Sari la navigare Sari la conținut
GPeC | 18 Ani | Gala Premiilor eCommerce
  • Română
  • 0
  • GPeC SUMMIT Mai
    • Despre SUMMIT
    • Ce te așteaptă
    • De ce să participi
    • GPeC Expo
    • Înscrie-te la GPeC SUMMIT 22-23 Mai
  • GPeC E-Commerce Proficiency
    • Despre GPeC E-Commerce Proficiency
    • Informații pentru înscrierea în program
      • House Rules
      • Criterii de eligibilitate
      • Grupe și categorii
    • Etapele GPeC E-Commerce Proficiency
    • Auditul GPeC
    • Beneficii de la Parteneri
    • Mentorii GPeC
    • Participanți
    • Taxa de participare
  • Școala de Vară GPeC
    • Despre Școala de Vară GPeC
    • Subiecte dezbătute
    • Beneficii și costuri
    • Desfășurare
    • Testimoniale
  • GPeC SUMMIT Oct.
    • Speakeri
    • Ce ți-am pregătit
    • GPeC Expo
    • Gala Premiilor eCommerce
    • De ce să participi
    • Agenda
    • Locație
  • Gala Premiilor eCommerce
  • Cursuri
    • GPeC Trainings 23-24 Noiembrie
    • Curs GA4
    • Curs Social Media
    • Curs Intensiv de Google & Youtube Ads – Exclusiv ONLINE
    • Curs Intensiv de Facebook & Instagram Ads – Exclusiv ONLINE
    • Curs Intensiv de Marketing Online
    • Curs Intensiv de Strategie de Digital Marketing
    • Curs Instagram Ads – Cum să te promovezi eficient pe Instagram
    • Curs Online E-Commerce, Usability & Optimizarea Ratei de Conversie
    • Curs de Inițiere în E-Commerce
    • Cursuri de E-Commerce si Marketing Online In-House
  • Contact
  • Blog
  • GPeC SUMMIT Mai
    • Despre SUMMIT
    • Ce te așteaptă
    • De ce să participi
    • GPeC Expo
    • Înscrie-te la GPeC SUMMIT 22-23 Mai
  • GPeC E-Commerce Proficiency
    • Despre GPeC E-Commerce Proficiency
    • Informații pentru înscrierea în program
      • House Rules
      • Criterii de eligibilitate
      • Grupe și categorii
    • Etapele GPeC E-Commerce Proficiency
    • Auditul GPeC
    • Beneficii de la Parteneri
    • Mentorii GPeC
    • Participanți
    • Taxa de participare
  • Școala de Vară GPeC
    • Despre Școala de Vară GPeC
    • Subiecte dezbătute
    • Beneficii și costuri
    • Desfășurare
    • Testimoniale
  • GPeC SUMMIT Oct.
    • Speakeri
    • Ce ți-am pregătit
    • GPeC Expo
    • Gala Premiilor eCommerce
    • De ce să participi
    • Agenda
    • Locație
  • Gala Premiilor eCommerce
  • Cursuri
    • GPeC Trainings 23-24 Noiembrie
    • Curs GA4
    • Curs Social Media
    • Curs Intensiv de Google & Youtube Ads – Exclusiv ONLINE
    • Curs Intensiv de Facebook & Instagram Ads – Exclusiv ONLINE
    • Curs Intensiv de Marketing Online
    • Curs Intensiv de Strategie de Digital Marketing
    • Curs Instagram Ads – Cum să te promovezi eficient pe Instagram
    • Curs Online E-Commerce, Usability & Optimizarea Ratei de Conversie
    • Curs de Inițiere în E-Commerce
    • Cursuri de E-Commerce si Marketing Online In-House
  • Contact
  • Blog
  • Română
  • 0

Școala de Vară de E-Commerce & Digital Marketing GPeC

Agenda

Miercuri, 24 aug. Joi, 25 aug. Vineri, 26 aug. Sâmbătă, 27 aug. Duminică, 28 aug. Luni, 29 aug.
Checkin
16:00-17:30

Checkin

Te așteptăm cu brațele deschise pentru checkin la ora 16:00 la Family Hotel Arnica din Moeciu de Sus, str. Valea Băngălească nr. 127 D, județul Brașov (zona Bran).

Suntem convinși că aerul curat de munte, precum și curtea plină de verdeață și flori te vor face să te simți, din start, deconectat de la aglomerația și griul citadin.

