Te așteptăm pentru înregistrare la Sala Mare (Ion Caramitru) a Teatrului Național București începând cu ora 08:00 AM pentru a evita traficul matinal și formarea de cozi la Registration.
Până la începutul Conferinței, ai timp să îți savurezi cafeaua și să faci networking în zona de Expo, unde te întâlnești cu o mulțime de furnizori de servicii E-Commerce și Marketing Online care te pot ajuta în business-ul tău.
Q&A cu Stejara Pircan (Senior VP eMAG) despre sectorul e-commerce din România în 2022:
- Evoluția comerțului online românesc în 2022 și estimările pentru final de an
- Provocările și oportunitățile magazinelor online în contextul economic actual
- Predicții privind Black Friday și Sezonul de Sărbători 2022 + trend-uri pentru 2023
- Ce își doresc consumatorii de la magazinele online?
- Serviciile care ajută consumatorii să ia mai repede decizia de cumpărare
- Cele mai vândute categorii de produse vs. categorii în scădere
Stejara Pircan
Senior VP eMAG
You’ve seen them before. Confusing and frustrating design patterns that seem to be chasing you everywhere you go, from one website to another. Perhaps it’s a disabled Submit button that never communicates what’s actually wrong, or tooltips that — once opened — always cover the input field just when you need to correct a mistake. They are everywhere and they are annoying, often tossing us from one dead-end to another, in something that seems like a well-orchestrated and poorly designed mousetrap.
In this talk, we’ll take a closer look at some frustrating design patterns in E-Commerce and explore better alternatives, along with plenty of examples and checklists to keep in mind when building or designing one.
We’ll look into mega-drop-down-hover-menus, disabled Continue buttons, newsletter boxes showing on first load, draconian password requirements, unusable sliders, poor inline validation, invisible tooltips, broken filters and, of course, parallax and scrolljacking — along with identifying buses and fire hydrants.
The insights are coming from usability tests and user research conducted by yours truly or our colleagues in the community. You’ll walk away with a packed toolbox of techniques that you’ll be able to apply to your projects right away.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Vitaly Friedman
UX Consultant & Co-Founder Smashing Magazine
Bucură-te de cafea și gustări delicioase în timp ce faci networking cu elita industriei E-Commerce & Digital Marketing.
Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
Why do some brands attract and retain new customers, where others fail?
When it comes to designing persuasive websites, apps or tools, it’s those that can turn initial engagement into habitual use that become the most successful.
Whether you represent a small business or a multinational organization, success depends on your ability to leverage specific consumer dynamics online.
In this talk, we’ll explore some of the most powerful psychological principles you’ll need to create habit-forming, engaging and rewarding interactions for your clients. From how to use endowed progress, sunk-cost fallacy and appointment dynamics, to processing fluency and dopamine loops, you’ll come away with a robust understanding of the principles, examples and tactics you can apply to keep your customers happy and coming back for more.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Nathalie Nahai
Bestselling Author & Psychology Expert
Have you ever prepared a campaign months before launch, only to see it fail in the first weeks? Have you ever had a great discount for a star product, yet your sales failed to increase?
The good news is that you’re not the only one. The better news is that, with a few simple tweaks, your promotional campaigns can go from good to great.
The presentation is based on real life examples of successful campaigns as well as on the lessons learned from several trials.
Cristi Movilă
General Manager VTEX Eastern Europe
Everybody loves data. And rightfully so. The right data helps you take better decisions.
But the wrong data? Well, that’s a totally different story… Poorly designed or executed user research produces wrong data. And consequently leads to bad decisions.
In this session Els highlights the most important pitfalls to be aware of when doing user research.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Els Aerts
User Testing & Usability Evangelist | AGConsult
Iei prânzul împreună cu Speakerii și cu cei mai importanți jucători din E-Commerce & Digital Marketing, iar apoi te bucuri de networking și socializare. Prânzul este asigurat doar pentru posesorii de bilete ALL INCLUSIVE.
