GPeC din 12 noiembrie, când va susține o prezentare de 45 de minute intitulată “12 Practical Tips & Tricks for Google Ads in E-Commerce 2019″.