GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București

Te așteaptă 3 zile de E-Commerce și Marketing Online Premium în inima celui mai important eveniment din România și Europa Centrală și de Est: Conferință, Masterclasses, Workshops, Expo, Networking – toate alături de speakeri internaționali și români legendari și în mijlocul a peste 800 de participanți. Îți permiți să ratezi?

Cunoaște-i pe speakerii legendari cu care te vei întâlni la GPeC SUMMIT

Pe 29-30-31 Mai 2018, Bucureștiul devine Capitala E-Commerce a Europei Centrale și de Est! În cele 3 zile se desfășoară GPeC SUMMIT – cel mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din regiune – care îți aduce 2 zile de Conferință Premium cu cei mai buni speakeri internaționali, 2 Masterclass-uri x 6 ore fiecare, 4 Workshop-uri aplicate x 90 minute fiecare, E-Commerce Expo și Networking cu 800+ participanți – elita pieței românești și internaționale.

Cunoaște-i pe speakerii excepționali cu care te vei întâlni la GPeC SUMMIT!

Brian McBride Chairman ASOS vine la GPeC SUMMIT Bucuresti 29-30-31 Mai

Brian McBride

Chairman ASOS

Brian McBride este, de 6 ani,  Președintele ASOS, unul din cei mai mari retaileri online de fashion din întreaga lume. El este, de asemenea, Președintele Wiggle – cel mai mare retailer online de ciclism din Marea Britanie, unde s-a ocupat de recenta fuziune cu Chain Reaction Cycles. Brian și-a început cariera la Xerox, iar mai apoi a lucrat în cadrul IBM și Dell, urmând să devină Managing Director al T-Mobile UK. În 2006, a devenit CEO-ul Amazon UK, funcție pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul Amazon. După 6 ani în fruntea Amazon UK, Brian a fost ales Președintele ASOS – cel mai mare retailer online de fashion, funcție pe care o ocupă de 6 ani.

Peep Laja speaker GPeC SUMMIT Mai 2018 Bucuresti Romania E-Commerce

Peep Laja

Founder & Principal CXL

Peep Laja este considerat Expertul #1 în Optimizarea Conversiilor la nivel global, fiind Fondatorul CXL – una dintre cele mai renumite agenții internaționale de User Experience & Optimizare a Conversiilor. Peep este, de asemenea, și Fondatorul CXL Institute program de training și de certificare a specialiștilor în domenii vitale pentru succesul afacerilor online precum: Conversion Rate Optimization, User Experience, Digital Analytics, Growth Marketing, Customer Acquisition, Digital Psychology & Persuasion. Specializarea lui este Optimizarea Conversiilor, ajutând companiile să își crească veniturile din vânzările online.

GPeC SUMMIT Mai 2018 Bucuresti Jeff Bullas speaker

Jeff Bullas

#1 Global Content Marketing Influencer in 2018

Jeff Bullas este Digital Strategist, Marketing Blogger, Bestselling Author și Keynote Speaker, raportul Onalytica pentru anul 2018 plasându-l pe primul loc în topul influencer-ilor de Content Marketing la nivel global. Cartea al cărei autor este, “Blogging The Right Way – How to Create and Market a Killer Blog with Social Media”, este BestSeller Amazon pentru categoriile “Marketing” și “Marketing for Small Business”. În 2013, prestigioasa publicație Forbes l-a inclus în Top 50 Social Media Power Influencers. În 2014, a fost considerat nr. 1 Content Marketing Influencer și tot în același an s-a clasat pe poziția a 8-a în clasamentul Forbes Top 40 Social Marketing Talent. În 2015 a devenit nr. 1 în categoria World’s Business Blogger, iar astăzi este #1 Global Digital Marketing Influencer.

Aleyda Solis SEO Expert Speaker GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018 Bucuresti

Aleyda Solis

Founder Orainti & International SEO Consultant

Aleyda Solis este printre cei mai apreciați experți și consultanți SEO la nivel internațional – servicii pe care le oferă prin Orainti, compania proprie pe care o denumește modest “boutique de consultanță în digital marketing”. De ce modest? Pentru că Aleyda este autorul a numeroase articole de SEO pe blogurile Search Engine Land, MOZ și State of Digital, speaker în cadrul a peste 100 de conferințe din 20 de țări și autor al cărții “SEO, Las Claves Esenciales”. Aleyda are peste 10 ani de experiență în SEO și a fost inclusă în listing-ul Forbes “10 Digital Marketing Specialists to follow in 2015″ și în Entrepreneur Magazine în top “50 Online Marketing Influencers to Follow in 2016″.