CPCs and CACs are spiking across the board, while advertising giants like Google, Facebook & Microsoft are implementing more targeting options and automation while simultaneously removing many of the controls marketers have historically used to prevent wasted spend. This reality is a perfect storm that results in most marketers spending more and getting a LOT less.
Given this reality (and the relentless march toward more automation), having a deep understanding of account structures – and how to leverage them to achieve your goals – has never been more important.
In this session, we’ll dive deep into the essential account and targeting structures + how they can be used to prevent automation from running wild.
- Understand the common SEM account structures (alpha/beta, SKAG/STAG, Cascade etc.) – as well as the benefits and limitations of each
- Learn how to overlay new targeting data + options onto existing account structures to create robust, intent-driven campaigns
- Understand how different account & targeting structures impact various automated strategies and learn how to use scripts and rules to enable your campaigns to evolve while not running wild.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Sam Tomlinson
Digital Expert, Startup Advisor & Investor
Dialog deschis întrebărilor tale despre ultimele tendințe în e-commerce și transformarea digitală a marilor retaileri, internaționalizare, automatizare, marketing online și asigurarea convenienței clientului final:
- Cum să crești în e-commerce chiar și într-un context economic dificil?
- Evoluția costului vs. eficiența campaniilor de marketing online
- Metodele alternative de plată și de livrare cerute tot mai des de consumatorii online
- Cum se va transforma industria de e-commerce și retail în următorii ani?
- Care sunt tendințele pe care nu le putem ignora?
- Ce va căuta consumatorul viitorului atunci când va lua decizia de cumpărare?
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Cătălin Emilian (Country Manager RTB House), Ciprian Cazacu (Co-Founder & CEO easySales), Florin Toma (E-Commerce Manager DHL Express România), Ionuț Sabadac (VP Merchant Solutions TBI Bank), Vlad Stoica (Commerce Cloud Client Director Salesforce CEE).
Host: Raluca Radu (Founder MTH Digital)
Energizează-te cu o cafea și profită de socializare în cadrul GPeC Expo pentru a intra în contact cu principalii furnizori de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
In this session, Luke talks about how he finds real opportunities to boost conversion and sales in the world of eCommerce for his clients.
Many believe that CRO is predominantly A/B testing. Although that’s a staple in CRO, there are so many more areas to find real conversion wins, improve UX and deliver sales growth:
- How to customize everyday tools like Google Analytics and HotJar to narrow down on friction areas and CRO opportunities
- Category pages vs landing pages, what’s best experience to drive more sales?
- Speaking of category pages, how do you optimize them to improve conversion?
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Luke Carthy
E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion
What you’ll learn:
- How to get started with GTM
- What you can achieve with GTM
- 5 GTM implementations you can action right away
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Jon Quinton
Performance Marketing & Paid Media Specialist
- The obsessions of the successful
- The process used to create and roll-out high-performing business plans
- The common behaviors that underpin the success
- What you can do to ‘up your game’
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Robert Craven
Business Growth Consultant, Author & Speaker
Ziua de Conferință GPeC se încheie, dar te așteptăm la cină și socializare înainte de a afla Câștigătorii Anului în Comerțul Electronic Românesc în cadrul festivității Gala Premiilor eCommerce, ediția de 17 ani.
Încheiem GPeC SUMMIT cu cea de a XVII-a ediție anuală a Festivității Gala Premiilor eCommerce în cadrul căreia decernăm premiile magazinelor online înscrise în Programul GPeC Proficiency 2022, precum și premiile pentru cele mai bune companii din domeniu pentru anul în curs.
Totul în atmosferă de spectacol alături de Trupa Amadeus și Pavel Bartoș, amfitrionul Galei.
Începând cu ora 21:15 te așteptăm sus, pe Aria TNB – member of The Embassy – la GPeC Networking Party alături de elita industriei Digital din România. Evenimentul este exclusivist, doar pe bază de invitație nominală și pentru posesorii de bilete ALL INCLUSIVE.
