Te așteptăm cu brațele deschise pentru checkin la ora 16:00 la Family Hotel Arnica din Moeciu de Sus, str. Valea Băngălească nr. 127 D, județul Brașov (zona Bran).
Suntem convinși că aerul curat de munte, precum și curtea plină de verdeață și flori te vor face să te simți, din start, deconectat de la aglomerația și griul citadin.
Încă de la sosire îți vom face cunoștință cu un “personaj marcant” al Școlii de Vară cu care vei interacționa frecvent timp de 5 zile: Frigiderul GPeC. 🙂 Nu de alta, dar de la Frigiderul GPeC vei servi cam tot ce îți dorești, all inclusive: pălincă, vin, whiskey, bere, gin, apă, suc (după preferințe). 😉
Între orele 16:00 și 17:30 te lăsăm să te cazezi și să te faci comod în urma drumului. După ce îți despachetezi bagajele, te așteptăm în curtea Family Hotel Arnica la sesiunea de Ice Breaking pentru a face cunoștință cu cei care îți vor fi alături timp de 5 zile.
De la ora 17:30 te invităm la un joc fun de ice-breaking prin care îi vei cunoaște și te vei împrieteni cu toți colegii, trainerii și organizatorii – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la #ScoalaDeVaraGPeC.
În jurul orei 19:30 luăm cina, iar apoi stăm la povești până noaptea târziu în foișorul Hotelului Arnica. Nimic nu îți va lipsi și te vei simți bine alături de traineri și colegii de curs, în mijlocul celei mai frumoase comunități din online!
- Ce loc ocupă SEO în strategia de marketing a 400+ branduri din România (studiu DWF)
- Cum înțelegi vizibilitatea reală a site-ului tău în rezultatele Google
- Pe ce grupuri de cuvinte cheie (topics) poți crește cel mai rapid în Google?
- Cum identifici principalele blocaje tehnice de SEO care nu permit Google să indexeze corect site-ul tău?
- Ce decizii poți lua pentru creșterea vizibilității brand-ului tău în Google și reducerea dependenței de Ads.
Mihai Vînătoru
Managing Partner DWF
Campaniile Performance Max – ce sunt, cum funcționează și se afișează, best practices și metode de optimizare a acestora.
Curând se va face migrarea ireversibilă de la campanii de Shopping către campanii de Performance Max. Toate campaniile vor migra către Performance Max, așadar e important să te adaptezi schimbării.
În cadrul cursului vei afla best practices legate de setări, cum îți recomandăm să structurezi o campanie de Performance Max, cum poți analiza rezultatele și ce acțiuni poți face pentru optimizarea campaniilor de Performance Max.
Dragoș Smeu
Fondator & Trainer Mavericks
Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei
- Situația la zi a pieței de e-commerce și contextul actual
- Provocări și soluții practice pentru a le depăși
- Tips care pot crește rata de conversie în magazinele online
- Modalități de lărgire a spectrului de potențiali clienți
- Recomandări de UX și CRO personalizate pentru magazinele online ale participanților
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
- Analiză Top Produse;
- Analiză Top Categorii;
- Analiză Profitabilitate;
- Trafic Tranzacțional vs. Informațional;
- Strategia de Marketing;
- Automatizări în E-Commerce.
Daniel Ene
CMO Limitless Agency
- Canalele de vânzare și importanța optimizării pentru dispozitivele mobile
- Automatizarea proceselor: comandă, retur, facturare, fulfillment, payments
- Degrevarea zonei de customer support prin implementarea soluțiilor self-service
- Marketing automation tips & tricks: implementări rapide cu impact semnificativ
Cătălin Vlădescu
VP of Sales VTEX România
Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei
La finalul acestui workshop, fiecare cursant va putea construi, pe baza unui template interactiv, o strategie coerentă de marketing în social media – de la setarea obiectivelor, construirea de personas, stabilirea subiectelor și a planului de conținut, definirea bugetelor necesare pentru promovare și construirea de pâlnii de vânzare.
Alexandru Negrea
Founder Social Smarts
Clientul a ajuns pe un site cu peste 10 milioane de produse. Ce va alege? Cum pot produsele tale să se diferențieze de celelalte produse din categorie? Cum pot deveni produsele tale alegerea clientului? Cum poți determina clientul să le adauge în coș?