Jim Sterne Digital Analytics Association Speaker GPeC SUMMIT Mai 2018 Bucuresti

Jim Sterne

Co-Founder & Chairman Digital Analytics Association

Jim Sterne este Co-Fondator și Chairman al Digital Analytics Association (DAA) – cea mai importantă asociație din lume dedicată Web Analytics, din care fac parte toți profesioniștii din domeniu la nivel internațional. Din 2002 până în 2017, Jim a fost organizatorul eMetrics Summit – cea mai importantă conferință internațională de Digital Analytics care s-a desfășurat timp de 16 ani și a numărat 83 de ediții în 20 de orașe din întreaga lume. Astăzi, eMetrics Summit s-a redenumit în Marketing Evolution Experience (MEE) – eveniment organizat tot de Jim Sterne. Jim este unul din pionierii Marketing-ului Online încă din 1994 și are o experiență de peste 35 de ani în vânzări și marketing. El este autorul a nu mai puțin de 12 cărți printre care: “Advanced E-Mail Marketing“, “World Wide Web Marketing“, “Web Metrics“, “Social Media Metrics“, “The Devil’s Data Dictionary” și recent lansata “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications” (2017).

Jeff Sauer PPC Expert GPeC SUMMIT conferinta e-commerce Bucuresti Masterclass Google AdWords si Analytics

Jeff Sauer

Founder Jeffalytics

Jeff Sauer este unul dintre cei mai apreciați experți la nivel internațional în Google Analytics și Google AdWords, fiind Fondatorul Jeffalytics, Profesor la Universitatea St. Thomas din Minnesota și Digital Marketing Speaker la cele mai importante conferințe de profil precum HeroConf sau SMX (Search Marketing Expo). Jeff se află în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional și este full-time Internet Marketer din 2005. În cei 13 ani de până acum, Jeff a reușit să crească propria companie cu peste 500%, la încasări de peste 6 milioane de dolari anual, intrând succesiv în topul Inc 5000 în anii 2010, 2011 și 2012. Jeff Sauer susține cursuri certificate de PPC, Analytics și Data Driven Marketing, transformând până acum peste 10.000 de Digital Marketers în Google Certified Professionals. El administrează bugete de milioane de dolari anual pentru PPC și monitorizează sute de conturi de Analytics ale companiilor pentru care este consultant.

Marcus Tandler GPeC SUMMIT E-Commerce Bucuresti Romania

Marcus Tandler

Co-Founder and Managing Director RYTE GmbH

Marcus Tandler este Co-Fondatorul companiei RYTE, cunoscută anterior drept OnPage.org – un SaaS multipremiat, conceput să îi ajute pe webmasteri să dezvolte site-uri mai bune. El este pasionat de SEO și lucrează în domeniu de peste 20 de ani, fiind desemnat “European Search Personality of the Year in 2017” în cadrul European Search Awards. Marcus este considerat unul dintre cei mai buni experți în SEO din întreaga lume, fiind invitat să vorbească la conferințe renumite precum: TEDx, LeWeb, The Next Web, SMX sau O’Reilly’s web2.0 expo. De asemenea, a vorbit la evenimente interne în cadrul Google, Microsoft, Facebook și a altor companii de renume din întreaga lume.

Karl Gilis AG Consult GPeC Summit Bucharest Romania

Karl Gilis

Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian

Karl Gilis este Co-Fondatorul AG Consult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia. Sătul de speculații și opinii bazate pe feeling, Karl a devenit obsedat de Data Driven UX și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales că testele A/B îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse și al schimbărilor din site. Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl face un adevărat spectacol pe fiecare scenă pe care urcă îmbinând – într-o manieră unică –  know how-ul premium cu analogii amuzante din viața reală, menite să aducă hohote de râs și ropote de aplauze din partea audienței.