Să fie networking, business opportunities și bucuria revederii până târziu în noapte! 🙂
Informații importante
- Cursurile se desfășoară în paralel, pe 6 paliere orare, de aceea vei putea să alegi max. 6 cursuri la care vei participa LIVE, dar vei primi înregistrările video ale tuturor celor 17 sesiuni ca să nu ratezi nimic din conținutul transmis;
- Nivelul tuturor cursurilor este Începător / Intermediar;
- Toate cursurile au loc exclusiv online și în limba română, iar orele din agendă sunt pentru București, România (EET – Eastern European Time | UTC + 2h);
- Pentru o experiență online optimă, îți recomandăm să ai o conexiune prin cablu la internet (nu wireless sau date mobile) și să ai activate webcam-ul și microfonul pentru a putea adresa întrebări și pentru a interacționa direct cu trainerii.
Realizarea planului de conținut și stabilirea bugetului necesar pentru promovare în social media- Alexandru Negrea, Founder Social Smarts
Vorbim despre cum se construiește, de la zero, un plan de conținut pentru o companie care vinde produse sau servicii, precum și despre cum se stabilește bugetul necesar pentru promovarea în Social Media, atât a conținutului de la pasul anterior (prin funnel-uri și nu numai), precum și direct a produselor și serviciilor din portofoliu.
Growth Hacking pentru E-Commerce – Toma Grozăvescu, Founder SMARTERS
Descoperă secretul de marketing al celor mai de succes startup-uri din ultimii ani și învață cum să-l aplici pentru o creștere accelerată și sustenabilă a magazinului tău online.
În acest curs vei învăța:
- Cum definesc marketingul oamenii din spatele creșterii accelerate a unor companii precum Uber, LinkedIn, Facebook ori Airbnb;
- Pârghii de creștere accelerată pe care nu le folosești (și cum să începi să o faci);
- Indicatorul intangibil care influențează cel mai mult vânzările și rata de conversie;
- Strategii și tactici de creștere aplicabile, testate pe piața din România;
Oamenilor le pasă mai puțin decât crezi de brandul tău – Bianca Lohan, Senior PPC Canopyst
Împreună vom învăța:
- Cum stabilești cine e publicul tău țintă
- Care sunt obiectivele potrivite pentru o strategie digitală de succes
- Ce tipuri de campanii putem folosi pentru a ne atinge obiectivul setat
- Ce metrici trebuie să urmărim, în funcție de obiectivul setat
- Cum putem construi o strategie bazată pe rațional și emoțional în Google Ads
- Cum ne adaptăm contextului actual prin intermediul strategiei digitale
- Care este impactul conținutului video într-o strategie omni-channel
- Cât de importantă este depășirea barierei Google Ads și cum putem crea o strategie integrată de marketing
- Secretele unei campanii de succes pentru unul dintre cele mai mari branduri de beauty din România
Branding, How To – Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
Cum să te promovezi eficient pe Instagram – Robert Dumitru, Head of Digital MTH Digital
- Statistici cheie și cifre pentru Instagram în România și în lume;
- Principalele funcționalități Instagram for Business și cum te poți folosi de ele pentru a publica conținut pe pagina de Instagram a magazinului tău online: trecerea la cont de Business, legarea contului de Instagram de pagina de Facebook, feed, Reels, IGTV, stories, bio, highlights, metrici cheie, folosirea Creator Studio și amplification tools;
- Cum creezi conținut pentru Instagram care să atragă buyer persona-ul magazinului tău online și să influențeze decizia de cumpărare;
- Cum setăm campanii Instagram Ads care aduc rezultate – targetare, placements, formate, creative, buget, metrici de măsurat;
- Sfaturi pentru campanii Instagram de succes – metrici, vizualuri, copywriting;
- Instagram Shopping și Instagram Shoppable Stories.
eMAG Seller Academy: eCommerce Growth Case Studies – Oana Antohe, Seller Growth Marketplace Director
Workshop dedicated to business owners that have their own online store
or a business on eMAG Marketplace, which is built on the model of case
studies, according to the methodology of some famous international
business schools.