Încă de la sosire îți vom face cunoștință cu un “personaj marcant” al Școlii de Vară cu care vei interacționa frecvent timp de 5 zile: Frigiderul GPeC. 🙂 Nu de alta, dar de la Frigiderul GPeC vei servi cam tot ce îți dorești, all inclusive: pălincă, vin, whiskey, bere, gin, apă, suc (după preferințe). 😉

Între orele 16:00 și 17:30 te lăsăm să te cazezi și să te faci comod în urma drumului. După ce îți despachetezi bagajele, te așteptăm în curtea Family Hotel Arnica la sesiunea de Ice Breaking pentru a face cunoștință cu cei care îți vor fi alături timp de 5 zile.

Ice Breaking GPeC
17:30-19:30

Ice Breaking / Sesiune de Cunoaștere a Colegilor

De la ora 17:30 te invităm la un joc fun de ice-breaking prin care îi vei cunoaște și te vei împrieteni cu toți colegii, trainerii și organizatorii – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la #ScoalaDeVaraGPeC.

19:30

Cină & Networking

În jurul orei 19:30 luăm cina, iar apoi stăm la povești până noaptea târziu în foișorul Hotelului Arnica. Nimic nu îți va lipsi și te vei simți bine alături de traineri și colegii de curs, în mijlocul celei mai frumoase comunități din online!

08:00-09:25

Mic dejun & Cafeaua de dimineață

Mihai Vînătoru DWF trainer Școala de Vară GPeC
09:30-11:00

Ghid practic: Integrarea SEO în strategia de marketing a unui brand

  • Ce loc ocupă SEO în strategia de marketing a 400+ branduri din România (studiu DWF)
  • Cum înțelegi vizibilitatea reală a site-ului tău în rezultatele Google
  • Pe ce grupuri de cuvinte cheie (topics) poți crește cel mai rapid în Google?
  • Cum identifici principalele blocaje tehnice de SEO care nu permit Google să indexeze corect site-ul tău?
  • Ce decizii poți lua pentru creșterea vizibilității brand-ului tău în Google și reducerea dependenței de Ads.

Mihai Vînătoru

Managing Partner DWF

11:00-11:30

Coffee Break & Networking

Dragos Smeu Mavericks Trainer GPeC
11:30-13:00

Performance Max pentru E-Commerce

Campaniile Performance Max – ce sunt, cum funcționează și se afișează, best practices și metode de optimizare a acestora.

Curând se va face migrarea ireversibilă de la campanii de Shopping către campanii de Performance Max. Toate campaniile vor migra către Performance Max, așadar e important să te adaptezi schimbării.

În cadrul cursului vei afla best practices legate de setări, cum îți recomandăm să structurezi o campanie de Performance Max, cum poți analiza rezultatele și ce acțiuni poți face pentru optimizarea campaniilor de Performance Max.

Dragoș Smeu

Fondator & Trainer Mavericks

13:00-14:30

Lunch & Networking

14:30-16:00

Logistică și Curierat: Probleme și Oportunități în contextul actual

Cornel Morcov

Chief Commercial Officer FAN Courier

Alexandr Jeleascov

Managing Director Packeta Romania

Cătălin Maftei

Founder C Solution

Bogdan Colceriu

CEO Frisbo

16:00-17:00

Coffee Break & Networking

Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei

Team Building GPeC
17:00-19:30

Team Building

19:30

Cină & Networking

08:00-09:25

Mic dejun & Cafeaua de dimineață

Andrei Radu CEO & Founder GPeC
09:30-11:00

UX & Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie

  • Situația la zi a pieței de e-commerce și contextul actual
  • Provocări și soluții practice pentru a le depăși
  • Tips care pot crește rata de conversie în magazinele online
  • Modalități de lărgire a spectrului de potențiali clienți
  • Recomandări de UX și CRO personalizate pentru magazinele online ale participanților

Andrei Radu

CEO & Founder GPeC

11:00-11:30

Coffee Break & Networking

Daniel Ene trainer Școala de Vară de E-Commerce GPeC
11:30-13:00

Growth Hacking in E-Commerce: Smart Data for Improved ROI

  • Analiză Top Produse;
  • Analiză Top Categorii;
  • Analiză Profitabilitate;
  • Trafic Tranzacțional vs. Informațional;
  • Strategia de Marketing;
  • Automatizări în E-Commerce.

