Este pentru tine cursul de introducere în Social Media?
Indiferent de domeniu, prezența un brand în Social Media a devenit o condiție obligatorie. Tocmai de aceea, ocupația de ”Social Media Specialist” este tot mai căutată, iar unele companii și-au înființat chiar și departamente specializate numai pentru această ramură a marketingului.
Răspunsul la întrebarea de mai sus este cu siguranță DA dacă:
- Ești la început de drum și vrei să începi o carieră în domeniu
- Activezi deja în Marketing și Comunicare și ai nevoie să-ții consolidezi cunoștințele cu privire la această ramură a Marketingului, Social Media
- Ești antreprenor și vrei să afli cum poate contribui Social Media la creșterea afacerii tale
- Lucrezi într-o companie care are nevoie de oameni pregătiți, cu cunoștințe vaste despre comunicarea în Social Media
15
locuri
disponibile la curs
2
zile
de curs practic
10
module
de curs detaliate
11
ore
de conținut pur și direct aplicabil
Subiecte dezbătute
Ce vei primi la Cursul de introducere în Social Media?
Urmând cursul ”Primii pași în Social Media”, vei afla:
- DE CE este important să ai prezență în Social Media
- UNDE este recomandat să ai prezență în Social Media, în funcție de domeniul de activitate al companiei. Vom aprofunda platformele Facebook, Instagram, Youtube și TikTok.
- CE tip de conținut se potrivește cel mai bine pe fiecare platformă.
- CUM să creezi o strategie de Social Media într-un mod eficient și care să aducă rezultate.
Cursul este structurat pe 2 zile x 5,5 ore intense de informații prețioase despre Social Media, cu aplicabilitate imediată pentru planurile tale. Vei avea ocazia nu numai să înveți despre noutățile din Social Media și ce poate oferi fiecare platformă în parte, ci și cum să creezi o strategie de Social Media, astfel încât acest canal de marketing să devină unul profitabil.
Agenda Cursului de Introducere în Social Media
Ziua 1
08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:00 - 11:00
- Cifre și statistici despre Social Media din România
- Tipuri de consumatori și audiențe în Social Media
- Cunoașterea termenilor folosiți în Social Media
- Facebook: cum putem folosi această platformă astfel încât să obținem cât mai multe beneficii pentru business
- Facebook Business Suite și planificarea conținutului
- Indicatori de performanță pe care trebuie să îi urmărim pe Facebook
- Identificarea tipurilor de conținut și abordări posibile în comunicare cu exemple de Așa Da și Așa Nu
11:00 - 11:30 - Coffee Break
11:30 - 13:00
- Modalități de promovare prin intermediul Facebook: Facebook Groups și Boost posts
- Sfaturi practice pentru comunicarea prin intermediul Facebook
- Studiu de caz - discuție liberă
- Instagram: crearea unui cont de business și a unui profil optimizat
- Aprofundarea platformei și a tipurilor de conținut: Instagram Explore, Feed, Insta Story și Instagram Reels.
- Strategia Hashtag-urilor: cum le folosim și de ce?
- Tipuri de conținut și exemple din piață pentru Feed posts, Instastory și Reels
- Identificarea indicatorilor de performanță pe care trebuie să îi urmărim pe Instagram
- Instagram Shopping: ce este și cum îl putem folosi pentru business-ul nostru
- Influencer Marketing ca parte din strategie de Social Media: research și alegerea influencerilor potriviți pentru o campanie.
- Setarea obiectivelor unei campanii cu influenceri și identificarea KPI-ilor pentru analizarea rezultatelor
- Implementarea unei campanii cu influenceri și analizarea rezultatelor
- Importanța briefului în comunicare cu exemple concrete
13:00 - 14:00 Lunch
14:00 - 16:00
- Youtube: cum integrăm acest canal în strategia de comunicare. Cunoașterea platformei și a avantajelor pe care aceasta le poate oferi.
Ziua 2
08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:00 - 11:00
- Tiktok: cifre și statistici din piață.
- Cum transformi Tiktok într-un canal profitabil pentru brandul tău
- Cunoașterea interfaței TikTok
- Tipuri de conținut
- Exemple de bune practici din România și din Internațional
- Exercițiu practic
11:00 - 11:30 Coffee Break
11:30 - 13:30
13:30 - 14:30 Lunch
14:30 - 16.00
- Integrarea comunicării din Social Media cu celelalte canale (blog, newsletter)
- Utilitatea unui blog nu doar pentru SEO, ci și pentru creșterea engagementului în Social Media.
- E-mail marketing: de ce este important să avem e-mail marketing, cum creștem baza de date de abonați, ce comunicăm și câte mesaje este recomandat să trimitem lunar.
- Cum să creezi un buyer persona astfel încât să formulezi mesajul potrivit publicului căruia te adresezi pe fiecare platformă
- Strategia de Social Media: setarea obiectivelor, planificare și implementare
- Metoda S. M. A. R. T. [Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound]
- Exercițiu practic: creionarea unei strategii de Social Media
Beneficii și costuri
Cu ce vei pleca de la Cursul de Introducere în Social media GPeC Trainings?
Vei contura, în 2 zile de exerciții practice și informații concrete, un plan social media coerent și vei putea lua, în mod informat, decizia de a-ți extinde comunicarea pe noi canale potrivite brandului/companiei tale.
Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.
15 locuri disponibile
249 € + TVA persoană
Pret cu TVA: 296,31 €
Curs Introducere în Social Media
- 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
- suportul de curs al fiecărui trainer;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Trainer: Raluca Radu
Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital
Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
Georgiana Pană
Marketing Manager ANSWEAR și Digital Marketing Manager MTH Digital