Participants will discover in an interactive and dynamic session,
concrete examples of good practices and how customer experience
(delivery and return), range, content or prices influence the conversion
and sale in quality conditions. They will understand the reasons why the
decisions made by the sellers were necessary; They will try to find
their own solutions to the situations described and will be able to
compare their decisions in their business verticals with the real
decisions of the sellers presented in the case studies.
Performance excellence with Google Ads – Anabela Luca, CEO adLemonade
- Structura optimă a contului în funcție de obiective (ecommerce, lead gen, branding)
- Strategii de bidding performante
- Optimizări avansate în Search, Display, Discovery și YouTube Ads
- Exemple concrete de creștere a ROAS și ROI pe clienți reali
SEO pentru paginile de produs: Cum alegi produsele cu cel mai bun scor de oportunitate SEO și ce poți face pentru o mai bună poziționare a lor în Google – Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
- Cum alegi produsele “vedetă”, pe care este cel mai oportun să faci SEO;
- Ce poți face, practic, pentru optimizarea acestor pagini
- Cum măsori rezultatele și ROI
Curs Intensiv de Facebook Ads (partea a II-a) – Raluca Radu, Founder MTH Digital & Ștefan Hobjilă, Head of Graphic Design MTH Digital
- Care este ecosistemul Facebook – Facebook Ads Manager, Facebook Business Manager, Facebook Pixel, Facebook Events, Catalog, Publishing Tools, Insights etc.
- Care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile și să obții cele mai bune rezultate;
- Cum setăm campanii de Facebook Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
- Sfaturi pentru mesaje de succes în Facebook Ads, exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
- Sfaturi pentru vizualuri de succes în Facebook Ads.
EcommPlus: SuperKit pentru antreprenori – cum să câștigi vânzări și trafic online – Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
- Formule gata de aplicat pentru vânzări în magazinul tău online
- Cum să fii 100% sigur că magazinul tău vinde (fără să depinzi de Facebook Ads)
- Reguli de aur din vânzarea tradițională care iți aduc profit în online
- De la conținut, la trafic și vânzări: cum pregătești lead-urile pentru vânzări HOT
Product Marketing Focused on ROI – Daniel Ene, SEO Growth Hacker MOLOSO
- Marketing pe categorii vs marketing pe produs
- Cum facem analizele de produs
- Cum identificam produsele performante
- Cum categorisim tipurile de produse in functie de performanta lor
- Cum prioritizam marketingul de produs
- Cum identificam produsele neperformante
- Content pruning
- Cum mutam autoritatea SEO din site spre produsele performante
- Cum atragem trafic organic pe produsele performante
- Cum scalam marketingul de produs
Curs Intensiv de Facebook Ads (partea I) – Raluca Radu, Founder MTH Digital & Ștefan Hobjilă, Head of Graphic Design MTH Digital
- Care este ecosistemul Facebook – Facebook Ads Manager, Facebook Business Manager, Facebook Pixel, Facebook Events, Catalog, Publishing Tools, Insights etc.
- Care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile și să obții cele mai bune rezultate;
- Cum setăm campanii de Facebook Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
- Sfaturi pentru mesaje de succes în Facebook Ads, exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
- Sfaturi pentru vizualuri de succes în Facebook Ads.
10 Super Sexy Dashboards în Google Data Studio pentru Magazine Online – Liviu Taloi, Data Insights Manager DWF
În această sesiune vei analiza împreună cu Liviu cele mai importante date din Google Analytics și vei afla cum să iei decizii de business rapid si înțelept.
- Vei afla rețeta secretă din spatele acestor dashboard-uri și vei putea să le implementezi chiar tu
- Vei lua decizii de business pe studiile de caz prezentate
- Vei afla cum poți măsura exact eficiența campaniilor tale de Marketing Online
- Vei putea face o radiografie a “sănătății” cifrelor proprii din Google Analytics
RGR – Retururi, Garanții și Recenzii: Cele mai fierbinți probleme juridice ale magazinelor online – Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
Lămurim împreună aspecte despre:
- Dreptul de retur al consumatorilor – întrebări și situații frecvente
în E-Commerce - Toate produsele beneficiază de garanție… DAR care este și cum e
interpretată garanția legală, garanția comercială sau de vicii ascunse? - Noile modificări legislative propuse de ANPC – cine poate primi amendă
de 2% din cifra de afaceri / principalele schimbări aduse.