Ricardo Tayar speaker GPeC SUMMIT - The most important E-Commerce Event in Central and Eastern Europe

Ricardo Tayar

Co-Founder and CEO Flat 101

Ricardo Tayar este Co-Fondator și CEO al Flat 101 – una dintre cele mai cunoscute agenții de Digital Analytics și Conversion Rate Optimization din Spania. Ricardo are peste 20 de ani de experiență în Optimizarea Conversiilor, Analytics și SEO, iar în acest moment își dedică timpul zonei de UX și A/B Testing. Este principalul autor al cărții “CRO. Digital business design & development” și, totodată, speaker la principalele conferințe de profil precum: SMXL Milan, The Inbounder NYC sau Measure Camp London.

Darren Elliott Taboola GPeC SUMMIT E-Commerce Conference Bucharest, Romania

Darren Elliott

Sales Director Taboola UK

Darren Elliott conduce echipa de Media din cadrul Taboola – platformă de Native Advertising & Content Discovery, domeniu inovator în Digital. Cu ajutorul motoarelor de căutare utilizatorii găsesc răspunsuri la întrebările / căutările lor. Dar ce se întâmplă când utilizatorilor le-ar putea plăcea un produs, dar nu ajung la el pentru că nu știu să îl caute? Taboola este platforma care face reverse engineering și le oferă utilizatorilor recomandări personalizate – fiind folosită de brand-uri precum: Intel, Microsoft, Marks & Spencer, Capital One sau Expedia, precum și de cele mai importante start-up-uri din UK.

Iulian Stanciu CEO eMAG speaker la GPeC SUMMIT Cel mai important eveniment de e-Commerce din Romania

Iulian Stanciu

CEO eMAG

Iulian Stanciu este CEO-ul celui mai mare magazin online din România, eMAG, deținătorul NOD (Network One Distribution), owner-ul retailerului Flanco și investitor în alte afaceri românești. Un proiect de focus pentru Iulian în cadrul eMAG este extinderea eMAG Marketplace, sistem prin care partenerii eMAG își afișează oferta pe platforma eMAG.ro.

Felix Patrascanu FAN Courier

Felix Pătrășcanu

Membru Fondator & Managing Partner FAN Courier

Felix Pătrășcanu este Membru Fondator și Managing Partner al FAN Courier, companie lider pe piața serviciilor de curierat rapid din România, înființată alături de frații Adrian și Neculai Mihai în 1998. Compania cu capital integral românesc a devenit lider pe piață în 2006 și și-a consolidat în permanență poziția grație investițiilor și noilor servicii cu valoare adăugată, deservind peste 40.000 de clienți.

Florin Filote eMAG Marketplace GPeC SUMMIT

Florin Filote

eMAG Marketplace Director

Cu peste 14 ani de experienta in retail, FMCG si sectorul industrial, in companii ca Selgros Cash&Carry (unul dintre cei mai mari jucatori din retailul modern), Vel Pitar (liderul pietei de panificatie din Romania) sau Ecopack (cel mai vechi producator de ambalaje din carton ondulat din Romania), Florin Filote conduce eMAG Marketplace din 2015, timp in care platforma a inregistrat o crestere spectaculoasa a numarului de magazine partenere, cu un numar de peste 27.000 de selleri asteptati pana la finalul acestui an, in toate cele 4 tari in care eMAG este prezent. Fondat in 2001 de antreprenori romani, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si a devenit un jucator regional, cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia.

Gabriel Ghita Mastercard speaker GPeC SUMMIT E-Commerce Conference

Gabriel Ghiță

VP Business Development Mastercard Central and Eastern Europe

Gabriel Ghiță ocupă funcția de Vice President, Business Development, Mastercard Central and Eastern Europe, conducând echipa de business development în cadrul diviziei Central and Eastern Europe. Responsabilitățile lui Gabriel și ale echipei sale sunt concentrate pe implementarea tehnologiilor de plată emergente și pe identificarea a noi oportunități de afaceri în domenii precum comerț electronic, plăți online, plăți instant sau portofele digitale. Gabriel s-a alăturat Mastercard în 2007, pentru a gestiona dezvoltarea afacerilor companiei în România și regiunea Balcanilor, și are o experiență de peste 17 ani în industria plăților electronice. Gabriel a absolvit cursurile facultăţii de Management în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti.

