Cursuri de E-Commerce și Marketing Online

Află totul despre cum să pui bazele unui magazin online de succes

Împreună cu colegii de la DallesGO organizăm mai multe sesiuni pe an de Cursuri în E-Commerce și Marketing Online pentru cei care își doresc să se familiarizeze cu domeniul și să aibă un magazin online cu reale șanse de succes.

Fiecare sesiune este compusă din 12 cursuri săptămânale x 3 ore/fiecare,  adică nu mai puțin de 36 de ore de conținut practic, plin de exemple concrete care să te ajute în dezvoltarea afacerii tale.

Cursurile se desfășoară în fiecare miercuri seara, în intervalul orar 18:30 – 21:30, după programul de lucru pentru a nu îți afecta activitatea zilnică.

Te așteaptă o sesiune de cursuri interactive, cu multe exemple și exerciții practice, dar din care conceptele teoretice și bazele corecte ale Marketing-ului Online și E-Commerce-ului nu vor lipsi nicio clipă.

Trainerii și invitații lor speciali au peste 11 ani de experiență în domeniu, deci vei învăța doar de la cei mai buni cum să pui bazele unei afaceri online de succes.

Ce vei afla – pe scurt – în cadrul Cursurilor?

  • Radiografia pieței de e-commerce la zi pentru ca tu să știi unde ne situăm, care sunt verticalele de piață aglomerate sau cu potențial de creștere, ce se cumpără, cum se plătește, cât cheltuiesc românii online, care sunt particularitățile pieței etc.
  • Modele de business în e-commerce și primii pași în strategia afacerii
  • Legislația aplicabilă în e-commerce – drepturile și obligațiile pe care le ai ca magazin online
  • Organizarea unui magazin online – formarea echipei, alegerea furnizorilor și a platformei de e-commerce
  • Usability / User Experience – cum să ai un magazin online ușor de navigat, care să răspundă nevoilor clientului și care să te ajute la creșterea vânzărilor
  • Folosirea principalelor canale de promovare în e-commerce și particularitățile fiecăruia: SEO, PPC Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads, affiliate marketing, programmatic, content marketing și video marketing
  • Măsurarea principalilor KPI’s și Google Analytics

Cui se adresează Cursurile GPeC & DallesGO?

Cursurile sunt pentru începători, pentru cei care își doresc să se familiarizeze cu domeniul și să aibă o bază solidă a cunoștințelor esențiale de E-Commerce și Marketing Online. Evităm să intrăm în noțiuni prea tehnice și în terminologii abstracte pentru că ne dorim ca toți cursanții să înțeleagă conceptele de bază, să dobândească o fundație solidă peste care să construiască în timp.

Îți recomandăm să urmezi Cursurile GPeC & DallesGO dacă:

  • ești antreprenor și vrei să lansezi un magazin online
  • ai deja un magazin online, dar ești la început de drum și vrei să aprofundezi trend-urile actuale
  • lucrezi pentru un magazin online și vrei să te pui la punct cu tot ce e esențial în E-Commerce și Marketing Online care să te ajute în cariera profesională
  • reprezinți un magazin online, dar nu ești avansat în așa fel încât să știi exact ce să le ceri programatorilor sau companiilor cu care lucrezi și vrei să ai un limbaj comun cu acestea, să știi ce să le ceri și să urmărești ce fac
  • ai un business offline pe care vrei să îl migrezi și online

Programa Cursului de Inițiere în E-Commerce și Marketing Online

Timp de 12 săptămâni vom construi împreună bazele afacerii tale online de succes. Lucrăm pe studii de caz în care desființăm miturile din e-commerce, detectăm greșelile frecvente ale magazinelor online și oferim soluții pentru ca tu să fii mai bun și mai “altfel” (în sens pozitiv) decât competitorii tăi.

Uite ce ți-am pregătit și ce vei învăța la Cursurile GPeC & DallesGO:

Curs 1

Radiografia pieței de e-commerce din România: evoluție, verticale în creștere, oportunități de nișe, profilul cumpărătorului online, particularități ale pieței.

Bune practici în Usability – partea I. Cum organizăm magazinul nostru online și cum îl facem să fie ușor de navigat și să răspunda nevoilor clientului? Studii de caz și exemple concrete bazate pe experiența GPeC de 12 ani de auditare a peste 1.000 de magazine online din România.

Curs 2

Bune practici în Usability – partea a II-a. Exerciții practice – auditarea live a magazinelor online participante pe baza criteriilor de evaluare GPeC, criterii care rezumă bunele practici în industrie și despre care s-a spus în repetate rânduri că sunt “cel mai bun ghid despre cum să ai un magazin online de succes”.