Informații importante
- Cursurile se desfășoară în paralel, pe 6 paliere orare, de aceea vei putea să alegi max. 6 cursuri la care vei participa LIVE, dar vei primi înregistrările video ale tuturor celor 17 sesiuni ca să nu ratezi nimic din conținutul transmis;
- Nivelul tuturor cursurilor este Începător / Intermediar;
- Toate cursurile au loc exclusiv online și în limba română, iar orele din agendă sunt pentru București, România (EET – Eastern European Time | UTC + 2h);
- Pentru o experiență online optimă, îți recomandăm să ai o conexiune prin cablu la internet (nu wireless sau date mobile) și să ai activate webcam-ul și microfonul pentru a putea adresa întrebări și pentru a interacționa direct cu trainerii.
Curs Intensiv de User Experience & Optimizarea Conversiilor (partea I) – Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
Vom analiza cele mai frecvente greșeli de UX și Marketing Online întâlnite la magazinele online și vei învăța concret cum să optimizezi elementele esențiale din paginile site-ului (de la Homepage până la Checkout), în așa fel încât să crești rata de conversie și să vinzi mai mult.
Totul cu exemple practice și tips & tricks aplicabile imediat.
SEO – From Zero To Hero (partea I) – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
Vom vorbi despre:
- Cum funcţionează Google, respectiv noţiunile de crawling, indexing şi ranking;
- Optimizarea tehnică, aducând în discuţie subiecte precum viteza de încărcare, erorile de server şi sitemap-urile XML;
- Content Marketing, inclusiv targetarea cuvintelor cheie, tehnici de Copywriting şi utilizarea imaginilor;
- Importanţa link-urilor şi tactici pentru folosirea strategică a link-urilor în site.
10 moduri de a crește Customer Lifetime Value în eCommerce – Valentin Radu, CEO Omniconvert
Chiar dacă toată lumea știe cât de important este nu doar să aduci clienți, ci să îi faci să cumpere din nou, doar câteva companii măsoară CLV și mai puține au cunoașterea de a îmbunătăți CLV.
Știm cu toții cine dă totul în centrarea pe client: Amazon reușește să faca 9 din 10 clienți să se întoarcă și să cumpere din nou.
Acest lucru arată clar: CLV-ul ar trebui să fie steaua nordului pentru orice companie de comerț electronic care are ambiții serioase.
În această sesiune, voi împărtăși 10 moduri aplicabile de mâine pentru a crește customer lifetime value-ul pentru magazinele online.
Curs Intensiv de User Experience & Optimizarea Conversiilor (partea a II-a) – Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
Vom analiza cele mai frecvente greșeli de UX și Marketing Online întâlnite la magazinele online și vei învăța concret cum să optimizezi elementele esențiale din paginile site-ului (de la Homepage până la Checkout), în așa fel încât să crești rata de conversie și să vinzi mai mult.
Totul cu exemple practice și tips & tricks aplicabile imediat.
SEO – From Zero To Hero (partea a II-a) – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
Vom vorbi despre:
- Cum funcţionează Google, respectiv noţiunile de crawling, indexing şi ranking;
- Optimizarea tehnică, aducând în discuţie subiecte precum viteza de încărcare, erorile de server şi sitemap-urile XML;
- Content Marketing, inclusiv targetarea cuvintelor cheie, tehnici de Copywriting şi utilizarea imaginilor;
- Importanţa link-urilor şi tactici pentru folosirea strategică a link-urilor în site.
