Competiția Magazinelor Online GPeC 2018

Auditează-ți website-ul magazinului tău online și află ce trebuie remediat pentru a vinde mai mult. Înscrie-te în Competiția GPeC 2018 pentru ca site-ul tău să fie analizat prin peste 200 de criterii de evaluare în 2 etape diferite de timp și de un Juriu format din peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online. Primești raportul de audit complet și recomandările Juriului atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop!

Pachet de Conformare GDPR pentru magazinele online înscrise în Competiția GPeC

Pachet de Conformare cu GDPR pentru magazinele online GPeCȘtim ca GDPR este un acronim care sperie pentru că vine la pachet cu amenzi de 2% până la 4% din cifra de afaceri, ceea ce nu e deloc puțin! Acronimul mai sperie și pentru că – din experiența noastră de 13 ani – subiectul datelor cu caracter personal nu este ușor de înțeles și de digerat de către afacerile online.

Din fericire, suntem specialiști în a explica legislația pe înțelesul oamenilor tehnici și în a identifica concret ce trebuie să facă o echipă tehnică care nu are experiența de a discerne între chichițe juridice.

Consultanța GDPR este scumpă și încă depinde foarte mult de tipul de afacere, plus că GDPR nu este o lege aplicabilă doar în 2018, ci și în 2019, 2020 etc. – așadar trebuie să te asiguri că ești în conformitate cu legea pe termen lung ca să eviți amenzi usturătoare.

De aceea, magazinele online care se înscriu în Competiția GPeC 2018 și aleg Pachetul de Înscriere PLATINUM vor urma un proces de conformare cu GDPR prin care vor trece alături de Bogdan Manolea – Jurist, Director Executiv al Asociației pentru Tehnologie și Internet și Co-Fondator Trusted.rola o zecime de preț față de o consultanță personalizată – în următorii pași:

  1. Vă înscrieți magazinul online în Competiția GPeC, selectând pachtul PLATINUM;
  2. Participați la sesiunea de GDPR pentru magazinele online în cadrul GPeC SUMMIT din data de 31 Mai 2018 în care Bogdan Manolea va explica toate conceptele de bază, în așa fel încât să înțelegeți termenii-cheie legați de Date Personale conform GDPR și cum se aplică într-un business online;
  3. Aflați pașii care trebuie urmați pentru a fi în concordanță cu legislația aplicabilă și primiți resurse utile, modele de bune practici și un framework pe care trebuie să le completați în baza datelor colectate de magazinul vostru online;
  4. Participați la Întâlnirile Consultative GPeC (10 Iulie 2018) în care veți discuta 1-la-1 pe tema GDPR cu Bogdan pentru clarificări și pentru probleme sau chestiuni punctuale, specifice în funcție de natura magazinului vostru online.
  5. În cea de a doua etapă de auditare GPeC (24 Septembrie – 15 Octombrie 2018), Bogdan evaluează magazinul vostru online pe baza documentelor completate de voi pentru a vedea dacă sunt conforme cu legislația GDPR. Dacă sunt necesare modificări, Bogdan vi le va semnala și vă va spune ce trebuie rectificat;
  6. Dacă sunt necesare clarificări suplimentare, aveți ocazia să discutați din nou față în față cu Bogdan în cadrul celei de a doua serii de Întâlniri Consultative GPeC din 26 Octombrie 2018.
  7. Faceți modificările și zâmbiți că sunteți mai înțelepți decât la începutul procesului. :)

Bogdan Manolea Co-Founder Trusted Pachet de Conformare GDPR pentru magazinele online GPeCEste bine să știi

Nu vă vindem pielea ursului din pădure spunându-vă că la finalul procesului toate magazinele online vor fi 100% conforme cu GDPR. Pentru că depinde de voi în cea mai mare măsură – iată de ce:

  • Cheile sunt la voi. Noi vă ajutăm să întruniți condițiile de conformitate, dar respectarea GDPR în sine nu va putea fi făcută niciodată de un consultant extern, indiferent cu câte hârtii sau documente electronice v-ați acoperi. De asemenea, nu este un proces pe care îl faci o dată și apoi dormi liniștit tot restul vieții.
  • Pachetul de Conformare GDPR din cadrul GPeC este unul standardizat pentru activitățile obișnuite de colectare a datelor personale de către magazinele online din România. Aceasta înseamnă că ar putea exista particularități pe care nu le vom adresa, în special chestiuni legate de colectarea de date cu caracter special sau dacă afacerea voastră are nevoie de un Privacy Impact Assesment. De asemenea, nu vom acoperi activitățile de procesare de date personale făcute de firma voastră dincolo de magazinul online.
  • Procesul este destinat firmelor a căror activitate de bază este cea digitală. Dacă, de fapt, sunteți o corporație internațională sau activitatea de marketing offline se combină cu cea online, s-ar putea ca unele dintre aspectele prezentate să nu fie suficiente pentru a fi conform cu GDPR. Nu vă strică să treceți prin acest proces, dar se poate să nu puteți implementa toate aspectele.

Pachetul de Conformare GDPR este disponibil exclusiv magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC selectând pachetul de înscriere PLATINUM, în valoare de 559 EUR +TVA. Vezi toate beneficiile pe care le primești în acest pachet.

 

Gabriel Vasile SevenSinsGabriel Vasile, CEO SevenSins: “Garantez că TOATE magazinele participante în competiția GPeC și-au îmbunătățit calitatea serviciilor în urma jurizării, inclusiv noi la SevenSins. Dacă s-ar strădui zi de zi să își “tuneze” site-urile așa cum o fac în perioada Galei, atunci am vedea o dezvoltare accelerată a pieței.”

Mihai Patrascu EVOmagMihai Pătrașcu, CEO evoMAG: “În opinia mea, GPeC reprezintă cel mai mare și mai important eveniment de comerț electronic din România, ce încurajează creșterea calității magazinelor online românești și, implicit, încrederea clienților în tranzacționarea pe Internet. Evenimentul se adresează tuturor celor care vor să se impună în online prin servicii de calitate oferite consumatorilor, resposabilitate, încredere și creativitate. Mă simt onorat de fiecare dată când particip la GPeC și apreciez nespus de mult profesionalismul de care a dat dovadă de fiecare dată echipa organizatorică.”

 

Ține cont că:

  • Taxa de înscriere în Competiție se va plăti la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la înscriere, în baza facturii fiscale transmise exclusiv electronic la adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere. Ai grijă să completezi o adresă de e-mail validă și verificată frecvent pentru că acolo vei primi atât factura, cât și toate noutățile despre acțiunile GPeC 2018;
  • Este bine să știi că până când plata nu este confirmată, magazinul tău nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselecție și nu vei fi acceptat ca participant în Competiția GPeC 2018;
  • Valoarea taxei de înscriere nu este returnabilă.

Înscrierile în Competiția GPeC 2018 s-au încheiat!

Abonează-te la newsletter-ul nostru și află primul când începem înscrierile pentru ediția 2019 precum și tot ce e important despre E-Commerce și Marketing Online!