În acest workshop vom explora împreună cardul de produs și câteva detalii importante din pagina de produs. În același timp, vei avea posibilitatea de a primi răspunsuri la cele mai importante întrebări despre eMAG Marketplace într-o sesiune extinsă de Q&A.
Oana Antohe
Seller Growth Marketplace Director eMAG
Google Analytics este un instrument indispensabil pentru oricine are interesul de a crește performanțele unui site. Prin intermediul Google Analytics poți să înțelegi care sunt rezultatele eforturilor de marketing online și cât de bine acoperă un site nevoile utilizatorilor săi.
Acesta este un curs introductiv cu privire la cea mai nouă versiune de Google Analytics (Google Analytics 4) – cea care, începând de anul viitor, va deveni singura versiune disponiblă de Google Analytics.
Vei învăța despre:
- Crearea și configurarea unei proprietăți de Google Analytics 4
- Rapoartele standard din Google Analytics 4
- “Explorările” din Google Analytics 4 sau modul în care poți construi rapoarte customizate
- Rapoartele “Advertising” care îți permit să înțelegi mai bine impactul activităților de marketing
- Alte scenarii practice prin care poți utiliza Google Analytics 4 pentru a genera insight-uri acționabile
Eugen Potlog
Founder UX Studio
Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei
Prietenii de la Poșta Panduri și Plăți Online fac cinste cu un tur al satului turistic Șirnea cu biciclete electrice, într-un cadru superb de munte cu peisaje memorabile. Așadar, sâmbătă după cursuri:
- la ora 16:30 ne grupăm și ne urcăm în mașini cu destinația Șirnea (drum de aprox. 35 de minute de la Hotel Arnica)
- odată ajunși, ne suim pe bicicletele electrice și facem un tur de Șirnea (aprox. 1 oră pentru 30 de colegi) – dacă vom fi mai mulți doritori, facem 2 tururi 🙂
- respirăm aer curat de munte, ne bucurăm de natură și imortalizăm peisajele superbe în fotografii care să ne amintească de clipele frumoase petrecute împreună
- la 19:30 pornim înapoi spre Arnica unde ne așteaptă o seară de Barbecue & Concert Folk Live cu Marius Matache
Sâmbătă seara ne bucurăm de fripturi sau legume rumenite pe grătar (după gust), vin fiert la ceaun și un concert folk excepțional cu Marius Matache. Iar după ce vom fi obosit de la cântat, noaptea ne aparține pentru jocuri și povești în jurul focului, alături de oamenii frumoși din online. #ScoalaDeVaraGPeC
Marius Matache
- Bune practici în implementarea campaniilor de Facebook & Instagram Ads;
- Sfaturi practice de optimizare a campaniilor;
- Integrarea Facebook & Instagram Ads în strategia ta de digital marketing;
- Abordarea Multi-Touch Marketing Blueprint pentru campaniile tale de Facebook & Instagram Ads.
Raluca Radu
Founder MTH Digital
- Stabilirea dimensiunii verticalei de business pe baza cuvintelor-cheie relevante
- Analiza competitorilor: ranking, link building, evaluarea conținutului
- Definirea strategiei SEO și a unui Action Plan: ce trebuie făcut lunar pentru a crește în SEO?
- Construirea bugetului
- Urmărirea campaniei și a principalilor KPI.
Steffen Heringhaus
CEO five elements digital
- Peisajul și contextul actual în E-Commerce la nivel regional și global;
- Trendul 1: Comerțul electronic devine din ce în ce mai competitiv. Ce e de făcut?
- Trendul 2: Afacerile de comerț electronic se globalizează pentru a depăși blocajele de creștere
- Trendul 3: Vânzarea pe mai multe canale determină creșterea și crează cerere.
Ciprian Cazacu
Co-fondator & CEO easySales
- De ce este acum timpul pentru export
- Cum stabilesti potentialele piețele de export
- De ce sa ții cont în construirea planului pentru export
Oana Dumitrescu
Industry Manager Retail & Travel, Google
Petrecem ultima seară a Școlii de Vară GPeC la cină și un pahar de vorbă despre orice subiect pe care poate nu l-am atins în cadrul cursurilor + evident, discuțiile libere și buna dispoziție sunt la ordinea serii 🙂
Rămâi cu bine dragă Școală de Vară până data viitoare când ne revedem! Te îmbrățisăm și îți promitem: This is not a Good Bye, but a See You Again Soon!
#GPeCFamily