Raluca Radu MTH Digital speaker GPeC

Curs 100% practic de Google Analytics 4

Este pentru tine cursul de Google Analytics 4 (GA4)?

Răspunsul este cu siguranță DA dacă:

  • Ești antreprenor, digital marketer sau stakeholder într-o companie cu prezență online, atât din E-Commerce cât și industrii cu obiective de colectare de lead-uri (servicii, distribuție, etc.)
  • Lucrezi în digital marketing și trebuie să iei decizii care să ducă la îmbunătățirea rezultatelor promovării online sau să monitorizezi performanțele campaniilor în mod corect
  • Ești responsabil de creșterea business-ului prin componenta de digital și trebuie să raportezi performanțele investițiilor din digital marketing?
  • Vrei să asiguri continuitate a datelor pe care le folosești pentru a înțelege și actualiza profilul clienților tăi, canalele cele mai performante de marketing, oportunitățile de promovare pe noi canale și Return on Investment-ul generat de fiecare canal în parte?

15

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

8

module

de curs detaliate

12

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul Intensiv de Google Analytics 4 GPeC Trainings?

Cursul de Google Analytics 4 GPeC Trainings acoperă atât explorarea practică a noii interfețe Google Analytics cât și contextul macro al schimbării pe care Google îl aduce în business-urile care folosesc acest instrument de colectare de date. Această viziune de ansamblu te asigură că vei înțelege cum poți face trecerea către folosirea GA4 în mod etapizat și logic, dar și cum să folosești această interfață la potențialul ei real, cu beneficii pentru deciziile de business sau marketing pe care le iei în urma analizei datelor.

Vei trece prin pașii esențiali: 

  • întregul proces de setare a unui cont Google Analytics 4
  • crearea și modificarea rapoartelor pentru a-ți răspunde la întrebările de business
  • aplicarea implementărilor pe contul propriu

La finalul cursului, vei vedea datele despre vizitatorii site-ului tău înregistrate în Google Analytics 4 și vei fi pregătit pentru 1 iulie 2023, când Google Universal Analytics nu va mai procesa date.

Agenda Cursului Intensiv de Google Analytics 4

Ziua 1

08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 - 11:00

Google Analytics background: scurt istoric al versiunilor GA, context de utilizare pentru E-Commerce, B2B, site-uri de prezentare (cu exemple aplicate pe participanți)Timeline tranziție către Google Analytics 4: etapele tranziției, condiții de transfer de date între versiuni, metode de păstrare a datelor din Google Analytics Universal, schimbările macro aduce de GA4 ca viziune asupra colectării și procesării de date.


11:00 - 11:30 - Coffee Break


11:30 - 13:00

Terminologia Google Analytics: metrici, dimensiuni, events, conversions și exemple pe fiecare categorie 


13:00 - 14:00 Lunch


14:00 - 15:30

Principalele diferențe între Universal Analytics și Google Analytics 4 cu exemplificare concretă într-un cont demo și în conturile participanților


15:30 - 16:00 - Coffee Break


16:00 - 17:30

Exerciții practice de aplicare contextuală a datelor din Google Analytics în definirea unui buyer persona, identificarea unor probleme de User Experience, segmentarea audiențelor targetate în campaniile de marketing online.

Ziua 2

08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 - 11:00

Google Tag Manager basics: cum ne ajută acest instrument în relația cu Google Analytics, setarea unui tag, trigger și definirea unei variabile în Google Tag Manager și explicarea conexiunii dintre ele

Exercițiu practic: setarea unui tag pentru urmărirea unei acțiuni pe baza unui website pe un exemplu din partea participanților


11:00 - 11:30 Coffee Break


11:30 - 13:00

Setare de la A la Z a unui cont Google Analytics 4 pentru E-Commerce respectiv un business cu obiectiv de generare de lead-uri


13:00 - 14:00 Lunch


14:00 - 15.30

Identificarea rapoartelor principale din Google Analytics Universal și echivalentele lor în Google Analytics 4

Setare Funnel Report & Free Form report pe un caz concret de tip E-Commerce, respectiv business cu obiectiv de generare de lead-uri


15:30 - 16:00 Coffee Break


16:00 - 17:30

Q & A aplicat pe cazurile concrete prezentate de participanți

Beneficii și costuri

Cu ce vei pleca de la Cursul Intensiv de Google Analytics 4 GPeC Trainings?

Vei înțelege termenii și ecosistemul Google Analytics mai clar și vei putea discerne fără probleme ce tipuri de date și rapoarte sunt cu adevărat utile pentru afacerea ta. Vei și cum să faci setări fundamentale pentru propriul cont Google Analytics și ce poți cere echipelor de digital cu care lucrezi.

Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.

 

 15 locuri disponibile

349 € + TVA persoană

Pret cu TVA: 415,31 €

Curs Google Analytics 4

  • 8 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu MTH Digital speaker GPeC

Raluca Radu

Founder & CEO MTH Digital

Raluca Radu este CEO și Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.