Lucian Aldescu DPD Romania GPeC SUMMIT

Lucian Aldescu

CEO DPD România

Lucian Aldescu fondează în 1997 – alături de James Gray-Cheape – Pegasus Courier, prima companie de curierat Same Day din București. Pegasus a fost achiziționată în 2008 de către grupul GeoPost, preluând numele de DPD România. Începând cu 2008, Lucian Aldescu deține funcția de CEO al DPD România – companie parte a DPD Group, al doilea cel mai mare curier rutier din Europa. Lucian Aldescu este absolvent al programului de MBA TiffinUniversity și a fost Președinte al A.O.C.R.  în perioada 2009-2011.

Bogdan Colceriu Frisbo GPeC

Bogdan Colceriu

CEO Frisbo

Cu o experiență de peste 11 ani în Marketing, Bogdan Colceriu oferă astăzi consultanță unor companii importante din piața autohtonă, fiind un strateg recunoscut, cu experiență atât în online, cât și în offline. Bogdan Colceriu este CEO Frisbo, prima platformă de e-fulfillment din România, co-fondator în Trilulilu.ro și asociat în Okian.ro. Ca specialist în marketing-ul dedicat e-commerce-ului, Bogdan oferă insight-uri valoroase, do’s & don’ts și exemple concrete despre operarea și marketarea shop-ului online.

Arpad Deak Emarsys GPeC

Árpád Deák

(Revenue Director Austria & Eastern Europe @Emarsys)

Árpád Deák este Revenue Director pentru Austria și Europa de Est, fiind responsabil pentru afacerea existentă și creșterea precum și dezvoltarea tehnologiilor și soluțiilor Emarsys în regiune. La fostul job în cadrul Superfund, Árpád a fost responsabil de business development pentru grup pentru piețele Austria și Germania, America de Nord și America de Sud.

Cristina Patesan Head of Digital Orange Romania speaker GPeC SUMMIT

Cristina Pateșan

Head of Digital Orange România

Cu un istoric de 18 ani în cadrul Orange România, Cristina Pateșan are o experiență de peste 10 ani în domeniul marketingului. De aproape 2 ani a preluat funcția de Head of Digital și conduce echipa care se ocupă de magazinul online, My Orange, e-Help, digital marketing și UX/UI.

Dragos Stanca GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing Event din CEE

Dragoș Stanca

Founder ICEEfest

Dragoș Stanca este, de 10 ani, fondatorul ICEEfest – cel mai important festival de Digital din regiune. Este, totodată, Managing Partner THINKDIGITAL, companie care operează cea mai amplă rețea locală de publicitate online din România. Anterior carierei antreprenoriale, Dragoş a fost încă din anii ‘90 jurnalist la Radio Contact, Ringier şi Mediafax, iar dupa 2000 a devenit director general print şi online al PubliMedia (acum parte a Mediafax Group) şi, ulterior, manager general al companiei F5 din cadrul fostului grup media Realitatea-Caţavencu.

Sorin Nistor DHL

Sorin Mihai Nistor

Director Comercial DHL

Sorin are o bogată experiență în managementul vânzărilor, el alăturându-se echipei DHL Express acum 18 ani în Kuweit, având rolul de Area Sales Manager. A avut, pe rând, pozițiile de Country Manager în Oman, în perioada 2009 – 2011, Account Manager Regional cu sediul în Bahrain între 2011 și 2015. S-a mutat în România în 2015 pentru a prelua funcția de National Account Manager, iar ulterior a preluat funcția de Sales and Marketing Manager. În toate aceste roluri, Sorin a demonstrat o capacitate excelentă de a gestiona și de a dezvolta relațiile cu clienții DHL, de multe ori în medii extrem de solicitante.

Andrei Buzgan CEO Credius speaker la GPeC SUMMIT E-Commerce

Andrei Buzgan

CEO Credius

Andrei Buzgan este CEO Credius – companie care a readus creditarea fără adeverință de venit, a introdus termenul de împrumut online, a automatizat complet sistemul de aprobare a creditelor și a făcut posibilă finanțarea în rândul diasporei. De asemenea, Credius a introdus sistemul de semnătură electronică autorizată în rândul contractelor de creditare online, implementând, astfel, termenul de Paperless Loan în România. Cu ajutorul partenerilor dornici să inoveze, a creat CrediusPay, CredimatikNetwork și Online-Online.
MIKLOS SZOBOSZLAY GLS România

Miklos Szoboszlay

Division Manager GLS România

Absolvent MBA al Trinity College Dublin, având o experiență de peste 25 de ani la companii multinaționale în diferite domenii, Miklos Szoboszlay este membru al echipei GLS România din 2008. GLS România face parte din GLS Group, al treilea jucător ca mărime pe piața de coletărie din Europa. Începând cu anul 2010, Miklos devine Division Manager al GLS România, participând activ la creșterea continuă a companiei care satisface nevoile a peste 1.600 de clienți zilnic.