Google Analytics 4 – O nouă eră în analiza datelor pentru site-uri web și aplicații mobile – Eugen Potlog, Chief Optimizer UX Studio
Acest curs este o introducere în Google Analytics 4. În cadrul cursului vei înțelege de ce este important Google Analytics 4 acum și în viitor, cum diferă față de Google Universal Analytics și ce face acest instrument atât de puternic. Iată câteva dintre ariile care vor fi acoperite în curs:
- Ce este Goolge Analytics 4 și ce trebuie să faci acum?
- Cum diferă Google Analytics 4 de Google Universal Analytics?
- Care sunt avantajele și noutățile aduse de Google Analytics 4, și ce îl face atât de bun?
- Familiarizare cu interfața Google Analytics 4
- Rapoartele disponibile în Google Analytics 4
- Toate sesiunile speakerilor internaționali sunt LIVE, iar fiecare prezentare este urmată de un modul de 10 minute de Q&A. Așadar, pregătește-ți întrebările pe care le ai pentru fiecare speaker în parte!
- Evenimentul are loc exclusiv online și în limba engleză, iar orele din agendă sunt pentru București, România (EET – Eastern European Time | UTC + 2h);
- Pentru o experiență online optimă, îți recomandăm să ai o conexiune prin cablu la internet (nu wireless sau date mobile) și să te conectezi de pe laptop / desktop (un ecran mai mare decât al telefonului mobil) pentru a fi lizibile cu ușurință slide-urile prezentate.
Te așteptăm să te conectezi online începând cu ora 12:30 pentru a petrece întreaga zi împreună cu un line-up de speakeri internaționali #WOW! Până la începutul speech-urilor, vei avea timp să intri în atmosfera GPeC, să schimbi cărți de vizită online și să faci networking cu ceilalți colegi în aplicația de eveniment.
Ia-ți cafeaua lângă tine și pregătește-te de peste 7 ore de content relevant și inspirațional – all LIVE, fără sesiuni pre-înregistrate! #CraftedToInspire #eCommerce #DigitalMarketing
- The one and ONLY job your funnel has to perform is to generate the leads you need for your business – If bringing in leads is a crucial part of your job, you have to make sure your funnel is doing this ONE specific job, and nothing else.
- Why people just aren’t into your funnel: The BIGGEST, most common mistakes businesses make with their ads, landing pages and email sequences in their funnel, and how to fix them right now so your funnel does the job it’s meant to be doing.
- The 4 most important steps in a high-converting funnel: The EXACT funnel I use for my own business (including a peek at the campaigns we’re currently running and my clients’), so you can set it up for your own business in a matter of days.
Talia Wolf.
Conversion Optimization Specialist | GetUplift
Nobody wakes up in the morning hoping to finally create a new account that day. Web forms don’t have a decent reputation, and rightfully so. Very often they are inaccessible and difficult to use, with awkward live validation and notorious error messages, not to mention painful dropdowns like a country selector, a birthday date-picker starting from 2021, a tiny newsletter checkbox, a disabled copy-paste for email verification, disabled “submit” buttons and horrendously evil CAPTCHAs in the disguise of street signs and crosswalks.
Whenever an eCommerce user will interact with the interface, it will happen via some sort of a web form.
In this session, we’ll learn common pain points that customers experience way too frequently, how to solve them, and how to create an interface that excels at getting the information from the customer in a way that’s friendly, accessible and obvious — helping conversion and business KPIs along the way.
Keep in mind: you won’t be able to unsee the things you’ll see in this session. You’ll leave with a toolbox of practical techniques that you’ll be able to apply to your work right away.
Vitaly Friedman.
Co-Founder Smashing Magazine & UX Consultant
Scurtă pauză de dezmorțire și de interacțiune cu ceilalți participanți, schimb de cărți de vizită online în platforma de eveniment, mesaje private cu ceilalți participanți sau discuții în cerc restrâns în zona de Social Lounge – toate fac parte din experiența GPeC SUMMIT Online.
Google Analytics is undergoing a metamorphosis. Analytics as you know it, is going to change. Actually, the change is already happening.
