Cursuri Intensive de E-Commerce și Marketing Online
Cui se adresează GPeC Trainings? Tuturor celor direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își crească business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.
Nivelul tuturor cursurilor este Începător / Intermediar.
Cursurile GPeC Trainings sunt structurate pe 2 zile x 8 ore în fiecare zi și se desfășoară exclusiv online (pe Zoom) în zilele de 23 și 24 Noiembrie 2022, în intervalul orar 09:30 - 17:30.
Trainerii sunt specialiști practicieni, cu o vastă experiență în E-Commerce și Marketing Online, în așa fel încât să înveți doar de la cei mai buni.
Prețul este de 198 EUR + TVA / persoană și sunt disponibile max. 20 de locuri.
Traineri
Subiecte dezbătute
Cum să ai un magazin online de succes în cadrul GPeC Trainings
Acestea sunt principalele subiecte pe care le vom aborda timp de 2 zile pentru ca tu să îți optimizezi site-ul și să vinzi mai mult.
- Situația la zi a pieței de e-commerce și contextul actual
- Provocări și soluții practice pentru a le depăși
- Tips care pot crește rata de conversie în magazinele online
- Modalități de lărgire a spectrului de potențiali clienți
- Recomandări de UX și CRO pentru a crește vânzările
- Bune practici în implementarea campaniilor de Facebook & Instagram Ads;
- Sfaturi practice de optimizare a campaniilor;
- Integrarea Facebook & Instagram Ads în strategia ta de digital marketing;
- Abordarea Multi-Touch Marketing Blueprint pentru campaniile tale de Facebook & Instagram Ads.
- What's TikTok
- How to Tok - How to find your brand voice on Tik Tok - guiding principles for organic adoption; always on benefits; TikTok creative inspiration, cases
- The future of Social Commerce - What's Social Commerce / Stats and Projections / What to do in Q5 and beyond.
- Performance on Tik Tok - Session focused on ecommerce businesses from general Account Strategy to Campaign and Ad Group Strategies - tracking / targeting - about creatives.
Dacă îți dorești ca business-ul tău să domine rezultatele Google, dar nu ești dispus să petreci ani întregi învățând SEO, ai nimerit unde trebuie. Acest Crash Course a fost conceput ca un ghid concret și pragmatic, sintetizând peste 12 ani de experiență SEO într-o metodologie pas-cu-pas, după principiile accelerated learning.
Practic, din momentul în care se va încheia cursul, vei putea deja aplica tehnici avansate de SEO pentru business-ul tău, pentru a obține un avantaj competitiv categoric în fața competitorilor.
Acest SEO Crash Course acoperă toată gama de activități SEO: vom vorbi despre cum funcționează Google, construirea strategiei SEO, factori tehnici, content, link building și multe alte componente ale succesului în SEO.
Cursul se adresează tuturor celor care doresc să învețe o metodologie SEO cu succes dovedit, într-un mod practic și ușor de înțeles și într-un timp scurt.
