
Te așteptăm la un curs practic de Facebook & Instagram Ads
La cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem , am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic și intensiv de Facebook Ads și Instagram Ads. Așa a venit ideea Cursului de Facebook & Instagram Ads pe care îl vom susține pentru prima oară în București, fizic, offline, live.
Cursul este limitat la maximum 10 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 15 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Facebook Ads care să genereze rezultate și ROAS pozitiv.
Cursul Practic de Facebook & Instagram Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Facebook Ads, adică nu mai puțin de 9,5 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Facebook și Instagram Ads – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.
10
locuri
disponibile la curs
2
zile
de curs practic
7
module
de curs detaliate
9,5
ore
de conținut pur și direct aplicabil
Subiecte dezbătute
Ce vei primi la Cursul de Facebook & Instagram Ads GPeC Trainings
Vei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Facebook și Instagram care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile dintr-un cont de Facebook Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.
- Care este ecosistemul Facebook – Facebook Ads Manager, Facebook Business Manager, Facebook Pixel, Facebook Events, Catalog, Publishing Tools, Insights etc.
- Care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile și să obții cele mai bune rezultate;
- Cum setăm campanii de Facebook și Instagram Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
- Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
- Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
- Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Facebook Ads
...sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Facebook & Instagram Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.

Agenda Cursului de Facebook & Instagram Ads
Cursul practic Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings se va desfășura exclusiv offline, fizic, live în București
Ziua 1
Facebook & Instagram Ads from Zero to Hero
09:30 – 10:00 Registration, & Welcome Coffee, Tea & Croissants
10:00 – 11:30 Bazele Meta Ads - Prezentarea Ecosistemului și principalelor componente:
- Facebook & Instagram facts & figures: scurtă trecere în revistă a utilizatorilor de Facebook din România și a evoluției rețelei sociale;
- Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
- Cum se setează corect Facebook Pixel și Events și cum ne putem folosi de acestea pentru optimizarea campaniilor noastre. Utilizarea Facebook Pixel Helper;
- Tipuri de reclame Facebook & Instagram Ads pe scurt - Boost Post, Single Image, Single Video, Carousel, Collection Ads, Catalog Sales;
11:30 – 12:00 Coffee Break
12:00 – 13:30 Facebook Ads – Pașii principali ai setării campaniilor și targetării audienței:
- Cum se setează o campanie de Facebook / Instagram Ads în funcție de obiectivele noastre;
- Targetare în Meta Ads – criterii de targetare. Core Audiences, Custom Audiences, Lookalike audiences, Advantage+. Crearea de noi audiențe;
- Facebook & Instagram Placements de la Feed la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
- Principalele formate standard de creative și reclame Facebook Ads și modul de folosire al acestora în funcție de obiectivele noastre de promovare.
13:30 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:30 Turul interfeței Meta Ads și exercițiu practic de setare a campaniilor
- Structura contului de Facebook Ads Manager și turul interfeței Facebook Business Manager și Facebook Ads Manager;
- Exerciții practice de setare Meta Ads și feedback.
15:30 – 16:30 Coffee Break
16:30 – 17:30 Bune Practici pentru campanii Facebook Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes:
- Anatomia ad-ului perfect – sfaturi practice de creație și copywriting;
- Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Facebook & Instagram Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea.
Ziua 2
Strategia Meta Ads pentru Atingerea Obiectivelor de Promovare
09:30 –10:00 Warmup & Welcome Croissants, Coffee & Tea
10:00 – 11:30 Gândirea strategiei de Meta Ads și a Bugetului de Promovare prin Facebook și Instagram
- Strategia Facebook & Instagram Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook & Instagram Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;
- Gândirea strategiei de Meta Ads și idei de structurare a contului de Meta Ads;
- Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
- Exercițiu practic de creare a bugetului Meta Ads;
- KPI pentru Facebook și Instagram Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics;
- Folosirea UTM-urilor pentru urmărirea corectă a campaniilor de Facebook și Instgram ads în Google Analytics.
11:30 – 12:00 Coffee Break
12:00 – 13:30 Optimizarea campaniilor Meta Ads
- Folosirea rapoartelor GA4 pentru urmărirea și optimizarea campaniilor de Facebook & Instagram Ads.
- Optimizarea campaniilor Facebook Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
- Folosirea Breakdown pentru a găsi oportunități de optimizare a campaniilor;
- Split tests;
- Automated Rules pentru managementul campaniilor Facebook Ads;
- Audience Overlap & Saturation, rapoarte utile pentru optimizarea campaniilor Meta Ads;
- Standard & Custom Reports pentru Facebook Ads;
- Checklist de optimizări în contul de Meta Ads;
- Modalități de scădere COCA și creștere ROAS în campaniile de Facebook Ads;
- Idei de optimizare a campaniilor.
13:30 – 14:30 Lunch
14:30 – 16:00 Gândirea unei strategii full-funnel si multichannel pe framework-ul See - Think - Do - Care
Beneficii și costuri
Ce câștigi și cât te costă participarea?
- ai parte de 2 zile de curs practic de Facebook & Instagram Ads, adică nu mai puțin de 9,5 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
- trainerul are o experiență practică vastă în digital marketing de peste 19 ani, este implicat activ în domeniu și nu este teoretician –> înveți doar de la cei mai buni;
- ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
- la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.
Atenție: sunt max. 10 locuri disponibile.
10 locuri disponibile
399 € + TVA persoană
Pret cu TVA: 474.81 €
Curs Intensiv de Facebook Ads
- 8 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
- suportul de curs ajunge prin email către toți participanții;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.

Trainer: Raluca Radu
CEO & Founder MTH Digital
Raluca Radu este CEO & Founder al agenției de digital marketing full-service MTH Digital și trainer de marketing online din 2015. Având o experiență de peste 19 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca are la activ peste 4000 de cursanți la cursurile ei de digital marketing. Pe lângă activitatea din cadrul agenției, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de digital, fiind trainer și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri care vor să crească în e-commerce și în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, social media, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață și creșterea business-urilor OLX.ro și ANSWEAR.ro, pentru a numi doar 2 dintre proiectele ei de succes.

Trainer: Csaba Demeter
Marketing Manager Frisomat România & Digital Marketing Responsible Grup Internațional Frisomat | Moderator emisiune TV Forum IT | Realizator și Producător iTalks Show Podcast
Csaba Demeter este Marketing Manager la Frisomat România și responsabil de digital marketing pentru Grupul Internațional Frisomat de 10 ani. De asemenea, moderează emisiunea TV "Forum IT"- emisiunea tematică de digital, IT&C, tehnologie- și este realizator și producător al podcastului "iTalks Show". Este realizatorul și producătorul unei serii de 8 episoade de podcast, organizate într-o academie intitulat E-commerce Essentials Academy, cu teme precum: comerț electronic, strategie de marketing, performance marketing, neuro-marketing, email marketing, analiză de date, juridicul în e-commerce și branding. Raluca Radu fiind una dintre invitații E-commerce Essentials Academy. Are peste 12 ani de experiență ca trainer în vânzări și peste 10 ani în marketing, Csaba este pasionat de marketingul bazat pe date, având un focus clar pe KPI-uri reale de business, cum ar fi CAC, MER, AOV și LTV, însă urmărește cu atenție și KPI-uri in-app cum ar fi CPC, CPA și desigur ROAS. Este adeptul unui mindset de tip "fail fast, fail forward", explorând mereu noi strategii și optimizând constant impactul marginal asupra business-ului. Credința sa este că un marketing eficient se bazează pe date, analiză riguroasă, îmbunătățire continuă și capacitatea de inovație.