GA4P is the biggest thing to happen in Analytics in a decade! Despite the PR from GA about this ‘upgrade’, it is not a carbon copy of Universal Analytics. It is a completely new model and will impact everything we do around reporting.
This seismic shift is going to impact us all. Every single website that uses GA is going to have to adapt, migrate and learn how to use the new platform.
In our short session, we want to help you understand the opportunities of this new platform. Sharing, what we think, are some of the key gems in GA4P, and highlight features that can customize your insights and help us make better decisions about our website and marketing activity.
To help digest this change, and help you navigate through the journey of using GA as you know it, to the new GA4P model, we will walk you through a roadmap. This will cover the steps and questions you should be asking yourself, and how to approach the migration.
This roadmap will be shared with you at the end of the session.
Jill Quick.
Digital Marketing | The Coloring in Department
Does a well-placed swear word make your copy more persuasive? Will being completely unoriginal make you more compelling? What cognitive biases can you use to your advantage (and which are currently working against you)?
Plato once described rhetoric (persuasive writing and speaking) as “the art of ruling the minds of men”.
In this session, you’ll learn the ancient art (and science) of rhetoric, which you can use to: craft more persuasive website copy, design more compelling websites, write more influential emails, and otherwise “rule the minds of men”.
Shanelle Mullin.
Experimentation & Analysis Specialist
In the marketing mix, Content Marketing tends to be chalked up as “unmeasurable”. This just isn’t true.
In this talk, Alex Birkett, Co-Founder of Content Marketing agency, Omniscient Digital, will walk you through a two part process for modeling and attributing content marketing ROI. By the end of the talk, you’ll understand how to build a content growth model to predict the upside of your program as well as setting up Analytics and reporting to make sure you’re getting the results you’re expecting.
Alex Birkett.
Co-founder Omniscient Digital
Scurtă pauză de dezmorțire și de interacțiune cu ceilalți participanți, schimb de cărți de vizită online în platforma de eveniment, mesaje private cu ceilalți participanți sau discuții în cerc restrâns în zona de Social Lounge – toate fac parte din experiența GPeC SUMMIT Online.
Most E-Commerce brands rely on Facebook and Google ads for the majority of their revenue. What if you use paid ads to build a community of loyal & repeated customers that will exist long after Facebook and Google? 😉
Jordan West.
E-Commerce Investor & Marketing Agency Owner
Most analytics happens after all the money has been spent, and then it often lacks a strategic impact. It does not have to be this way. We have access to an incredible wealth of permission-based data, invaluable tools, and intelligent algorithms. The challenge is imagination.
In his forward-thinking keynote, Avinash will share what it takes to dramatically re-imagine the influence data can have, before, during, and after you spend money, to deliver a competitive advantage via Marketing. He will help you translate his “smart clusters” framework in a way in which you can activate data’s value, faster & smarter.
Avinash’ 60 minutes talk will be followed by a 30 minutes Triple A Session –> Ask Avinash Anything #AOnceInALifetimeOpportunity
Avinash Kaushik.
Best Selling Author & Digital Marketing Evangelist
Great marketing doesn’t feel like marketing. But much of what we experience favours a low IQ approach: like those awful emails asking for a 15-minute call, followed by five more emails “bumping” it to the top of your inbox because you might have missed it. We didn’t miss it, we simply don’t want it.
The Marketing IQ Manifesto is a new methodology for creating marketing that matters. It embraces diversity, choosing extra, and being real, resulting in high-converting experiences that respect our audience’s needs and who they are.
In this actionable and entertaining talk, Oli will show you:
- The 6 elements of Marketing IQ: Spatial Ability (conversion-centered design), Language Ability (conversion copywriting), Mathematical Ability (analytics & data), Memory Ability (repeatable processes & optimization), Emotional Intelligence and Strategic Thinking;
- The guiding principles of a high-IQ marketer;
- And the MIQ Checklist which encapsulates your actionable guide to intelligent growth for your business.
Oli Gardner.
Marketing & Conversion Optimization | Unbounce