- Crearea și configurarea unei proprietăți de Google Analytics 4
- Rapoartele standard din Google Analytics 4
- „Explorările” din Google Analytics 4 sau modul în care poți construi rapoarte customizate
- Rapoartele „Advertising” care îți permit să înțelegi mai bine impactul activităților de marketing
- Alte scenarii practice prin care poți utiliza Google Analytics 4 pentru a genera insight-uri acționabile
Reglementări (a.k.a ce zice legea) și discuții (a.k.a ce puteți face concret) despre reduceri și comparații de prețuri. Evident, în zona de e-commerce. 🙂
- Anatomia unei campanii de Performance Max
- Best practices legate de setări
- Cum să structurezi o campanie de Performance Max
- Cum poți analiza rezultatele
- Ce acțiuni poți face pentru optimizarea campaniilor de Performance Max
- Canalele de vânzare și importanța optimizării pentru dispozitivele mobile
- Automatizarea proceselor: comandă, retur, facturare, fulfillment, payments
- Degrevarea zonei de customer support prin implementarea soluțiilor self-service
- Marketing automation tips & tricks: implementări rapide cu impact semnificativ
Agenda GPeC Trainings 23-24 Noiembrie
Exclusiv ONLINE
23 Noiembrie
09:15 - 09:30 Welcome / Joining GPeC Trainings on Zoom
09:30 - 11:00
UX & Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie - Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
- Situația la zi a pieței de e-commerce și contextul actual
- Provocări și soluții practice pentru a le depăși
- Tips care pot crește rata de conversie în magazinele online
- Modalități de lărgire a spectrului de potențiali clienți
- Recomandări de UX și CRO pentru a crește vânzările
11:00 - 11:30 - Break
11:30 - 13:00
Cum să automatizezi operațiunile în magazinul tău online pentru a optimiza costurile - Cătălin Vlădescu, VP of Sales VTEX România
- Canalele de vânzare și importanța optimizării pentru dispozitivele mobile
- Automatizarea proceselor: comandă, retur, facturare, fulfillment, payments
- Degrevarea zonei de customer support prin implementarea soluțiilor self-service
- Marketing automation tips & tricks: implementări rapide cu impact semnificativ
13:00 - 14:00 Break / Lunch
14:00 - 15:30
SEO Crash Course – O abordare pas cu pas a succesului în Google - Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
Dacă îți dorești ca business-ul tău să domine rezultatele Google, dar nu ești dispus să petreci ani întregi învățând SEO, ai nimerit unde trebuie. Acest Crash Course a fost conceput ca un ghid concret și pragmatic, sintetizând peste 12 ani de experiență SEO într-o metodologie pas-cu-pas, după principiile accelerated learning.
Practic, din momentul în care se va încheia cursul, vei putea deja aplica tehnici avansate de SEO pentru business-ul tău, pentru a obține un avantaj competitiv categoric în fața competitorilor.
Acest SEO Crash Course acoperă toată gama de activități SEO: vom vorbi despre cum funcționează Google, construirea strategiei SEO, factori tehnici, content, link building și multe alte componente ale succesului în SEO.
Cursul se adresează tuturor celor care doresc să învețe o metodologie SEO cu succes dovedit, într-un mod practic și ușor de înțeles și într-un timp scurt.
15:30 - 16:00 - Break
16:00 - 17:30
Promotii, RRP sau coduri de discount? - Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
Reglementări (a.k.a ce zice legea) și discuții (a.k.a ce puteți face concret) despre reduceri și comparații de prețuri. Evident, în zona de e-commerce. 🙂
24 Noiembrie
09:15 - 09:30 Welcome / Joining GPeC Trainings on Zoom
09:30 - 11:00
Introducere în Google Analytics 4 - Eugen Potlog, Founder UX Studio
Google Analytics este un instrument indispensabil pentru oricine are interesul de a crește performanțele unui site. Prin intermediul Google Analytics poți să înțelegi care sunt rezultatele eforturilor de marketing online și cât de bine acoperă un site nevoile utilizatorilor săi.
Acesta este un curs introductiv cu privire la cea mai nouă versiune de Google Analytics (Google Analytics 4) – cea care, începând de anul viitor, va deveni singura versiune disponiblă de Google Analytics.
Vei învăța despre:
- Crearea și configurarea unei proprietăți de Google Analytics 4
- Rapoartele standard din Google Analytics 4
- „Explorările” din Google Analytics 4 sau modul în care poți construi rapoarte customizate
- Rapoartele „Advertising” care îți permit să înțelegi mai bine impactul activităților de marketing
- Alte scenarii practice prin care poți utiliza Google Analytics 4 pentru a genera insight-uri acționabile
11:00 - 11:30 Break
11:30 - 13:00
From Tik to Tok - Understanding the future of Social Commerce - Gina Georgiana Micu & Sabin Belusica, Httpool
- What's TikTok
- How to Tok - How to find your brand voice on Tik Tok - guiding principles for organic adoption; always on benefits; TikTok creative inspiration, cases
- The future of Social Commerce - What's Social Commerce / Stats and Projections / What to do in Q5 and beyond.