Daniel Ene

CMO Limitless Agency

13:00-14:30

Lunch & Networking

Cătălin Vlădescu VTEX speaker GPeC
14:30-16:00

Cum să automatizezi operațiunile în magazinul tău online pentru a optimiza costurile

  • Canalele de vânzare și importanța optimizării pentru dispozitivele mobile
  • Automatizarea proceselor: comandă, retur, facturare, fulfillment, payments
  • Degrevarea zonei de customer support prin implementarea soluțiilor self-service
  • Marketing automation tips & tricks: implementări rapide cu impact semnificativ

Cătălin Vlădescu

VP of Sales VTEX România

16:00-17:00

Coffee Break & Networking

Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei

Team Building GPeC
17:00-19:30

Team Building

19:30

Cină & Networking

08:00-09:25

Mic dejun & Cafeaua de dimineață

Alexandru Negrea Curs Intensiv Social Media GPeC
09:30-11:00

Cum se face o strategie de marketing în Social Media

La finalul acestui workshop, fiecare cursant va putea construi, pe baza unui template interactiv, o strategie coerentă de marketing în social media – de la setarea obiectivelor, construirea de personas, stabilirea subiectelor și a planului de conținut, definirea bugetelor necesare pentru promovare și construirea de pâlnii de vânzare.

Alexandru Negrea

Founder Social Smarts

11:00-11:30

Coffee Break & Networking

Oana Antohe eMAG speaker curs eMAG Marketplace GPeC
11:30-13:00

De la listing până la adăugarea în coș: Cum să faci o vânzare în eMAG Marketplace

Clientul a ajuns pe un site cu peste 10 milioane de produse. Ce va alege? Cum pot produsele tale să se diferențieze de celelalte produse din categorie? Cum pot deveni produsele tale alegerea clientului? Cum poți determina clientul să le adauge în coș?

În acest workshop vom explora împreună cardul de produs și câteva detalii importante din pagina de produs. În același timp, vei avea posibilitatea de a primi răspunsuri la cele mai importante întrebări despre eMAG Marketplace într-o sesiune extinsă de Q&A.

Oana Antohe

Seller Growth Marketplace Director eMAG

13:00-14:30

Lunch & Networking

14:30-16:00

Introducere în Google Analytics 4

Google Analytics este un instrument indispensabil pentru oricine are interesul de a crește performanțele unui site. Prin intermediul Google Analytics poți să înțelegi care sunt rezultatele eforturilor de marketing online și cât de bine acoperă un site nevoile utilizatorilor săi.

Acesta este un curs introductiv cu privire la cea mai nouă versiune de Google Analytics (Google Analytics 4) – cea care, începând de anul viitor, va deveni singura versiune disponiblă de Google Analytics.

Vei învăța despre:

    • Crearea și configurarea unei proprietăți de Google Analytics 4
    • Rapoartele standard din Google Analytics 4
    • “Explorările” din Google Analytics 4 sau modul în care poți construi rapoarte customizate
    • Rapoartele “Advertising” care îți permit să înțelegi mai bine impactul activităților de marketing
    • Alte scenarii practice prin care poți utiliza Google Analytics 4 pentru a genera insight-uri acționabile

Eugen Potlog

Founder UX Studio

16:00-16:30

Coffee Break & Networking

Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei

Road Trip Biciclete Electrice Scoala de Vara GPeC
16:30-20:30

Road Trip cu Biciclete Electrice în Șirnea

Prietenii de la Poșta Panduri și Plăți Online fac cinste cu un tur al satului turistic Șirnea cu biciclete electrice, într-un cadru superb de munte cu peisaje memorabile. Așadar, sâmbătă după cursuri:

  • la ora 16:30 ne grupăm și ne urcăm în mașini cu destinația Șirnea (drum de aprox. 35 de minute de la Hotel Arnica)
  • odată ajunși, ne suim pe bicicletele electrice și facem un tur de Șirnea (aprox. 1 oră pentru 30 de colegi) – dacă vom fi mai mulți doritori, facem 2 tururi 🙂
  • respirăm aer curat de munte, ne bucurăm de natură și imortalizăm peisajele superbe în fotografii care să ne amintească de clipele frumoase petrecute împreună
  • la 19:30 pornim înapoi spre Arnica unde ne așteaptă o seară de Barbecue & Concert Folk Live cu Marius Matache

20:30

Barbecue & Concert Folk LIVE cu Marius Matache

Sâmbătă seara ne bucurăm de fripturi sau legume rumenite pe grătar (după gust), vin fiert la ceaun și un concert folk excepțional cu Marius Matache. Iar după ce vom fi obosit de la cântat, noaptea ne aparține pentru jocuri și povești în jurul focului, alături de oamenii frumoși din online. #ScoalaDeVaraGPeC

Marius Matache

08:00-09:25

Mic dejun & Cafeaua de dimineață

Raluca Radu MTH Digital GPeC
09:30-11:00

8 Sfaturi Practice pentru campanii de Facebook & Instagram Ads care aduc ROAS

  • Bune practici în implementarea campaniilor de Facebook & Instagram Ads;
  • Sfaturi practice de optimizare a campaniilor;
  • Integrarea Facebook & Instagram Ads în strategia ta de digital marketing;
  • Abordarea Multi-Touch Marketing Blueprint pentru campaniile tale de Facebook & Instagram Ads.