Monica Jitariuc speaker panel Tendinte in E-Commerce GPeC SUMMIT

Monica Jitariuc

Managing Director MSLGROUP The Practice

Monica Jitariuc este profesionist recunoscut, cu experiență solidă variată în comunicare, lucrând de-a lungul carierei ei de 17 ani atât de partea clientului, cât și de cea a agenției. A început făcând PR instituțional în cadrul Ministerului Apărării Naționale. Apoi, a lucrat în advertising, marketing comunicare internă și PR. A înființat  în 2010 și apoi a condus departamentul de social media al agenției MSLGROUP The Practice, cea mai premiată agenție de PR românească. În echipa agenției Monica a contribuit la campanii de succes în industrii diverse, multe dintre ele premiate la competitii locale și internaționale. Este trainer și speaker apreciat la conferințele de profil. Predă cursul de social media afterwork de la DallesGo.

Raluca Radu Founder MTH Digital & Co-Organizer GPeC

Raluca Radu

Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 13 ani în marketing digital și strategie de business online, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. În trecut, Raluca s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventă de Automatică și Calculatoare și pasionată de matematică, Raluca este convinsă că datele și logica stau la baza unei strategii de business eficiente.
Bogdan Manolea Co-Founder TRUSTED & Advisor GPeC

Bogdan Manolea

Co-Founder TRUSTED.ro & Co-Organizer GPeC

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Bogdan este Co-Fondator TRUSTED.ro (Marca de Încredere acordată Magazinelor Online din România), Director Executiv al Asociației pentru Tehnologie și Internet și proprietar al paginii web Legile Internetului care prezintă, din 2001, principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației.

Horia Neagu GPeC E-Commerce

Horia Neagu

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital) s-ar descrie pe sine drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de aproape 15 ani, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages și politică.

robert berza fashiondays ecommerce GPeC

Robert Berza

General Manager Fashion Days & Growth Evangelist eMAG Fashion

Robert Berza este General Manager Fashion Days pentru operațiunile din România, Bulgaria și Ungaria, precum și coodonatorul diviziei de fashion din grupul eMAG (eMAG Fashion) și conduce o echipă de peste 300 de specialiști în retail online și fashion. Cu o experiență de aproape 15 ani în e-commerce, digital media și marketing, Robert Berza a contribuit la dezvoltarea mai multor branduri pe plan local sau internațional. Înainte de a se alătura echipei Fashion Days, Robert a mai fost Country Manager Zoot România, Director de marketing eMAG România, Head of Internet Division pentru CME (compania care detine ProTV), Internet Manager ProTV.

Alex Dona GPeC SUMMIT - Cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online din Romania si Europa de Est

Alex Dona

Managing Partner TimesNewRoman.ro

Alex Dona este, de aproape 6 ani, Managing Partner TimesNewRoman.ro – “cotidian independent de umor voluntar”. Având o experiență bogată în TV, print, BTL și digital, este adeptul strategiei brand-centric, fiind specialist în media cross-platform. De la începutul acestui an este și gazda emisiunii radio “On the rocks”, difuzată la Rock FM. Crezul lui: “unui brand puternic nu îi este teamă să provoace convenționalul”.

Miruna Mitu Mobexpert-GPeC

Miruna Mitu

Online Marketing & Communication Manager MOBEXPERT

Cu o experiență de 8 ani în digital, social media și e-commerce, Miruna Mitu coordonează în prezent departamentul de Comunicare și Marketing Digital al Mobexpert. Din 2013, Miruna este parte din echipa Mobexpert unde a contribuit la dezvoltarea strategiei de comunicare online a companiei explorând toate mediile digitale, social media, email marketing, PPC marketing, inbound marketing. Începuturile le-a petrecut alături de echipele WebDigital și MSL Group The Practice, unde a pus bazele cunoștințelor despre domeniul digital lucrând pentru branduri precum Samsung, Avon, Fashion Days și Redd’s.
Raul Filip ALTEX GPeC