- Performance on Tik Tok - Session focused on ecommerce businesses from general Account Strategy to Campaign and Ad Group Strategies - tracking / targeting - about creatives.
13:00 - 14:00 Break / Lunch
14:00 - 15.30
Campaniile Performance Max pentru E-Commerce - Dragoș Smeu, Founder & Trainer Mavericks
Vom vorbi despre noile campanii Performance Max din Google Ads – ce sunt, cum funcționează și se afișează, best practices și metode de optimizare a acestora.
Curând se va face migrarea ireversibilă de la campanii de Shopping către campanii de Performance Max. Toate campaniile vor migra către Performance Max, așadar e important să te adaptezi schimbării.
- Anatomia unei campanii de Performance Max
- Best practices legate de setări
- Cum să structurezi o campanie de Performance Max
- Cum poți analiza rezultatele
- Ce acțiuni poți face pentru optimizarea campaniilor de Performance Max
15:30 - 16:00 Break
16:00 - 17:30
8 Sfaturi Practice pentru campanii de Facebook & Instagram Ads care aduc ROAS - Raluca Radu, Founder MTH Digital
- Bune practici în implementarea campaniilor de Facebook & Instagram Ads;
- Sfaturi practice de optimizare a campaniilor;
- Integrarea Facebook & Instagram Ads în strategia ta de digital marketing;
- Abordarea Multi-Touch Marketing Blueprint pentru campaniile tale de Facebook & Instagram Ads.
Beneficii și costuri
Ce câștigi și cât te costă participarea?
- Ai parte de 2 zile de cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing, adică nu mai puțin de 12 ore de conținut practic și direct aplicabil –> vei ști exact ce să faci ca să crești afacerea ta online;
- Trainerii au o experiență vastă în domeniu, sunt implicați activ în E-Commerce și Digital Marleting și nu sunt teoreticieni care povestesc din cărți –> înveți doar de la cei mai buni, #NoBullshit;
- Toate cursurile sunt axate pe cele mai importante aspecte pentru succesul unui magazin online –> dacă le respecți, ai toate șansele să fii unul din liderii pieței;
- La GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Comunitatea GPeC.
20 de locuri disponibile
198€ + TVA persoană
GPeC Trainings 23-24 Noiembrie | Exclusiv Online
- 8 module de curs detaliate, pline de exemple practice;
- cele mai importante Topic-uri pentru E-Commerce, dezbătute în cadrul GPeC Trainings;
- suportul de curs al fiecărui trainer;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Rezervă-ți locul la GPeC Trainings 23-24 Noiembrie!
Testimoniale
Ce spun cursanții edițiilor trecute despre GPeC Trainings
“Am aflat multe, chiar foarte multe informații noi și mi-am dat seama că știam puține despre Marketing, dar datorită cursului acum am o bază clară pe care construiesc. Numai gânduri bune din partea mea tuturor trainerilor!”
“Acest curs complex conține minimum 80% din ceea ce trebuie să știi atunci când vrei să deschizi un magazin online. Felicitări! Ați livrat mult peste așteptări și am un To Do List lung de implementat.”
“Foarte instructive toate calupurile de curs. Speakeri profesioniști și drăguți. O experiență foarte plăcută. Mulțumesc!”
“O experiență unică, am avut foarte multe lucruri de învățat de la oameni frumoși care, pe lângă informația în sine, ne-au transmis emoție și ne-au încărcat cu energie pozitivă.”
“În cei 7 ani de experiență în marketing online am participat la câteva cursuri / traininguri pe zona de marketing. Majoritatea proaste 🙁 Așa că am venit cu așteptări destul de mici legate de GPeC Trainings, dar am rămas impresionată de calitatea informației și de cât de pasionați sunteți! Felicitări și sper să ne revedem curând!”