Curs 3

Alegerea platformei de e-commerce. Principalii KPI’s (Key Performance Indicators) în e-commerce și modul de măsurare al acestora. Bazele Google Analytics și principii esențiale în măsurarea performanțelor magazinului meu online și al canalelor principale de marketing online.

Curs 4

Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce I: principii de bază SEO și top direcții pentru a lucra eficient cu agenția SEO sau specialistul SEO in-house.

Curs 5

Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce II: Google AdWords I.

Curs 6

Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce III: Google AdWords II. Google Display Network.

Curs 7

Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce IV: principii de bază Social Media Marketing. Web PR, Video & Content Marketing.

Curs 8

Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce V: Facebook Ads, Remarketing, Retargeting, Programmatic.

Curs 9

Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce VI: Principii de bază E-mail Marketing și Affiliate Marketing.

Curs 10 

Strategia de marketing online. Gândirea strategiei de la audiența targetată până la mesajul campaniei, canalele de promovare și împărțirea eficientă a bugetului.

Curs 11

(Bogdan MANOLEA): Legislația aplicabilă în e-commerce în România și bune practici care trebuie respectate de magazinele online. Sesiune susținută de TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online.

Curs 12

Atelier: prezentarea lucrărilor practice finale / examen.

Cum te înscrii?

I-am rugat pe colegii de la DallesGO să se ocupe de toată partea logistică, de înscrieri, de organizare – pentru ca noi să ne putem concentra pe conținutul transmis vouă și să ne asigurăm că la finalul cursului ne veți strânge mâna onest, nu din complezență.

Așadar, tot ce ține de programarea seriilor de cursuri, de taxa de participare sau de modalitatea de înscriere și organizare este externalizat către DallesGO. Găsiți pe site-ul lor informații detaliate precum și datele de contact pentru întrebări suplimentare.

Noi te așteptăm să deslușim împreună tainele comerțului online.

Trainerii Cursului de Inițiere în E-Commerce și Marketing Online

Raluca Radu online marketingRALUCA RADU

Raluca Radu are peste 11 ani de experiență în Marketing Online și E-Commerce, fiind Country Manager answear.ro și Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de E-Commerce din România.

Raluca are o experiență vastă în strategii de digital, online marketing, SEO, PPC, marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie și Google Analytics.

Printre cele mai importante funcții ocupate de Raluca, o menționăm pe cea de Country Manager România pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 până în 2013, dar și pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ în susținerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre inițiatorii conferinței de antreprenoriat web și tehnologie din Europa de Est – How To Web.

Andrei Radu GPeCANDREI RADU

Andrei Radu este CEO & Founder GPeC – de 12 ani, cel mai important eveniment de E-Commerce din România.

Anterior, Andrei a fost fondatorul publicației LINK, prima și singura revistă de comerț electronic din România.

Andrei este specialist în Usability, participând la auditarea a peste 1.000 de magazine online românești și fiind primul care a adus – împreună cu Liviu Taloi – testele de Eye-Tracking și Neuromarketing în E-Commerce-ul românesc.

Andrei este, de asemenea, și Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online.

BOGDAN MANOLEA

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică.

Bogdan este proprietarul paginii web Legile Internetului care prezintă, încă din 2001, principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației, autor a suficiente prezentări și articole pe teme legate de Drept și Tehnologia Informației (comerț electronic, semnătură electronică, nume de domenii, jurisdicție și Internet, dreptul la viața privată etc.) făcute la evenimente naționale și internaționale.

Nu în ultimul rând, Bogdan este Co-Fondator TRUSTED.ro – prima Marcă de Încredere atribuită magazinelor online din România.

Ce spun cursanții despre noi?

Georgiana Gheorghe SephoraNe mândrim cu 6 ediții încheiate deja cu succes pentru Cursul de Inițiere în E-Commerce GPeC & DallesGO. A fost util sau nu cursul? Doar participanții o pot spune.

Cursul de e-commerce a fost o experiență plăcută și utilă pentru mine, având un stil de învățare experimental. Fiind la început de drum în domeniul online, cursul mi-a oferit informațiile practice pe care le-am putut fructifica în lansarea magazinului online a cărui activitate o coordonez. Atât Raluca, cât și Andrei, au împărtășit din experiența pe care o dețin în marketing-ul online, exemple, sfaturi personalizate și tips & tricks pe care le poate utiliza atât un începător într-ale e-commerce-ului, cât și persoanele cu experiență în domeniu. Recomand cu încredere cursul tuturor celor care doresc să deprindă noțiunile de bază în e-commerce, cât și acelora care doresc să obțină informații practice în domeniul online.” – Georgiana Gheorghe, E-Commerce Manager Sephora.ro

Imagini cu prietenii de la curs

Câteva imagini de la edițiile trecute. Tu când vei fi în sală?