Raul Filip

Director de Achiziții ALTEX România

Raul Filip este Directorul de Achiziții al Altex România, poziție din care conduce business-ul companiei pentru a întări poziția de lider printr-o dezvoltare sustenabilă, cu o strategie centrată pe client. Cu peste 17 ani de experiență in retail-ul Electro-IT, a ocupat poziții de management în companii de top precum Samsung Electronics România sau Carrefour România. Raul este adeptul unui stil de management participativ, încurajează dialogul deschis pentru a găsi soluții pentru provocările de business.

Dorin Boerescu 2Performant speaker GPeC SUMMIT E-Commerce

Dorin Boerescu

CEO 2Performant

Dorin Boerescu este CEO 2Performant.com, companie care dezvoltă un marketplace de servicii de marketing destinat e-commerce-ului. Din 2015 platforma este activă internațional, cu focus pe țările din UE. Anterior, Dorin a fost co-fondator în câteva companii de advertising – Hyperactive (agenție de performance – 2008), Bakemono (publisher online – 2009), Agrafa (tipografie digitală – 2004), Speed Promotion (în prezent Godmother – agenție full-service). Dorin a vorbit la zeci de evenimente de marketing și e-commerce din România, Polonia, Marea Britanie, Bulgaria, Croația, promovând democratizarea marketingului în e-commerce. 
Andrei Canda isense studiu ecommerce

Andrei Cânda

Managing Partner iSense Solutions

Andrei Cânda este Managing Partner al companiei de cercetare iSense Solutions, coordonând și supervizând peste 700 de proiecte de cercetare de piață în domenii precum retail online și tradițional (IKA, DIY, fashion, farmaceutic), e-commerce, bunuri de larg consum, bunuri de folosință îndelungată, media, turism, auto, servicii financiare, IT&C, domeniul farmaceutic, domeniul agricol și domeniul social. Andrei are o experiență de peste 12 ani în domeniul cercetărilor de marketing, obținută atât prin lucrul de partea clientului (prin colaborarea cu unii dintre cei mai mari retaileri), cât și în companii specializate în studii și cercetări de piață.

Liviu Taloi ECOMpedia GPeC SUMMIT

Liviu Taloi

Co-Founder ECOMpedia

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului ECOMpedia, având peste 17 ani de experiență în marketing online și peste 12 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification.
Mihai Vinatoru DWF trainer Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

Mihai Vînătoru

Head of SEO & Managing Partner DWF

Mihai Vinatoru este Head of SEO și Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională, din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.

Oana Antohe eMAG Marketplace GPeC SUMMIT

Oana Antohe

eMAG Marketplace Seller Performance Manager RO/BG/HU/PL

După 2 ani de experiență în B2B offline ca Trade Marketing Manager, Oana s-a alăturat eMAG în 2016 și a construit baza pentru departamentul de Seller Performance din cadrul eMAG Marketplace. Principalul obiectiv al echipei sale este acela de a oferi și dezvolta un comportament orientat către clienții online pentru partenerii eMAG Marketplace și a le oferi acestora soluții customizate de creștere a vânzărilor lor.

Catalin Sterian eMAG Marketplace GPeC

Cătălin Sterian

Marketplace Sales Manager Romania Hardlines & PL

Cătălin are peste 13 ani de experiență în vânzări, construind și dezvoltând echipe. Cătălin a început în cadrul eMAG Corporate Division și după 4 ani s-a alăturat echipei eMAG Marketplace, unde a coordonat divizia de Hardlines pentru România. Cătălin contribuie și la dezvoltarea afacerii eMAG în Polonia, coordonând echipa Marketplace.

Cristian China Birta speaker GPeC SUMMIT

Cristi China-Birta

Blogger și Antreprenor 2.0

Cristian China-Birta scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii. A ţinut peste 100 de cursuri de social media la solicitarea companiilor şi agenţiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media şi comunicarea digitală. Din 2013 conduce agenţia de social media Kooperativa 2.0, specializată în acţiuni care implică bloggerii, cu peste 400 de campanii pentru bloggeri organizate.

