Curs Facebook Ads si Instagram Ads cu Raluca Radu MTH Digital

Trainerul, Raluca Radu, are peste 15 ani de experiență în Marketing Online

La cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem alături de partenerii noștri de la DallesGO, am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic de Facebook Ads și Instagram Ads. Așa a venit ideea Cursului Practic de Facebook Ads și Instagram Ads pe care îl vom susține pentru prima oară în București la Impact Hub Universitate, imediat după încheierea perioadei de carantină COVID-19.

Cursul este limitat la maximum 12 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 12 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Facebook Ads și Instagram Ads care să genereze rezultate și ROI pozitiv.

Cursul Practic de Facebook Ads și Instagram Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6,5 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Facebook & Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Facebook și Instagram – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.

Înscrierile încep imediat după încheierea epidemiei COVID-19.

12

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

6

module

de curs detaliate

13

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul Practic de Facebook & Instagram Ads GPeC Trainings

Vei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Facebook și Instagram care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile dintr-un cont de Facebook Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.

  • Care este ecosistemul Facebook & Instagram – Facebook Pixel, Business Manager, Catalog, Ads Manager etc. și care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile și să obții cele mai bune rezultate;
  • Cum setăm campanii de Facebook Ads și Instagram Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
  • Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
  • Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
  • Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Facebook Ads și Instagram Ads

... sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Facebook & Instagram Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.

Înscrierile la cursul de Facebook Ads & Instagram Ads încep imediat după încheierea epidemiei COVID-19.

Agenda Cursului Facebook & Instagram Ads

Cursul practic Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings se va desfășura în București, la Impact Hub Universitate, imediat după încheierea perioadei epidemiologice COVID-19.

Ziua 1

Facebook Ads from Zero to Hero

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 – 11:00 Facebook Ads – Bazele Facebook Ads:

  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
  • Cum se setează o campanie de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences;
  • Facebook Placements de la Feed la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
  • Principalele formate standard de creative și reclame Facebook Ads;
  • Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
  • KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Bune Practici pentru campanii Facebook Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes:

  • Boost Post versus Facebook Ads – bune practici pentru Boost Post;
  • Reach & Frequency Campaigns;
  • Audience Insights;
  • Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
  • Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
  • Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Exerciții practice: crearea de campanii Facebook Ads pornind de la un brief preexistent 


15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Optimizarea campaniilor Facebook Ads

  • Folosirea UTM-urilor pentru urmărirea corectă a campaniilor de Facebook ads în Google Analytics;
  • Optimizarea campaniilor Facebook Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
  • Folosirea Breakdown pentru a găsi oportunități de optimizare a campaniilor;
  • Split tests;
  • Automated Rules pentru managementul campaniilor Facebook Ads;
  • Audience Overlap & Saturation;
  • Standard & Custom Reports pentru Facebook Ads;
  • Crearea audiențelor de remarketing sau custom audiences pornind de la un video sau alt trigger;
  • Setarea corectă a pixelului de Facebook și eventurilor.

BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Facebook & Instagram Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea. 

Ziua 2

Instagram Ads 

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 – 11:00 Instagram Ads: Bazele Instagram Ads și Bune Practici

  • Instagram for Business – cum și de unde creăm Instagram Ads;
  • Instagram Ad Formats & Buying Objectives;
  • Bune Practici și studii de caz pentru reclame eficiente pe Instagram: vizualuri, copywriting, tool-uri și formate interactive.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Exerciții practice de setare Instagram Ads pornind de la brief-uri preexistente


13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Exerciții practice de optimizare conturi de Facebook Ads și Instagram Ads atunci când avem acces și la Google Analytics


15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Exerciții practice & concluzii în urma celor 2 zile de curs

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 2 zile de curs practic de Facebook Ads & Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
  • trainerul are o experiență vastă în domeniu, este implicat activ în domeniu și nu este un teoretician –> înveți doar de la cei mai buni;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 12 locuri disponibile.

Înscrierile la cursul de Facebook Ads & Instagram Ads încep imediat după încheierea epidemiei COVID-19.

 12 locuri disponibile

450€ + TVA persoană

Pret cu TVA: 535.5‬ €

Curs Facebook Ads & Instagram Ads

  • 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • 3 coffee breaks & gustări/zi;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Trainer: Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 15 ani în marketing digital și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.