curs google ads search shopping display youtube performance max

Te așteptăm la un curs practic de Google și Youtube Ads

De multe ori în cadrul evenimentelor GPeC, am primit întrebări și cereri legate de organizarea unui curs dedicat, intensiv și cât mai practic de Google Ads - Performace Max, Search, Display, Shopping, Youtube și Demand Gen. Așa a venit ideea Cursului Intensiv de Google Ads & YouTube Ads. Acest curs a fost susținut și online de-a lungul timpului, dar pentru a ne asigura de componenta sa practică, noi credem foarte mult în organizarea sa offline, live, de această dată în București.

Cursul este limitat la maximum 15 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 15 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Google Ads care să genereze rezultate și ROAS cât mai amre.

Cursul Practic de Google & Youtube AdsAds din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Google Ads, adică nu mai puțin de 12 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Google Ads – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.

15

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

8

module

de curs detaliate

12

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul Intensiv de Google & YouTube Ads GPeC Trainings

Vei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Google care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile de Performance Max, Search, Display, Youtube, Demand Gen sau Shopping dintr-un cont de Google Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate. Vei învăța cum să gândești de la A la Z o strategie de Google Ads care să îți genereze rezultatele pe care le urmărești. 

  • Care este ecosistemul Google Ads - trackingul conversiilor, legarea contului de Google Ads cu Google Analytics, turul interfeței și instrumente care fac parte din contul Google Ads;
  • Cum setăm campanii de Google Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
  • Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
  • Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
  • Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Google Ads

... sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Google & YouTube Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.

 

Agenda Cursului de Google & YouTube Ads

Cursul intensiv și practic de Google & YouTube Ads GPeC Trainings se va desfășura exclusiv offline, live, fizic în București

Ziua 1

Google Ads Fundamentals, Search & Shopping

09:00 – 09:30 Registration, Intro & Welcome Coffee & Tea


09:30 – 11:00 Bazele Google Ads. Ecosistemul Google Ads.

  • Google facts & figures și prezentarea pe scurt a tipurilor de reclame Google Ads și a rețelelor Google - trecere în revistă Google Performance Max, Google Search, Google Display, Google Demand Gen, Google Shopping Ads și Youtube Ads;
  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Google Ads – Google Ads, Google Managed Account, Google Merchant Center și trackingul Google Ads în GA4;
  • Trackingul în Google Ads și importanța acestuia;
  • Strategii de bidding în Google Ads și folosirea acestora pentru rezultate optime;
  • Structura contului de Google Ads;
  • Scurtă trecere în revistă a interfeței Google Ads;
  • Funnelul de marketing online și tipuri de campanii Google Ads pentru fiecare fază din funnel - primii pași în strategia contului Google Ads.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Google Search Ads

  • Google Search Ads from 0 to Hero - principalele setări ale campaniilor;
  • KPI și instrumente specifice campaniilor de search - Auction Insights, Search Terms, Keyword Matchtypes, Quality Score, Optimization Score, Ad Strength, Impression Share - și modul în care acestea ne ghidează în setarea unei campanii;
  • Cum se setează o campanie de Google Search Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Sesiune practică;
  • KPI importanți în optimizarea Google Search Ads;
  • Sfaturi practice de copywriting pentru Google Ads.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Google Shopping Ads

  • Google Merchant Center - interfață, setări, prezentare;
  • Cum se setează o campanie de Google Shopping Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Principalele setări ale unei campanii de Google Shopping Ads;
  • KPI importanți în optimizarea Google Shopping Ads;
  • Rapoarte Google Shopping Ads care ne ajută pentru optimizarea performanței campaniilor;
  • Exercițiu practic;
  • Sfaturi practice pentru denumirea produselor din website pentru o bună optimizare în Shopping Ads.

15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Google Performance Max

  • Principalele setări ale unei campanii Google Performance Max;
  • Principalele formate de campanii Google Performance Max și demonstrarea acestora;
  • Exercițiu practic;
  • Rapoarte Google Performance Max care ne ajută pentru optimizarea performanței campaniilor;
  • Sfaturi practice pentru setarea corectă a campaniilor Google Performance Max.

Ziua 2

Google Display, Google Demand Gen, Youtube Ads și Strategia campaniilor

09:00 – 09:00 Registration, Warmup & Welcome Coffee & Tea


09:30 – 11:00 Google Display & Demand Gen Ads

  • Posibilități de targetare a audienței în Google Display Ads;
  • Principalele formate de reclame de display;
  • Setarea unei campanii Google Display Ads sau Demand Gen de la A la Z;
  • Exercițiu practic;
  • Sfaturi practice pentru vizualuri și creative de succes.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Youtube Ads

  • Posibilități de targetare a audienței în Youtube Ads;
  • Principalele formate de Youtube Ads și recomandări legate de folosirea fiecărui tip de format;
  • Setările campaniei de Youtube Ads de la A la Z;
  • Strategii de bidding pentru Youtube Ads;
  • Exercițiu practic;
  • Sfaturi practice pentru reclame video de succes în funcție de tipul de campanie Youtube Ads.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Urmărirea campaniilor Google & Youtube Ads în GA4 și optimizarea acestora

  • Urmărirea corectă a campaniilor de Google ads în GA4;
  • Optimizarea campaniilor Google & Youtube Ads pentru fiecare tip de obiectiv - pentru a genera Awareness, Trafic, ROAS/ROI maxim, cost per achiziție client minim;
  • Folosirea de reguli și scripturi;
  • Gândirea unei strategii Google Ads.

15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Exerciții practice de gândire a strategiei Google & Youtbe Ads, de setare și optimizare campanii

  • Exercițiu de gândire a strategiei de Google Ads și feedback;
  • Rafinarea campaniilor setate și feedback;
  • Exercițiu practic de optimizarea a unui cont existent de Google Ads.

BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Google Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea. 

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 2 zile de curs practic de Google & YouTube Ads, adică nu mai puțin de 12 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
  • trainerul are peste 19 ani de experiență practică vastă în domeniu, este implicată activ în domeniu și nu este doar teoretician –> înveți doar de la cei mai buni;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.

 

 15 locuri disponibile

349 € + TVA persoană

Pret cu TVA aproximativ: 415,31 

Curs Intensiv de Google Ads

  • 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.

Trainer: Raluca Radu

CEO & Founder MTH Digital

Raluca Radu este CEO & Founder al agenției de digital marketing full-service MTH Digital și trainer de marketing online din 2015. Având o experiență de peste 19 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca are la activ peste 4000 de cursanți la cursurile ei de digital marketing. Pe lângă activitatea din cadrul agenției, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de digital, fiind trainer și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri care vor să crească în e-commerce și în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, social media, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață și creșterea business-urilor OLX.ro și ANSWEAR.ro, pentru a numi doar 2 dintre proiectele ei de succes.