Raluca Radu

Founder MTH Digital

11:00-11:30

Coffee Break & Networking

Steffen Heringhaus Curs SEO GPeC
11:30-13:00

Cum să faci un Research și o strategie competitivă de SEO pentru magazinul online

  • Stabilirea dimensiunii verticalei de business pe baza cuvintelor-cheie relevante
  • Analiza competitorilor: ranking, link building, evaluarea conținutului
  • Definirea strategiei SEO și a unui Action Plan: ce trebuie făcut lunar pentru a crește în SEO?
  • Construirea bugetului
  • Urmărirea campaniei și a principalilor KPI.

Steffen Heringhaus

CEO five elements digital

13:00-14:30

Lunch & Networking

14:30-16:00

Tendințe în E-Commerce și cum să crești în contextul actual

  • Peisajul și contextul actual în E-Commerce la nivel regional și global;
  • Trendul 1: Comerțul electronic devine din ce în ce mai competitiv. Ce e de făcut?
  • Trendul 2: Afacerile de comerț electronic se globalizează pentru a depăși blocajele de creștere
  • Trendul 3: Vânzarea pe mai multe canale determină creșterea și crează cerere.

Ciprian Cazacu

Co-fondator & CEO easySales

16:00

Coffee Break & Întrebări și Discuții Libere | ZEN Mode ON

Oana Dumitrescu Google_GPeC
16:30-17:30

Extra Session: Export pentru E-Commerce

  • De ce este acum timpul pentru export
  • Cum stabilesti potentialele piețele de export
  • De ce sa ții cont în construirea planului pentru export

Oana Dumitrescu

Industry Manager Retail & Travel, Google

19:30

Cină & Fireside Chat cu organizatorii și trainerii Școlii GPeC

Petrecem ultima seară a Școlii de Vară GPeC la cină și un pahar de vorbă despre orice subiect pe care poate nu l-am atins în cadrul cursurilor + evident, discuțiile libere și buna dispoziție sunt la ordinea serii 🙂

08:30-10:30

Mic dejun & Cafeaua de dimineață

10:30-11:59

Checkout și Rămas Bun

Rămâi cu bine dragă Școală de Vară până data viitoare când ne revedem! Te îmbrățisăm și îți promitem: This is not a Good Bye, but a See You Again Soon!

#GPeCFamily

Parteneri GPeC

POWERED BY

GOLD PARTNER

SUPPORTED BY

RECOMMENDED PAYMENT PROCESSOR

EVENIMENT SUSTINUT DE

 

MAIN MEDIA PARTNERS

OFFICIAL RADIO

OFFICIAL HOSTING

EPIC COMFORT BY

COFFEE BY

MOBILITY PARTNER

CU SPRIJINUL

PARTENERI MEDIA

Abonează-te la Newsletter-ul GPeC

Primești noutăți din E-Commerce și discount-uri la evenimentele GPeC

Blogul GPeC

Știri și resurse utile din eCommerce și Digital Marketing

Ținem legătura!

Urmărește-ne pe Social Media

GPeC

  • Despre noi
  • Contact
  • Blog
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate

GPeC E-Commerce Proficiency

  • Informații pentru înscrierea în program
  • Auditul GPeC
  • Mentorii GPeC
  • Taxa de Participare

GPeC SUMMIT Mai

  • Despre GPeC SUMMIT Mai
  • De ce să participi
  • ÎNSCRIERE

CURSURI

  • Curs de Google & Youtube Ads – ONLINE
  • Curs Facebook & Instagram Ads – ONLINE
  • Curs Intensiv de Marketing Online
  • Curs Intensiv de Strategie de Digital Marketing
  • Curs Instagram Ads – Cum să te promovezi eficient pe Instagram – Exclusiv ONLINE
  • Curs Online E-Commerce, Usability & Optimizarea Ratei de Conversie
  • GPeC Trainings 23-24 Noiembrie
  • Curs de inițiere în E-Commerce
  • Cursuri de E-Commerce si Marketing Online In-House

© 2023 GPEC. Toate drepturile rezervate.     Vezi editiile anterioare: 2021 | 2020 | 2019 | 2018