Dragos Smeu Mavericks Workshop Google AdWords Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

Dragoș Smeu

General Manager Mavericks

Dragoș Smeu este General Manager și trainer la Mavericks, cu peste 8 ani de experiență în performance media și marketing online. Este specializat în performance media și trainer certificat Google investind până acum bugete de peste 2 milioane de euro în campanii de performance, pentru peste 200 de clienți din peste 120 de domenii diferite de activitate: de la magazine online de cărți, fashion sau agricultură pana la B2B sau platforme online din industria berii, beauty sau FMCG. Printre clienții pentru care a lucrat se numără magazine online mari precum carturesti.rodacris.netmobexpert.ro dar și branduri consacrate precum Alevia, Mega Image, Ceresit sau Toyota.
Doina Vilceanu ContentSpeed speaker GPeC SUMMIT - Cel mai important eveniment de comert electronic din Romania

Doina Vîlceanu

Business Development Manager ContentSpeed

Doina Vîlceanu coordonează departamentul de Marketing și Vânzări al ContentSpeed, lider de piață în implementarea soluțiilor software customizate pentru e-commerce. Platforma de comerț electronic ContentSpeed este implementată pentru peste 600 de magazine online și 35 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numără: SEPHORA, Diverta, ProfiHairShop, Chicco, QuickMobile, Flormar, Betty Ice.
Mircea Capatina SmartBill GPeC SUMMIT

Mircea Căpățînă

Co-Fondator Smart Bill

Co-Fondator al Smart Bill, Mircea Căpățînă a ales calea antreprenoriatului în urma cu aproape 12 ani. A pornit de la zero împreună cu partenerii si prietenii sai, Ioana si Radu Hasan, pentru a construi ceea ce reprezintă astăzi o companie cu 55 de angajați și peste 55.000 de clienți, care are misiunea de a reinventa modul în care afacerile operează în România.

Anabela Luca adLemonade GPeC

Anabela Luca

CEO adLemonade

Anabela Luca este CEO  la adlemonade.com și Google Trainer, cu peste 9 ani experiență în online marketing. În cadrul agenției, Anabela gestionează bugete de peste 3 milioane de euro anual și a lucrat până acum cu peste 300 de clienți, dintre care cel mai mare având bugete de peste $800.000/lună. Din portofoliul de clienți, mentionam branduri precum Jolidon, Publi24, Catena, Deichmann, Continental Automotive și alte magazine online.
Ca trainer, e implicată activ în educarea pieței prin traininguri dedicate atât în cadrul programelor Google, cât și prin cursuri AdWords personalizate dezvoltate în cadrul agenției.
Ionut Munteanu Webdigital GPeC

Ionuț Munteanu

Managing Partner WebDigital

Ionuț Munteanu este Managing Partner și trainer la WebDigitalEste licențiat în psihologie și sociologie și are o experiență extensivă atât din perspectiva clientului, cât și din cea a agenției. A îmbrățișat minunile marketingului online de peste 10 ani și se află într-o continuă căutare și optimizare a celei mai bune formule de marketing, care să îmbine curiozitatea despre comportamentul oamenilor și predictabilitatea. Agenția sa, WebDigital – agenție specializată în PPC Marketing, a fost fondată în 2009, are peste 100 de clienți activi în portofoliu și este specializată în campanii de promovare pe Google, Facebook, YouTube și Instagram, agenție parteneră Google Premier și Facebook.

Mihai Patrascu EVOmag

Mihai Pătrașcu

CEO evoMAG & Shareholder WatchShop.ro

Mihai Pătrașcu este unul dintre cei mai renumiți antreprenori români. Absolvent al Facultății de Electronică și Telecomunicații din cadrul Universitatea Politehnică din București, Mihai Pătrașcu a fondat evoMAG în 2005, la doar 22 de ani. La 13 ani de la debutul antreprenorial, evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Înregistrează afaceri de peste 20 de milioane de euro și comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport  & fitness și produse destinate nou-născuților. Din 2010, Mihai Pătrașcu este și acționar WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri din România.

Înscrierile la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai s-au încheiat!

Te așteptăm la următoarea ediție GPeC SUMMIT, în Noiembrie 2018! Abonează-te la newsletter-ul nostru și află primul ce îți pregătim la GPeC SUMMIT în toamnă + beneficiezi de oferte speciale de preț, cu discount-uri semnificative pentru Comunitatea GPeC!